Wereldrestaurant Eten & Co Groningen beschikt over een ruim aantal parkeerplaatsen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren.

• OV

Te bereiken met bus lijn 5, 200 m loopafstand van bushalte stettinweg.

Eten & Co laten bezorgen?

Online eten bestellen

1519856805 75
1552206119 72
1670820272 59

1. Josh Brech

Het was erg groot, eten was goed. Echter zijn wij niet zo van dit concept en sfeer.

2. Wat een leuke avond zou moeten zijn eindigde halverwege door een gevecht tussen een ober en de tafel naast ons. Zie foto.
    Helaas bier in mijn haar en onze kleding vies door eten. En hierdoor onze eetlust vergaan.
    Helaas werd er door de bediening niets voor ons gedaan. Geen andere tafel of excuses. Dat is toch slecht. Dat is waardeloos.

3. Was altijd vol lof over eten en co. Gister geweest, was echt verschrikkelijk. Zalm was niet lekker smaakvol bereid zoals voor heen, en ook nog eens zeer droog. Wilden wat ossenhaas puntjes bestellen. Stond al een bord klaar van iemand die niet had opgehaald. Heel bord vol zoveel hoefde ik niet. En het was ook al koud. Maar kregen geen nieuwe. De bakken met kip waren de hele avond leeg. Kwa drinken ook niks soeps meer. Of je moet al van prik houden.

3,1
  4. Van Oosten

Niet bijzonder in vergelijking met andere soortgelijke restaurants eerder minder ze mogen in ieder geval wat aan de verlichting doen zaten zowat in het donker duurde lang voor de tafel werd leeggeruimd heb het op enig moment zelf gedaan. Ook een vrouw moest haar ID laten zien omdat men haar niet geloofde om haar leeftijd ivm korting. Nee al met al dit was de laatste keer hiero.

5. We komen hier al jaren en altijd goed!
    Echt heerlijk kwaliteit eten en zoveel keuze!
    We rijden er graag 20 minuten voor want dan heb je ook echt iets goeds!! Veel lekkerder dan buffetrestaurants in de buurt..

6. Het is erg massaal wanneer je binnenkomt, maar binnen is het wel gezellig.
    Je meld je eerst bij de balie waar je vervolgens ook de betaling doet. Een van de medewerkers loopt vervolgens met je mee naar de tafel. Het eten en drinken kan je zelf pakken en de borden en glazen worden weer opgehaald door de medewerkers. Er is genoeg keus in zowel eten en drinken. Aan het einde kan je een snoepje uitkiezen om mee te nemen en een suikerspin!

Het is geen culinaire hoogstandje maar je kan er wel lekker eten!

7. Bianca Hamminga

8. Diana A

Ontzettend leuk en kindvriendelijk restaurant! Heerlijk gegeten met z’n allen. Komen zeker weer langs.

9. A.Huizinga

Erg prettige ervaring gehad met het gezin, vooral de kinderen vonden het geweldig!

10. Tweede kerstdag gegeten 50 euro per persoon. Was het absoluut niet waard, zonde van het geld. We waren met 31 man daar uit eten. Onbeschofte persoon achter de Pizza's. Gore toiletten en stonk daar. Eten was niet altijd vers, te lang in de bakken gelegen. Eens maar nooit meer eten daar.

3,6
  11. Na een super positieve ervaring bij Eten & Co vorig jaar, had ik voor 10 personen gereserveerd voor 29 november.
    De verwelkoming en uitleg was perfect, maar over het verdere verloop van de avond kon ik niet tevreden zijn.
    De kwaliteit en het aanbod (lege schalen) van het eten was niet wat we na de eerdere ervaring verwacht hadden.
    De lege borden bleven steeds op de tafels staan, het opruimen was slecht geregeld. Later op de avond namen we zelf het initiatief en zetten ze op de tafels achter ons.
    Op de vloer naast ons bleven etensresten (vla of iets dergelijks) liggen, niet smakelijk.
    Jammer van dit, maar ondanks deze negatieve ervaring hebben we er toch een gezellige avond van kunnen maken.
    Tot slot, hier ga ik nooit weer eten, ik schaam me dat ik deze eetgelegenheid heb gepromoot bij de rest van ons gezelschap.

2,9
  12. Slechte ervaring. Wij werden 20 minuten voor tijd op een erg onvriendelijke manier weggestuurd. Wij waren met een groep van 10 man inclusief kinderen. De eerste arriveerde met zijn kinderen 20 voor 5 en betaalde meteen voor de gehele groep. Er moesten nog 6 personen komen. Ze hebben toen een waterfles opgehaald en rustig gewacht tot het gezelschap compleet was. Het gezelschap was compleet om 17:00, toen begonnen we ook met eten. BLIJKBAAR gaat de twee uur tijd in wanneer de eerste van de groep gearriveerd is. Wij werden ineens 20 voor 7 weggestuurd op een erg vervelende toon. Wij moesten meteen onze spullen pakken en vertrekken, want de tafel hadden ze nodig voor de volgende groep. Dit is best bijzonder aangezien ik de tafel van 17:00 tot 19:00 gereserveerd had.

Conclusie: Voor deze prijzen is de service slecht en ongepast. Een avond die als leuk ervaren had moeten worden eindigde abrupt met veel frustratie.

13. Eigenlijk overbodig, is gewoon perfect. kom er al jaren

14. Vanavond gegeten bij eten en co. We hadden reuze honger! Eenmaal na het voorgerecht wilde ik mij storten op de heerlijke wokgerechten. Dus alles uitgezocht, aangegeven welke saus (zoetzure) en wokken maaar!

Toen het klaar was en het op mijn bord terecht kwam, bleek het een stevige soep te zijn. Totaal geen goede verhouding voor de wok. Het was een en al saus. Enigste wat er bovenuit kwam was de half gare broccoli. Maarja, was al weer even geleden dat we gewokt hadden. Eenmaal bij ons tafeltje aangekomen zou ik mijn feestmaal opeten. Ik kreeg het met moeite naar binnen. Wat het gevolg daarna was dat er een feestje ontstond in mijn buik. Ik dacht ach, niet zeuren gewoon lekker verder eten. Maar nog geen 10 min later kwam de zure walm van de zoetzure saus naar boven.

Wat doe je dan als goede klant, even melden dat het niet lekker is. Want ja, met zo iets kun je er alleen maar iets goeds mee doen.

Ik naar de bali om het te melden (lees even snel zeggen). Wat er gebeurde tot mijn grote verbazing meneer de Chinees jouwde me uit alsof het aan mij lag. Ach de symptomen dat lag zeker aan mij. Maar de oorzaak lag bij de verrekte saus.

Ik zei tegen hem dat ik het alleen even wilde melden. Dus zonder dat ik überhaupt maar iets aangaf over geld terug of iets.

Maar hij dacht een passende oplossing te hebben: je krijgt een tegoed bon, maar moet je nu weg gaan. Ik was perplex. Alsof ik dat wilde. Ik zei dat we met een hele groep zaten. Dus toen gaf hij aan dat ik dan maar in de auto moest wachten.

Lang verhaal kort: werd afgepoeierd met paar gratis muntjes en daarmee was de kous af.

Nja jammer, de manier waarop ze omgaan met zoiets. Voelde niet echt gehoord.

Hopen dat volgende keer beter gaat.
    #Iedereenverdiendeentweedekans!

15. Christina Kosse

Ik/ wij zijn zéér terleurgesteld, drie weken van te voren gereserveerd voor 12 personen en bij verteld dat er drie rolstoelen erbij waren die breed.
    Afgelopen nog even gebeld en aangegeven dat er nu 14 personen waren en nog even benoemd dat wij graag aan een lange tafel achterin wilde zitten ivm met brede rolstoelen. Er werd wel aangegeven dat wij een tijdvak hadden van 18.00-20.00 Uur Prima.
    Komen afgelopen zaterdag en worden we naar tafels geleid die los van elkaar staan met banken erachter (kon dus niet verschoven worden.
    Toen iedereen er was (18.10) zijn wij begonnen om 19.30 Werd er gevraagd of wij zorgden om 19.45 Vertrokken! Dit omdat er gasten vroeg waren en vanaf dat moment was de klok gaan lopen. ONGELOFELIJK. VRESELIJK zoals er met je wordt omgesprongen. De drie rolstoel personen moesten buiten wachten dat de busjes er waren!

16. Zou er absoluut niet heen gaan, eten was niet te pruimen zijn na een half uur weer weg gegaan

2,1
  17. Dirkje Siebenga

Was heeerlijk, wel beeetje klein kwa het eten maar de sfeer is heerlijk. Personeel achter de kraampjes waren een paar bij die wat minder vrolijk waren maar goed. Verder was het heerlijk eten, leuke sfeer, mooi ingericht en zou er zo weer een keertje heen gaan!

