Da Carlo laten bezorgen?

1420536280 79
1431320364 87
1647002032 85

1. Ruth Gruber

Gezellige sfeer, heerlijk eten en erg goede prijs- kwaliteit. Alleen het voorgerecht, de antipasti viel erg tegen. De risotto, ravioli en ossobuco waren voortreffelijk! We komen er zeker terug!

2. Lekker gegeten, leuke attente bediening, goeie sfeer, goed bereikbaar.

3. Frans Fränzel

We hebben heel gezellig en heerlijk gegeten.

4. De beste pizza ooit gegeten in Nederland; 100 % traditionele italiaanse pizza!

5. Ans Flentge

Heel sfeervol, gekozen voor Gruppa Menu. Was super lekker en heel verrassend. Gezellig gezamenlijk smullen zonder keuze stress.

6. G.Bruinsma

We hebben gezellig gezeten met prima eten.

7. Jonkman

Eten en drinken is daar altijd goed alleen gisteren(de 21e)hebben we echt lang op ons eten moeten wachten dus dat was jammer. Nadat we dat hadden gemeld was het ook binnen 10 min. gefikst en kregen we een drankje van het huis. Ondanks dat kan ik Da Carlo aanraden hoor eten is daar heerlijk.

8. Goed eten, gezellige sfeer. Prijs wel aan de hoge kant.

9. Het was gewoon perfect ..goede service,heerlijk gegeten,en de ambiance is echt geweldig.♥️

10. Super gezellig, sfeervol restaurant, de gastheer is geweldig en het eten is heerlijk. Ravioli is een aanrader!

11. A.Roosjen

Het eten was tot volle tevredenheid. De bediening efficient en vriendelijk.

12. Heerlijk gegeten in een fijn, warm levendig en gezellig restaurant. Vriendelijke bediening, alles top!

13. Heerlijk gegeten in prima sfeer! Vlotte bediening!

14. Ynze Prins

Hebben er met een groep van 11 mensen gegeten.
    Hadden een 3 gangen proeverij.
    Werkelijk fantastisch. Erg lekker en voor iedereen was er wat bij.
    Aanrader voor mensen die eens lekker willen eten.

15. Irma Kraus

We hadden een reservering gemaakt voor 7 personen. We werden hiervoor boven geplaatst, maar omdat een van ons wegens lichamelijk ongemak de trap niet op kon, werd er vlot een nieuwe tafel beneden klaargemaakt. De plek waar we terecht kwamen was vlakbij de toiletten wat een onrustig heen en weer geloop opleverde. De antipasto was goed verzorgd en op aangeven van de bediening hebben we deze voor 4 personen besteld. Heel attent. Een ieder had als vervolg een pizza besteld. Daar moetsen we ruim een uur op wachten. Het bleek dat ze ons vergeten waren. De pizza's waren oké.

16. Fantastische bediening, heerlijk eten en geweldige sfeer. Echt een aanrader!

17. E. Mulder

Met z’n vieren hier gegeten. Als student deden we dat ook al, meer dan 25 jaar geleden. En nog steeds is het een fijn restaurant! Genoten van de Ossobuco en de Ossenhaas, beide smakelijk en mals. Tussenpozen tussen de verschillende gangen was precies goed. Wij zijn tevreden.

18. Eric J.

Goede sfeer, zeer vriendelijke bediening.
    Eten voortreffelijk van smaak en opmaak.
    Absoluut een aanrader.

19. Peter Serraarens

3e keer daar gegeten en 3× gezellig en lekker.

20. Mark

21. Binnen korte tijd hier weer geweest en weer was het goed.
    Maar een puntje van aandacht: Twee personen hadden duidelijk aangegeven dat ze een kleine pizza wilden.
    Dat was geen probleem maar: er arriveerden wel twee grote pizza's. Er werd wel aangeboden om de restjes mee te nemen in een "doggy bag" maar zo werkt het niet; een restje koude pizza smaakt thuis toch iets anders. Nu gaat het ons niet zozeer om de kosten maar het zou de zaak gesierd hebben als de kosten van een kleine pizza gerekend waren. Volgende keer beter hopen we.

22. Het eten was lekker! Je had ook genoeg keuze op de kaart. De bediening was heel vriendelijk en het eten was ook best snel klaar. Ik zat buiten en ik vond het wel gezellig zitten. Ik vind groningen sowieso een hele gezellige stad dus als je naar groningen gaat en zin hebt in italiaans eten ga dan naar da carlo. 😉

23. Lekker gegeten, snelle service. Echt een aanrader.

24. Lekker pizza gegeten bij Di Carlo. Het was erg druk, maar erg lang hoefden we niet te wachten en het ging ook niet ten koste van de kwaliteit. Aanrader.

25. Lekker gegeten.

26. Jo 199 punten

Samen met mijn nichtje heb ik hier eind september 2016 gegeten. We hadden allebei een heerlijke pizza en als toetje huisgemaakte Tiramisu...... Dit restaurant is al jaren een echte aanrader, wij komen snel nog een keer!

27. MarliesM

28. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. We komen zeker nog een keer terug.

30. Voortreffelijke pizza's, echt 1 van de lekkerste die ik ooit heb gehad. Leuke tent! Aanrader!

31. Gisteren hier gegeten en het was top!! De pizza's waren echt goed, korst en vulling precies goed, echt een pizza die lekkerder is dan thuis, en zo hoort het ook!! Bediening was prima, komen een paar keer langs of alles naar wens is. Echt een aanrader, wij komen hier zeker terug!!

32. Heerlijke rosé - echt een aanrader! Niet duur de pizza's. Klein restaurant en inderdaad je zit dicht op elkaar maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ga er zeker nog een keer heen als ik goedkoop maar lekker uit eten wil.

33. We hebben gekozen voor menu 4. Aangezien ik hoogzwanger ben, gevraagd naar een ander voorgerecht dan de carpaccio, dit was geen enkel probleem: het werd meloen met parmaham. Daarna 'n pastagerechtje: penne met oesterzwammen. Ronduit zeer smakelijk! Het hoofdgerecht bestond uit 3 vleesgerechten, allen wederom zeer smakelijk en mooi gepresenteerd! Er werden een beetje aardappeltjes in de schil bij gegeven en iets groenten: voor ons voldoende. Er werd ook bij 't vleesgerecht rekening gehouden met mijn zwangerschap: iets langere bereidingswijze. Ze kwamen hier overigens uit zichzelf mee: top!
    Het dessert tiramisu met likeur en koffie was een heerlijke afsluiter. Wederom werd aangegeven dat ik dit als zwangere kon nemen, aangezien deze tiramisu niet met rauwe eieren was bereid. Wel werd ik aangekeken bij de vraag welk likeurtje ik wenste. Zwangerschap en alcohol schijnt in Italië geen probleem te zijn. Dit hadden we in het land zelf ook al ervaren!
    Fantastische avond gehad! En de ruimte zal ik maar omschrijven als knus, geen last gehad van anderen. Ook iets wat je weet als je voor de Italiaan gaat!

34. De service was beroerd! Het was niet erg druk en toen ons eerste drankje werd gebracht bestelden we brood met pestoboter vooraf. Toen we de pizza's bestelden nogmaals op het brood geattendeerd. Dit kwam uiteindelijk na lang wachten eindelijk. Echter kwamen de pizza's geen minuut later ook op tafel. Helaas was de bediening niet erg oplettend, ook om het 2e drankje moest nogmaals gevraagd worden. Gelukkig waren de pizza's wel erg lekker, dat verzacht de belabberde service een beetje.

35. We waren al vroeg naar Groningen vertrokken voor een concert van Joe Satriani. Vooraf vanzelfsprekend even op de diverse beoordelingssites van restaurants gekeken. We gingen niet alleen voor de kwaliteit, maar óók voor de locatie. Het moest natuurlijk wél op loopafstand van De Oosterpoort gelegen zijn. Het was al snel duidelijk dat het Gedempte Zuiderdiep een perfect adres was, op loopafstand én ook nog keuze uit diverse restaurants. We besloten voor een pizza te gaan en dit keer niet voor de hoogste gemiddelde beoordeling, maar wat de menukaart (via de website) te bieden had. We hebben toen voor Da Carlo gekozen. Het restaurant is niet al te groot, maar heeft tóch nog een behoorlijk aantal tafels én een semi open keuken, wat vaak een goed teken is. Wij hebben het tenminste als erg gezellig ervaren. We werden bediend door waarschijnlijk een Nederlandse student(e) (Alie), die door haar vriendelijkheid en aparte humor prima op haar plaats is bij Da Carlo. Dat vinden wij tenminste, want wij denken gevoel voor (dit soort) humor te hebben. Als voorafje kozen we voor de uiensoep, die gewoon erg lekker was, geserveerd in een bord, én beslist niet uit een pakje. Als hoofdgerecht dus een pizza, met veel vis hadden we al besloten (tomaten, kaas, garnalen, zalm, tonijn, grote garnalen, ansjovis, paling, mosselen, olijven, Italiaanse pepers, extra knoflook en schijfjes verse tomaat), en daar kregen we geen spijt van. Heerlijk. We hadden vervolgens nog nét 'ruimte' voor een bakje koffie en kozen voor een espresso, die ook al prima was. Ze doen bij Da Carlo beslist aan klantenbinding, want geheel onverwacht werd bij de espresso een stukje huisgemaakte tiramisu met slagroom geserveerd. Bedankt Alie en collega's! We komen zeker nog eens terug als we in Groningen zijn.

36. De pasta en de Entrecôte waren voortreffelijk! Daarvoor gaan we zeker nog een keer weer heen.
    De restaurant is idd erg klein en je zit vrij dicht op elkaar.
    Maar dat mocht de pret niet drukken.

37. lekkere pizza's
    heerlijk

38. Niet voor de snelle hap, maar wel lekker zitten. Soep is in hoeveelheid erg verminderd, maar de pizza was er niet minder op!

39. Vanavond bij deze pizzeria gegeten. Het restaurant staat erg vol met kleine tafeltjes, deze staan allemaal erg dicht op elkaar. Ook wij kregen een piepklein tafeltje. Hier een opmerking over gemaakt, waarna we van de vriendelijke bediening een andere grotere tafel kregen. Maar nog belangrijker waren natuurlijk de pizza's, nou deze waren super lekker! Zelden zo' n lekkere pizza gehad! Zowel de bediening als de smaak van de pizza's toppie!

40. Het is soms een beetje druk als je wat later komt maar de pizza's zijn uitstekend.

41. Heerlijk.

Bij ophalen kreeg ik een drankje van het huis.

Zeer vriendelijk personeel.

Kreeg ook een gratis salade bij mijn pizza.

Echt een top tent.

42. Super Pizza heb ik hier gegeten! Echt een van de lekkerste pizza's die ik ooit gehad heb. Alleen daar heb ik wel wat voor over moeten hebben, ik heb anderhalf uur op mijn pizza moeten wachten, en bij het vragen waar deze bleef bleken ze onze bestellen vergeten te zijn! Als goedmakertje zouden we na onze pizza tiramisu & een drankje van het huis krijgen, maar aangezien we daar ook nog eens anderhalfuur op moest wachten hebben we dit maar geruilt voor het drankje dat we al hadden genomen! Dit is de reden dat ik ook niet meer hier naar toe ga. Ook vind ik de prijzen te duur.

5,9
  43. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Knus restaurant.

44. Jammie, heerlijk gegeten. Ben hier al een paar keer geweest en de pasta is overheerlijk. Bediening mag iets vlotter maar verder is het toppie. Prijs/kwaliteit si goed. Sfeer is gezellig, knus.

45. Te weinig eten voor te weinig geld. Pasta pesto was meer pesto dan pasta. Kan zeker beter!

46. Wij hebben hier super gegeten, fantastische pizza, lekkere wijn, geen gehaaste sfeer, echt heel goed. Aanrader.

47. Emiel&Marita

Eten en service is altijd super, hoevaak wij hier al hebben gegeten is niet te tellen. Is altijd erg lekker en gezellig, een aanrader voor een leuk avondje!

48. ik heb,samen met 2 klasgenoten onze voldoendes voor ons examen gevierd met een etentje. Het eten was lekker, het restaurant gezellig en de bediening perfect. Ik kreeg zelfs heel snel een ander pizza toen ik zag dat er die van mij inktvis zat en daar ben ik allergisch voor. Was er per ongeluk opgekomen

49. Heel gezellig restaurantje en lekker gegeten soms word er ook muziek gespeeld!

50. Heerlijke pizza's!

51. Voorafgaand aan een avondje bios even lekker een snelle hap. De kaart en drankjes krijgen we supersnel bezorgd. Het tocht wat en we vragen een ander tafeltje. Deze tafel gepositioneerd bij de entree naar de toiletten is tochtvrij maar door de enorme toeloop van toiletgangers nou niet echt prettig te noemen. Na beide een keuze gemaakt te hebben gaan we dan bestellen, zoals gebruikelijk broodjes vooraf en als hoofdgerecht een lasagna en pasta. Waarschijnlijk zitten we echt letterlijk uit het zicht want de broodjes laten meer dan een half uur op zich wachten. Tafels om ons heen die later binnen waren hadden reeds hun voorgerecht genuttigd en waren inmiddels aan hun pasta of pizza begonnen.De tijd tikte weg en het duurde maar, In eens stond de ober voor ons met een glas bier, nee die hebben wij niet besteld. Navraag naar ons eten leverde het gebruikelijke antwoord op, staat in de oven en is ieder moment klaar. Tien voor negen werd het diner uitgeserveerd, bij mijn tafelgenoot kwam een ondefinieerbaar, paesana met een ragout van champignons en spek, volgens mij was dit bolognese (gehakt in overvloed
    aanwezig). De lasagna was prima overigens, na dat we snel gingen eten werd op het laatst nog een bakje salade gebracht. Een bak ijsbergsla met 2 reepjes paprika en 3 olijven. De pasta was waarschijnlijk door
    de Akzo gemaakt, bremzout! We waren er zo flauw van dat we na enkele
    happen het wel prima vonden, na 3 keer de verkeerde rekening te hebben gekregen kwamen we een kwartier te laat in de bios en een italiaanse illusie armer!

3,9
  52. Anne Maas

Best duur maar je krijgt er pizzas zoals nergens anders in Groningen. Vaak speelt er ook live muziek, heel sfeervol!