Nieuwste foto's in Maastricht

Laatste updates in Maastricht

1. Francois Meurders's profielfoto
    Francois Meurders heeft gereageerd op een recensie van Hof van Huntjens

Beste,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie, maar de punten wat u geeft zijn niet in verhouding met de tekst wat u schrijft. Ook wij kunnen u maar al te goed herinneren. U gaf aan dat u het gebak niet meer zou bestellen, maar u wilde ook al de bestelling alvoors annuleren (want u wilde gewoon vlaai, maar dat hebben wij niet standaard zoals gezegd was), vervolgens werd aangegeven dat het gebak al in de oven stond. Ik denk dat daar het ongenoegen al is ontstaan. Ondanks dat we u niet meer terug zien wil ik wel even aangeven dat wij nog nooit....sterker nog nooit zo een commentaar hebben ontvangen over onze apfelstrudel.
    O ja, een magnetron hebben wij nog niet eens!

Wel jammer dat u het online moet ventileren.

2. Gast's profielfoto
    Gast heeft een recensie geschreven voor Hof van Huntjens

Had zin in vlaai met cappuccino maar men serveerde tegenwoordig alleen nog appeltaart met bol ijs volgens de medewerkster dus dat dan maar besteld. Op een bord lag een schijfje appelstrudel hetwelk zo te zien uit de diepvries kwam maar het deeg was slap en niet krokant. Daarbij zat een toef slagroom met groene kleine blaadjes? En een bol hard smakeloos vanille-ijs. Toen de medewerker vroeg of het smaakte heb ik gevraagd of het in de magnetron was opgewarmd gezien de slappe consistentie en hij zei dat dit in een stoomoven werd opgewarmd. Hiervoor durft men het belachelijke bedrag van 7,20 te tellen! Als je dan slechts 1 soort gebak kunt aanbieden zorg dan voor iets smaakvols met een betere prijs/kwaliteitverhouding. Ondanks de gezellige ruimte zien ze mij hier niet meer terug.

2,8
  3. Pieter vasn den broeck's profielfoto
    Pieter vasn den broeck heeft een recensie geschreven voor Amadeus

Pieter vasn den broeck

Brrrrr. Nog nooit zo slecht gegeten. En wat n bediening. Zo ongeinteresseerd en geen aandacht. Kok kwam ff tussendoor roken op tterras. Aan de kleding te zien (in joggingbroek en gympen) net zo bezig met zn vak. Nee nooit meer.

1,4

• Eindcijfer 10
  5. Laurien Bol's profielfoto
    Laurien Bol heeft een recensie geschreven voor Da Geppetto

Laurien Bol

Slechtste ervaring qua gerechten in pizzeria ooit. Ravioli smaakte echt nergens naar en werd lauw opgediend. Pizza Calcone was op sommige stukjes verbrand en moest zelf met peper en zout op smaak worden gebracht. Smakeloos dus. Bediening was vlot en chagrijnig. Nooit meer!

3,4
  6. Claudia Schoumans's profielfoto
    Claudia Schoumans heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Claudia Schoumans

Lekker eten voor prima prijs, en bovendien zijn de cocktails super goed en vrij goedkoop.
    Personeel is ook heel vriendelijk.

7. M. Jacobs's profielfoto
    M. Jacobs heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Crossa

M. Jacobs

Al jaren klant. Pizza silvana van 9 euro naar 13 euro en nu 15 euro en is ook nog kleiner geworden. Dit gaar nergens meer over. Dit was de laatste keer Crossa

2,2
  8. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Coffeelovers Plein 1992

Ik kom al jaren wekelijks en ben altijd tevreden over de service, ambiance en producten! Vanochtend ben ik echter zeer verbaasd opgestapt.
    Vanwege het mooie weer nam ik plaats op het terras met mijn laptop. Ik werd verzocht naar binnen te verhuizen omdat er een ‘geen laptop beleid’ op het terras wordt gehandhaafd. Tot zo ver inclusief! Erg jammer voor mensen uit de binnenstad die geen eigen tuin/ balkon hebben en ook graag eens buiten zitten tijdens werkzaamheden.

