Nieuwste foto's in Alkmaar

Laatste updates in Alkmaar

1. Lon's profielfoto
    Lon heeft een recensie geschreven voor De Eetpuzzel

Eerste en laatste keer dat wij hier besteld hebben. Burrito is een klamme tortilla met wat droog smakeloos gehakt en een paar verdwaalde maïskorrels, huzarensalade leek wel herkauwd en frisdrank vergeten.
    Bezorging duurde langer dan aangegeven.

2. Ivar Verburg's profielfoto
    Ivar Verburg heeft een recensie geschreven voor Bodrum

Altijd lekker en een goeie service

3. Luuk's profielfoto
    Luuk heeft een recensie geschreven voor Prego
    Lunchroom Alkmaar

Restaurant is erg slecht, personeel is ook erg onbeleefd. Geen aanrader.

4. Paulien's profielfoto
    Paulien heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

Bediening prima. Kaart aan de kleine kant. Porties heeeel erg klein (als je voor klein kiest). Drie happen en dan op. Geen groente bij biefstuk, gewoon niks!
    Prijzig. Borrelbrood is 1 croissant met smeltkaas voor 4 personen. Dessert wel van normale grootte. Jammer.

5. Andries's profielfoto
    Andries heeft een recensie geschreven voor De Eetpuzzel

Minimaal 1 x per maand bestellen we hier. Eigenlijk altijd goed. Maar wat een drama deze keer. Drie euro voor een mini potje saus, op laatste moment product gewijzigd in een goedkoper product en huzarensalade leek meer op aardappel met kaas. Of was de boel bedorven? We waren vaste klant. Maar of we hier nog eens bestellen?

6. otto's profielfoto
    otto heeft een recensie geschreven voor Burgers & Zo
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Haben am 03.04.24 als Gäste/Touristen in ihrem Geschäft gegessen. Bei der Bezahlung wurde angeblich nach 2 Versuchen die Kartezahlung nicht akzeptiert, obwohl ich die PIN eingegeben habe. Ich bezahlte dann cash. Heute musste ich feststellen, dass die Summe von 31,50 € insgesamt 2 mal von meinem Konto gebucht wurde. Also habe ich meine Rechnung 3 mal bezahlt. Ich bitte um Kontaktaufnahme, damit sie mir mein zuviel gezahltes Geld zurücküberweisen können.
    Meine heutigen Versuche das Geschäft telefonisch zu erreichen schlugen alle fehl.
    Ich gehe im Moment davon aus, dass diese mehrfach Bezahlung nicht mit Absicht geschehen ist.

7. jan kwantes's profielfoto
    jan kwantes heeft een recensie geschreven voor Ten Westen

Heerlijk gegeten in een uitstekende sfeer met een geweldige, vriendelijke bediening.

8. Ruud Emonts's profielfoto
    Ruud Emonts heeft een recensie geschreven voor Super Thai

Ruud Emonts

Heerlijk gegeten, in een drukke, maar gezellige ambiance. Restaurant is relatief klein en eenvoudig van opzet, maar de bediening is enthousiast en vriendelijk en het eten is voortreffelijk. Honden waren groot en klein (vier in totaal!) alle even welkom en dat is in Nederland eerder een uitzondering dan regel. Hartstikke fijn!

9. Erik-Jan's profielfoto
    Erik-Jan heeft een recensie geschreven voor De Buren
    Nederlands Alkmaar

Erik-Jan

Lekkere kipsaté, heerlijke toetjes prima sfeer en bediening.

10. bekaert's profielfoto
    bekaert heeft een recensie geschreven voor De Nachtegaal

Prima locatie met goede kwaliteit lunch.

11. Bent's profielfoto
    Bent heeft een recensie geschreven voor Super Thai

Eten, drinken, sfeer en service prima.

12. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Uit India

Mooi en sfeervol restaurant met hele lieve en vriendelijke mensen. Goede aanbevelingen en uitleg van de gerechten. En dan de smaakbeleving van die heerlijke gerechten en er is voor een ieder wat wils. Heb al heel wat keren in Indiase restaurants in verschillende steden gegeten. Maar deze staat absoluut in mijn top drie. Prachtige aanvulling voor Alkmaar en zekerr een aanrader.

13. Tuur's profielfoto
    Tuur heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

In het begin van de avond prima. Gezellig maar wat duuuuuurt het laangg voordat je iets op tafel kreeg naarmate het wat drukker werd

14. mitzi's profielfoto
    mitzi heeft een recensie geschreven voor Super Thai

De serveerster sprak geen woord nederlands, engels, duits of frans. Ze bracht een verkeerd voorgerecht waarna ze het weer van onze borden schraapte en mee terug nam. Daarna kwamen wel de juiste gerechten. Maar toen de rekening kwam klopte de prijzen niet, bijv voor de dorade werd €38 gerekend terwijl die op het menu voor €28 stond. Toen wij de baas daarop wezen zei hij dat de prijzen omhoog waren gegaan, maar ze hadden het menu nog niet aangepast. Wij hebben dat natuurlijk niet geaccepteerd. Maar sowieso voor €38 voor een dorade verwacht je toch wel echt heel wat meer dan hier wordt geserveerd.

4,9
  15. jan kwantes's profielfoto
    jan kwantes heeft een recensie geschreven voor Ten Westen

Fantastische sfeer, heerlijk eten en zeer attente en prettige bediening. Zoals onze eerdere ervaringen was het weer een geweldige avond!

16. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Ten Westen

Het was een gezellige avond met leuke muziek, bediening was vlot en ok, de hapjes waar ook smaakvol en er was voldoende keuze.
    Volgende keer weer!

17. Monique's profielfoto
    Monique heeft gereageerd op een recensie van De Nachtegaal
    Monique
    Van restaurant

hallo Bianca ,
    wat jammer dat de vlammen tosti niet in de smaak is gevallen deze is inderdaad heerlijk pittig voor en niet voor iedereen te behappen !

18. Kees van Eekelen's profielfoto
    Kees van Eekelen heeft een recensie geschreven voor Ten Westen

Kees van Eekelen

Wat een leuke, ontspannen sfeer. En een mooie ruimte, locatie. Maar het belangrijkst: ik voelde me direct thuis. Ik kende het niet, maar ik kom terug; ook op het door anderen veelgeprezen terras aan de achterkant. Kortom: een mooie ervaring.