18. Joyce Nieland

Teleurstellende avond gehad, door coronamaatregelen geen lopend buffet maar vanaf de kaart bestellen: dit is prima maar dit restaurant kan dit niet aan. Een zooitje ongeregeld, we hebben meer dan 10 gerechten nooit gekregen (zelfs na er nogmaals om gevraagd te hebben). Gerechten kwamen nooit tegelijk, alles ligt door elkaar op de borden (terwijl we het wel separaat hebben aangegeven op de bestelkaart). Missende ingrediënten, lauwe gerechten. Nadat alle toetjes op waren werd er nog een wokgerecht gebracht (die we geweigerd hebben). Na 2 uur (nu de maximale tijd i.p.v. 2,5 uur) hadden we allemaal nog maar een paar gerechten ontvangen. Wat voor mij doorslag geeft om nooit weer te gaan: een schreeuwende mevrouw die ons verteld bij het aankaarten van de klachten dat we absoluut geen geld terugkrijgen. Verder geen excuses, wat al voldoende was geweest.

2,6
  19. Lin

20. Henke Jansema

Was de eerste keer maar heeft mij blij verrast goede sfeer wel druk maar aan je tafel was de drukte niet te merken. We hebben heerlijk gegeten. Ga zeker nog een keer.

21. Erg leuke tent en goed eten.

22. Ernie kartowidjojo

Het eten was lauw en de 0.0 bier was niet koud 2020 viel mij vies tegen hebt de afgelopen jaren in het verleden beter gehad gewoon dom pech denk ik

23. Gezellig gegeten en mijn zoon mooi geschminkt.
    Vooral met kinderen een aanrader.

24. Tonny Meijer

Heerlijk gegeten, vlotte bediening en service, zeker een aanrader!

25. Het was ok, maar waren niet erg enthousiast. We vergeleken het met Breed in Leek en vonden het eten en de sfeer daar beter. Lekker gegeten maar biefstuk was rauw. Wrapjes droog. Slushpuppy smaakte vreemd.

26. Janneke van der ploeg

Eten was heerlijk en er was veel keus. We werden vriendelijke ontvangen en de bediening was ook erg vriendelijk. We komen gauw weer.

27. Kan het iedereen aanraden om hier te eten.
    Kom hier zeker wel een keertje weer langs.

28. Mooie restaurant, laatst op vrijdag geweest. We hebben op tafel 35 gezeten beetje dichtbij de gangpad maar kon de pret niet bederven, dichtbij de bar en een invalidetoilet vlak bij voor mij vrouw die slecht ter been is. Zaal zag er netjes uit mooie en comfortabele stoelen. Daarnaast erg lekker gegeten, veel keus voor de kinderen, helemaal blij met de toetjes en de suikerspin! Personeel was vriendelijk en hebben nog een praatje gemaakt aan tafel, al met al een leuke ervaring zeker voor de prijs die je betaalt gewoon goed en lekker eten ze zullen ons zeker terug zien!

29. Ontvangst was vriendelijk, wij waren met 9 personen en zaten vrij krap en verdeelt aan 2 tafels aan een bank-wand. Daarbij moesten wij elke keer tussen 2 tafels door waar ook mensen zaten te eten, voor hen niet erg prettig met zo'n groep. Aan tafel was het erg donker, de ambiance is mooi. Het eten viel tegen, bij de sushi werd niet aangegeven wat voor sushi het is en deze was erg koud. De maaltijden aan het buffet waren lauw warm tot koud. De snacks waren continue leeg en dat wat er lag was koud. Het vlees van de bakplaat was pezig en veel te ver doorbakken dat het taai was. De wok was goed, maar de rijst/bami/nasi voor bij de wok gerechten moest je echt zoeken. Toen het druk werd was de doorgang naar de gerechten echt een uitdaging. Op den duur werden onze tafels ook niet meer leeg gehaald. Jammer, we hadden veel positieve verhalen gehoord maar dit hebben wij niet zo mogen ervaren.

30. Het was oke, de zalm was wat droog en de varkenshaas wat taai. Maar over t algemeen best te doen voor dit geld. Er is veel te doen voor kleine kids. Zij zullen het vast geweldig vinden.

31. 02-11-2019
    Vandaag met familie aan het eten geweest bij Eet & Co. We zijn vaker geweest wat ons goed beviel tot vandaag. Het eten was over het algemeen niet goed warm, eerder lauw. Het kipsate was erg zout, mensen met een al te hoge bloeddruk krijgen hier extra last van. Er waren ook gerechten waar niet veel smaak aan zat. Het 0.0 Bier was niet koud. Personeel was niet even vriendelijk en er word niet altijd begrepen wat je vraagt. Ook is het er erg rumoerig.

