Nieuwste foto's in Delft

Laatste updates in Delft

1. Ana's profielfoto
    Ana heeft een recensie geschreven voor De Gist
    Eetcafé Delft

Zeer slechte ervaring gehad. Personeel spreekt alleen Engels en is zeer on-klantvriendelijk. De borrelhapjes kwamen pas na een uur en waren vies en veel te vet. Bestellen doe je via een qr code, dus het personeel komt alleen langs om je drankjes op de tafel te zetten. Geen vriendelijke ontvangst en met weggaan kon er ook geen groet vanaf.

2. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Weer heerlijk echt Thais gegeten, ook al waren we net een maand terug uit Thailand. Soms verveelt het als je langdurig Thais eet, net zoals aardappelen gaan vervelen. Maar nu dus weer écht Thais gegeten in een schoon restaurant. Dat is in Thailand soms wel anders.

3. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Delft

Wat vroeger goed was is nu gewoon niet best. Een zeer beperkte kaart. Hier met Pasen gegeten. Geen carpaccio, geen garnalen, geen biefstukjes, geen zalm, kaasplankje een dobbelsteentje brie. Een jongen van 15 jaar liep zijn benen uit zijn kont en de rest een beetje lachen achter de bar. Aan het eind 3 keer om de koffie moeten vragen.
    Tafel moesten we zelf afruimen.
    Denk je een leuk Paas diner te hebben, ga je met een kater weg en niet van de drank.
    Op deze wijze heeft de nieuwe eigenaar geen toekomst.

4,1
  4. M. Gerlsma's profielfoto
    M. Gerlsma heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

M. Gerlsma

Eerste keer dat we bij The best Thai food hebben gegeten. Die naam wekt verwachtingen natuurlijk! 😉
    Nou wat dat betreft niks te veel gezegd. We (mijn partner en ik) hebben denk wel alle Thaise restaurants in Delft gehad en dit tentje mag met recht zeggen dat het The best Thai food in Delft is!
    Héérlijk gegeten! Zo’n vriendelijke, enthousiaste, energieke eigenaar! Ondanks de drukte neemt hij de tijd om een praatje te maken of iets uit te leggen.
    Reserveer van tevoren, binnen is niet heel veel zitplaats. Buiten wel een terras, met lekker weer prima natuurlijk!
    Wat we hebben gegeten: Med ma-muang met kip, Pad ka-praw met kip en een papaya salade als bij gerecht. Het waren behoorlijke porties, mooi opgediend met bol rijst op bord. Mooie uitgesproken smaken, en goed pittig. Precies heet genoeg.
    Het was wel even geduld hebben, het was erg druk en weinig personeel op dat moment.
    Als dessert, naast de koffie’, sticky rice met mango genomen. Leuk weetje; de mango wordt uit Thailand geïmporteerd, en WAT en verschil is dát. Ik eet nu echt nooit meer mango uit de (super)markt! De mango smolt op je tong, wat een smaak!
    Al met al niet goedkoop, maar is het zeker waard! Wij komen weer terug!

5. j.a.vanvlodrop's profielfoto
    j.a.vanvlodrop heeft een recensie geschreven voor Wok Royal Palace

j.a.vanvlodrop

Prima, we komen er al jaren

• Eindcijfer 9
  6. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Hi-Fresh
    Lunchroom Delft

Heerlijke broodje, top. Bestel hier wekelijks broodjes, zijn verslavend lekker. Tip: als je op hun website besteld krijg je korting

7. Δημήτρις's profielfoto
    Δημήτρις heeft een recensie geschreven voor De Kleine Griek

Δημήτρις

Prima grieks restaurant. Ik en vrienden/kennissen komen er al jaren. Gerechten zijn prima, het restaurant is sfeervol en de bediening is altijd gezellig/leuk en is ook in voor een grapje. Het vlees wordt altijd goed gemaakt. Niet te nat, niet te droog en is gewoon goed op smaak, precies zoals je dat van een echte griek ook mag verwachtten.

Ik kan mij dan ook totaal niet vinden in sommige negatieve reacties van anderen. Als ik met een groep vrienden kom dan komen we meestal wat later, rond een uur of 8 in de avond, en dan laten we meestal gewoon de tafel volgooien met allerlei μεζέδες (redactie Eet.nu: mezédes) en dan is het gewoon de hele avond eten, drinken en kletsen, meestal gaan we dan als een van de laatsten pas weg en nooit het gevoel gehad dat we weg 'moeten'. Kortom het is dan steeds weer een feestje.

Ik ben niet iemand die snel ergens een recensie achterlaat maar omdat ik hier dingen lees die gewoon niet waar kunnen zijn heb ik voor deze keer toch maar een recensie geschreven. Als het echt zo slecht zou zijn als sommigen beweren dan zou deze plek ook niet steeds helemaal bomvol zitten. Zeker als je in het weekend hier wilt eten dan moet je echt je plek van tevoren reserveren, omdat ze vele vaste gasten hebben en dat zegt natuurlijk al genoeg.

Als er dan toch nog een kritische opmerking geplaatst moet worden dan zou ik graag zien dat er 'EZA Premium' bier in het assortiment zou komen, gewoon omdat ik dat persoonlijk lekkerder vind dan Mythos, maar goed dat is puur mijn persoonlijke smaak.

8. Annig de Jager's profielfoto
    Annig de Jager heeft een recensie geschreven voor Novaelá

Annig de Jager

Heerlijk gegeten. Grenst aan perfectie, of eigenlijk is het perfect. Kan dit restaurant van harte aanbevelen.

9. Zsófia Patil's profielfoto
    Zsófia Patil heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Zsófia Patil

Vertaal van English naar Nederlands

Quick service, fabulous meals, super-friendly waiter

10. De Boer's profielfoto
    De Boer heeft een recensie geschreven voor Jeruzalem

Goed eten, alleen het kan wel iets meer, de kapsalon zat niet tot de rand gevuld. Het zakje aardappels erbij was voor de helft vol. En dat voor 3 euro extra.

Het eten is verder goed.

11. H. Damen's profielfoto
    H. Damen heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

H. Damen

Eten was bijzonder, zeker in combinatie met Thais biertje. Sfeer is gemoedelijk, als ook de bediening. Al met al: grote klasse!

12. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Waag

Slechtste service wat ik in jaren heb meegemaakt. Ik ging samen met een collega aan een tafel zitten in zicht van de obers, en het duurde erg lang voor de ober (een jongeman) kwam. In plaats van een bestelling aannemen, werden we op een onaardige manier duidelijk gemaakt dat we ergens anders moesten gaan zitten omdat ze de bovenverdieping gingen afsluiten. Vervolgens hebben we ons verplaatst naar een tafel beneden (de enige tafel die vrij was bij het raam), en toen moesten we weer erg lang wachten op dezelfde ober. Toen deze kwan, gaf hij aan dat we kunnen bestellen, maar wel van tafel moesten wisselen als er een grotere groep zou komen aan wie ze dan de tafel willen geven, en wij dan weer zouden moeten verplaatsen. Enorm ongastvrij dus. We zijn vervolgens zonder bestelling van eten en drinken opgestapt om in een ander restaurant te gaan eten, en mij zien ze daar nooit meer in De Waag.

1,1
  13. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Huszár
    Eetcafé Delft

Annemarie

Ik beoordeel het gerecht wat ik heb besteld als onvoldoende.
    Ik had een auberginewaaier besteld voor €18,-
    Hiervoor kreeg ik idd een aubergine, slordig in een waaier neergelegd met een doorsnee rode saus (uit een potje?) met een paar kleine stukjes mozzarella en een snee brood.
    Gezien de prijs was dit het echt niet waard.

2,8
  14. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Perry's Place

Heerlijk eten.
    Goede service.
    Fijne sfeer.
    De meiden zijn altijd vriendelijk.

15. loes's profielfoto
    loes heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Prima authentieke tom yam soep.
    Overheerlijk, niet te Spicy, stoofvlees in rode curry saus.
    Gastvrije bediening.
    Heerlijk gegeten, wij komen terug.

16. Louise's profielfoto
    Louise heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Al meerdere keren bij de Best Thai gegeten en hij mag zijn naam met eer dragen.
    We smullen iedere keer weer van het heerlijke eten!
    Dus ga zo voort!

17. Fred v Dijk's profielfoto
    Fred v Dijk heeft een recensie geschreven voor Thuis by Ladera

Fred v Dijk

Om 5 voor 8 werd ons gezelschap plompverloren medegedeeld dat we geen toetje konden bestellen omdat de tafel om 8 uur door anderen was gereserveerd. Geen waarschuwing tijdens het reserveren, of in het restaurant, niet nog even gezellig napraten en een toetje eten, we werden er gewoon uitgegooid, schandalig! Voor mij de laatste keer dat ik daar ga eten.

18. Marie-Luise Schimai's profielfoto
    Marie-Luise Schimai heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver

Marie-Luise Schimai

Wat een geslaagde avond🤩 Het was gezellig druk, het eten was uitstekend en het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. De menukaart was uitgebreid en er was een grote keuze aan heerlijke desserts. Dit restaurant is echt een aanrader, wij komen zeker terug,

19. Ankie vd Kuij's profielfoto
    Ankie vd Kuij heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver

Ankie vd Kuij

Alles klopte helemaal! Was erg gezellig. Leuk en vriendelijk personeel. Eten heerlijk en heel veel keus! Een echte aanrader!!

20. Sacha's profielfoto
    Sacha heeft een recensie geschreven voor Athene's Olijf

De sfeer in het restaurant was erg gezellig. De bediening en de eigenaar waren zeer vriendelijk en service gericht. We hebben heel lekker gegeten en we komen hier zeker weer terug!