1. Samen met mijn vriendinnen tussen de 70/80 jaar was ik op bezoek in Corona tijd. We waren al eerder in een kerk In Zwolle Japans wezen eten maar dit was voor ouderen een ramp. De bediening bij China palace had mondkapjes en waren zeer vriendelijk. Het eten was zeer goed, biefstuk lekker mals dat zie je vaak anders. We konden rustig eten, geen melding dat we over de tijd van 2,5 uur zaten. Ook was het voor ouderen zeer prettig dat we niet via een tablet moesten bestellen maar gewoon van een menu kaart met plaatjes. Omdat het mijn verjaardag was kreeg ik nog een leuk presentje en werd er voor mij gezongen door de bediening. Kortom namens een ieder een 10 met een griffel en een onvergetelijk etentje, dankjewel.

1. Dag Martine,

Erg bedankt voor uw mooie recensie, die u heeft geschreven op Eet.nu. Het doet ons goed om te lezen dat u bij onze Asian Sushi lounge een onvergetelijk avond heeft gehad. Bij iedere verjaardag proberen wij uiteraard iets leuks van te maken. We zijn erg blij met uw 10 met een griffel. Thanks :)

Met vriendelijke groeten,
    Team China Palace Zwolle

Vorige recensies van Martine

• Martine Piek

Wij hebben Japans gegeten. Ik vond de warme vis zoals zalm oud en totaal niet mals en zacht. Het sausje moest het oude weg werken. Dit is mij al een paar keer opgevallen, net of er goedkope materialen werden gebruikt. Frituurgerechten daarvan had ik het vet vol op bord aanwezig. De bediening was meer dan goed. Maar toch ook al kwam ik er jaren was er voor ons gevoel steeds meer een kwalitatieve achteruitgang en was dit ons laatste bezoek.