Bezorgrestaurants in de buurt van La Cubanita

1520968680 72
1619586660 74
1685331980 75
1691906512 76

1. Het geserveerde eten zag er al niet vers uit, maar dat kan je ook niet verwachten van een onbeperkte vreetschuur. Schijnbaar was het voedsel toch bedorven wat resulteerde op voedselvergiftiging voor mij en zowel mijn man en beide kids.
    Helaas hoorde ik hier ook al anderen over, toch wou ik het eens proberen. Toch wil anderen hiervoor waarschuwen, en hopelijk doen de eigenaren hier iets mee zodat dit niet een ander ook overkomt!

2. Magali Jacoba

Het was weer gezellig en het eten prima.

3. We werden erg vriendelijk ontvangen.
    Bedienend personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.
    Het eten was heerlijk.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding

4. Margriet van der Molen

Afgelopen vrijdag 30/6 daar gegeten met 4? Collega’s. Super gezellig en lekker.
    Maar hoe ze omgaan met het tijdslot. :. Is erg vervelend.
    Het werd gewoon onder je handen weggepakt en zonder vragen krijg je doosje met rekening onder de neus met 3 ipv 4 pepermuntjes erbij.
    En als alle tafels nu vol zaten en er mensen in de rij stonden voor naar binnen… dit was niet het geval. Er vervelende ervaring dat beetje natafelen er niet meer in zit.

5. Heerlijk gegeten en vriendelijke medewerksters! Je zit alleen wel een beetje dicht op elkaar.

6. Athilde Whyte

7. margriet mulder

Gezellig en lekker!

8. Het was wel lekker maar er waren sommige tapa's die wat uitgedroogd waren en wij hebben heel lang gewacht op een ronde. Service was wel vriendelijk.

5,5
  9. Eten smaakte goed. Het geroezemoes in combinatie met de muziek maakt het sfeertje erg leuk.
    Helaas ook minpunten. Bediening die met de vingers in de schaaltjes en aan het eten zit. De inrichting is erg krap. Geen garderobe waardoor je nergens je druipnatte jas of regenpak kwijt kunt. Toiletten zijn alleen bereikbaar als je 3 trappen klimt en daarbij zijn ze nog vies ook + geen handzeep.

10. Het was een gezellige avond, wel erg warm boven, geen airco of een ventilator. Het eten was goed en de bediening perfect. 10 Mensen incl drinken 300 euro, niet echt scherp maar goeddoor de warmte wordt veel gedronken. Kortom prima.

6,7
  11. Goede cocktails, leuke bediening! Enige minpunt is de tafels die nagenoeg aan elkaar staan en de veel te gare gamba’s. Verder leuke avond gehad!

12. Nolanda

Ik ben al verschenen malen bij La Cubanita wezen eten.
    Was gister onaangenaam verrast omdat ons een glaasje kraanwater naast een glaasje wijn werd geweigerd.
    Dit is mij nog nooit eerder overkomen en vind het dan ook zeer on gastvrij.
    Ik snap dat als kraanwater het enige drankje is dat genuttigd wordt het een ander verhaal is, maar dit was niet het geval. Het is voor mij dan ook een reden om niet weer bij jullie te komen eten. Helaas, want ik vind de tapas erg lekker.
    Met vriendelijke groet,
    Nolanda

13. Wat hebben we heerlijk gegeten en wat was het personeel vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug!

14. Op 4 mei at ik in La Cubanita met mijn zus en moeder. Het was druk maar het eten kwam steeds heel snel en de bediening was uitstekend. Eten ook super, boven verwachting. We waardeerden het ook dat de bediening alle tafels afging rond 19:45 om iedereen te vragen om acht uur twee minuten stil te zijn. Ze zetten zelf de muziek uit en het was muisstil. Goede ervaring hier.

15. Rieks Westerhuis

Was erg gezellig, goede gediening alleen jammer dat niet alle gerechtjes kwamen die we hadden aangegeven.