9. Brigitte's profielfoto
    Brigitte heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Crossa

Brigitte

Echt heel slecht. Wij bestellen al jaren hier en zien het alleen maar achteruit gaan. Sinds dit jaar ook bezorgkosten wat we al die jaren niet hadden. Vandaag leek het wel een kinder portie frites bij de Indische saté die we vaak bestellen. De tagliatelle met zalm, nou dat leek vandaag ineens gerookte zalm. Gebeld en antwoord was dat jullie in het systeem zullen zetten dat we de volgende keer meer frites krijgen.

10. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor Frituur Bastion

6 april 2024: Niet open!

11. Romain's profielfoto
    Romain heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Jour de Fete

Een vriend bestelde een portie bitterballen, maar geen drankje. Werd erdoor aangesproken door de serveerster. En ze luisterde ons gesprek mee en zei dat op een botte manier.
    Niet klantvriendelijk en onprofessioneel.

12. Jan Mijwaart's profielfoto
    Jan Mijwaart heeft een recensie geschreven voor Antonis

Jan Mijwaart

Lekker gegeten, vreselijke herrie in restaurant.

13. Paulien's profielfoto
    Paulien heeft een recensie geschreven voor SOFA
    Internationaal Maastricht

Slechte service. Garnalen die voor langoustines door moeten gaan en een schamele kaasplank die het nivo van een supermarkt niet overstijgt. Zeer teleurstellend. En on top gevraagd om aandacht te besteden aan een verjaardag en gewoon vergeten. Wat een ballentent.

2,3
  14. tonny Roberts-Penders's profielfoto
    tonny Roberts-Penders heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Preuverij

tonny Roberts-Penders

Bediening was prima. Eten was prima, alleen de frietjes waren wat hard. Verder gezellige sfeer.

15. Callemeijn's profielfoto
    Callemeijn heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Callemeijn

Eten was goed. Wat wij bestelde brachten ze wel soms dubbel of verkeerde gerechtje's
    Sfeer ook. Alleen bediening, verstaan geen woord Nederlands..

16. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Snackbar Belfort

Friet is te hard gebakken met veel kleine stukjes. Prijs is overdreven hoog. €2,95 voor een kinderfrietje.
    Mensen die bestellen en wachten gaan aan de tafels zitten die bedoeld zijn voor klanten die daar eten, waardoor er geen plek meer is als je daar eet. Kunnen ook de drukte niet aan. Staan tot buiten te wachten

3,6
  17. Sylvie Schrans-Berendsen's profielfoto
    Sylvie Schrans-Berendsen heeft een recensie geschreven voor Gio's Cucina Casalinga

Sylvie Schrans-Berendsen

We zijn met 9 personen gaan eten bij Gio's in Maastricht. Het was in een woord geweldig, zoveel liefde en aandacht voor alle gerechten. Perfecte bediening. Heerlijk gegeten. Complimenten voor de kok en de bedienende dames. Een echte aanrader.

18. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Preuverij

We hadden zin om in een iets eetcafe achtigs te eten. Gebeld, en gereserveerd. Zaak ruikt al heel typisch als je binnenkomt.🤔

Ik ben altijd dol op een schnitzel met frietjes, maar deze schnitzel had een hele nare varkenssmaak. Het bord lag veel te vol, en zag er niet aantrekkelijk uit, frietjes waren niet warm, en zacht aan de binnenkant. Salade voortaan beter weglaten.

Hamburger van onze zoon, mag niet zo heten.
    Op de Carpaccio ligt teveel wat er eigenlijk niet op hoort. Olijven, kleine witte uitjes, kappertjes, noten… echt zonde.
    Al met al stonden wij 45 minuten later alweer buiten. Dit kan/moet echt beter..
    Jammer!

19. J.H.G. MEERTENS's profielfoto
    J.H.G. MEERTENS heeft een recensie geschreven voor Wen Chow
    Chinees-Indisch Maastricht

J.H.G. MEERTENS

Zeer vriendelijke ontvangsttafel was gedekt, wij konden gelijk plaats nemen. Het eten was voor alle 4 fantastisch. Bediening is top, vriendelijk, beleefd en alles is mogelijk. Als je iets vraagt is het antwoord altijd geen probleem er wordt voor gezorgd. Heel gezellig een 10

20. Pieter van Gaalen's profielfoto
    Pieter van Gaalen heeft een recensie geschreven voor Antonis

Pieter van Gaalen

Wederom met carnaval top gegeten! Goede kwaliteit en top service! Dank!