• Lid sinds 23 mei 2009

2. Hotel de Ram

Halsteren

Old Niekark

Nijkerk gld

Henk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Hotel de Ram

Een kant en klare veel te zoute soppige snitsel bakken met een smakeloze aardappelgratin en wat boontjes erbij heeft voor mij niets te maken met je kookkunst…
    Het eten heeft echt niet gesmaakt.
    Daarbij werd toegegeven dat de snitsels gepaneerd worden aangeleverd en inderdaad niet krokant waren.

2. Henk's profielfoto
    Henk vindt Hotel de Ram niet leuk

3. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Old Niekark

Bediening traag.
    Voorgerecht besteld. Deze kwam niet en vervolgens werd het hoofdgerecht bezorgd. Volgens de bediening was ons voorgerecht vergeten… op dat moment ook geen excuus gehad. Het hoofdgerecht werd neer gezet met de mededeling dat de aardappeltjes zo kwamen. Tja was is zo? Toen wij ons hoofdgerecht bijna op hadden heb ik toch maar eens gevraagd… " ze komen eraan". Inmiddels hadden wij ons hoofdgerecht op en jahoor daar kwamen de aardappels.
    Deze zaak moet zich zelf eens heel goed onder de loep nemen…
    Als excuus werd gezegd dat het druk was. Hummm er zat bijna niemand en dan nog…
    Jammer van ons etentje!

2,3
  4. Henk's profielfoto
    Henk vindt Old Niekark niet leuk

5. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Freya
    Nederlands Den Burg

Henk

Vanavond hier gegeten. Zeer vriendelijke, oplettende gastvrouw. Het eten was super lekker. We komen zeker nog eens terug!

6. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Buurman & Buurman

Henk

Via thuis bezorgd de pizza bezorgd. Pizza 's waren koud. Ook hadden wij meer van de pizza verwacht (door de recensie's) niets geen speciaals. Het leek wel een hele dunne wrap met een krokant korstje en nogal dun belegd. Ik ken pizzeria' s in Groningen die heel veel betere pizza's hebben. Voor ons niet weer.

7. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor De Liefde van de Drentsche Aa

Henk

Eten matig hier. Via de leukste deal een 3 gangen menu. Voorgerecht, forelsalade, tomatensoep gewoon. Hoofdgerecht, varkenshaas en snoekbaars was lekker. Nagerecht, vruchtensorbet met slagroom en een vreselijke zure siroop erover heen, echt niet lekker dus!

8. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Taste and Flavor

Zondagavond de 16e hier gegeten. om de verjaardag van mij man te vieren. Al vaker geweest hier, maar dit was dan w.s ook de laatste keer. Het was erg druk en dat kon je overal in terug vinden. Er was zoveel niet aanwezig (veel lege bakken, vitrines) en werd niet op tijd bijgevuld. Ben 4 x naar de soep gelopen, met geen resultaat. Ook 1 van de koks vertelde dat het erg druk was. Tja, ik als klant/gast heb daar natuurlijk niets mee te maken. Ik betaal voor het eten, druk of niet druk! Als het restaurant dit niet aan kan, is er mijns inziens iets mis. Te weinig personeel/ teveel gasten/ keuken loopt achter etc. Hamburgers, rib eye, t bone steak leken ook allemaal geschrapt van " kaart ". Jammer, maar op deze manier komen wij hier niet weer.

3,1
  9. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor De Drie Gezusters

Hier gegeten via Groupon. Keuze uit 3 voorgerechten en 3 verschillende stamppotten. Zowel het voorgerecht (mosterdsoep), als de stamppot waren heerlijk van smaak! Na het voorgerecht moesten we nogal lang wachten op het hoofdgerecht. De bediening maakte dit goed met een gratis kopje koffie. Netjes dus! Leuke sfeer en vriendelijk bediening!

10. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Gastrobar de Zaak

Via Groupon hier gegeten. Erg leuke en vriendelijke bediening!

Wij hadden een amuse vooraf (bietensalade met geitenkaas) en daarna nog 4 gangen. 1ste gang een salade met wadden ham. De 2de gang was een heerlijke bospaddenstoelensoep, de 3de gang een malse varkenshaas met een lekkere jus en risotto en de laatste gang ananas, ijs en een aardbeien bavarois. Dit alles heeft ons prima gesmaakt en was prachtig geserveerd.

De entourage van de zaak kwam niet helemaal overeen met hoe de gerechten eruit zagen en smaakten. De verwarming had een graadje hoger gemogen, daar dus 1 punt voor de sfeer af getrokken.

Alles bij elkaar zeker een aanrader!!!

11. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Tapasco

Met kerst hier gegeten. Alles smaakte prima! Vond vooral de gehaktballetjes in tomatensaus erg lekker, maar ook de andere gerechtjes zijn heerlijk! De bediening is gastvrij en vriendelijk, maar zou iets alerter kunnen zijn. Het duurt even voordat je contact met ze hebt en soms lukt het helemaal niet, dan moet je er zelf achteraan (het was wel kerst, maar het restaurant zat niet vol). Klein minpuntje dus... hopelijk voor hun 1 om mee te nemen ter verbetering.

12. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Cervantes

Hier gegeten met een last minute dagpas bon (3-gangen Tapasmenu met glas sangria). Was een mooie aanbieding. Met Tapas heb je al gauw dat je ene gerechtje lekkerder vindt dan de andere, maar het eten was goed en ruim voldoende. Het enige minpuntje was dat de tafeltjes erg dicht op elkaar stonden, maar dat kwam waarschijnlijk door de dagpas aanbieding. Als ik de volle pond zou moeten betalen, zou ik zo niet willen zitten. Voor het laatste trek ik dan ook wat puntjes af. De bediening was zeer alert en super vriendelijk!!! Dikke 10!

13. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Dennenoord

Heerlijk gegeten! Varkenshaas was om te zuigen en erg lekker! Prima bediening! Prijzen mogen er wel zijn!

14. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Eiland

Weer super lekker gegeten hier! Wij nemen altijd de mixed grill. Ik vond alleen de patat niet goed. Leek wel een mengeling van verse en oude patat. Hoop dat ze dit punt meenemen voor een verbetering. Verder is het hier niet duur.

15. Henk's profielfoto
    Henk heeft gereageerd op een recensie van Eetcafe De Buurman

Tja. ik had al gewaarschuwd.................

16. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buurman

Ook wij hebben hier een keer gegeten via groupon. Nu bied dagpas deze weer aan. Ik wil bij deze mensen waarschuwen! Het is echt niet goed! Het is gewoon een cafe die wat "eten" probeert te serveren. Volgens mij kan deze man zich gewoon beter alleen bij het cafe houden, en wat pilsjes tappen want eten heeft die duidelijk geen verstand van.

17. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor De Branderij

Via Groupon hier geboekt voor een 4 gangen menu. De mosterdsoep was heerlijk romig en erg lekker! De 2de gang was een keuze uit bruschetta of een salade. De salade was prima, de bruschetta matig.
    Dan vervolgens het hoofdmenu, wij hadden de ossenhaas op een spies en een kennis van ons had de heekfilet. Beiden heerlijk! De souvlaki van ossenhaas erg mals en lekker van smaak. Het nagerecht: de witte slagroomtaart was hemels! Van de bediening waren ze allemaal erg vriendelijk! Al met al voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!

18. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

Via Groupon hier terecht gekomen. Voldoende keus op de kaart om uit te zoeken, met als voorgerechten soep, deze was wel aardig zout. Hoofdgerechten en nagerechten prima! De bediening vlot en vriendelijk. Lekkere cappucino na en al met al een geslaagde avond. Als toegift nog wat potjes mosterd mee gekregen. Leuk! We hebben wel eens minder gegeten via de groupon bonnen..

19. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Bommen Berend

Heb erg lang moeten wachten voordat de bediening bij ons langs kwam, waarschijnlijk omdat er vaste klanten langs kwamen die belangrijker waren dan wij, en daar werd nogal wat aandacht en tijd aan besteed! Heb mezelf beloofd hier niet weer te komen!

20. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Eiland

Bij een vakantie op Texel brengen we altijd een bezoek aan dit restaurant. Prijs/kwaliteit prima! Ons favoriete menu is Mixed Grill. Echt heerlijk!

21. Henk's profielfoto
    Henk heeft Fortuna toegevoegd als favoriet restaurant

Fortuna eetgelegenheid gesloten

€ -
    • Grieks
    Kleine Kruisstraat 17 Groningen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  22. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor La Scala

La Scala in Beijum was altijd een redelijk goede pizzeria. Aangezien deze er niet meer is, een pizza laten bezorgen uit Lewenborg (La Scala 2). Veel geld voor, ja voor wat eigenlijk. Nog nooit zo'n slechte pizza gegeten. Bodem smaakte en voelde aan als karton en wat er op de pizza lag, was vies en vet. Het goedkoopste van het goedkoopste.
    Einde La Scala voor ons. Zo jammer.

2,9
  23. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Tong Ah
    Chinees-Indisch Groningen

Henk

Naar aanleiding van de beoordelingen, gisteren eten besteld hier. Inderdaad was het SUPER lekker!!!
    Bezorging ook prima! Het eten was er binnen een half uur.
    We gaan zeker vaker bestellen hier!!!

24. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Eiland

Wij hadden daar mixed grill besteld. Jammie, Jammie......errrug lekker. We gaan zeker 1 a 2 keer per jaar naar Texel en dit is echt ons vast restaurant in de Koog waar we altijd heen gaan! Bediening redelijk goed. Ik zou zeggen tot over 4 weekjes!

25. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Fortuna

Suuuuper lekker! Heb vorige week op uitnodiging van anderen bij een ander Grieks restaurant moeten eten. Wat een verschil, deze was helemaal niks! Ik ga binnenkort gauw weer eens bij Fortuna eten, erg lekker eten, super vriendelijke bediening!

26. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Delfi

Vorige week voor de 1ste keer hier gegeten ( op uitnodiging van anderen ). Nou ik was niet echt enthousiast! Het eten was niet erg warm, de bediening had je geen contact mee ( er kon geen lachje af) en het eten zat niet veel smaak aan. We gaan maar gauw weer eens naar een echt goed Grieks restaurant in Groningen!

27. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Da Carlo

Vanavond bij deze pizzeria gegeten. Het restaurant staat erg vol met kleine tafeltjes, deze staan allemaal erg dicht op elkaar. Ook wij kregen een piepklein tafeltje. Hier een opmerking over gemaakt, waarna we van de vriendelijke bediening een andere grotere tafel kregen. Maar nog belangrijker waren natuurlijk de pizza's, nou deze waren super lekker! Zelden zo' n lekkere pizza gehad! Zowel de bediening als de smaak van de pizza's toppie!

28. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Sip Bloemberg

Henk

Uitstekende cafetaria (restaurant), waar we met plezier komen. Eten altijd voortreffelijk. Zeer vriendelijke bediening.

29. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Selwerd

Henk

Na de uitbundige berichten, eens een keer heengeweest. Patat was zondermeer goed. Shoarma (uithangbord) was ronduit smerig. Ik snap niet dat je dit durft te verkopen. Wel zeer vriendelijke mensen en aangename sfeer.