32. Emrah van der wal

Bij tafel 30 werd niet altijd de borden en glazen opgeruimd regelmatig moeten brengen of zeggen dat ze het moesten ophallen. Maar nog niet na een poos gedaan gemeld bij leidinggevende.

3,4
  33. Wij vonden het eten erg tegenvallen.
    En het was erg chaotisch.
    Wij gaan niet gauw weer.

1,6
  34. J.Molenhuis

Wij zijn op woensdagavond 28 augustus 2019 om 19.30 Met 10 mensen wezen eten waaronder ook gasten uit Canada. Ik schaam mij voor mijn gasten waar ik ze mee heen genomen heb. Het was ronduit slecht. Veel bakken met verpieterd eten waar niemand iets meer uit nam zoals : lasanga, aardappelgrattinee, gehaktballetjes in aangekoekte saus, vleessoorten in aangekoekte saus, nagenoeg lege bakken die niet werden bijgevuld terwijl de bediening er achter staat met de armen overelkaar inplaats van de sausen door te roeren. Gefrituurd eten was droog omdat alles veel te lang ligt. Sate was niet te eten en ga zo maar door. Zeg je er wat van dan krijg je als antwoord :de betreffende persoon heeft even pauze. Wij zijn 2 uur geweest en de betreffende personen hebben ook zolang pauze gehad want niets werd bijgevuld en het eten in de bakken verpieterde steeds meer. 1 Keer maar nooit weer, weggegooid geld.

2,9
  35. Heerlijk gegeten. Vooral de desserts! Eigenlijk te veel keus om op 1 avond te eten😁

36. Op zich heerlijk eten maar om 18 uur is ons 4 x te verstaan gegeven dat de tijd om was. We waren er om 16.15 Uur en er stond op de bon tot 18.15 Uur. We waren met het dessert bezig en ze zagen dat we bijna klaar waren. Men kon toch niet wachten om ons duidelijk te maken dat e weg moesten. Ze bleven bij ons staan zodat we genoodzaakt werden om op te staan. Nog snel wat hapjes in onze servetten gedaan en die buiten opgegeten. Daarna zagen we dat onze tafel het uur erna leeg bleef.
    Niet zo gastvrij en vriendelijk dus.

37. Melanie

Ik ben meerdere malen bij jullie geweest en meerdere malen ben ik tevreden geweest, tot afgelopen zondag 16-06-2019. Ik was samen met mijn gezin komen eten voor Vaderdag, tot op 2 gedeeltes na was overal het eten op en waren de bakken leeg, dit ging dus van onze tijd af want telkens moesten we 15minuten wachten op 1 gerecht. Daarbij voelde ik mij niet begrepen door het personeel toen ik de klacht voorlegde. Ik ben zeer ontevreden na mijn laatste keer en vind het dan ook erg zonde van het geld wat ik hiervoor heb neergelegd.

4,9
  38. Anoniem

Ik heb er erg van genoten. Het eten was heel lekker. De sfeer was goed maar ik vond het jammer waar we zaten. Wij zaten bij dat western gedeelte achterin. We kwamen binnen en konden gelijk zitten, maar ik ging zitten en we kregen geen uitleg over of we zelf drinken konden halen enz. Zeker een aanrader wij gaan er in ieder geval vaker heen.

39. Als ik bel naar een restaurant om te reserveren voor een diner om 18.00 Dan verwacht ik dat het mogelijk is of niet, en niet dat ik te horen krijg dat het wel om 18.30 Kan, maar goed dan zeg je okay dan reserveer ik die tijd, mezelf afvragend waarom ik niet zoals bij andere restaurants (ook de all you can eat) gewoon kan reserveren op de tijd zoals ik dat zou willen.
    De reden waarom het pas om 18.30 Kon, bleek toen ik de parkeerplaats opdraaide bij het restaurant, er liepen veel mensen naar de ingang van het restaurant, eenmaal geparkeerd en naar de ingang gelopen zag ik daar bij de kassa een rij staan te wachten om erin te kunnen, ik kreeg op dat moment het gevoel dat het restaurant er niet voor de klanten is maar dat de klanten er voor het restaurant zijn, soort van slachtvee die allemaal om dezelfde tijd hebben te verschijnen. En dan geduldig op je beurt wachten omdat er zoveel tegelijk in moeten… door hun zelf georganiseerd met hun het kan pas om 18.30 Ipv van de tijd die de klanten aangeven. Op dat moment hebben wij besloten om alsnog direct weer te vertrekken. Het reserveren is al onvriendelijk omdat de klant zich moet aanpassen aan de wensen van het restaurant en niet andersom, en dan ook nog als mak vee in een rijtje staan omdat hun de klanten allemaal om 18.30 Willen binnen hebben in plaats van de keuze van de tijd om aan de klant te laten, 2,5 uur is 2,5 uur en dan hoef niet iedereen er op dezelfde tijd te verschijnen.
    Ze zullen ons er dan ook niet weer zien, want a. heb ik dit nog nooit mee gemaakt en b. ga ik dat ook niet weer mee maken. MEEST KLANTONVRIENDELIJK RESTAURANT OOIT!

40. F.Lafontaine

Bij binnenkomst werden we door een heer (eigenaar of manager?) ontvangen zonder reactie op onze groet. Meneer drukte direct op de kassa zonder iets te vragen. Toen hij de prijs noemde kwam ik erachter dat hij mijn jongste (11) voor de prijs van een volwassene had aangeslagen. Toen ik aangaf dat het bedrag niet klopte en dat mijn dochter elf is, reageerde meneer zeer geagiteerd. Volgens hem had ik het eerder moeten aangeven? We zij gewend dat er normaal gesproken door het andere (wel altijd vriendelijke) personeel aan de kinderen gevraagd wordt hoe oud ze zijn. Meneer deed erg moeilijk en gaf aan dat hij het dan weer helemaal uit de kassa moest halen. Was ondertussen zelf behoorlijk geïrriteerd door deze onvriendelijke benadering maar heb het voor de kinderen netjes gehouden.
    Sorry hoor meneer maar als u dit leest : U bent beslist geen visitekaartje voor deze zaak. Besef u maar dat u het van uw gasten moet hebben. De klant is koning toch?
    Misschien had u een slechte dag, maar een beetje professionele houding mag voor uw gasten toch wel verwacht worden. Zij zorgen tenslotte toch voor uw inkomsten en betalen hiervoor. Zij willen graag een gezellige avond en een beetje vriendelijkheid en gezelligheid is dan toch niet teveel gevraagd?

41. H van erk

Eerste x…
    Sommige eten was koud tot. 2 X aan toe.
    Terweil wij er gelijk bij opening waren dan moet alles heet zijn toch.
    Vlees bakken niet goed gaar.
    Personeel lang niet allemaal vriendelijk.
    Geen sfeer niet gezellig.
    Wel genoeg keuze zag er ook. Goed verzorgd uit het eten dan.
    Bestek was niet altijd even schoon.
    Onze ervaring gaan niet zo gouw voor een 2de x.

42. Het was zeer geslaagd, alleen vind ik dat de bediening wel even beleefder mag zijn, als ik de borden ed aanreikte zei ik alsjeblieft, maar kwam geen respons terug??
    Paar x meegemaakt.

43. Personeel was niet erg behulpzaam.

5,7
  44. H. Veenstrs

Het is qua lokatie een beetje afgelegen. Het ademt een prettige sfeer uit, vriendelijk personeel en uitstekende kwaliteit eten, met name de sushi's.
    Wel vond ik de service bij het binnenkomen matig, ik miste de vraag of je nog rondgeleid wilde worden, er is ook niet veel service nodig, dat is de andere kant.

45. Lekker gegeten, prima sfeer.

46. M veenstra

Heerlijk gegeten met alle Rollermama’s van Rollingteamnoord het was gezellig en het eten was prima van kwaliteit voldoende keuze in alles dus met een voldaan gevoel huiswaarts! Tot de volgende keer👍

47. Robert maat

Kom je met een groep op donderdagavond, warme gerechten op en worden niet bijgevuld. Alles verpieterd. Na een uur aan tafel gezeten te hebben wordt er al gevraagd of je uit gegeten bent, want dan kunnen de koks schoonmaken (alsof ze nog niet aan het schrobben waren) voor ons niet voor herhaling vatbaar!

1,9
  48. Vond het tegenvallen. Eten was koud. En de zalm was niet goed doorbakken en dus rauw. Ook vond ik de vis veel te Zout.
    Kinderen vinden het leuk. Maar geef mij mij maar gezellig restaurant i.p.v. vreetschuur.

5,9
  49. Viel ons enorm tegen na afgelopen mei, eten was zeer vet, te sterk gekruid, dus veel aan de kant geschoven, gambaas waren niet te pellen dus die waren dus duidelijk bevroren op de gril gegaan jammer, drinken uit de automaat wel goed maar zat zoveel bruis in dat je het over je handen heen kreeg steeds en half volle glazen kon pakken, ijsblokjes automaat deed het niet. Alles smaakte wel maar er was een duidelijke mindere kwaliteit dan we gewoon waren, toetjes bar waren verschillende dingen die erg waterig waren zoals de banaan eclaairtjes en smaakten niet naar banaan, de toileten zijn boven jammer we kunnen geen trap op ivm medische klachten, zatten deze keer in cowboy gedeelte dus en moesten erg ver lopen voor invaliden toilet, en zatten in een verdom hoekje erg ongezellig tegen een metalen muur aan te kijken bij het afruim hokje, borden verdwenen erg snel en de doekjes die ik had meegepakt voor mijn handen waren ook gelijk weg, het was de vorige keren dat we er waren veel beter dan nu, viel ons enorm tegen helaas.

4,9
  50. Super lekker eten en een gezellige sfeer.

51. Willy Keizer

Lekker gegeten in goed gezelschap.

52. Klaas velt

We komen er regelmatig het eten is prima keuze genoeg het personeel is zeer vriendelijk.

53. Prima en lekker gegeten!!

54. De Boer

Op een woensdag avond zijn wij bij Eten & Co geweest voor informatie om evt. met een groep te komen eten. Onze ervaring: Het personeel is niet in staat om te luisteren naar onze vragen.
    Wij kregen een folder met de prijzen, punt... dat was het.
    Wel hebben we nog een rondleiding gehad, of beter gezegd: wij zijn de tent doorgerend, mijn vriendin kon horen wat er uitgelegd werd, ik kreeg niets mee en rende achter mijn vriendin aan.
    Er zijn geen voorkeur tafels te bespreken.
    Al met al was dit eens en nooit weer!
    Zeer onpersoonlijk, gewoon bar slecht.

55. Remco Hofman

Het is rommelig lang wachten dus oponthoud in het looppad .
    Eten vaak rauw en als je er wat van zegt krijg je als antwoord gewoon ff nieuw vlees pakken en wij bakken
    Ben zeer ontevreden en ga er niet meer heen
    Er kan geen bedankt tot ziens vanaf

56. Ida dekker

Jammer dat het eten lauw was.
    En al dat snoep vind ik niet kunnen in een restaurant.

57. Het eten leek allemaal zeer goed te zijn en we hadden ook goed gegeten.

58. Mijn man en ik zijn op de zaterdagavond geweest.
    Het was echt veel te druk, aangezien het looppad naar het eten niet heel breed is kon je eigenlijk nergens bij.
    Ik had liever gezien dat het lopend buffet rondom gemaakt was, dan loop je elkaar minder in de weg en je kunt overal beter bij.
    Plus dat we rond half 8 gingen, het gefrituurde eten was erg droog en taai, vooral de frietjes, je kon zien en proeven dat het er al even lag, ook de nacho's, die waren ook erg droog en taai.
    Als je lekker wil eten moet je door de week heen gaan, het is dan vers en minder druk.
    Natuurlijk snap ik dat het weekend daar druk is, maar dit was echt niet meer leuk.

59. Erg geslaagde avond hier gehad. Fijn personeel met uitleg over hoe en wat, liepen vaak langs om op te ruimen. Ruime aanbod en ik was vooral fan van de deserts :P

60. Wij hebben heerlijk gegeten, het was een geslaagde avond.

61. Het was een zeer geslaagde avond qua alles!!! Niks op aan te merken en hou dit concept vast.

62. Greetje Nienhuis

Alles prima geregeld ...de reservering, heerlijk gegeten en de prijs prima!!

63. H J Heethuis

Wij hebben een geweldige avond gehad eten en drinken, je werd vriendelijk ontvangen en netjes naar je tafel gebracht en uitleg gekregen over het eten.

64. Eten vaak niet gaar, nooit weer dus.

2,8
  65. Stephanie

Gemoedelijke sfeer, lekker eten.

66. Zoals gewoonlijk weer lekker gegeten. Voor elk wat wils.

67. Zoals aangegeven zaten we wel bij het raam maar wel pal naast de ruimte waar de vieze vaat naar toe werd gebracht. Dus veel rumoer en het tochtte daar vreselijk. Service op zich prima maar je kan ook te snel de borden weghalen. Ik zou liever hebben gezien dat er werd gewacht totdat beide gasten waren uitgegeten. Nu had je om de haverklap iemand bij je tafel

68. Heerlijk gegeten

69. E. Sleehuis

Heel veel keus, vriendelijk personeel, schoon en niet zo gehorig. Minpuntje was het publiek maar dat weet je bij zulke eetgelegenheid, verder heerlijk gegeten.

70. Linda Houwen

Er ging een kind vlak achter ons gillen, de moeder merkte op dat je niet naar dit restaurant moest gaan als je daar niet tegen kon en hij mocht gewoon schreeuwen. Is dit zo en is dit nu normaal?

Het eten was goed en ook handig dat je zelf drankjes kunt pakken en de koffie was ook uitstekend. Gelukkig kon ik als vegetariër hele stukken buffet overslaan en jammer genoeg staan er geen bordjes, wat wel en niet vegetarisch is. Bijvoorbeeld bij de nagerechten, waar zit gelatine in?

71. Inmiddels al een paar keer hier gegeten. De keuze is overdadig en de kwaliteit van het eten prima. Boven zit het wat minder gezellig, dus zorg ervoor dat je beneden komt te zitten.
    Minpuntje is de kippendrift waarmee de lege borden en glazen van de tafel worden geruimd. In een enkel geval inclusief nog niet verorberde etensresten als je even niet oplet.
    Het gemiddelde publiek excelleert bepaald niet in fijnbesnaardheid op het gebied van tafelmanieren en kleedcultuur, maar dat moet je in dit type restaurants gewoon op de koop toe nemen.

72. Heel veel keus in eten, goede sushi en het eten werd snel bereid. Heerlijk gegeten! Enige minpuntje is dat je muntjes moet kopen voor bier en wijn. Voor wat je betaalt, had dat best bij de prijs in mogen zitten.

73. We hebben lekker gegeten. We zaten boven, dit was iets minder praktisch. Een top avond gehad!

74. Wij vonden het erg gezellig en vooral omdat je om 4 uur kunt eten.

Wij komen zeker terug.

75. Wij zaten helemaal in de hoek en hadden veel last van de tocht, dat is wel jammer. Daarom een 6 voor de sfeer. Eten en drinken was goed!

76. MarliesM

77. Gezellig eten goed warm vriendelijk gewoon goed

78. Eten was super, er was veel om te kiezen. Bediening die rondliep, waren allemaal vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

79. andré en Afie Nienhuis

Voor herhaling vatbaar.

80. Kwik Fit Damsterdiep

Zeer verrassende 1e ervaring. Lekker en veel vers eten. Met een bedrijfsuitje super gezellig en we mochten nog wat langer natafelen. Ik zeg we komen vaker terug.

81. Leuk restaurant met lekker eten. Bediening was vriendelijk. Er was een ruim assortiment qua eten en drinken. Minpuntje was dat veel bestek niet helemaal schoon was.

82. Leuke restaurant. Eten bevalt prima.
    Helaas bij de grill gedeelte iemand die geen of nauwelijks nederlands spreekt. Elke keer als ik zalm haalde vroeg ik om extra knoflook en dit helaas meerdere keren niet gekregen. Voor de rest top.

83. Annetta Schipper

Genoeg keuze . Daar ligt het niet aan. Door een maagverkleining moet ik keuzes maken. Maar de biefstuk was al niet lekker. En de sliptong was nog rauw. Mijn vader had kip die nog rauw was. Toetje was wel weer lekker.

6,3
  84. Ik ben wereldrestaurants gewend. De Dit restaurant was te propperig.De smaken te veel lijkend op elkaar.
    Tja .keuze genoeg.dit ging ten koste van kwaliteit.

6,7
  85. Jo 199 punten

Eten en Co is en blijft een super restaurant! Zoveel keuze in lekkers dat je meerdere keren moet terugkomen om het gehele assortiment te proeven :-)

86. Wij hebben weer een super culinaire avond beleefd, gezellig, goed eten enz. Top.

87. Lineke de Lange

88. Afgelopen zondag zijn wij met 6 personen om kwart over 8 bij Eten & Co binnen gelopen om te vragen of we nog konden eten. Dit was geen probleem, ze zijn tenslotte open tot 22.00 uur. Echter na betaling van het volledige bedrag blijkt dus dat om deze tijd bijna alle voorgerechten en de bijgerechten al op zijn en niet meer worden bijgevuld. Wok en grill is er voldoende. Na een klacht werden er nog wat friet en 3 frikandellen bijgevuld, de andere bakken bleven leeg. Verder werd er tijdens het grillen en frituren al van schoongemaakt, zelfs de roosters boven de grill. Mijn advies is geef bij late binnenkomst (alhoewel 20.15) aan dat op is op en dat dit niet meer wordt bijgevuld. Dan kan de klant bij voorbaat bedenken of ze voor dit bedrag (165 euro hier willen eten).

89. Gea Stam

We eten vaak bij jullie. Alleen wat erg jammer is, is dat de warme gerechten lauw zijn.

90. Gisteren heerlijk gegeten, waren hier voor het eerst. Verbaasd over de grote keuze aan gerechten, zelfs roti en sushi. En vers te persen jus. Alles smaakvol en hygiënisch opgediend op grote schalen. Jammer was wel dat alles lauwwarm was (met uitzondering van gerechten die ter plekke worden bereid zoals de wok en pizza). Alle niet alcoholische dranken inclusief (voor alcohol kun je muntjes bijkopen).

Drie grote ruimtes (1 voor grote groepen dus lange tafels, 1 voor kleinere gezelschappen en 1 ingericht als een saloon uit het wilde westen).

Toiletten zitten alle boven (te bereiken via trap) en dat kan een nadeel zijn; invalidentoilet wel beneden.

Smaakvol interieur en vriendelijke bediening.

Locatie goed bereikbaar (geen gezellige omgeving want zit op industrieterrein).

We komen zeker terug!

91. wijnands

Zeer nette en goede kwaliteit restaurant voor redelijke prijs reserveren wel noodzakelijk in weekend komen zeker vaker terug.

92. Heerlijk gegeten, zoveel keus dat je niet alles kan proeven. Maar voor liefhebbers van vlees is het een aanrader. Ook de wok is erg lekker. De inrichting is aangenaam en erg stil met zo veel mensen.

We komen snel terug om de rest te proeven.

93. Eten was erg zout. Verder een top plek!

94. Wij hebben er lekker van genoten. Je hebt hier veel keuze en men kan hier lekker eten, vandaar die negens, het is eigenlijk 10 waard.

95. Het was goed, dit was niet de laatste keer.

96. Al een paar keer super lekker gegeten!

Dit restaurant heeft het gewoon allemaal!

97. Afgelopen woensdag hebben we hier heerlijk gegeten. Mooi opgezet restaurant. Het gedeelte waar je eten kunt ophalen en laten maken is afgescheiden van de ruimte waar je gezellig kunt eten. Dat zorgt voor een gezellige sfeer. Wij zijn 's avonds geweest, dan zie je niet heel veel van buiten. Wat goed is, omdat het midden op een industrieterrein zit. Ik ben benieuwd hoe dit lijkt wanneer het overdag is, of de sfeer dan nog net zo knus is.

De kwaliteit van het eten is uitstekend, zelfs boven verwachting. Hoewel, degene die de pizza's bakt kon ik van elders dus ik wist van te voren dat de pizza gewoon goed zou zijn. Erg leuk ook dat je aan de ene kant een lopend buffet hebt en aan de andere kant er eten ter plekke bereid wordt. Ruime keuze, voor zowel vis- als vleesliefhebbers met gerechten van de hele wereld (roti, kebab, indisch, amerikaans, italiaans, noem maar op).

Wij waren met onze zoon, en ook voor kinderen heeft Eten & Co het goed voor elkaar. Wanneer je de trap opgaat heb je een aparte ruimte voor kinderen. Met allerlei spelletjes, een glijbaan en een echte bioscoop! Kinderen kunnen nergens heen behalve met de trap weer naar beneden. Er was geen toezicht bij, maar we hadden goed zicht op de trap en we vertrouwen ons zoontje dus dit was voor ons geen probleem.

Ik ben bang dat we weer een keer terug moeten gaan om weer wat nieuwe dingen te proeven. De keuze was zo groot. Maar terugkomen is zeker geen straf. Ik hoop dat ze dit niveau kunnen volhouden en blijven vernieuwen. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.

98. Jo 879 punten

Het "restaurant" is groot van opzet, als je een romantische date hebt is dit niet een geschikte locatie. Het is groot, dit geld voor het restaurant en het buffet, erg veel keuze en de dingen die ik geprobeerd heb smaakten boven verwachting, ik ga proberen om deze week weer heen te gaan.

Ik heb helaas maar weinig kunnen proberen (in verhouding van de keus). Ze hebben ook Wok Euroborg in hun bezit maar is niet verglijkbaar met deze.

Ik heb menig wereldrestaurant bezocht en deze steekt er met kop en schouders bovenuit.