• Lid sinds 12 november 2010

De Ducdalf

Espel

Chillers

Emmeloord

Uit eten! heeft nog geen foto toegevoegd

1. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor Le Mirage

Hier een 4 gangen menu gegeten met bijpassende wijnen, erg lekker! Mooie presentatie. Iets te veel haring wat mij betreft maar ik had niet aangegeven dat ik er niet van houd. Leuk restaurant, goed gegeten. Prijs/kwaliteit weet ik niet want het diner was ons aangeboden.

2. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor Restaurant Sonoy

Tijdens de restaurantweek hier een 4 gangen menu gegeten. Heerlijk! Nette en vriendelijke bediening, prachtig opgemaakte borden, mooie presentatie en heel goed eten. Bijzondere smaken en combinaties. Zoals het hoort bij een restaurant met ster.

3. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Vijfsprong

Hier op een dinsdagavond met een vriendin gegeten. Erg gezellig in de serre gezeten. We hadden allebei gegrilde varkenshaassate en die was prima en ruim voldoende. Bijgerechten waren friet, sla en prei. Die laatste vond ik niet zo'n goede keuze als groente maar goed. Vriendelijke bediening. Het dessert was ook top. Al met al positief!

4. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor 't Gelag

Gezellig eetcafé en lekker eten. Ik had een carpaccio vooraf, heel goed. Als hoofdgerecht gebakken zalm, was ook prima. Niet te vet, klein beetje aan de droge kant maar dat heb ik liever dan te vet! Weinig bij-gerechten maar ik heb ruim voldoende gegeten. Zeker geen klagen bij dit eetcafé.

5. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor De Boet
    Internationaal Urk

Wij hebben hier 30-09 tijdens de restaurant week gegeten. Prachtige nieuwe zaak. Voorgerecht was heel lekker, een proeverij van zalm. Het hoofdgerecht liet op zich wachten en vonden wij karig. Bijna geen groente of aardappels. Over de scholfilet zat een saffraansaus die ik te sterk vond. Duurde te lang voordat ons hoofdgerecht opgeruimd werd. Was onze tafel vergeten of was het te druk? Nagerecht was lekker maar moesten we dus lang op wachten. Prijs kwaliteit was voor de restaurantweek goed maar ik weet niet wat de gewone prijzen zijn.

6. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor Eindeloos

Dinsdag hier van de kaart gegeten. Bediening kwam niet vlot opnemen... Ik had ossenhaas, medium gebakken. Deze was helaas te ver doorgebakken wat ik erg jammer vond en gezegd heb. Daarbij waren de kruiden eroverheen veel te overheersend, ook jammer! Het dessert was wel weer goed maar helaas nu niet zo'n goede ervaring.

7. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor De Ducdalf
    Nederlands Espel

Gourmetten en bowlen met een groepje vrienden. Heel gezellig! De gourmet is heel uitgebreid en wordt steeds weer bijgevuld als iets op is. Echt erg leuk.

8. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor Chillers

Het eten was goed, iets creatiever zou leuk zijn. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Een van de bediendes was niet zo heel vriendelijk, dat was jammer.

9. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor Da Enzo

Het is hier altijd druk. Soms gezellig, soms is het te vol naar mijn mening. Wel zijn ze altijd vriendelijk. Italiaans eten is prima hier. Grote pizza's! Laatst een lekkere biefstuk gehad, was ook helemaal prima! Komen regelmatig aan tafel, wordt goed op de drankjes gelet.

10. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor 't Voorhuys

Tijdje terug met een collega gegeten. Erg gezellig gezeten. Het is niet goedkoop voor wat je krijgt maar het smaakte ons goed. Van mij mogen er wat meer bijgerechten bij maar al met al was het lekker.

11. Uit eten!'s profielfoto
    Uit eten! heeft een recensie geschreven voor Eindeloos

Top! Ik vind het erg gezellig en hip, houd ik wel van. De tapasgerechten zijn erg lekker. Ben er al meerdere keren geweest. Ook laatst met de ladiesnight, al vond ik het toen wat te vol. We konden niet allemaal zitten. Wel iedere keer goed gegeten!