16. Eten was erg lekker. We hebben gebruik gemaakt van de cocktail deal. De service wat goed, het eten was goed. Ondanks dat het erg druk werd was de bediening vlot en hebben we genoten!

17. Gegeten met ons bedrijven uitje van het werk. We werden boven aan twee lange tafels gepropt omdat er niet genoeg ruimte was. Het duurde erg lang voor dat we onze buiten bestelde drankjes eindelijk kregen. Daarna ging de trage bediening verder. Het eten liet lang op zich wachten, het drinken duurde ook erg lang. Bediening keek niet vaak genoeg of de glazen gevuld waren. Raam wilde niet open waardoor het op gegeven moment te warm werd en t eigenlijk niet meer lekker was.
    Sfeer was wel erg gezellig met alle mensen erbij.
    Voor mij nooit meer.

3,5
  18. Afra Bos Buur

Heerlijk gegeten. Sfeervolle gelegenheid. Heel vriendelijk personeel. Snelle bediening. Voor herhaling vatbaar.

19. Tafels erg dicht op elkaar.
    Bestellingen worden niet in volgorde en gelijktijdig opgediend.
    Personeel erg vriendelijk.
    Smaak/kwaliteit gemiddeld tot goed.

20. Lekker eten, aardig personeel, leuke locatie. Ik vond het zelf alleen minder gezellig zitten en het was jammer dat alle tapas apart kwam waardoor iemand wel steeds eten had en een ander niet.

21. Nina Warink

Wezen eten met een vriendinnetje, echt een aanrader om hier te eten. Onwijs lekker en gevarieerd eten, voor ieder is er wat. Daarnaast is de bediening onwijs behulpzaam en aardig (ondanks de drukte die er was).

22. Heerlijke tapas. Veel variatie in koud/warm, vis/vlees en vegetarisch. Genoeg voor een ieder.
    Zeer vriendelijke en vlotte bediening!
    Een aanrader!

23. Het eten was erg lekker en gevarieerd, voor iedereen is er wat. Daarnaast werd het eten vrij snel geleverd. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het is echt een aanrader

24. Marjolein de vries

Zeer slecht eten, alles koud. Terug gestuurd naar de keuken maar geen warm eten voor terug gekregen, zeer slecht. De serveerster heeft wel 3 keer een melding doorgegeven aan de keuken maar ook dat werd niet goed ontvangen. Ik vind het totaalplaatje echt slecht!!

25. Ik ben er 2e kerstdag geweest. Ondanks dat het menu ongewijzigd was, bleek de prijs ipv 17,50 (Prijzen op de website) ineens 29,50 te zijn. Dit stond nergens vermeld, ook niet op de website, dus dit was voor twee personen gewoon 24 euro meer! Hiervan werd dan van ons geld een verplichte donatie gedaan van 2,50 aan een goed doel. La cubanita doneert dus niets, maar dat doet de klant verplicht! We zouden voor de extra 24 euro dan wel een dessert krijgen. Toen we aangaven dat we geen appeltaart lusten maar graag een Irish coffee wilden, werd deze alsnog 2 keer in rekening gebracht. Al met al vonden we dit echt heel erg slecht en misbruik maken van de situatie. Ik vraag me ook erg af of dit zo maar kan en mag...er is ook niets over gezegd tijdens de reservering. We konden op 2e kerstdag ook nergens anders meer terecht, dus dit vonden wij erg kwalijk. Ik zou met mijn bedrijf in februari nog een keer gaan, maar door dit akkefietje bedenk ik me nog twee keer. Het eten was verder prima en de bediening aardig en snel, dit moet ook worden gezegd.

2,4
  26. MarliesM

27. De tapas zijn heerlijk, er is genoeg keuze voor iedereen. Er hangt een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Samen met twee vriendinnen heb ik hier gegeten eind december. Wij hadden een Mannenharten arrangement waarbij een cocktail, toetje, toegangskaartje voor de film en natuurlijk de tapas in zat. Het arrangement is zeker een aanrader. Ik vond het eten bij La Cubanita een leuke ervaring. Het eten was o.k., niet hoogstaand wat je ook niet hoeft te verwachten bij een All You Can Eat tapasrestaurant. Wij hebben zelf al de hapjes gedeeld waardoor we er veel hebben kunnen proeven. De cocktail die bij het arrangement zat was wel ongelofelijk zoet, ik houd er zelf niet zo van. Helaas was bij ons het toetje ook al uitverkocht. Hierdoor mochten wij kiezen tussen de chocoladetaart en cheesecake. Ik heb de cheesecake gehad en deze was echt heerlijk. Minder lekker vond ik de quesedillas, deze waren aangebrand. De geroosterde paprika vond ik ook niet lekker. Op het bord ziet het er al niet smakelijk uit en dat was het dus ook niet. Aanraders zijn:
    - De Carpaccio
    - De Maiskolven
    Kom ik terug? Nee, één keer eten bij La Cubanita was voor mij zelf voldoende

6,1
  29. Sara Louwes

Laatst wezen eten met drie vriendinnetjes, lekker vanaf een uurtje of 8 tot half 11 cocktails zitten drinken. Was erg gezellig en druk maar dit was niet te merken aan de meiden in de bediening! Respect voor het feit dat zij met zulke volgeladen dienbladen de hele avond alsnog met een lach het eten serveren. Aanrader: varkenshaas medaillons en de carpaccio natuurlijk!! Wij komen terug!

30. Leon 143 punten

De tweede keer bij La Cubanita, de eerste keer was een ervaring die absoluut niet goed was. Echter bij La Cubanita Apeldoorn, enkele jaren geleden met een groep van 20 personen. Toch nog een keer geprobeerd om te eten. Het klinkt zo cosy en zo goed. Fijne marketing.

Echter bij het telefonisch reserveren begon de ellende: u kunt alleen nu eten of om kwart voor 8. Naja oké doe maar nu dan, wat bedoelen ze met nu? Ja nu tot en met half acht. Naja oké is goed. Onderweg: wat betekent dat? Wat zijn de voorwaarde, twee uur of twee en een half uur? Ik heb nog geen idee.

Het begin: koude voorgerechten besteld, het was erg rustig. Een andere tafel op dat moment. We hebben er minstens tien minuten op moeten wachten: ik moet zeggen, het was goed!

Tweede ronde, ja hoor. Wat is dat dan? Constant maar een gerechtje dat ze kwamen brengen inclusief verkeerde gerechten. Ossenhaas puntjes die serieus vies smaakten, gadverdamme! Het restaurant vulde zich en er kwamen veel niet smakelijke koude gerechten de keuken uit.

Hoe later het werd, hoe slechter het werd. Grappen als La CubaNOTa kwamen naar boven. Ze haalde zelfs de bordjes om van te eten weg, kom op zeg! Een personeelslid keek niet eens naar de tafel waar ze iets neerzetten, er kon geen woordje af. Niet alle bestelde gerechten werden geserveerd en constant enkele gerechten die geserveerd werden. Please wat is is dat voor restaurant? Garnalen die taai zijn, etcetera. Ik kom er nooit meer.

3,5
  31. Al een paar keer heen geweest en super enthousiast! Omdat we naar de film moesten hadden we best een hoog tempo met de kaartjes invullen. Hier werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Op het laatst zelfs de tapas en toetjes tegelijk. Helaas kwamen er een aantal tapas te laat en moesten we echt weg. Was geen probleem. Goeie en oplettende bediening. Wellicht iets sneller de tapas op tafel. Aan de andere kant moet je wel de tijd nemen om lekker te eten😉
    Aanrader is de carpaccio!

32. Met 2 personen gegeten, was een goede ervaring! Gerechten worden niet allemaal gelijktijdig geserveerd, maar doordat je samen van een tapas kunt eten, was dit voor ons niet hinderlijk. Ongelimiteerd wat betreft tijd, het maakte het heel ontspannen!

34. Vorige zomer voortreffelijk gegeten, echter nu van derden vernomen dat men vandaag slecht zijn bediend, er kwamen erg weinig gerechten door. Na bijna 3 kwartier wachten op een nieuw gerecht is men vroegtijdig vertrokken en iets bij een een ander restaurant gaan eten. Jammer dat men de drukte schijnbaar niet aankan.

35. Gisteravond hier een heerlijke avond gehad! Zo lekker om zelf allemaal kleine hapjes in verschillende rondes te kunnen bestellen. Het eten komt als het klaar is en de timing was perfect! De service heel vriendelijk en oplettend. Ze stonden klaar om je te helpen kiezen uit alle lekkere hapjes. De carpaccio was vooral erg lekker! De sangria daar is de lekkerste die ik ken. Ik heb hem zelf ook geprobeerd te maken maar lukt nooit zo lekker.
    Door de sfeer, de aardige bediening, de lekkere hapjes en de sangria heb je even helemaal het gevoel even weg te zijn! Ik vind het zeker een van de leukste restaurants van Groningen of je nou met familie eet met vrienden of je geliefde, je bent echt eventjes een avondje uit!

36. Deze toko is slecht. Zelfs de Cubaanse vlag hangt op de kop! Drankjes tot 3x toe moeten bestellen. Uiteindelijk 25 (!) minuten op een biertje zitten wachten. Blijkbaar is er qua serveren ook geen plan, we hebben alle serveersters voorbij zien komen die niet van elkaar wisten wat er moest gebeuren. Tevens werden er telkens gerechten te weinig geleverd. Zelfs het afrekenen nam 15 minuten in beslag.
    Wij waren met een groep van 15, waarbij men in alle wijsheid had besloten een aantal van ons met de rug naar elkaar toe te plaatsen. Dit hebben we dan ook maar zelf opgelost en de tafelindeling aangepast. Ons zien ze nooit weer terug.

37. Allereerst de kwaliteit van het eten en drinken, dit is gewoon goed. Het enige minpunt wat betreft het eten en drinken is dat klanten wijn standaard in een normaal drinkglas krijgen, pas wanneer er duurdere wijn wordt besteld krijgt men dit in een 'luxe' wijnglas. Zodoende ziet dit er wat schraal uit. De sfeer is er prima, vooral wanneer het vol zit is het erg gezellig bij La Cubanita.

De service op zich is goed, echter de laatste keer dat ik er was zaten enkele dames van de bediening uitbundig in het zicht van de gasten met hun mobiele telefoon te spelen, erg slordig. Verder werd er zeer laat opgemerkt dat gasten wat te drinken wilden bestellen en werd ook het eten laat opgediend wat zorgde voor ontevreden gezichten.

Het enorm mooie voordeel van La Cubanita is het onbeperkt eten bestellen voor een vaste prijs. Enkel het drinken komt eroverheen en de prijs van een hapje wanneer dit niet genuttigd wordt (logisch, in een gewoon restaurant betaald men ook voor het gehele menu).

Al wil je er vanaf half 5 tot sluitingstijd zitten, het kan want de tijd is onbepaald. Al met al een zeer leuk en goed restaurant.

38. Veel positieve verhalen ontvangen over de service en het eten, maar heb dit helaas niet mogen ervaren. Alles is verkeerd gegaan wat er verkeerd kon gaan. Van begin tot eind was het dramatisch. Bij binnenkomst aangegeven dat ik had gereserveerd en na overleg konden we plaats nemen aan een smerige tafel (kan gebeuren). Nadat de tafel eindelijk was schoongemaakt, werden we verzocht om aan een andere tafel plaats te nemen (prima).

Goed, na een valse start herpak ik me en we gaan bestellen... Tijdens het wachten kregen we te horen dat er 1 van de 4 gerechten niet meer op voorraad was. Kan gebeuren, maar dit kregen we ook nog eens te horen tijdens het bestellen van de 2e ronde. Het argument: 'We zitten aan het eind van de week, en we kunnen hier geen rekening mee houden'. Ik heb toen maar even gevraagd naar een lijst van de gerechten die er niet op voorraad waren. Nadat we deze lijst hadden gekregen bleek er zoveel niet op voorraad te zij dat we hebben besloten om te vertrekken.

