Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Zondag 24 maart 2024 om 09:40 uur in Maasmechelen een Pizza club chicken gehaald. De jonge dame maakte in mijn bijzijn verse deeg met voldoende eten erop. Was heel, heel lekker.

Maandag 25 maart om 16:45 uur terug een Pizza club chicken besteld. De oudere niet erg vriendelijk dame nam uit de rek een lap voorgebakken deeg smeerde er de tomatensaus op. Vroeg of er ook gedroogde tomaten diende toegevoegd te worden. Mijn inziens een domme vraag. Aangezien dit op het menu staat en de bodem bedekt wordt met tomatensaus. Ik had eerst niet gehoord wat ze vroeg. Ik kreeg een nors antwoordt. Zoals... Of ik gedroogde tomaten erop moesten hebben.
    Dat heb ik gevraagd. Heb de pizza meegenomen. De deeg was taai en was zeker geen Bruno bodem. De chicken kon je op 1 hand tellen. Was niet zoals afgelopen zondag. Toen was het professioneel gemaakt. Nu op 25 maart geen € 5,00 waardig. Ps Ik was de enigste klant.
    Mij zien ze er niet meer.

1,6
  2. Dean hofmann

Beste frituur van belgie alltijd vriendelijk en het eten is ongelofelijk lekker niet te duur ik kom hier all 5 jaar en het eten is nog alltijd even lekker en blijven alltijd even vriendelijk.

3. Baeyens sharon

Bacon burger besteld en maar 2 zielige stukjes spek op. Hamburger met enkel ketchup besteld en was zonder ketchup.
    Kwaliteit slecht achteruit gegaan het laatste jaar.

1,5
  4. Met en groep dames heerlijk gegeten in het museumcafé. Lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening. Aangenaam decor en goede akoestiek.
    Ook de prijs-kwaliteit verhouding was erg goed.
    We raden dit restaurant zeker aan.

5. Heel lekkere gamba's, perfect gekruid en smaakvolle frietjes. Toffe bediening.

Alle recensies

Eet.nu blog

5× Heerlijk eten combineren met gezellige activiteiten

Het is weer overal zomervakantie. Het ideale moment dus om een heerlijke lunch of diner te combineren met gezellige activiteiten. Om je op weg te helpen hebben we in deze blog een aantal leuke mogelijkheden voor je gevonden. Van bowlen tot midgetgolf en zelfs varen met een sloep: deze restaurants bezorgen je een geweldige dag. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte