• Lid sinds 25 juli 2010

1. Nian Hao

2. Saloniki

3. Het Postkantoor

Goes

elements heeft nog geen foto toegevoegd

1. elements's profielfoto

Nederlands Yerseke

6. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor 't Anker
    Nederlands Yerseke

Ultiem Zeeuws, eindeloos genieten. Bediening is op zijn plat Zeeuws maar dat maakt het juist zo prettig. Het eten is simpel maar kraak vers en absoluut zaligmakend. Als Zeeuw ben ik trots op dit stukje culinair erfgoed. Puur sang Zeeuws!

7. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor Mr. Sushi Express

DE zwarte bladzijde in de Sushi geschiedenis. Volstrekt waardeloos. Bestelling kwam na 3 uur binnen. Dit na zeker 7× gebeld te hebben en onfatsoenlijk te woord te zijn gestaan, dit terwijl ik wel voor 80, - euro had afgetikt. Bij het ontvangen was de sushi door het vervoer verpest en bovendien waren de "warme" gerechten koude en taai geworden. Aanfluiting, asociaal, diep triest, waardeloos, etc.

8. elements's profielfoto
    elements vindt Bij Kees niet leuk

9. elements's profielfoto
    elements vindt De Werelt niet leuk
    Zuid-Amerikaans Goes

10. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor Kale & de Bril
    West-Europees Goes

Een culinair pareltje in Goes. Hulde voor deze twee ondernemers. Bediening bijzonder professioneel en gastvrij. Niet te stijf maar toch bijzonder beleeft. Eten is zaligmakend en de sfeer is prima. De locatie is echter een minder punt, deze kerels verdienen een betere plek in het centrum van Goes. Gaat zeer zeker goed komen met de "Kale en de Bril". Wij gaan er vol overtuiging vaker terug komen.

With compliments and best regards,

11. elements's profielfoto
    elements vindt Kale & de Bril leuk
    West-Europees Goes

12. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor Koi Asian Food

Afgelopen week neergestreken bij Koi, vlak bij de karakteristieke brug van Goes. Persoonlijk ben ik bijzonder kritisch als het om sushi gaat. Sushi maken is een kunst en moet vooral ultiem vers zijn. Mijn favoriete Sushi tent bevind zich in Antwerpen, echter ontbrak het mij aan tijd, dus dit maal sushi in mijn woonplaats.

Koi doet het totaal niet slecht. Fijne gerechten, prima bediening en goede sfeer. De sushi is lang niet slecht. Voor Goes een prima aanwinst wat betreft de sushi. Voor een leuke en smakelijke avond prima te doen. De topper blijft voor mij nog steeds in Antwerpen, maar ik kom zeker nog een keer bij Koi terug.

Enjoy…

13. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor 32 ETEN | DRINKEN
    Internationaal Goes

Vanmiddag een snelle lunch genomen bij "32". Ik sprong er enigszins met een kritische blik in omdat de keuken (eigenaar) tevens de keuken is van de landbouw. De landbouw zit enkele panden verder en de recensies betreffende de landbouw zijn voor mij persoonlijk niet al te best.

Het pand is gevestigd aan de grote markt. Hiervoor zat er een cafe in voor jongeren (Pubbles voor de Goesenaren). Het interieur is absoluut mijn smaak. Hulde voor de vormgeving en sfeer. Maar dat is puur persoonlijk.

Echter, ik werd bijzonder blij verast. Een gast vrije en vlotte bediening. Erg aardig en beleefd. Het eten was prima. Ook mijn partner en zoon hadden niks te klagen. Mijn complimenten voor "32". Een absolute aanrader voor een goede lunch!!

Compliments and best regards,

14. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor Slot Oostende
    Internationaal Goes

Slot Oostende is een van de jongste aanwinsten in Goes. De locatie en "het slot" zijn adembenemend. Er zijn talrijke, originele fundamenten terug te vinden in het restaurant, welke tijdens opgravingen te voorschijn zijn gekomen. Daarnaast beschikt het slot over een bierbrouwerij (deze is zichtbaar achter glazen wanden en tevens is het mogelijk om hier een rondleiding te krijgen).

Er is niks meer dan lof over het gebouw en de originaliteit, zorgvuldigheid en de historische waarde. Echter draait het natuurlijk ook om het eten en de bediening.

Binnen de echte Goesenaren heerst er nogal wat onenigheid over de kwaliteit & bediening van het slot.
    Het slot heeft een grote kaart, en mogelijk gaan ze hiermee de mist in. De kwaliteit van het eten is redelijk. Echter worden er basis fouten gemaakt. Biefstuk verkeerd gebakken, hamburger niet echt vers en sappig en soms twijfel ik aan de hoeveelheid vlees vergeleken met de kaart (in hoeveelheid en gewicht). Voor een diner is het eten in mijn optiek nog onvoldoende. Echter ben ik er vorige week wezen lunchen en dit was prima.

De bediening is vriendelijk en doet keihard haar best. Verkeerde bestellingen, meerdere malen door verschillend personeel gevraagd worden of je al word geholpen en over het algemeen heeft het personeel geen kennis van etiquette (hoe wijn in te schenken, voorzien van informatie qua eten en weet vaak geen antwoord op vragen).

Slotsom: Voor een borrel en een hapje is Het slot een absolute aanrader! De locatie blijft adembenemend. Als je in Goes bent moet je het slot zeker bezoeken. Voor een goede maaltijd is het slot nog geen aanrader. Het personeel (en teamleiders) moeten nog echt aan de bak inclusief de keuken. Mijn verzoek aan het slot, doe alsjeblief keihard je best, jullie hebben een prachtige locatie en een origineel en bijzonder concept, zet het slot op de kaart!

Ik kom er absoluut vaker terug voor een borrel en een hapje… ik wacht vol spanning op een goede stap naar een volwaardig slot.

Elemenst.

15. elements's profielfoto
    Nederlands Goes

Gisteren op een zwoele zomer avond die aangevuld werd met wat onstuimig gerommeld van naderende onweersbuien, met een goede vriend en partner plaats genomen bij Katoen. Ik heb eerder recensies geschreven over Katoen, maar ik denk dat Katoen zijn vorm heeft gekregen. De locatie is absoluut top. Rustig en met de nodige stijl. Bij mooi weer staan de fonteinen aan waar de kids (waaronder mijn zoontje) zich prima kunnen vermaken. Er is tevens een klein grasveldje met wat speeltoestellen. Voor ouders met kinderen een prima uitkomst. De kinderen vermaken zich prima en de ouders kunnen ontspannen genieten van Katoen.Dit neemt niet weg dat ook voor de zakelijke afspraken Katoen een perfecte locatie is.

De bediening heeft zijn weg gevonden. Vriendelijk, attent en heel erg gastvrij. Door de drukte niet altijd even snel, maar dit moet meer gezien als compliment. Waar het goed is, is het druk.

Het eten is prima en erg smakelijk. Geen culinair hoogstandje, maar bijzonder lekker met een goede opmaak van het bord. Een prima wijn, goede kaart.

Slotsom is dat Katoen de moeite waard is. Zowel zakelijk of ouders met kids. Bij Katoen komt het goed en het personeel weet intussen wel hoe de zaken aan te pakken. De gastheer is bijzonder toegankelijk en professioneel.

Katoen, ga zo door. Een uniek restaurant op een unieke plek in Goes!!

Compliments and best regards,

16. elements's profielfoto
    Nederlands Goes

Afgelopen week een tafel gereserveerd bij "Katoen". Een warm onthaal door de sfeer met een koud randje. Ondanks dat ik de tafel al ruim een dag van te voor gereserveerd had, bleken we niet op de lijst te staan qua reservering. we kregen dus een tafel in het "cafe" gedeelte van "Katoen". Op zich niks mis mee, maar het doet nogal koud aan. Echter, het werd snel opgelost en kregen, op verzoek, een tafel in het restaurant gedeelte.

De bediening is bijzonder vriendelijk maar soms een klein beetje stroef. Echter, een dikke voldoende voor de bediening. Ook de gastheer verdient een dik compliment. Attent, persoonlijk en erg klantgericht. Het voelt als thuis komen

Het eten is voldoende. Geen culinair hoogstandje, maar heel goed te doen. Over de prijs-kwaliteit twijfel ik een beetje. Hier mag aan gewerkt worden.

De sfeer en de klantvriendelijkheid, locatie en sfeer bij "Katoen" is zonder twijfel top. We komen er wel eens in de zomer met ons zoontje, en die vermaakt zich prima met zijn kleurplaat, het ijsje van de zaak en de fonteinen. Dit terwijl we ons te goed doen aan een prima wijntje op het terras. Daarnaast is "Katoen" ook een hotel. En eerlijk is eerlijk, als ik een vreemdeling in het Zeeuwse Goes een hotel moet adviseren in Goes... dan wordt het "Katoen".

Slotsom: Leuke tent, prima bediening en sfeer!! Prijs/kwaliteit... daar mag aan gewerkt worden.

Met een compliment, een aanrader en zeker het bezoeken waard,

17. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor

Ik heb al vaker recensies geschreven voor deze gelegenheid en tevens voor de Amadore-keten die achter deze gelegenheid zit. Eerlijk toegegeven, ze zijn zelden positief. Afgelopen Vrijdag geprobeerd mijzelf te ontdoen van alle vooroordelen die ik heb, en vol goede moed Het Postkantoor in gestapt.

+) Het blijft een mooie locatie. Mooi design, terras is top, inrichting is super. Grote leestafel met i-pads, lounge muziek, etc.

-) Bediening is diep triest. Serveersters zoeken geen contact met klanten. Diverse malen contact gezocht door subtiel mijn vinger op te steken, echter geen contact. Ik kreeg na 20 min mijn glas wijn. Daarnaast is de bediening niet getraind op organisatie, maar ook niet op motoriek en kennis van serveren. Binnen de 40 min die ik binnen was, 4x een drama met vallende glazen (o.a over klanten), verkeerde bestellingen, etc.

- - - - ) Kwam boven op het toilet omdat mijn zoontje een kleine boodschap moest doen. Helaas heb ik moeten kiezen voor het cafe er naast. De complete toilet zat onder de uitwerpselen. Excuus dat ik het zo formuleer. We spreken dan over een tijdstip van 15:00 's middags.

Slotsom: Bevestiging van mijn angst. Het gaat gewoonweg niet bij de post. Zo een mooie tent, zo een slechte bediening en service.

2,8
  18. elements's profielfoto
    elements vindt de recensie door A.B voor Het Postkantoor leuk

Vandaag bij het Postkantoor gegeten. Na een positieve ervaring enkele maanden geleden wilden we dat nog eens dunnetjes over doen. Maar wat een domper! In de zaak staat irritante muziek op met een keiharde bass, wat je doet denken of je op een trance festival staat. Achter de bar staan ventjes van een jaar of 17 met vet in het haar "mooi te zijn", meer doen ze werkelijk waar niet. Eén van jongens, iets ouder dan de rest, misschien de "leidinggevende" op dat moment (iemand ouder dan 25 jaar was niet aanwezig), zat hip te wezen achter een Apple laptop midden in de zaak. Al spelend met zijn telefoon. Deze zelfde jongeman joeg in hoog tempo onze fles wijn er doorheen door telkens vlak na de laatste slok te hebben genomen de glazen meteen weer vol te schenken. Om dan vervolgens degene die geen wijn dronk en met een leeg glas zat over te slaan en niet te vragen wat ze nog wilde drinken. Jammer. De meiden in de bediening zijn op zich vriendelijk, maar net als de jongens veel teveel bezig met zichzelf (hoe zie ik eruit?) en met elkaar (overdreven flirten en sjansen ten overstaan van de gasten). Slecht! Wat een vertoning!
    Dan het eten. Tja... Dat had ik zelf thuis beter gekund. De carpaccio waaide bijna van mijn bord, zó weinig. 3 plakjes. Die werden volkomen bedolven onder de rucola. En gegarneerd met olijven van de supermarkt. De spaghetti carbonara was één grote, zoute, plakkerige bende. Het proefde alsof het úren geleden klaargemaakt was en vervolgens opgewarmd was. Niet vers! De visschotel van mijn tafelgenoten was niet veel beter. Vrijwel koude, taaie, te doorbakken stukken vis. Waarvan de 'ober' niet eens kon vertellen wat er precies geserveerd werd! De scampi's zagen eruit alsof ze echt oud waren. Bijna een wonder als we er niet ziek van worden. De toetjes waren ook een ramp... De panna cotta van mijn tafelgenoot kwam regelrecht uit een bakje (van de supermarkt?!). Je zag de afdruk van het bakje zelfs nog zitten. De cheese cake was niet veel beter. Kleffe hap. Alles was overgoten met een lading aardbeiensaus en er waren bosvruchten opgegooid. Ook niet vers, zo uit een pakje uit de diepvries (lees: prut). Kortom; in één woord slecht. Het Postkantoor draait om hip zijn, showen, mooi wezen, barmannetje spelen en niet om kwalitatief goed eten. Voor ons dus nooit meer!!

2,1
  19. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor De Patrijs

Per toeval op dit terras beland. Het pand ziet er aan de buitenzijde karakteristiek uit. De binnenzijde heb ik niet gezien. De locatie is uitnodigend. De hoofdstraat met de lindes aan weerszijde ziet er rusticity uit.

Qua eten absoluut aanrader. Ik had spareribs met friet. Mijn zoontje even kindermenu. Mischien dat het om de presentatie ging, mar spareribs met nachos vind ik geen combi. De wijn is van slechte kwaliteit. Slots om, niet eens snack bar waardig. Bediening is bijzonder gastvrij, dat is top.

20. Harco Meelevens

Mooie zaak ... van buiten. Binnen hebben ze geprobeerd er iets van te maken net als van het eten. Duur en slecht, ook de bediening is verre van gastgericht. De eigenaar/bedrijfsleider nam niet eens de moeite ons te begroeten toen we binnen kwamen. Samen met de Amadore-restaurants spant dit restaurant wel de kroon wat betreft slechtste restaurant van Vlissingen.
    Soep lauw [seizoenssoep] vlees [sucade] te doorbakken, ik loop er nog op te kauwen. Zelfs koffie smaakte naar thee. Hier werkelijk nooit meer iets eten of drinken!

1,1
  21. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor Restaurant Binnenhof

Binnen gevallen bij het Binnenhof. Soms heb je weinig woorden nodig voor een recensie. Dit in bijzonder positieve zin. Gezellige en professionele gastheer, prettig in de bediening met een vleugje humor. Over het eten zal ik zwijgen...een absolute topper. De perfecte locatie voor een avondvullend programma.

With compliments and best regards.

22. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor Restaurant Binnenhof

Gister wezen eten bij Binnenhof, gevraagd om 4 gangen menu, veel was met wild maar daar was onze smaak niet zo naar... Zonder enige moeite een mooi nieuw 4 gangen menu bedacht door de gastheer. We hebben er heerlijk gegeten en gedronken.

23. elements's profielfoto
    Nederlands Goes

Eindelijk, er wordt nieuw culinair talent geboren in Goes. En dat werd tijd ook. Katoen is één van de nieuwe aanwinsten in Goes. Katoen bevind zich net buiten het centrum (grote markt) van Goes. Het oude stadsarchief is omgebouwd tot hotel en eetgelegenheid. Ondanks dat Katoen buiten de grote markt ligt, heb ik niets meer over dan hulde voor het design, sfeer en locatie. In Katoen kun je rustig een goed glas wijn drinken, zonder daarbij te verdrinken in de drukte zoals die op de grote markt aanwezig is. Dat heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. De markt is gezellig druk, Katoen is rustgevend gezellig.

De "open" keuken in Katoen vind ik absolute klasse. Katoen heeft het lef om inkijk te geven in de bereiding. Een absolute topper.

In kan niet ontkennen dat ik bij de opening van Katoen weggelopen ben. De bediening en organisatie was te zwak en te onervaren om de druk aan te kunnen. Juist omdat een opening hét moment moet zijn om te laten zien wie je bent. Echter, ik kon het niet laten om Katoen nog eens op te zoeken. Daarnaast heb ik naar aanleiding van de "chaos" op de opening een mailtje gestuurd met opbouwende woorden. Dit mailtje werd bijzonder netjes beantwoord. En zo hoort het, open staan voor de klant en er daadwerkelijk iets mee doen. Heel erg netjes.

Katoen gaat vooruit. Zoals een klein kind leert lopen heeft ook Katoen wat aanloop tijd nodig. De bediening wordt beter. Het eten is er goed... geen culinair hoogstandje maar gewoon lekker. Echter bestelde ik afgelopen keer een soep, deze werd netjes uit een kan in mijn bord geschonken. Maar wel lauw. Dat zijn net de kleine details waar aan gewerkt moet worden. De entourage en de orginaliteit is creatief, maar de kwaliteit van het eten mag hier niet aan ten onder gaan. Het vlees en de wijn was prima. Heerlijke wijn met een lekker stuk vlees.

De bediening moet blijven trainen, maar ik heb alle vertrouwen dat dit goed gaat komen.

Voor mij persoonlijk, voor een zakelijke afspraak waarbij er overlegt moet worden is Katoen dé locatie. Het is er rustig en je bent verstaanbaar. Daarnaast heb je de ruimte voor elkaar en het hotel grenst aan de eetgelegenheid. Voor een gezellige drukte prefereer ik de markt.

Slotsom: Leuke en goede tent. Een absolute aanrader!!

With best regards,

24. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Nederlands Goes

De Landbouw stond bij ons bekend als een zeer betrouwbare eetgelegenheid en een prima prijs - kwaliteit verhouding. Helaas was onze ervaring gisteren anders en heeft het culinaire tij doen keren.

Bediening bijzonder slecht en zelfs brutaal. Bij het bestellen van een biefstuk diverse malen aangegeven hoe we de biefstuk wilde hebben (medium). Echter bij het opdienen werd hier absoluut geen gehoor aangegeven. In het bijzijn van ons als klanten ontstond er en verhitte discussie tussen de persoonsleden waarbij een van de personeelsleden aangaf de biefstuk per direct terug te brengen naar de keuken (ze bestaan nog...:-)). Echter kreeg deze een sneer uit de pan en de borden werden zonder blikken of blozen op tafel gezet. "Zet ze maar gewoon neer, het klopt nu toch al niet" was de alles makende uitspraak voor deze dieptrieste bediening.

Vaarwel Landbouw, daar gaat je goede naam.

Best regards,

4,3
  25. elements's profielfoto
    elements vindt de recensie door Mary Bloemendaal voor Het Postkantoor leuk

We gingen op het terras zitten. Serveerster loopt pal voor ons langs. Ziet niks. 5 min later gaan er 2 tafels verder mensen zitten. Serveerster loopt weer pal voor ons langs. Ziet niks. Neemt bestelling op bij die mensen. Loopt weer langs en ziet ons nog niet. Brengt bestelling bij die mensen en ja hoor komt bij ons opnemen. We bestellen 2 warme pannini's. Koffie en tonic. Veel later komen de broodjes, waarvan 1 heel lauw. Halverwege de broodjes komen de drankjes. Om af te rekenen moet je weer veel moeite doen. Prijs, kwaliteit, service is ver beneden peil. Hoeft voor ons niet meer.

4,3
  26. elements's profielfoto
    elements vindt de recensie door R.Tieleman voor Het Postkantoor leuk

Afgelopen donderdag hier geluncht, was een drama!!

Al eerder de salade met gamba's hier gegeten in een mandje van parmesaanse kaas die toen erg lekker was, daarom hier heen met mijn vijf (schoon)zussen. Drie dames de salade besteld, twee de mini panini's met twee soepjes en één de grote panini.

Na een tijd te hebben gewacht werden de salades gebracht zonder het mandje van parmezaan, een groot bord sla met vijf gamba's voor 12,50. Gevraagd naar de parmezaanse kaas, daar waren ze mee gestopt vertelde de serveerster, daar voor in de plaats croutons! Mini panini's terug gegeven, waren heel droog, kruimelden helemaal uit elkaar, heel lang gewacht voor ze er weer mee terugkwamen met dezelfde panini's en koude soep, gewoon een poosje in de keuken gestaan...

Tot mijn grote verbazing kwamen er toch nog drie mandjes kaas uit de keuken toen we de gamba's hadden opgegeten, zonder het bord sla en de panini's weer terug. Wat een toestand, gezegd dat we niets meer hoefden, dat we er flink de pest in hadden dat het zo fout kon gaan allemaal, krijg je nog een grote mond ook!!
    Van de zes dames hebben er twee helemaal niet gegeten, drie alleen wat sla met de gamba's, de sfeer was compleet weg.

Toch nog een drankje aangeboden gekregen maar daar voor bedankt, hier wilden we alleen maar weg. De rekening gevraagd, die werd door een boze bedrijfsleider op de tafel gegooid, toch nog 73 euro, zonder iets te zeggen en liep gelijk weg!

We hebben het geld op tafel gelegd, zijn langs haar heen gelopen en heeft niets meer gezegd, geen sorry, geen dank je wel, geen tot ziens. Niets, zo onbeschoft!!

Hier komen we dus echt nooit meer!!

27. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor Het Vissershuis

Hulde, hulde. Het visserhuis is genieten op de meest ultieme manier. De kaart is simpel, maar zeer zeker compleet. Ontvangst en de bediening is zaligmakend vriendelijk, ongedwongen en met een hoog niveau aan klantgerichtheid. In dit restaurant snappen ze het, zowel qua bediening als eten.
    Wijn die zorgvuldig afgewogen is aan de vlees of vis gerechten. Ondanks dat het voor ons de eerste keer was dit restaurant, voelde het als thuis komen. Prijs-kwaliteit is bijzonder goed afgewogen. Mijn complimenten naar de gastvrijheid naar het personeel.
    Kort samengevat en slotsom: dit is Zeeuwse trots. We komen hier zeker vaker terug!!

With compliments and best regards,

28. elements's profielfoto
    elements heeft een bericht geschreven voor Babette
  29. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor Puur
    Nederlands Groede

Vanmiddag een zeer gezellige dag met bijzonder goed gezelschap afgesloten bij "Puur". De locatie en de strandtent aan zich zijn top. De strandtent ziet er strak uit met een overdacht design. Stoelen zijn prima en het terras is ruim. Op zich een goede "kick-off" voor een mooie afsluiting. Al snel bleek het een valse start. De mossels waren discutabel (droog gekookt) en de Irish Coffee was diep triest. Een gewone koffie met Amaretto(?!). Slotsom, een kleine tip van onze kant naar de kok om de mossels een beetje in de gaten te houden (met alle goede bedoelingen en een glimlach), dit werd echter niet in dank afgenomen. De tip/vraag over de Irish Coffee hebben we achterwege gelaten. De rekening bedroeg 150,- (inclusief tip). Op verzoek van onze zijde vroegen we een paar losse Euro's voor het wisselgeld. Dit was volgens de serveerster niet mogelijk en briefde dit op zeer onacceptabele wijze door aan haar bazin. Vervolgens kregen we een "veeg uit de pan" van de bazin. Nee, helaas... voor ons nooit meer Puur.

4,9
  30. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor

Het was een gedwongen noodgreep om aan tafel te schuiven in dit restaurant. Persoonlijk heb ik geen hoge pet op van de Amadore keten. Qua locatie's zijn ze top, maar voorgenoemde wordt keihard onderuit gehaald door de kwaliteit en gebrekkige bediening.

Mijn vermoeden werd frontaal bevestigd. Helaas is de kwaliteit dusdanig slecht dat ik echt nooit meer ga eten. Ik bestelde een van mijn favorieten, "spaghetti carbonare". Bij deze ontbrak het werkelijk aan alles. De smaak is overwegend chemisch en geen enkel stukje vakmanschap of passie te herkennen. Tevens was de spaghetti een blubberige substantie. Mijn tafelgezel had een pizza waarbij de bodem nog koud en taai was.

Jammer, de locatie en inrichting is een topper. De bediening wordt beter maar er moet nog een hoop gebeuren. Als ik een toerist was zou ik als eerst naar binnen gaan bij deze tent. Puur op uitstraling gebaseerd. Helaas, ik ben een local...aan deze tent valt voorlopig geen eer te behalen op culinair gebied. Betekend overigens niet dat je er een best leuk wijntje kan drinken op een prima terras....

Enjoy,

2,7