ma tot 22:00

do tot 22:00
vr tot 22:00
za tot 22:00
zo tot 22:00

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1295519103 72
1360198401 63
1581955997 58
1591195897 60
1702074694 61

1. Aaasteblief

Bediening zegt bij elk gerecht heel vriendelijk maar erg irritant aaaasteblief en ze is weer weg. Wel vermaakt hier omdat er zo veel mis ging en er geen excuus gemaakt wordt. Gerechten niet compleet of ze waren het vergeten.

Niet mijn restaurant🙈

2,8
  2. Gisteren al tapas gegeten en vandaag weer. Dat komt voor een deel omdat de andere twee terrassen in de buurt toch wat duurdere gerechten serveerden en de Chinees geen terras had met dit mooie weer. En omdat het voordeel van tapas is dat er veel keuze is, zodat je niet dezelfde hapjes van gisteren weer hoeft te bestellen.

Net als gisteren in Groningen was het ook hier in Emmeloord weer de vraag hoeveel eten je zou krijgen als je twee tapas zou bestellen. Toch deden we het wel samen. Een surf & turf, krokante kip, portie patatas bravas en Spaanse geitenkaas. En ook nu toch weer teveel eten besteld eigenlijk. We hadden ook zonder de geitenkaas gekund, hoewel die wel lekker was. Verder was het eten wel lekker, maar werden niet de beste ingrediënten gebruikt. Bij de surf & turf bleek mijn eerste stuk biefstuk wel erg taai met zenen en was het maar met moeite weg te krijgen. Latere dunnere stukjes smaakten gelukkig een stuk beter. En ook de garnalen en de krokante kipstukjes waren prima, maar niet heel bijzonder.

Met de ober had ik een beetje persoonlijke moeite. Hij kwam op mij erg glad en gemaakt over. Daar heb ik altijd wat moeite mee, hoewel hij zijn werk verder prima deed, al had hij soms misschien ook wat sneller mogen reageren. Eigenlijk maar een klein dingetje, die het restaurantplezier in ieder geval niet heeft verpest.

Het was prima vertoeven daar op het terras van een verder oninteressant Emmeloord. Inclusief een glas wijn en een kopje koffie waren we samen 45 euro kwijt. Een prima prijs voor het eten.

3. Waardeloos!
    Bij het reserveren om rond half zeven te eten, kreeg ik te horen dat we om 8 uur weer weg moesten zijn. Erg ongastvrij. T is toch geen woktent? Voorlpig niet Eindeloos.

4. Vandaag geluncht bij Eindeloos. De bediening is vriendelijk, de sfeer vond ik op dit moment redelijk (enkele gasten hadden t hoorbaar gezellig).
    De Club Sandwich, ik mocht kiezen uit wit of bruin brood, vond ik enorm van formaat, veel vulling en prima qua smaken. Wat de toevoeging van die frietjes (die wel heel lekker zijn) is, snap ik niet.
    Ik had moeite om de CS de snijden, het bord had wel een slagje ruimer gemogen zodat er iets meer ruimte is om het brood met zeer krokant korstjes te snijden. Voor "uit het vuistje" vond ik de stapel te dik.
    Bij het afrekenen bood de medewerker aan de andere helft van de CS in een box te verpakken om mee te nemen. Top natuurlijk!!
    Ik ga hier weer eens naartoe, probeer ik dan iets anders van de kaart.

5. Water toegevoegd bij het bier toen we biertegoed gebruikten. Zeer ontevreden.

2,5
  6. Joerie Bekking

7. Femme de Kluiver

Er hangt een gezellig sfeertje! Lekkere rosé en goed bier, ook een erg aardige man in de bediening die duidelijk oog heeft voor de horeca.
    Jammer genoeg viel het eten ons erg tegen... de zalm was droog, ook het vlees + sausjes waren nogal smaakloos. Zonde van zo’n leuke tent, zeker als er ook nog veel geld voor wordt gevraagd!

8. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir gehen gerne dort hin.Bedienung immer freundlich. Das Essen ist sehr lecker.
    Der Latte Caramel ist der Hit.
    Immer wieder gerne!

9. We hebben met de kerst tapas bij eindeloos gegeten. Hapjes waren niet warm genoeg en we vonden de meeste hapjes ook niet lekker. Viel ons erg tegen.

10. Lekker eten, fijne bediening, gezellige sfeer! Leuke locatie, alleen maar goede ervaringen mee. Friso Dijkstra Emmeloord.

11. Jenny Post

Zelfs na enkele keren eten toch weer verrassend... Nieuwe gerechten op de kaart, genieten met vrienden en kinderen. Een heerlijk begin van 2017... Een aanrader!

12. Vorige week ossenhaas besteld maar kregen varkenshaas, ernaar gevraagd en alsnog beweren dat het ossenhaas is. Erg slecht

5,7
  13. Heerlijk gegeten op zaterdag 10-12-2016. Goede service en aardige mensen. 11-12-2016 heeft mijn vrouw ernstige uitslag (heeft een allergie al ruim 10 jaar en nog steeds niet wetend voor wat) terug gegaan naar eindeloos emmeloord en daar 2 lege bussen mee gekregen die de bewuste avond zijn gebruikt. Super bedankt voor de medewerking en nu hopen we op een positieve uitslag.

14. Gewoon lekker eten voor een goede prijs!

15. Lekker gegeten, maar tafels staan te dicht op mekaar, geen privacy!

16. Afgelopen weekend gereserveerd via deze site. Helaas word dit niet goed doorgegeven en stonden we dus niet op de lijst. Medewerkster van Eindeloos vond dit erg vervelend, maar had helaas geen plek meer. Wel super opgelost door ons een waardebon mee te geven zodat we alsnog een keer bij hun komen eten. Mijn advies is dus om niet via deze site te reserveren, maar gewoon naar eindeloos zelf te bellen, dan weet je zeker dat je goed word geholpen.

17. Heerlijke tapas op vrijdagavond gegeten. Verrassingsmenu besteld waarbij ook nog een heerlijk nagerecht bij in zat. Weliswaar niet helemaal Spaans, maar dat terzijde. Stuk of 6x nieuw plankjes geserveerd gekregen. Superlekker gegeten, echte aanrader! Service en ambiance waren ook top.

18. Na een dagje Afsluitdijk onderweg naar huis in Emmeloord gestopt. Hier op een verzorgd terras heerlijk gegeten met z'n viertjes. Vanwege de tijd alleen een hoofdgerecht.

Ikzelf had de kipfilet gegratineerd met pesto. Heerlijk! Mijn partner had ossenhaas met pepersaus. Alles geserveerd met ruim voldoende gebakken aardappeltjes, friet en een salade.

We werden netjes geholpen en voor de kinderen werd er nog de aparte kinderkaart gebracht. De sfeer was prettig. De prijs was gewoon netjes.

Ik kan het zeker aanraden.

19. A. Jansen

Zeer rumoerig met een stel dronken jongeren aan de tafel naast ons. Voorgerecht was een rommeltje van smaken die bij elkaar waren gegooid. De ham hierbij was met 3 plakjes tegelijk uit een pakje zo op het bord gelegd. De mango was niet te vinden. Hoofdgerecht was niet veel beter. Dessert was ronduit vies! De bediening zeer matig. Toen ik aangaf dat het dessert niet te eten was, zei ze: "Helaas". Laatste keer dus.

20. Heerlijk tapas gegeten, van alles wat. Was zeer top. Bordjes tot de laatste kruimel leeg gegeten.

21. Op het eerste gezicht komt dit over als een hip/fris/jong restaurant. Daar is ook alles mee gezegd. Als je reserveert plaatsen ze je volgens mij het liefst aan de hoge tafels met barkrukken (daar gaat bijna niemand uit zichzelf een lange avond aan zitten eten). De tapas vind ik erg duur voor wat je krijgt. Veel komt uit de frituur en het meeste heeft ook erg weinig met de originele Spaanse tapas te maken. De normale kaart is erg voor de hand liggend.
    De betonnen vloer geeft een kille uitstraling en de tafeltjes langs de muur staan erg dicht bij elkaar waardoor het voelt alsof je met vreemden aan tafel zit... Erg jammer. Mijn man vindt de bierkaart erg karig, weinig speciale soorten. Oh en de verse jus d'orange lijkt wel aangelengd met water. Eigenlijk is alleen de locatie een pluspunt als je naar het theater of de bioscoop wilt, maar dan kan je dus beter ergens anders gaan!

22. Jeannette

Slechte bediening. Personeel hangt veel achter de bar. Je moet lang wachten op je eten en er wordt niet gecommuniceerd met de klant of alles naar wens is. Eindeloos komt onpersoonlijk en ongeïnteresseerd over.
    Klant is duidelijk geen koning. Advies, ga eens in de leer bij de buren. Want een tevreden klant zal wel terugkomen. Maar nu dus niet!

4,5
  23. Eindeloos is Waardeloos!!! Wat een ervaring. Heb nog nooit zo'n stelletje ongeregeld gezien. Om over het personeel nog maar te zwijgen. Vroeger, toen ze net open waren, was het wel erg gezellig en was er veel variatie op de kaart. Nu is dat ver te zoeken. Ik zou me schamen.

1,8
  24. Fred Docter FD2

Het was een geweldige eindeloze ervaring met dat gebak.

25. Afgelopen weekend heerlijk tapas gegeten! Op aanraden van de bediening hebben we het tapas menu gekozen, wat ons super goed bevallen is! Bediening erg gezellig en alert! Zeker voor herhaling vatbaar!

26. Niet echt een goede service daar, ze laten je betalen voor afbak stokbrood, nachos kregen we heel weinig, zeg je er wat van, krijg je te horen, dat de kaas zo duur is, hoe verzinnen ze het.
    Eigenaar neemt het ook niet serieus, conclusie niet heen gaan. Ze zijn veel te duur voor wat je krijgt.

27. Was mijn eettentje. Met personeel dat niet in het weekend werkt. Tapas met gehakt was koud. Gevraagd of het was opgewarmd. Een sorry kon eraf, daarna nooit meer iemand aan de tafel gehad die vroeg of ik wat wilde drinken of eten. Dus maar betaald.. En ja de volle mep voor koud eten. Jammer, echt jammer. Daarna maar ergens anders gaan eten, wilde toch iets hebben.

28. Restaurant ziet er qua uitstraling best aardig uit maar de producten welke geserveerd worden zijn van een zeer matige kwaliteit. Laat je niet verleiden om de tapas door de kok te laten samenstellen want dan krijg je vooral veel brood en goedkope producten van de kaart. Dus naar mijn idee kan dit restaurant nog wel een kwaliteit slag maken.

2,6
  29. Meerdere malen hier genoten van een terrasbezoek, open coffee, tapas eten. Of we een snelle tapas ronde wilden of een avondvullend programma met tapas, wij vragen zij draaien, helemaal top!
    Welke combi of volgorde je wilt/wenst alles kan en je voelt je meteen thuis. Heerlijke leuke gezellige en vlotte tent!

Ik zeg: Niet vergeten, bij Eindeloos kun je heerlijk eten!

30. Eten niet zo lekker! Wel een hele leuke sfeer! Matige service! Best prijzig voor wat je krijgt...

4,9
  31. Rib-eye steak en ossenhaas gegeten. Gevraagd om rood van binnen. En dat waren ze. Het vlees smolt op je tong. Alles was top. De verse bladspinazie, witlof, gebakken aardappelen, sla. Zelfs de frites.
    En na het eten een overheerlijke cappuccino.

32. Eens maar nooit weer. Welk tapasrestaurant heeft nou geen stokbrood aiolie? Toen we ernaar vroegen kregen we een koud, niet goed afgebakken broodje van de aldi oid voor 5 euro!!. Een half glas wijn en iets uit de frituur. En het bier, wat kan daar mee mis zijn? Nou...je kunt het verkeerde bier brengen.
    Nee, nooit meer.

1,8
  33. M&B 151 punten

Zeer teleurstellend!!
    Tapas verrassingsmenu gekozen.
    Enkele tapas waren erg smakelijk maar ronduit de meeste kwamen rechtstreeks uit de frituur. Alle produkten voor ons gevoel kant en klaar uit pakjes en zakjes.
    Wat wel zelf was klaargemaakt was droog en te veel doorbakken.
    Verder waren de smaakcombinaties ook niet goed gekozen.
    Bovendien was dit alles ook niet echt goedkoop.
    De bediening Was overigens wel prima, attent en vriendelijk.

Al met al het zonde van het geld !

34. jolanda en bert

Heerlijk tapas gegeten gister bij dit moderne restaurant, voor herhaling vatbaar.

35. Tjsa, ik heb erg wisselende ervaringen. Ik zit graag op het terras voor een drankje en een tapasje erbij, prima. Qua lunchen/eten: ben inmiddels twee keer 's avonds geweest voor de tapas, 1 keer buiten op het terras, heerlijk, prima bediening, gezellig, zijn zeker 4 uur blijven zitten. Tweede keer werd het al minder: na 2 rondes waren we een beetje uit het zicht van de bediening verdwenen. Jammer. De rekening van een avondje "tapassen" vond ik ook wel heftig. Niet echt aan te raden voor grote eters ;-)

's Middags een keer met een vriendinnetje een poging gedaan te lunchen op het terras. Ondanks dat het niet druk was werden we na twee rondjes drankjes totaal genegeerd. Na drie kwartier wachten zijn we "overgelopen" naar de buren: we hadden trek. Not amused.

5,7
  36. Dinsdag hier van de kaart gegeten. Bediening kwam niet vlot opnemen... Ik had ossenhaas, medium gebakken. Deze was helaas te ver doorgebakken wat ik erg jammer vond en gezegd heb. Daarbij waren de kruiden eroverheen veel te overheersend, ook jammer! Het dessert was wel weer goed maar helaas nu niet zo'n goede ervaring.

37. Pieter Oosterbaan

Met enige regelmaat eet en drink ik hier. Zowel in de middag als in de avond. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het top vind. Vooral de tapas zijn erg lekker.

De service is top evenals het eten!

38. Leuke tent, de betonnen vloer oogt niet echt sfeervol. Had wat mij betreft ook anders gekund. Overige inrichting ziet er leuk uit.

Personeel is zeer vriendelijk en attent. Ze laten je hier niet lang zonder leeg glas zitten. Heb hier alleen gedronken, dus over het eten kan ik geen mening geven.

39. Vanavond met 4 personen tapas gegeten.

Heerlijk gezeten, lekker gegeten, al met al een goed geslaagde avond gehad. Verschillende rondjes tapas besteld welke elke keer redelijk vlot werden geserveerd. Alles smaakte goed en ook de porties waren prima! Vriendelijke bediening die de glazen in de gaten had (was natuurlijk wel makkelijk omdat ze meerdere keren aan tafel kwamen voor de tapas). Misverstandje over het nagerecht wat direct gecorrigeerd werd, zonder mopperen.

We komen zeker terug!

40. Afgelopen donderdag gegeten in Eindeloos! Ze hebben een tapaskaart en een gewone menukaart. Ik wou graag iets van de tapaskaart als voorgerecht en dat was geen probleem. Voorgerechten waren erg lekker en best veel! Ook ons hoofdgerecht was erg goed! Meer als genoeg waardoor we echt geen toetje meer op konden.

Inrichting is erg gezellig en personeel was ook vriendelijk.

Binnenkort ga ik er lunchen en ook voor 't dineren kom ik er zeker terug!

