1. Vroeger vaak gegeten hier was prima, nu teleurstelling
    Soep was goed
    Pangsit was taai
    Rijsttafel heel matig, rundvlees een en al vet
    Komen niet meer terug

1. Allereerst willen we u bedanken voor review, die u op Eet.nu heeft geschreven. Het spijt me zeer om te lezen dat de gerechten u niet goed zijn bevallen. Afgelopen tijd hebben we geen klachten over pangsit met een rijsttafel gehad. We hebben bij het personeel geinformeerd maar ze kunnen deze situatie niet herrineren/herkennen, aangezien we ook geen rijsttafel met een pangsit aanbieden. We vinden het ook jammer dat u niet op dat moment heeft aangegeven wat er precies met rijsttafel aan de hand is (is de rundvlees vet van vlees of vet door teveel met olie gewokt?). Misschien hadden we voor elkaar iets te kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

2. Dank voor uw reactie. Wij bestelden pangsit naast de rijsttafel, vandaar. Er is tussendoor ook niemand langsgeweest of alles naar wens was - ik heb er nog wel een opmerking over gemaakt bij het betalen. het vlees was vet van zichZelf, niet van het wokken. Zoals gezegd heb ik heel vaak bij j gegeten (2 jr geleden) en was het doorgaans prima - nu was het jammer genoeg echt slecht.

3. We bedanken u voor uw terugkoppeling, we waarderen het zeer. Uitgaande van uw verhaal nemen we het aan dat het om het gerecht Rendang (gestoofde rundvlees in sambal-/kerriesaus). Blijkbaar heeft de keuken tijdens het fileren van rundvlees een stuk vetrand over de hoofd gezien. Excusus hiervoor. We vinden het jammer dat u het niet bij het afruimen van de tafel heeft aangegeven ipv bij het betalen. Dan kunnen we op dat moment het gerecht precies zien, wat er niet goed is. We weten niet wat de reden is, dat niemand bij u langs is gekomen of alles naar wens was, deze wordt aan het personeel doorgegeven, dat ze er nauwlettender moeten zijn. We zijn erg blij dat u afgelopen twee jaar prima bij ons heeft gegeten. We hopen dat u ons een kans wil geven. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle