• Lid sinds 20 september 2009

1. -

Zwolle
  2. -

Zwolle

China Palace heeft nog geen foto toegevoegd

1. China Palace's profielfoto

Dag Karin,

Erg bedankt voor het schrijven van een recensie. Wij denken uit uw verhaal dat u helaas een vegetarische loempia ipv kip loempia is meegegeven. Hiervoor onze excuses. We vinden het ook jammer dat u niet op dezelfde dag contact met ons heeft genomen. En dat via deze site een soort van klachten forum is geworden. Anders hadden we elkaar iets te kunnen betekenen.

2. China Palace's profielfoto

Dag Martine,

Erg bedankt voor uw mooie recensie, die u heeft geschreven op Eet.nu. Het doet ons goed om te lezen dat u bij onze Asian Sushi lounge een onvergetelijk avond heeft gehad. Bij iedere verjaardag proberen wij uiteraard iets leuks van te maken. We zijn erg blij met uw 10 met een griffel. Thanks :)

3. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

Allereerst wij u bedanken voor het schrijven van een recensie op Eet.nu. Het spijt ons zeer te lezen dat het eten slecht en smakeloos was. Alleen kunnen we uw laatste simpele zin niet uitmaken, wat er mee bedoelt. Jammer dat u niet op dat moment met ons contact heeft opgenomen, anders hadden we elkaar iets te kunnen betekenen.

4. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

We hopen dat u na uw doodsbange ervaring door onze loempia moestuin nog springlevend bent.

5. China Palace's profielfoto

Dag Marjan,

Allereerst willen u bedanken voor het schrijven van een review op Eet.nu. We vinden het spijtig om te lezen dat uw avondje uiteten bij ons na een lange tijd alsnog op een teleurstelling is uitgelopen. Destijds kampen we personeelsgebrek zowel in de bediening als in de keuken. Helaas duurden het alles wat langer dan normaal en blijkbaar kon de bediening niet iedere tafel evenredig aandacht bieden. Wat wij wel weten dat ons personeel hun uiterste best gedaan om er iets van te maken. Jammergenoeg is deze bij u niet gelukt. Hiervoor willen wij u excuses aanbieden. Aangezien 'Geen China Palace voor ons', wensen u smakelijke voortzetting bij onze andere horeca collega's.

6. China Palace's profielfoto

Sprakeloos

7. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

Allereerst willen we u bedanken voor uw recensie op Eet.nu. Iedere vorm van terugkoppeling waarderen het zeer. Het spijt ons zeer om te lezen dat we u helaas geen geslaagde eerste kerstdag kunnen verzorgen, wat we ook inmiddels via Facebook en Google recensie hebben vernomen. We hebben de desbetreffende medewerker besproken en degene heeft u echt begrepen dat u voor het Chinees restaurant wil reserveren ipv de Asian All You Can Eat lounge. Helaas is er een miscommunicatie tussen u en de medewerker geweest. Waar precies de fout zit, dat gaan we uitzoeken. Het is dan ons ook nooit bedoeling geweest u als leugenaar te zetten, aangezien we niet weten waar de fout zit. Op dezelfde avond eiste u een tafel bij de All You Can Eat. Vooral de overvolle kerstdagen hebben we helaas totaal een ruimte om de tafelplanning te kunnen verschuiven. Desondanks de drankjes en patatjes van de zaak mocht het helaas niet baten de 6 x uw bestelde Nasi/Bami met kipsaté als kerstdiner te mogen smaken. We vinden erg jammer dat het op deze manier is afgelopen. Nogmaals excuses hiervoor. Verder rest het ons u een smakelijke voortzetting bij overige horecageledenheden, die in uw buurt rijk is. Met vriendelijke groeten, Team China Palce Zwolle

8. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

Graag willen we u bedanken dat u een review op Eet.nu heeft geschreven. Inmiddels hebben we ook van uw man via Iens.nl vernomen dat u helaas geen goede ervaring bij onze Asian Sushi lounge heeft gehad, wat we zeer spijtig om te lezen. We waren blij na lange afwezigheid u weer te zien, des te meer jammer dat u als toenmalige vaste gast niet de klachten op dat moment bij ons heeft doorgegeven. Wellicht was de vis te ver doorgebakken of misschien was het beter zonder saus; dan hadden we bekeken waar de oorzaak was geweest en eventueel iets voor elkaar te kunnen betekenen. Het rest ons u een smakelijke voorzetting bij onze horeca collega’s, die Zwolle e.o. rijk is. Een tip (handig voor collega’s): als u reservering heeft gemaakt en minder personen komt, waarderen we zeer dat u deze van te voren aangeeft. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

9. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

Allereerst willen we u bedanken voor uw recensie op Eet.nu We vinden het spijtig om te lezen dat de afhaal gerechten u niet hebben bevallen. We vinden ook erg jammer dat u niet op dezelfde dag contact met ons heeft genomen. Dan hadden we eventueel iets voor u te kunnen betekenen. We zijn erg blij dat er toch iets positiefs is. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

10. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

We bedanken u voor uw terugkoppeling, we waarderen het zeer. Uitgaande van uw verhaal nemen we het aan dat het om het gerecht Rendang (gestoofde rundvlees in sambal-/kerriesaus). Blijkbaar heeft de keuken tijdens het fileren van rundvlees een stuk vetrand over de hoofd gezien. Excusus hiervoor. We vinden het jammer dat u het niet bij het afruimen van de tafel heeft aangegeven ipv bij het betalen. Dan kunnen we op dat moment het gerecht precies zien, wat er niet goed is. We weten niet wat de reden is, dat niemand bij u langs is gekomen of alles naar wens was, deze wordt aan het personeel doorgegeven, dat ze er nauwlettender moeten zijn. We zijn erg blij dat u afgelopen twee jaar prima bij ons heeft gegeten. We hopen dat u ons een kans wil geven. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

11. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

Allereerst willen we u bedanken voor review, die u op Eet.nu heeft geschreven. Het spijt me zeer om te lezen dat de gerechten u niet goed zijn bevallen. Afgelopen tijd hebben we geen klachten over pangsit met een rijsttafel gehad. We hebben bij het personeel geinformeerd maar ze kunnen deze situatie niet herrineren/herkennen, aangezien we ook geen rijsttafel met een pangsit aanbieden. We vinden het ook jammer dat u niet op dat moment heeft aangegeven wat er precies met rijsttafel aan de hand is (is de rundvlees vet van vlees of vet door teveel met olie gewokt?). Misschien hadden we voor elkaar iets te kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

12. China Palace's profielfoto
    Van restaurant

Hartelijk bedankt voor uw zeer mooie woorden, die u hier op Eet.nu samen met z'n allen wilt delen. We waarderen uw mooie recensie zeer. We doen ons uiterste best om in de toekomst onze kwaliteitsniveau constant te houden :) Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

13. China Palace's profielfoto
    Van restaurant

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review op Eet.nu. We zijn erg blij met de hoge waardering, die u ons heeft gegeven. En uiteraard dat u zeer goed bij ons heeft gegeten. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

14. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie op Eet.nu. Iedere vorm van feedback waarderen we het zeer. We vinden het spijtig om te lezen dat uw bezoek tijdens Valentijnsdag niet perfect is gegaan. We weten zeker dat het personeel nooit de bedoeling heeft om het eten op tafel te "kwakken". Door de extreme drukte van Valentijsdag en personeelstekort (griep) waren we helaas niet alert genoeg en niet in staat om iedereen een fijne Valentijnsdag te bezorgen. Onze excuses hiervoor. Uw feedback wordt in behandeling genomen. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

15. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

Allereerst willen u bedanken voor uw mooie review. Het doet zeer goed om te lezen dat ons restaurant u nog steeds goed bevalt. We doen ook ons uiterste best u in de toekomst nog langer mogen blijven zien. Het compliment over de bediening is bij hen zeer goed aangekomen; Bedankt! Met vriendelijke groeten, team China Palace Zwolle

16. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

We willen u bedanken voor uw schrijven van een recensie op Eet.nu. Het doet ons zeer goed om te lezen dat u extra bevestigt daadwerkelijk het bij ons restaurant leuk en gezellig is. Zeker niet te vergeten heerlijk eten en drinken; Santé! Met vriendelijke groeten, team China Palace Zwolle

