Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Het geserveerde eten zag er al niet vers uit, maar dat kan je ook niet verwachten van een onbeperkte vreetschuur. Schijnbaar was het voedsel toch bedorven wat resulteerde op voedselvergiftiging voor mij en zowel mijn man en beide kids.
    Helaas hoorde ik hier ook al anderen over, toch wou ik het eens proberen. Toch wil anderen hiervoor waarschuwen, en hopelijk doen de eigenaren hier iets mee zodat dit niet een ander ook overkomt!

2. Arne en Lisan

Goede en snelle service en goede kwaliteit van het eten

3. Eten was wel lekker, service ronduit slecht. Je krijgt 2,5u om te eten, maar na een kleine 2 uur werd ons verteld dat de keuken dicht wou en werd het opgedrongen om niet meer te bestellen. Toetjes werden niet aangevuld, meeste was op en ook daar werden we heen gestuurd, omdat ze wouden opruimen, terwijl ze tot 22u open waren en onze tijd nog lang niet op was?

4. Wij hebben er heerlijk genoten. Gezellige warme sfeer. En precies zoals wij het wilden met tussenpozen. Heerlijk gegeten alles was erg lekker en naar wens. Gaan zeer zeker weer heen!

5. In het begin van de avond erg luidruchtig door mensen aan de bar.
    We hebben heerlijk gegeten. Eten was prima bereid.
    Personeel was correct en vriendelijk.
    Wij hebben een fijne avond gehad.

Alle recensies

Eet.nu blog

5× Heerlijk eten combineren met gezellige activiteiten

Het is weer overal zomervakantie. Het ideale moment dus om een heerlijke lunch of diner te combineren met gezellige activiteiten. Om je op weg te helpen hebben we in deze blog een aantal leuke mogelijkheden voor je gevonden. Van bowlen tot midgetgolf en zelfs varen met een sloep: deze restaurants bezorgen je een geweldige dag. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte