1. Na een hele poos weer eens uit eten geweest in China Palace met een groep van 6 personen. Helaas liep dit uit op een teleurstelling. Het duurde aanvankelijk al lang voordat de drankjes opgenomen werden. Er werd eerlijk gezegd dat we over het hoofd waren gezien. Kan gebeuren.... Daarna werd ons gezegd dat ons voorgerecht per ongeluk aan een andere tafel geserveerd was. Kan gebeuren..... Vervolgens bijna anderhalf uur gewacht op onze hoofdgerechten. Geen uitleg, excuus. Iedereen die na ons was gekomen waren al lang en breed bediend en aan het eten. Tijdens het eten werd geen enkele keer gevraagd of het smaakte en of we nog iets te drinken wilden. Toen we klaar waren met eten, werd de tafel niet afgeruimd. Er werd geen kaart aangeboden voor het nagerecht. Het duurde en het duurde maar. Uiteindelijk maar weg gegaan zonder nagerecht of kopje koffie. Geen China Palace meer voor ons. We voelden ons echt niet welkom.

6,5

1. Dag Marjan,

Allereerst willen u bedanken voor het schrijven van een review op Eet.nu. We vinden het spijtig om te lezen dat uw avondje uiteten bij ons na een lange tijd alsnog op een teleurstelling is uitgelopen. Destijds kampen we personeelsgebrek zowel in de bediening als in de keuken. Helaas duurden het alles wat langer dan normaal en blijkbaar kon de bediening niet iedere tafel evenredig aandacht bieden. Wat wij wel weten dat ons personeel hun uiterste best gedaan om er iets van te maken. Jammergenoeg is deze bij u niet gelukt. Hiervoor willen wij u excuses aanbieden. Aangezien 'Geen China Palace voor ons', wensen u smakelijke voortzetting bij onze andere horeca collega's.

Met vriendelijke groeten,

Team China Palace Zwolle