17. China Palace's profielfoto
    Van restaurant

Hartelijk bedankt voor het schrijven van een recensie op Eet.nu. Het doet ons erg goed om te lezen dat u een geslaagd verjaardagsfeest bij onze Japanse lounge heeft gehad. We waarderen uw feedback zeer. We zien u graag snel weer terug. Met vriendelijke groeten, China Palace Zwolle

18. China Palace's profielfoto
    Van restaurant

Dag D.A., het spijt ons zeer dat we via deze weg moeten vernemen dat uw afhaalbestelling niet naar u wens was geweest. Jammer dat u uw bestelling op dezelfde dag niet bij ons heeft gebracht. Dan hadden we kunnen bekijken of we eventueel voor u iets kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten, China Palace

19. China Palace's profielfoto

Dag Rene

Heel mooi geschreven en erg leuk om te lezen. Het doet ons zeer goed om uw mooie en positieve recensie zeer te mogen ontvangen. We waarderen het zeer en heel erg bedankt!

20. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft gereageerd op een recensie van China Palace

Dag meneer De Boer, we vinden heel erg jammer om te horen dat de afhaal u niet goed is bevallen. Daarnaast vinden we ook spijtig om te lezen dat u de vorig recensies ervaart dat we ons alleen gelijk willen binnenhalen. Dat was nooit onze bedoeling geweest. We hanteren ons eigen klachtenbeleid. Dat het helaas via social media gebeurt, is niet onze manier van doen. Misschien heeft u daadwerkelijk gelijk (koken blijft mensenwerk), we vragen u dan ook het product te retourneren, wat ook bij ieder ander winkel dit regel geldt. Liefs willen we dat het product op dezelfde dag wordt teruggebracht, dan kunnen we naar de versheid van het product bekijken. Daarom kunnen we bij een alleen mondelinge klacht/melding in het verleden tijd weinig voor u betekenen. Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.

21. China Palace's profielfoto

Dag familie Vos,

Helaas vinden we jammer dat we via online moeten hebben vernomen dat u bij ons een grote glas bier te prijzig vindt. Een grote glas bier bevat iets meer dan twee glazen bier, waardoor we een bedrag van €4,80 uitkomen. Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten, China Palace Zwolle

22. China Palace's profielfoto

Dag Carla,

Het spijt ons zeer dat de bami saté u niet goed heeft bevallen. Ons beleid is dat de klachten persoonlijk met het product in het restaurant wordt afgehandeld. We vinden het ook jammer dat u de bami saté in de vuilnisbak heeft gegooid in plaats van naar ons willen brengen, dan hadden wij eventueel voor u iets kunnen betekenen. Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.

23. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft een recensie geschreven voor China Palace

Dag Sabrina,

Het spijt me zeer dat ik op deze manier heb vernomen dat uw avond bij de Japanse lounge niet goed was bevallen. De Japanse visspies Chikuwa Kushi is een spies met samengeperste witvis, waardoor het structuur van de vis erg op inktvis lijkt. Ik vind het ook jammer dat de visspies u niet heeft bevallen. Bij enige navragen bij mijn personeel heb ik afgelopen week geen klachten over de ossenhaas ontvangen. Helaas dat u het niet bij één van mijn medewerkers heeft doorgegeven. Omdat er bij de Japanse Lounge een All You Can Eat concept wordt gehanteerd, is het mogelijk om bij de volgende ronde ossenhaas medium/welldone te laten bakken met eventueel een andere saus.

Sven

24. China Palace's profielfoto
    China Palace heeft een recensie geschreven voor China Palace

Geachte heer Hans,

Het spijt ons zeer dat de Bami sate niet naar uw wens was geweest. Vanaf het begin van het nieuwe jaar hebben we niets vernomen dat de Bami Sate zowel bij het restaurant als bij de afhaal niet in orde was. Jammer dat u niet direct contact met ons had opgenomen. Dan hadden we eventueel voor u iets kunnen betekenen.

Sven Poon.