Nieuwste foto's in Deventer

Laatste updates in Deventer

1. C tennapel's profielfoto
    C tennapel heeft een recensie geschreven voor Incheon

C tennapel

Zeeeer teleurgesteld, eerste keer besteld, duurde meer dan 45 minuten, al het eten was koud, de bezorger gaf de zak aan zonder enig excuus voor het te laat bezorgen.

Gevraagd waarom dit zo laat bezorgd werd: euh ik had 4 klanten!
    Nee, helaas dit wordt voor ons helaas geen Incheon fried chicken meer.

2. Gerjan Ligtlee's profielfoto
    Gerjan Ligtlee heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Gerjan Ligtlee

Lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke bediening.

3. Suzan's profielfoto
    Suzan heeft een recensie geschreven voor Lou.
    Lunchroom Deventer

Super gezellig en heerlijk gegeten. Een club sandwich met dikke boterhammen en goed belegd.

4. Michèle Negele's profielfoto
    Michèle Negele heeft een recensie geschreven voor Pura Vida

Lo siento pero no es cocina auténtica para nada!
    De tamales leken meer op stukken polenta. Niet gevuld. Niet en bananen of maïsblad gewikkeld. Te weinig salsa. De arroz negro was een smakeloze bedoeling. De gerechten hadden allemaal dezelfde saus. De garnalen erg kleine portie. Ook de vis was te gaar. Alleen het dessert was ok. Maar de bediening was erg onderkoeld en heel langzaam. Ze lieten ons bijna 20 minuten wachten op de Dominicaanse (wel lekkere) café, die bij betaling dubbel zo duur was dan op de kaart. We hadden aangegeven dat we de trein moesten halen en daar werd helaas helemaal geen rekening mee gehouden.
    Que pena! Ik had me zo verheugd

3,7
  5. Nora Tular's profielfoto
    Nora Tular heeft een recensie geschreven voor Mekong

Nora Tular

Wederom heerlijk gegeten bij Mekong!!
    Sfeer is altijd goed en het eten heerlijk, bediening zó vriendelijk 🥰😊

6. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Reservering goed doorgekomen. Buiten Geen plek. Maar de baas regelde toch een plek voor ons.
    Eten was er snel en de pizza's en lasagne waren heerlijk. Voldoende bediening en gewoon aardig!
    Leuke plek.

Prijzen zijn ok.

7. gertjan's profielfoto
    gertjan heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Vlotte bediening… lekker gegeten.
    Goede prijs/kwaliteit.
    Grote porties.

8. Guus's profielfoto
    Guus heeft een recensie geschreven voor St. Maxime
    Internationaal Deventer

Ik ben hier geweest om met 3 vrienden iets te drinken en te eten. We hadden gereserveerd om 17.00 uur en hadden eerst wat gedronken. Toen we om 18.30 uur eten wilden bestellen kon dat alleen als we op het terras gingen zitten omdat onze plek maar tot 19.00 uur beschikbaar was. Gelukkig was het mooi weer en hebben we buiten gegeten. Toen we ieders voor zich wilden afrekenen kon dat niet met de pinpas. Dit was onmogelijk en één van ons moest dan maar alles betalen en het vervolgens onderling verrekenen. Ik vraag me af wat hier van oudbollig kassasysteem wordt gebruikt, want dit is niet meer van deze tijd. Voor ons is de maat vol en dit was de laatste keer dat we bij Maxime waren. Gelukkig hebben nog veel andere restaurants in Deventer waar we langer dan twee uren op dezelfde plek kunnen zitten en waar we wel apart kunnen betalen.

9. Glaser's profielfoto
    Glaser heeft een recensie geschreven voor DaeBak Chicken

Voor de eerste keer Koreaanse maaltijd besteld. Bestelprocedure en bezorgsnelheid was prima. De maaltijden zaten keurig verpakt en was goed op temperatuur. De smaak was ook goed, de apart meegeleverde saus was ook goed. De hoeveelheid (zoetzure) kip viel erg tegen en was wat droog, de groenten waren vers maar de (kleef)rijst was overmatig veel, waardoor het weliswaar veel leek maar het niet was.

10. Joeri's profielfoto
    Joeri heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Met 5 personen gegeten. Heerlijk gegeten en lekker drankje vooraf.

