1. De ontvangst was hartelijk, echter werden wij niet naar onze tafel begeleid. De bediening varieert van onhandig tot onfatsoenlijk, waarbij het bestelde soms letterlijk op tafel werd "gekwakt". Het eten was echter uitstekend en heerlijk vers. Bij het verlaten, omdat het Valentijnsdag was, kregen de vrouwelijke gasten een roos naar keuze mee, dat was een erg attent gebaar.
    Al met al een prima avond gehad, maar er valt nog wel wat te verbeteren aan de ontvangst en bediening.

1. Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie op Eet.nu. Iedere vorm van feedback waarderen we het zeer. We vinden het spijtig om te lezen dat uw bezoek tijdens Valentijnsdag niet perfect is gegaan. We weten zeker dat het personeel nooit de bedoeling heeft om het eten op tafel te "kwakken". Door de extreme drukte van Valentijsdag en personeelstekort (griep) waren we helaas niet alert genoeg en niet in staat om iedereen een fijne Valentijnsdag te bezorgen. Onze excuses hiervoor. Uw feedback wordt in behandeling genomen. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle