in Goes

Welkom bij Restaurant De Landbouw

1. De Landbouw stond bij ons bekend als een zeer betrouwbare eetgelegenheid en een prima prijs - kwaliteit verhouding. Helaas was onze ervaring gisteren anders en heeft het culinaire tij doen keren.

Bediening bijzonder slecht en zelfs brutaal. Bij het bestellen van een biefstuk diverse malen aangegeven hoe we de biefstuk wilde hebben (medium). Echter bij het opdienen werd hier absoluut geen gehoor aangegeven. In het bijzijn van ons als klanten ontstond er en verhitte discussie tussen de persoonsleden waarbij een van de personeelsleden aangaf de biefstuk per direct terug te brengen naar de keuken (ze bestaan nog...:-)). Echter kreeg deze een sneer uit de pan en de borden werden zonder blikken of blozen op tafel gezet. "Zet ze maar gewoon neer, het klopt nu toch al niet" was de alles makende uitspraak voor deze dieptrieste bediening.

Vaarwel Landbouw, daar gaat je goede naam.

Best regards,

Elements