Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Margreet

Onze eerste ervaring met dit restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding. Verrassend goed. Fijne bediening ook.

2. Kleine eetwaren Hoogeveen

Workshop. Dan kom je dus boven in een ruimte waar de vloer niet schoon is, dit zou komen omdat er eerder op de dag een andere groep was. Werkbanken niet schoon. Meneer zier er onverzorgd uit. En is niet erg vriendelijk. Handdoeken en theedoeken onvoldoende en/of niet schoon. Hygiëne ver te zoeken. NIET voor herhaling vatbaar. Zeker niet nu ik weet hoe het er in de werkruimte uitziet en aan toe gaat.

3. Kleine eetwaren Hoogeveen

Alvido Junto

4. Marieke van de Wetering

Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel. Wisten na lange tijd nog wie we waren en waar we gezeten hadden.

5. Internationaal Amsterdam

Wat een miskleun. Chefs denken dat ze iets kunnen, maar proeven niet dat ze veel te zout koken. Geen invulling aan de mooie kaart. Personeel heel aardig maar zeer onervaren. Witte wijn veel te koud geserveerd en geen ervaring hoe men een mooie fles rode wijn opent en serveert. Hoe deze zaak een Michelin ster heeft verworven is onbegrijpelijk. Geeft te denken over de inspecteurs van Michelin. Foei Michelin!!

3,2

Alle recensies

Eet.nu blog

5× Heerlijk eten combineren met gezellige activiteiten

Het is weer overal zomervakantie. Het ideale moment dus om een heerlijke lunch of diner te combineren met gezellige activiteiten. Om je op weg te helpen hebben we in deze blog een aantal leuke mogelijkheden voor je gevonden. Van bowlen tot midgetgolf en zelfs varen met een sloep: deze restaurants bezorgen je een geweldige dag. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte