ma 11:00 - 22:00

1415219729 68
1568205134 74
1705891998 73

1. Marlies

Gisteren hier uit eten geweest. Het was er niet druk, het eten zag er niet vers uit. Er werd om 20.30 al gevraagd of je nog warm wou eten (2 uur all in betaald). De sfeer was niet prettig. Nee, deze wok mag niet zulke prijzen vragen.

2,4
  2. De sfeer was goed! Het personeel waren vriendelijk.

3. De biefstuk was helemaal verkleurd en de kip was super taai. Ook was de kok achter de grill erg onbeschoft, geen aanrader dus

4. We zaten te denken wat de sint ons dit jaar zou schenken? De kinderen van ons en mijn zwager en zijn vrouw wilden wel gaan wokken, in totaal met zijn 8en wij naar plaza 6. Dit is zeker een aanrader voor een vast bedrag onbeperkt eten en drinken.
    Wij komen zeker nog x terug.
    Leuke bediening en zeer goed eten.

5. Dekker

Niet tevreden. Best prijzig. Als je wat later komt, is het assortiment niet meer volledig en onverzorgd. 2 Uur de tijd hadden wij, maar na een uur was er nog maar helft van assortiment (Overigens wel ver voor sluitingstijd).
    Jongen achter bakplaat ook ronduit onbeschoft en onbeleeft!

6. H.van der veen

Het eten was prima, maar de gastvrijheid dat we nog 5 min over de tijd zaten leek nergens op. Ze heeft de hele sfeer verknoeid en verkeerd aangepakt. We moesten de laatste drankjes maar betalen. Deze nieuwe eigenaren moeten hun maar eens flink achter de oren krabben om zo met de gasten om te gaan. Ik kom er niet meer en mijn familie ook niet!

7. Bediening was vlot. Niets mis mee. Echter exact op 2 uur misschien zelfs wel een minuut eerder werd onze tafel leeg geveegd en werden we onvriendelijk verzocht om het derde uur af te rekenen……op de placemat staat dat je na 2 uur nog 10 minuten de tijd hebt om te vertrekken voordat het derde uur in rekening wordt gebracht. Als argument werd gegeven we kunnen geen winst maken als jullie blijven zetten. We waren snel vertrokken en komen niet meer terug.

5,7
  8. Van ommen

Echt achteruit gegaan met een paar jaar geleden. Bij het buffet stonk het ontzettend naar bedorven vis. In de vitrine met fruit rook het bedorven. Niks werd bijna aangevuld. Bordjes werden niet van tafel gehaald. Vrij snel vertrokken. Zeker geen aanrader :(

1,1
  9. Miriam

10. Heerlijk gegeten! Veel keuze en prima kwaliteit. Kom zeker weer eens!

11. Hrm kupers

Top altijd vriendelijk.

12. Frank Venema

Het eten is lekker, de service was goed, de prijs is van een mooi formaat, maar daar krijg je bij Plaza6 ook zeker wel wat voor. Het zag er netjes en verzorgd uit.
    De mensen in de bediening waren erg snel met het ophalen van de borden. Al met al niks te klagen.

13. Wij waren met 14 pers, we konden met moeite de auto kwijt, maar toch gelukt! Het was echt belachelijk druk, dus lange rijen. Het eten was heerlijk maar toch iets minder mensen zou leuker zijn.

14. We hebben er erg lekker gegeten, er was voor iedereen wat en ook de service was erg goed. Ik kom zeker nog een keer langs.

15. Super! Vlotte bediening, de vieze borden werden snel opgehaald. Gezellig sfeertje en veel om uit te kiezen. Echt een aanrader!

16. Renko Berends

Nieteens 1 ster waard. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen om smakeloze gefrituurde garnalen te serveren. Het leek wel alsof het eten er al weken lag. Er waren wel een paar dingen prima te eten van de plaat, alleen viel er niet te communiceren met de chagrijnige kok daar. Anderhalf uur voordat ze gingen sluiten heeft een wazige mevrouw ons telkens aangesproken of we nog warm eten wilde en of alles goed met ons ging. Ze drong echt aan om over te gaan naar het nagerecht zodat ze de boel op konden ruimen. Heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik weet wel dat ik daar niet meer kom. De serveersters daarentegen waren wel leuk.

17. J.M.Buschman

Prima ervaring.
    Ik ben er al veel keren met kinderen en kleinkinderen ter gelegenheid van mijn verjaardag geweest.
    Op 6 november nog toen ik 75 jaar werd.
    We waren toen met 17 personen.
    Met vr. Gr. J.m. Buschman.

18. Samen met mijn man uiteten geweest bij de Plaza 6. Bij aankomst goed ontvangen en netjes naar ons tafel gebracht. Heerlijk gegeten (Sushi was toch echt mijn favoriet) en gedronken, personeel heel vriendelijk en de sfeer was prettig. Niet te duur en genoeg keus. Echte aanrader!!!

19. Bij de nieuwe eigenaar nog een paar keer wezen eten vanaf de eerste avond was er wel wat voor ons hier niet meer rijden liever een stuk verder waar het wel goed is ook vriendelijk personeel.

20. Bij de wok werd het vlees en groenten gekookt en kort gewokt. Smaak was niet lekker. Wij vonden het tegen vallen.

4,7
  21. bernard dudink

Alles was prima. Alleen de vis, scholletjes vielen me zwaar tegen

22. Geweldig!

23. Met gasten die er nog nooit geweest waren een schitterende avond gehad. Gaan we vaker doen.

24. Keetje van den Berg

We waren er voor de eerste keer. Het is erg goed bevallen. Lekker gegeten en goede service.
    En zeker voor herhaling vatbaar!

25. Gisteren weer gegeten bij Plaza 6 nadat ze paar weken dicht waren geweest wegens de verbouwing. Ik moet zeggen dat het ons tegenviel. De sushi was vaak op en de borden met andere koude gerechten hetzelfde. Het ijs was al gesmolten voordat je weer bij je tafeltje was en de slagroommachine deed het ook niet. Erg jammer want normaal als wij hier gaan eten is het op en top verzorgd en eten in overvloed.
    Misschien omdat het weer de eerste avond was dat ze waren geopend, maar dan lijkt het mij dat je juist moet zorgen dat de borden wel gevuld blijven....tegenvaller.

26. Top restaurant. Veel keuzes voor iedereen. Voor 1 prijs.

Na 18en is het meestal wel druk. En weekenden zeker druk. Ideaal om door de weeks te gaan goedkoper en rustiger.

Wij vinden het wel ideaal met kinderen. Ruim boven, mooie speelhoek voor de kids waar zij na het eten heerlijk kunnen spelen. Ook eten voor de kinderen.

Je betaald van te voren zodat je na de tijd niet hoeft te wachten. Je word netjes bij je tafel gebracht. Ze kunnen goed met kinderen opschieten.

Elk restaurant is wel iets. Deze plaza staat ook in Kampen Plaza N50, die is groter maar betaal je een paar euro meer dan hier. Zeker een aanrader!!

27. Wij hebben er vanavond gegeten. We kwamen binnen tegen een uurtje of 8, de bakken waren al zo goed als leeg en de koks konden niet goed met de klant communiceren. Tegen een uurtje of half 9 begon het personeel al met opruimen en schoonmaken van de drank hoek. En tegen 9 uur al met de keuken. Ik was om 21.15 nog voor een zalm gegaan en de kok die achter de kachel stond begon al met de filters weg te halen. Ik zag het vet al overal lopen, het is dat ik er wat van zei anders had die het ook boven het eten weggehaald met de gevolgen van dien.

We hebben de bedrijfsleider erbij gehaald, maar die kon niet goed Nederlands, en uitgelegd. Die zei alleen maar dat het fout was en niet meer zou gebeuren. Het vlees werd ook al tegen een uurtje of 9 uit de koeling gehaald en die stond dan tot sluitingstijd buiten de koeling waar iedereen langs kon lopen. Wij komen hier nooit meer.

28. Vandaag wezen eten en het viel ons erg tegen. Buffet werd slecht bijgevuld. Grill was niet echt lekker. Duurde 20 minuten om een biefstukje te bakken. Ook de persoon die stond te grillen was niet vriendelijk. Bij de tepanyaki lag rauwe kip op rauwe eend. Al het vlees wordt in stukjes gehakt met een spatel. Dessert was prima maar wederom slecht aangevuld.

Wij gaan er niet meer heen.

29. Linda Heuvel

Wij kwamen voor het eerst eten bij Plaza6. Helaas kregen we geen korte rondleiding en dus moesten we zelf uitzoeken hoe en wat. Opzich niet zo erg maar we zouden het fijn vinden.

Ik geef mijn complimenten aan de sushi! Uitgebreid en ook goed bijgevuld. Bij de grill wat minder.. De kok gebruikte te veel knoflook waardoor het vlees erg zoutig was. Ook was er geen peper en zout op tafel, mijn vriendin pakte wat frietjes en ze had daar graag zout bij gewild, jammer. Bij het warme buffet lagen er geen borden waardoor je weer naar de andere kant moest lopen om een bord te pakken. De crème brülee vond ik lekker. Chocolade fondue stond niet aan waardoor chocolade er niet smakelijk uitzag.

Verder communiceerde het personeel niet met de gasten waardoor ze de uitstraling geven dat ze geen belangstelling hebben voor ons.

Het kan beter!

5,3
  30. Gisteren om 17 uur (onderweg vanuit Amsterdam naar Groningen) zijn wij hier gaan wokken. Bij binnenkomt hadden wij al eigenlijk al gelijk moeten vertrekken, het was een duw en trekwerk voor de balie! (veel te kleine ontvangst ruimte, tussen de voordeur en de balie zit nog geen 2 meter). De eigenaar heeft de zaak werkelijk vol geduwd met veel te kleine tafels 120x80 cm waar je dan met vier volwassen aan moet zitten (stoelen zitten trouwens wel goed).

Hoewel het buiten ijzig koud was, was de temperatuur binnen tegen de de 30 graden (bloedheet dus, ik heb eens goed rondgekeken, en zonder te overdrijven zat iedereen met zweetdruppels op het voorhoofd aan tafel). De kwaliteit van het eten was ook gewoon slecht. Na nog geen uur binnen te zijn geweest, 110 euro armer, piepende oren van de herrie, allen nat van het zweet, en slecht eten genuttigd te hebben waren wij blij dat we weer buiten stonden.

Voor ons was dit voorlopig de eerste en de laatste keer dat wij hier zijn komen wokken.

31. Gistermiddag hebben wij met 4 personen gegeten bij dit restaurant. De gerechten waren heerlijk. Top was de sushi. Wij komen zeker weer.

32. Was voor de verbouwing een fijn restaurant om te gaan dineren. Gezellige koks en uitstekend eten. Ook regelmatig speciale aanbiedingen voor 65 plussers. Na de verbouwing is het qua gezelligheid er niet op vooruit gegaan. Alles is nu all inclusive voor een gelimiteerde tijd. De prijs is drastisch omhoog gegaan en de sfeer is duidelijk minder geworden. Men dringt zich bij de buffetten, want ook de tijd dringt… Voor de 65 plussers is er geen aanbieding meer en aangezien we van lekker eten houden, maar geen drinkers zijn, is de prijs voor ons teveel omhoog gegaan en laten het restaurant dus ook node links leggen.

33. Vorige week vrijdag gegeten, was niet heel erg druk maar wel gezellig. Verbouwing is een vooruitgang, is meer sfeer gekomen.

Eten is nog grotendeels hetzelfde, opzet is wel raar geworden nu er dingen bij gekomen zijn. En niet heel duidelijk waar alles staat en indeling onlogisch.

Eten is van goede kwaliteit, erg lekker dat er zoveel diversiteit is. Grillgerechten zijn lekker. Jammer is alleen dat de chocoladefontein uit stond er dat chocolade niet echt smakelijk uit ziet.

34. Tanja 656 punten

De zaak is prachtig verbouwd, je hebt nu toch minder een "vreetschuur" idee, alleen onder de schitterende enorme lampen met led-verlichting zit je wellicht een beetje in de spotlight.

De gerechten van de wok, de grill en de plaat zijn heel lekker. Sushi niet zo goed, maar wel te eten hoor. Ook is er nu Thaise kip en Kantonese ossenhaas, wat gegrilde ribbetjes en kip van de spies. Voor de kinderen (neem ik aan?) liggen er pizza's die ze zelf in de oven kunnen doen, er is een saladebuffet en koude gerechten.

Aanbod aan toetjes is enorm. Jammer dat het suikerlaagje op de crème brulee niet hard is, want ik vind crème brulee echt het lekkerste toetje :-) Voor de kids suikerspin en spek met chocolade.

Je kan zelf je drinken halen, wij waren doordeweeks, maar ik kan me voorstellen dat er in het weekend wat opstopping wordt veroorzaakt omdat je dan een aantal rijen door elkaar hebt.

Je kan echt heel redelijk eten en drinken voor een prima prijs. Ik snap ook niet hoe iemand denkt voor € 21,95 een "fine dining experience" te kunnen hebben. Als je komt voor de authentiek gerechten met bijpassende wijnen, kan je beter naar een ander restaurant. Gewoon je verstand gebruiken: je krijgt waar je voor hebt betaald.

Voor iedereen die wil gaan zeg ik: gewoon doen (zou wel doordeweeks gaan). Met name voor groepen en mensen met een kleine portemonnee een prima avond uit!

35. Plaza 6 noemt zich sinds kort Wereldkeuken. Met Fine Italian Dining; de aller slechtste diepvries pizza's van de bekende Duitse discounter, Brazilian Rodizio grill zonder de obers met fraaie grote spiesen en geen bijbehorende rood-groene zandlopers op tafel. Argentijnse grill? in plaats daarvan zielig vlees van de bakplaat, garnalen die niet vers zijn, uitgedroogde loempia's, droge mini frikandel en taaie droge kerrie driehoekjes, beenham zonder sausje, Aziatische standaard hap, stoofpeertjes, fruit, ijs, te veel om op te noemen, maar bedroevend qua smaak, niet verfijnd.
    Het is vooral veel, heel veel. Ideaal voor gasten die zich graag te buiten gaan aan vele drankjes en hapjes van twijfelachtige kwaliteit. Alcoholvrije wijn is iets dat niet bestaat; geen warenkennis. De zaak is prachtig verbouwd, dat mag gezegd worden. Alle gasten moeten meteen bij de entree vooraf voor hun eten en drinken betalen. Gastvrouw doet nogal kortaf. Plaza 6 blijft gewoon een vreetschuur, de verbouwing en Wereldkeuken switch ten spijt. Niet geschikt voor fijnproevers.
    Er blijft duidelijk telkens te veel eten over om een vers assortiment te kunnen voeren. Heel erg jammer! Typisch een geval van de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt. We waren met name op de Brazilian Rodizio grill en Fine Italian Dining afgekomen, zo stond het aangegeven achterop een plaatselijk huis aan huis krantje. We werden in menig opzicht teleurgesteld.

36. Al verschillende keren bij Plaza 6 gegeten en iedere keer is het eten goed! Uitgebreid assortiment, lekkere gerechten van de plaat en wok en vele bijgerechten. In het weekend is het er meestal volle bak en daar word de service van het bedienend personeel niet beter van. Het duurt erg lang voordat ze de drankjes opnemen, met serveren zijn ze daarna ook niet erg snel. Prima restaurant om lekker te wokken!

37. H.J.Vos

38. Ik ben er laatst geweest met wat vrienden.
    aan het begin was het heel erg leuk vooral door de gratis drank door de all-in menu
    maar na een tijdje komen ze haast niet meer langs, dus moet je bij de bar bestellen.
    Maar het laatste kwartiertje mochten we geen drank meer bestellen omdat we te veel op hadden.

maar voor de rest lekkere sfeer

39. Wij zijn daar op zaterdagavond geweest het was er toen volle bak.
    Ze kunnen dan de drukte niet aan van alles was op zoals
    de soepkommen, de borden, nasi, bami, mihoen en slagroom.
    De Tipanyaki ging echter nog steeds vrij vlot en was ook van goede kwaliteit.
    Wij zijn daar geweest vanwege de speelruimte met oppas voor de kinderen als die uitgegeten zijn hoeven die zich dan niet te vervelen.
    Bij deze drukke avonden kun je beter niet All-in bestellen want ze hebben dan toch geen tijd om langs te komen om een bestelling voor drinken op te nemen ook de vuile borden op de tafels bleven zich maar opstapelen.

40. bram krijnen

het eten is er super lekker en het is er heel leuk voor kinderen met die speelruimte

41. Zelfs familieleden uit Hoofddorp en Uithoorn vinden dit Wok restaurant super! Terwijl zij toch wel wat gewend zijn!

42. Marieke 180 punten

Super restaurant! Heerlijk eten, altijd leuk om er te gaan eten! Aardige mensen en veel diversiteit. Restaurant zelf moet je van houden. Aan de ene kant zou je het een (moderne) 'vreetschuur' kunnen noemen, maar ik zelf vind het best wel gezellig en leuk om te eten. Ik zou er inderdaad ook niet voor een 'diner voor twee' naar toe gaan, maar eerder met een groter gezelschap.