Nieuwste foto's in Groningen

Laatste updates in Groningen

1. Mo bouhattou's profielfoto
    Mo bouhattou heeft een recensie geschreven voor Cairo

Lekker gegeten na het stappen. Een kapsalon en gratis een drankje gekregen. Gewoon aardige personeel met een goede service. Kunnen andere horeca zaken van leren hoe het hoort.

2. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Cairo

Goede service, heerlijk eten en perfecte prijs/kwaliteit verhouding! Aanrader 👍

3. ET's profielfoto
    ET heeft een recensie geschreven voor Da Carlo

ET

We eten regelmatig bij Da Carlo. Vandaag was het middelmatig maar ook gewoon slecht.

Het was druk maar doe dan wel je best, het was niet lekker.

De rand daar kon je bij wijze van af-skiën, zie foto. En de onderkant was zwart en je rook de geur van aanbranding. Jammer omdat we meestal tevreden zijn.

Wat mij stoorde was dat het bedienend personeel de signalen niet opving dat het gewoon niet lekker was. En dat ik het wel duidelijk non verbaal liet blijken.

ET.

4. arno boshoven's profielfoto
    arno boshoven heeft een recensie geschreven voor Hasret

arno boshoven

Ik bestel een pizza van meer dan 10 euro met de vraag extra zwarte olijven. Zit niets op. Ik bellen ze hangen op.
    Ik heb de bon met extra zwarte olijven. Maar kreeg een paar groene stuiterballen inplaats.

5. HJA's profielfoto
    HJA heeft een recensie geschreven voor De Betere Tijden
    Huiskamerrestaurant Groningen

Leuke inrichting en vriendelijk personeel. Verassingsmenu gehad maar geen succes. Op ieder bordje lagen zoveel verschillende smaken in miniatuur dat je eigenlijk niks echt proeft. Ziet er bijzonder uit maar is doorgeschoten. De bediening is vriendelijk maar dringt zich bij de wisseling van de gangen teveel op en wil iedereen bij de les hebben. Jammer want we hadden er meer van verwacht.

6. Vermeulen's profielfoto
    Vermeulen heeft een recensie geschreven voor Pronk
    West-Europees Groningen

Vermeulen

Elke keer een fijne ervaring "even bij Pronk langsgaan", zowel binnen in het mooie sfeervolle interieur als op het gezellige terras. Uitstekende bediening, vriendelijk en correct.

7. Vreemdeling2.0's profielfoto
    Vreemdeling2.0 heeft een recensie geschreven voor Imono

Vreemdeling2.0

We komen elkaar jaar voor onze trouwdag. En sinds 3 jaar word de kwaliteit van eten steeds slechter. De komkommer de verse wortel. Vroeger kon je blind proeven. De vis de rijst steeds vlakker van smaak. De fingerfood sommige zijn echt vreselijk. Meer surimi en bbq saus op een stuk Sushi. De kwaliteit holt achteruit. Gisteren was zelfs het ijs niet meer wat het was. We zoeken per direct een nieuwe sushi restaurant.

8. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Inge

Het was erg lekker allemaal. Veel keus. Snelle en vriendelijke bediening. Gezellige ambiance en top locatie in het centrum van Groningen. Tot snel!!

9. B. Mengerink's profielfoto

• Eindcijfer 10
  11. La Cubanita Groningen's profielfoto
    La Cubanita Groningen heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

Beste Jade,
    Wij vinden het erg jammer dat jullie geen fijne avond hebben gehad. Zou u een mailtje willen sturen naar groningen@lacubanita.nl, zodat we dit intern kunnen oppakken.
    Mvg, Inge

12. Jade's profielfoto
    Jade heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Het geserveerde eten zag er al niet vers uit, maar dat kan je ook niet verwachten van een onbeperkte vreetschuur. Helaas hoorde ik hier ook al anderen over, toch wou ik het eens proberen. Toch wil anderen hiervoor waarschuwen, en hopelijk doen de eigenaren hier iets mee.

13. D.'s profielfoto
    D. heeft een recensie geschreven voor Sushi Mall

Eten was wel lekker, service ronduit slecht. Je krijgt 2,5u om te eten, maar na een kleine 2 uur werd ons verteld dat de keuken dicht wou en werd het opgedrongen om niet meer te bestellen. Toetjes werden niet aangevuld, meeste was op en ook daar werden we heen gestuurd, omdat ze wouden opruimen, terwijl ze tot 22u open waren en onze tijd nog lang niet op was?

14. D's profielfoto
    D heeft een recensie geschreven voor Wereldgeluk
    Internationaal Groningen

We kwamen binnen er was niemand te zien om ons te ontvangen, dat is niet gastvrij! De ambiance is oubollig en gedateerd.

Het belangrijkste het eten in 1 woord bagger. Nooit Weer!!

1,6
  15. Julia's profielfoto
    Julia heeft een recensie geschreven voor Nieuw Sin Guang

Ik heb 2 kiploempia's afgehaald en gevraagd of ze die niet zo vet wilden maken. Thuisgekomen bleken ze toch supervet en de buitenkant was nog net niet verbrand, zo donker, met bijna zwarte randen. Ik heb dus alleen de vulling opgegeten, die overwegend uit wat taugé met een beetje ei bestond, de kip moest ik met een vergrootglas zoeken. Ik heb er ook over gebeld, maar ja, ik woon buiten de stad, dus terugbrengen zit er niet in. En verder werd het gesprek van hun kant al beëindigd, voordat ik was uitgesproken. Ik heb €9,50 betaald voor 2 lappen vet, bijna verbrand deeg met 5 happen vulling, en de service was ook pet, dus mij zien ze nooit meer terug.

1,5
  16. Jeannette's profielfoto
    Jeannette heeft een recensie geschreven voor Pronk
    West-Europees Groningen

Jeannette

Heerlijk eten en vriendelijk enthousiast personeel

17. Christien ten Kate's profielfoto
    Christien ten Kate heeft een recensie geschreven voor Lo Stivale

Christien ten Kate

Heerlijk gegeten. Heerlijke verse zeetong. Geweldige kok

18. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Het Vinkennest

Heerlijk! Goede, snelle service! Met dank aan een zekere medewerker! Ik denk dat hij de eigenaar is want ik zie hem vaak dingen regelen. Hij is een topper in dit bedrijf! Altijd correct en vriendelijk!

19. RV35's profielfoto
    RV35 heeft een recensie geschreven voor Sushi Mall

Is nu meer een zuip cafetaria geworden dan een sushi restaurant. Kwaliteit erg ver te zoeken. Is helaas de laaste jaren steeds minder geworden.

1,9
  20. PeTer's profielfoto
    PeTer heeft een recensie geschreven voor Broodje Ben

Een bestelling willen plaatsen a 90 euro (11 broodjes), de postcode was uitgezet, 3x gebeld, wilde de bestelling per telefoon doorgeven, maar betaling was dan moeilijk, terwijl ik voorstelde stuur een tikkie, kon helaas niet. Werd terug gebeld en de postcode was nu wel weer aangezet. Verteld dat de bestelling nu elders geplaats wordt. WAARDELOOS