41. Aanwinst voor Emmeloord! Paar keer geweest voor lunch en diner. A la carte en ook tapas-menu. Tapas; veel keuze en snel geserveerd! Ondertussen vind ik wel dat ze vaker de videobeelden mogen veranderen! Aardig personeel! Je moet er niet heen gaan om culinaire hoogstandjes te verwachten maar je kan er lekker eten. Prijs kwaliteit is goed. Wij zijn blij met Eindeloos! Misschien is het wel een idee dat ze de doorgang naar de keuken anders maken. Een wat betere afscheiding waardoor het niet zo rommelig lijkt. Met name door het licht uit de keuken. Verder prima!

42. Geweldige avond gehad, prettige sfeer, vriendelijke bediening, meer dan genoeg en lekker eten. Wij hoeven Emmeloord niet meer uit.

Nogmaals bedankt.

43. Ik vind het een slechte tent!

Niet te geloven! Twee keer dezelfde rekening moeten betalen!

En de baas van die tent begint meteen zijn stem te verheffen! Dat is toch geen service?!

Ik kom daar in elk geval niet meer! De prijzen vallen dan nog wel mee maar dan ben ik liever iets duurder uit maar dan wel met normale service! Want dit kan dus echt niet!

3,7
  44. Inmiddels twee keer gegeten in dit relatief nieuwe restaurant! Ten eerste vind ik het een zeer goede aanwinst voor Emmeloord, al is het alleen al voor de afwisseling. De eerste keer dat ik er heb gegeten met een gezelschap van 5 hadden we hadden gekozen voor tapas op eigen keuze. We konden zelf hierbij het tempo en de smaak kiezen. Dit beviel erg goed, en de rekening viel goed mee, ondanks de nodige borrels.
    Verder een leuke zit en een goede sfeer, mijn persoonlijke smaak heeft toch wat verzet tegen de betonnen vloer. Dit maakt het naar mijn idee een stuk minder sfeervol.
    De 2de keer gegeten in een gezelschap van 8. Deze keer gekozen voor een tapas als verrassingsmenu. En dit was erg veel en vet! Ook moesten wij aan één van de hogere tafels zitten achterin, en dit vond ik wel wat minder. Het is een lange avond borrelen en eten en om dan op hoge krukken te zitten is niet erg confi.
    Eindeloos kan zeker weten rekenen op nog een bezoek, maar dan wel met een aantal bij de reservering aangegeven voorkeuren.

45. Heerlijk gegeten. De tapas verrassing. Wel duur, maar heerlijke smaken en lekker lang bezig. Fijn dat je meteen kunt doorlopen naar de bios binnendoor. Hup de zaal in.

Genieten.

46. Ik heb er inmiddels 2 keer gegeten (a la carte). Het eten is prima in orde, maar wel erg weinig. Het is niet echt in verhouding met de prijs.

De inrichting en decoratie vind ik echt helemaal geweldig. Zeker een aanwinst voor Emmeloord.

Ook leuk om gewoon even een drankje te drinken voor het stappen.

Service... niet bijzonder, maar zeker niet slecht.

47. Helemaal goed wat betreft tapas eten. Bijzonder lekker en gevarieerd. Ik heb twee keer van de kaart gegeten, daar was ik minder tevreden over. De bediening vind ik ongedwongen en gezellig, passend bij een restaurant als Eindeloos.

48. Ben er inmiddels twee keer wezen lunchen maar ben niet erg tevreden. Er werd door het restaurant gesleept met containers en dozen om aan te vullen, het heeft een beetje een chaotische indruk ivm met de half-open keuken (schijnt nog verbouwd te worden). Eten was ook niet je van het. De smaak van de tomatensoep kwam niet eens in de buurt van tomaat. Het personeel is wel aardig, maar beide keren dat ik er gegeten heb, kregen mensen die later dan ons binnenkwamen eerder het eten. Verder is het wel een heel mooi restaurant.

4,9