Nieuwste foto's in Emmeloord

Laatste updates in Emmeloord

1. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Roti Kitchen

Anoniem

Als ervaren Surinaams roti fan! Geef ik deze zaak een nul… alles word opgewarmd in magnetrons alles komt uit de vriezer zelfs de wraps worden tussen een vieze theedoek gelegd om te ontdooien bah… toen gebeurde het ergste hij warmt mijn eten op in een plastic bak in de magnetron alle kankerverwekkende stoffen komen vrij en komen in je eten terecht toen ben ik weggelopen als dit koken is dan weet ik het niet meer het is eerder opwarmen in magnetrons zo kan ik ook wel etens zaak beginnen gr uit urk.

2. Rene Kouijzer's profielfoto
    Rene Kouijzer heeft een recensie geschreven voor Rodon

Einde van de vakantie afgesloten met eten bij Rodon. Goed eten, leuk personeel en goede sfeer. Zeker een aanrader voor een volgende keer, maar vanuit Zeeland iets lastiger.

3. Dekker's profielfoto
    Dekker heeft een recensie geschreven voor Plaza 6

Dekker

Niet tevreden. Best prijzig. Als je wat later komt, is het assortiment niet meer volledig en onverzorgd. 2 Uur de tijd hadden wij, maar na een uur was er nog maar helft van assortiment (Overigens wel ver voor sluitingstijd).
    Jongen achter bakplaat ook ronduit onbeschoft en onbeleeft!

4. Emin SJC voetbal's profielfoto
    Emin SJC voetbal heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Emin SJC voetbal

Heerlijke sfeervolle zaak! Met een grote groep langsgeweest en alles was top geregeld! Aanrader :)

5. Aaasteblief's profielfoto
    Aaasteblief heeft een recensie geschreven voor Eindeloos

Aaasteblief

Bediening zegt bij elk gerecht heel vriendelijk maar erg irritant aaaasteblief en ze is weer weg. Wel vermaakt hier omdat er zo veel mis ging en er geen excuus gemaakt wordt. Gerechten niet compleet of ze waren het vergeten.

Niet mijn restaurant🙈

2,8
  6. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Bakker Bart

Weer een nieuw gezicht van de week gezien bij jullie achter de toonbank, een leuke en aardige meid.. zeer goed geholpen.. ze was aan het inwerken.

7. Elsbeth Kuzee-Minderhoud's profielfoto
    Elsbeth Kuzee-Minderhoud heeft een recensie geschreven voor Rodon

Elsbeth Kuzee-Minderhoud

Wat hebben we heerlijk gegeten bij jullie en hoe fijn was de sfeer en het contact!
    Als we weer in de polder zijn komen we terug, zeker weten!

8. Jannie Nijenhuis's profielfoto
    Jannie Nijenhuis heeft een recensie geschreven voor Grand Café Emmeloord

Jannie Nijenhuis

Het was grandioos - een absolute aanrader!
    Een gezellig druk bezocht restaurant, charmante innemende gastheer, vlotte bediening en een geweldige sfeer.
    Heerlijk gegeten en gedronken - zeer zeker voor herhaling vatbaar.

9. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Plaza Wassenburg

Wilde graag een shoarma of gyros schotel eten. Wat een teleurstelling. Groot bord vol met frites en op 2 handen te tellen stukjes keiharde gyros.
    Je rekent vooraf af dus je kunt er niks mee. Men komt ook niet langs om te vragen hoe het smaakt.
    Verder kwam er een smerige geur uit de wc door de zaak heen en het was er ijskoud binnen.

Achteraf had ik alles direct terug moeten geven dan had men mijn bord weer in de frituur kunnen gooien en konden ze nog wat meer besparen op de kosten.

Nooit weer.

10. Margaretha Kobus's profielfoto
    Margaretha Kobus heeft een recensie geschreven voor Grand Café Emmeloord

Margaretha Kobus

Het eten was meer dan voortreffelijk. Vooral de rendang was overheerlijk.
    Een gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel. Ik kom zeer beslist weer

11. H.van der veen's profielfoto
    H.van der veen heeft een recensie geschreven voor Plaza 6

H.van der veen

Het eten was prima, maar de gastvrijheid dat we nog 5 min over de tijd zaten leek nergens op. Ze heeft de hele sfeer verknoeid en verkeerd aangepakt. We moesten de laatste drankjes maar betalen. Deze nieuwe eigenaren moeten hun maar eens flink achter de oren krabben om zo met de gasten om te gaan. Ik kom er niet meer en mijn familie ook niet!

12. Henk Kombrink's profielfoto
    Henk Kombrink heeft een recensie geschreven voor Grand Café Emmeloord

Henk Kombrink

Erg vriendelijke bediening. Als voorgerecht een plank met verschillende voorgerechten. Heerlijk. Als hoofdgerecht kun je kiezen uit verschillende gerechten. Nagerecht ook een plank met verschillende nagerechten, ook heerlijk. Echt aan te bevelen.

13. Hws's profielfoto
    Hws heeft een recensie geschreven voor Plaza 6

Bediening was vlot. Niets mis mee. Echter exact op 2 uur misschien zelfs wel een minuut eerder werd onze tafel leeg geveegd en werden we onvriendelijk verzocht om het derde uur af te rekenen……op de placemat staat dat je na 2 uur nog 10 minuten de tijd hebt om te vertrekken voordat het derde uur in rekening wordt gebracht. Als argument werd gegeven we kunnen geen winst maken als jullie blijven zetten. We waren snel vertrokken en komen niet meer terug.

5,7
  14. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor De Lekkere Hap

Familie spareribs menu besteld.

Bij levering werd geen woord gezegd.

Hoewel het eten goed smaakte was de portie erg klein voor een familie menu. We hadden er met 3 man verre van voldoende aan. Daarbij lagen in de bak met spareribs losse botjes die verder dus geen meerwaarde hadden. En zelfs met de losse botjes werd de aangegeven 1000 gram niet behaald.

3,2
  15. Grand Café Emmeloord's profielfoto
    Grand Café Emmeloord heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Emmeloord

Goedemorgen Geeke,

Allereerst natuurlijk vervelend om te horen dat je je restaurantbezoek aan ons niet als prettig ervaren hebt. Dat moet dus zeker beter!

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de vliegen en spinnewebben in de kozijnen liggen, ik zal dit meteen oppakken.

De twee mannen die gister aan het werk waren, staan over het algemeen juist bekend als heel vriendelijk en gastvrij. Zou je mij misschien wat meer uitleg kunnen geven, waarom je de bediening zo slecht vond?

Ik hoor graag nog even van u, dan kunnen we er ook daadwerkelijk mee aan de slag! Dit mag zowel via de mail, info@grandcafeemmeloord.nl als via de telefoon, 06-83658941!

Hartelijke groet,
    Grand Café Emmeloord
    Angela

16. Geeke's profielfoto
    Geeke heeft een recensie geschreven voor Grand Café Emmeloord

Hele slechte bediening, het was er ook er vies, raamkozijnen lagen vol met vliegen / spinnenwebben.

4,5
  17. Yolanda Cloosterman's profielfoto
    Yolanda Cloosterman heeft een recensie geschreven voor Rodon

Yolanda Cloosterman

Wat n verrassing, bijna niet te vinden en dan kom je boven heerlijk wat n sfeertje het eten was meer dan voortreffelijk en de bediening “meiden jullie waren super.”

18. dave's profielfoto
    dave heeft een recensie geschreven voor Plaza Wassenburg

Ouwe patat, verkeerde bestelling ontvangen en niet op tijd klaar, wat een troep.

4,5
  19. Willy Ormel's profielfoto
    Willy Ormel heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Willy Ormel

Vanavond 28 juli hier gegeten met onze vrienden voor de verjaardag van Jan. Was een top avond met heerlijk eten en als klap vuurwerk op de sorbet. Bediening en eten prima. Dank jullie wel

20. Hoogerbrugge's profielfoto
    Hoogerbrugge heeft een recensie geschreven voor Lange Muur
    Chinees-Indisch Emmeloord

Hoogerbrugge

Een zeer goed restaurant, met bijzonder goed eten!! Beveel hem aan ieder aan.
    Super goed!!