Uiteraard nog wel even om de rekening gevraagd. Tot mijn schrik en verbazing kregen we als klap op de vuurpijl ook nog de verkeerde rekening toegeschoven. Na overleg is het hun gelukkig toch gelukt om de juiste rekening te krijgen. Al met al weinig gegeten en voor mij geen positieve ervaring!

1,9
  39. Na een avond te hebben gegeten bij La Cubanita in Groningen waren mijn man en ik erg geirriteerd. Het eten was erg lekker maar het duurde erg lang voordat het eten arriveerde nadat we hadden besteld. De meisjes in de bediening waren erg vriendelijk en verontschulden zich voor het lange wachten, wat natuurlijk niet hun schuld was. Het eten was gelukkig wel lekker.

Wel zagen we dat het erg rommelig was. De meisjes in de bediening hadden wel moeite met de zware dienbladen en ook geen vaste tafels. Er was volgens mij geen leidinggevende die hun goede sturing gaf. We werden bedient door veel verschillende mensen wat we een beetje apart vonden en wat, denken wij, ook de oorzaak is van de lange wachttijd. Het zou misschien handiger zijn als de meisjes de bestelling op zouden nemen, het eten zouden brengen en de tafel zouden afruimen. Het drinken zou dan bijvoorbeeld gebracht kunnen worden door iemand van de bar.

Dit is zeker geen kritiek maar slechts feedback zodat jullie de toekomstige gasten een plezierig verblijf kunnen geven.

40. Anne-Martine

Heerlijk gegeten bij La Cubanita.
    Lekker eten, lekkere cocktails en vriendelijke bediening.

41. Op 30 juli heerlijk op het terras in de zon gegeten. Bediening was erg vriendelijk en de prijs/kwaliteitsverhouding erg goed.

42. Heerlijk gegeten. Meer dan voldoende keuze en alle gerechtjes waren vers en goed op smaak, ook de porties waren ruim voldoende. De bediening was zeer vlot en ook erg vriendelijk. Hier ga ik zeker nog een keertje eten.

43. Helemaal super, heerlijk gegeten en het personeel is top! Zeker een aanrader.

44. Heerlijk gegeten, behulpzame dames in de bediening en vooral lekkere cocktails!
    Kortom, topavond!

45. Aanrader! Lekker eten, veel keus, vriendelijke jonge meiden in de bediening en onbeperkt tapas voor 17,50. Het was wel erg druk maar dat was ook wel weer gezellig. Wij komen zeker weer terug!

46. Prima gegeten, hoefden niet lang te wachten, bediening goed.

47. Afgelopen maandag hier gegeten. In 1 woord slecht. Bediening heeft geen idee waar ze mee bezig zijn. Meerdere keren de verkeerde gerechten of te veel. Kwaliteit van het eten is diepvries en veel te gaar.
    Ik kom hier echt niet terug.

2,9
  48. Marieke

Met twee vriendinnen gegeten bij la Cubanita in Groningen. Met dieetwensen werd geen rekening gehouden. De service was ronduit slecht, we hebben bijna 1,5 uur op ons eten gewacht. Iets wat je bij een tapasrestaurant niet verwacht. Door het bedienend personeel werd onze klacht goed opgevangen, maar de klacht moest afgehandeld worden door de assistent-bedrijfsleider. Deze mocht vervolgens niks van de rekening houden, omdat dat van bovenaf bepaald was. Tussendoor is er ook niemand naar ons toe gekomen, terwijl iedereen wist dat we al meer dan een uur aan het wachten waren. De assistent-bedrijfsleider zou ervoor zorgen dat we binnen 5 minuten iets te eten kregen, dit duurde vervolgens nog eens een half uur. Vervolgens hebben we de assistent-bedrijfsleider tegen de tafel naast ons horen zeggen dat ze alleen het eten af mochten rekenen, maar wij kregen een (in onze ogen niet echt gemeende) sorry. Vervolgens probeerde ze ons 'met een goed gevoel weg te laten gaan' door ons een lolly te geven. Voor de goede orde, we waren met 3 meiden van boven de 20! Belachelijk, hier gaan we op deze manier natuurlijk nooit meer heen.

49. Grietje ten Brink

Vriendelijke bediening, gerechten volgen elkaar snel op, zodat je niet lang hoeft te wachten De tapas waren heerlijk, de ossenhaas puntjes in Port- saus zijn zeker aan te bevelen. Sfeervol met leuke muziek.
    Zeker de moeite waard om vaker te gaan.

50. lovefood

51. Super prijs kwaliteit verhouding. De tapas zijn echt heerlijk!! Aanraders van mij zijn de carpacio, geitenkaasrolletjes en cheese cake!! Gezellige avond gehad en hele goede bediening van de bedrijfsleidster!

52. Warme sfeer, uitgebreide keus en lekkere tapas in goede porties zodat je gezellig van elkaar kunt proeven. Goede en hele vriendelijke bediening. Echt genoten en de avond afgesloten met een heerlijke cocktail van de maand! We komen zeker snel weer!

53. Mooi sfeervol restaurant met goede bediening en lekker eten, het was een super leuke avond. Zeker voor herhaling vatbaar!

54. Na een lange dag in de stad te hebben rondgelopen toch maar eens gaan kijken bij het pand waar de schitterende mozaïeken Che Guevara op de muur prijkt. Het was nog niet verschrikkelijke druk, toch zat de sfeer er aardig in. Een lekker muziekje, het licht op de juiste sterkte en vriendelijke bediening.

Wij hadden besloten om op deze donderdagavond ons eens helemaal vol te gaan proppen met allerlei lekkers dat op de kaart staat. Ik moet bekennen dat het volproppen eerder lukte dan verwacht, maar wat een lekkers kwam er voorbij! De carpaccio, de ossenhaaspuntjes, gamba's en garnalen waren stuk voor stuk juweeltjes. Alleen de geitenkaas viel wat minder in de smaak, het was een stevige hap. De Chileense wijn was overigens heerlijk!

Op het laatst nog afgesloten met een goede tiramisu en toen was het alweer tijd om te gaan. De bediening, die overigens de hele avond vriendelijk en goed was, wenste ons een fijne avond en wij gingen voldaan naar huis.

Al met al kan ik concluderen dat La Cubanita van een tapas-scepticus een tapas-fanaat heeft weten te maken. Dank hiervoor! Wij zullen zeker terug komen.

55. Hetty Kiers

Wat een geweldig restaurant. Net in Groningen gevestigd, maar vind het absoluut het mooiste La Cubanita-restaurant waar ik tot nu ben geweest. Vriendelijk personeel dat ons echt het gevoel gaf dat we welkom waren. Topsfeer.

56. Helien brink

Ik was al bekend met la cubanita , het eten is net zo heerlijk als bij de anderen maar moet zeggen dat ik deze in Groningen echt de mooiste vind! En super leuk/klantvriendelijk personeel!

57. Gisteren hier met mijn vrouw gegeten na een paar daagjes Groningen. We hoorden dat ze net open waren hier, maar dit was aan niets te merken. Personeel was zeer vriendelijk en we werden goed geholpen. De Sangria was lekker en ook de cocktails die voorbij kwamen, zagen er goed uit.
    Het is een zeer gezellige zaak, terwijl het niet zo druk was. Het is net of je op vakantie bent, Cubaanse muziek, de inrichting en uiteraard de lekkere hapjes.
    We gaan zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn, maar we hadden al gehoord dat er ook bij ons een La Cubanita is.
    Dus we gaan snel weer genieten van de lekkere tapas.

58. Geen aanwinst voor ons mooie Groningen. Hier afgelopen week met mijn vriendin gegeten. Ik snap dat deze tent net open is, maar dat neemt niet weg dat de bediening jong en onprofessioneel is. Tevens staat de muziek gewoon veel te hard en is het eten zeer matig. Zeker niet Spaans! Een soort veredelde snackbar, maar dan een stuk duurder. Nee, ik kom niet terug.