11. Harry Zengerink's profielfoto
    Harry Zengerink heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Harry Zengerink

Heerlijk hapje gegeten met mijn zoon. Hier was een tafeltje vrij, ons favoriete Italiaans restaurant had geen plek meer rond onze voorkeurstijd. Dan maar Bella Roma, uit het verleden had ik geen fantastische herinnering aan dit restaurant. Geen houtoven, geen sfeer binnen, maar wel gastvrijheid en goed eten.

Gekozen voor carpaccio, eenvoudig maar goed vlees, van weinig smaak voorzien, maar dat kun je zelf ook toevoegen met olijfolie en balsamico. Helaas geen pepermolen, wel strooipeper uit een potje.
    Vervolgens pizza Napolitana met extra zwarte olijven gevraagd. Eenvoudig maar smaakvol, weer olijfolie gebruikt en strooipeper.
    Halve liter rode chianti, zonder specifieke afdronk. Er zijn betere soorten.
    Wel Italiaans bruiswater, stond niet op de kaart.
    En nagerecht Tiramizu, in eigen keuken bereid. Die was erg smaakvol!
    Espresso was goed.

Volgens de eigenaar, aardige man met een levenlang ervaring naar eigen zeggen, begonnen als afwasser in Groningen, ervaring opgedaan in Hengelo, en sinds 35 jaar dit restaurant, is het altijd druk. Deze avond niet.

Eten is echt voldoende, maar kan beter. Sfeer is al 35 jaar niets meer aan toegevoegd denk ik. De oude gipsen wanden/plafonds waren ooit wit, denk ik. Een jonge starter zou alles anders doen, vermoed ik. Ook de menukaart, waar veel gerechten opstaan die ik nooit zou kiezen. Geef mij dan maar de eenvoudige pizza Napolitana. Smaak voeg ik zelf wel toe…

12. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Leuke ontvangst, mooi rustig plekje. Heerlijk gegeten en afgesloten met een limoncello. Een goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

13. Betsie's profielfoto
    Betsie heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Altijd gezellig daar. Lekker gegeten en een fijne sfeer!

14. Mitchell's profielfoto
    Mitchell heeft een recensie geschreven voor Pizza Shoarma Express

Mitchell

Bezorging na 2 uur gewacht te hebben ipv 45 minuten. Broodje keihard en shoarma was verbrand. Ergens anders maar besteld.

1,4
  15. Maringa's profielfoto
    Maringa heeft een recensie geschreven voor Big Burger Delivery

Onheuse bejegening na bellen waar het eten blijft.. wachttijd van dik 2 uur en vervolgens was dat ons probleem.. niet chic en dan deze kwaliteit afleveren.. en zet fatsoenlijke mensen achter de telefoon.. tip van de dag..

16. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Vlotte bediening, heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

17. Bastian's profielfoto
    Bastian heeft een recensie geschreven voor City Snack

Ik had zin in een balletje pindasaus... wat een teleurstelling.. bal was erg vet, melig en lauw voor een prijs van € 5.10.. pindasaus veel te dik, de op leeftijd zijnde medewerker was alles behalve vriendelijk, bovendien was de hygiene naar wat ik later opmerkte ver te zoeken. Absoluut GEEN aanrader

18. Agatha's profielfoto
    Agatha heeft een recensie geschreven voor Safak

De linzensoep van het huis(die was gratis)Was ongelooflijk lekker! Evenals het hoofdgerecht, bijzonder smakelijk en echt waar voor je geld.
    Aardige ober.

19. Kees Oosterloo's profielfoto
    Kees Oosterloo heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Kees Oosterloo

Gisteren, 27 maart 2024, heerlijk gegeten. Zeer uitgebreide kaart. En alleszins redelijke prijzen. Vriendelijke bediening. Wat mij betreft het beste Italiaanse restaurant in Deventer.

20. Silvia's profielfoto
    Silvia heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Een uur wachten op het eten is echt veelste lang. Stonden op het punt om weg te lopen. Kip was meer bot dan vlees. Meisje van de bediening sprak geen Nederlands of Engels, lastig te communiceren. De man die ons daarna bediende was erg aardig. Eten was redelijk, niet slecht maar ook niet geweldig. Dit was de 2e keer dat we hier waren.