Activiteiten van Tanja

1. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Tanja

Gisterenavond met mijn vriend voor ons 5-jarig jubileum hier gegeten. Wat een geweldige keuze was dat! Via een bestelsysteem bestel je in maximaal 5 rondes 3 gerechten per persoon. De gerechten variëren van sushi tot thaise curry en pittige roerbakgroenten. Eend, lam, beef, maar ook vegetarische rechten zijn volop vertegenwoordigd op de kaart. Voor wie nog "luxer" wil zijn er een aantal kleine gerechtjes tegen bijbetaling te bestellen.

Wij hadden van alles wat geprobeerd en het was werkelijk allemaal om je vingers bij af te likken. Het personeel is uiterst vriendelijk en correct. Wij hebben geen twee minuten een vies bordje of leeg glas op tafel gehad. Helemaal top! Bij vertrek werd zelfs de deur voor ons opengehouden! Wauw!

Wij zaten aan de lange wand op de bank aan een 2-persoons tafeltje. De tafels staan ruim genoeg uit elkaar; je hebt nog wel eens dat in andere restaurants met dezelfde inrichting de tafels zo dicht op elkaar gezet worden je bij het verlaten van de tafel bij de ander het eten van het bord schuift, maar dat is hier geenszins het geval. Mooie moderne inrichting, en toch sfeervol!

Je moet wel écht van tevoren reserveren! Wij hebben heel wat mensen zonder reservering teleurgesteld zien vertrekken (en wij aten laat, 20:00 uur!).

2. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Da Enzo

Tanja

Het zal wel aan mij liggen, maar afgelopen weekend voor de derde keer op rij teleurgesteld in de bezorgservice van Da Enzo.

Telefonisch besteld en de pizza's zouden binnen anderhalf uur bezorgd worden. Van de wachttijd schrokken we wel een beetje, maar goed, de lekkere pizza's zijn het wachten wel waard.

2 uur later...toch maar eens een belletje om te vragen waar onze pizza's bleven. "Oh die worden nú klaargemaakt en zijn er met een kwartiertje, excuses"

Sorry, maar ik ga écht niet 2 1/2 uur op pizza's zitten wachten, dus de bestelling geannuleerd en naar de Chinees gereden. Dat is vaker gebeurd, dus na deze laatste teleurstelling maar besloten nooit meer te bestellen.

3. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Plaza 6

Tanja

Helaas moet ik na mijn eerdere positieve beoordeling van het restaurant zelf, een negatieve beoordeling geven over de afhaal, want die was wer-ke-lijk niet te eten.

Mini-loempia's niet doorbakken. Vieze plaknasi en ik weet niet wat voor vlees (of kip?) er door de tjap tjoy zat, maar dat moet minstens de derde keer zijn geweest dat ze dat hadden gebruikt, droog en een hele vreemde smaak! Bah!

Babi pangang, ene stukje aangebrand, volgende stukje sompig en vet. Ik had het idee dat ze oude porties (voor de zoveelste keer) hadden opgewarmd en bij elkaar gegooid. Nee, dit nooit weer!

4,3
  4. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Rodon

Tanja

Een jaar na mijn vorige recensie kan ik nogmaals alleen maar lof uitspreken over dit restaurant.

Wij zijn inmiddels kind aan huis en komen hier zeer regelmatig eten. De ene keer nemen we iets van de kaart, de andere keer laten we ons verrassen, maar wat we ook kiezen, het is altijd tip top in orde.

Het vlees is heerlijk mals en de porties méér dan voldoende. De tzatziki is heerlijk en als je extra wilt, komen ze brengen. Drankjes houden ze ook goed in de gaten, je hoeft nooit ergens op te wachten. Erg vriendelijk personeel. Gastheer en personeel hebben een zeer goed geheugen, door die persoonlijke touch voel je je altijd welkom. De service is dus ook helemaal top!

Voor een complete avond uit in een gelegenheid waar je je als gast nog gast voelt, kom naar Rodon!

5. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Leeuwenhart

Tanja

Nee, nee, nee, niet uitgebreid gaan tafelen hier. De helft van de gerechten die op de kaart staan zijn op, de andere helft taai en niet op temperatuur.

Bediening onhandig. Het is een leuke tent om even te zitten voor een drankje, maar daar houdt het echt op. Terwijl de zaak toch best potentie heeft met de leuke inrichting en toplocatie.

6. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Klein Java
    Internationaal Sneek

Tanja

Gisteren met mijn moeder hier wezen eten. We kregen een mooie tafel en werden hartelijk ontvangen.

Op advies van de eigenaar een Klein Java menu besteld om kennis te maken met de Indonesische keuken. Goede uitleg gekregen over de gerechten. We hebben écht heerlijk gegeten, de porties waren precies genoeg. Heerlijke kruiden; de geuren en kleuren komen je tegemoet. Vlees lekker mals.

De geschonken wijnen bleven ook overeind bij de pittigere gerechten.

Ik kom hier zeker nog eens terug!

7. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Plaza 6

Tanja

Groot wokrestaurant op een ideale locatie. Vooral geschikt voor wat grotere gezelschappen, ik zou er niet zo snel heen gaan voor een diner voor 2.

Vlees en groente zijn vers en wordt voldoende bijgevuld. Het vlees/vis van de plaat is echt heerlijk, om je vingers bij op te eten. Er is ruime keuze aan vlees, vis, groente en de "traditionele" gerechten. Wel jammer van de Lidl-sauzen bij het saladebuffet, dat staat een beetje goedkoop.

Persoonlijk vind ik het storend dat er mensen zijn die rustig in hun korte broek en slippers uit eten gaan. Komt de sfeer niet echt ten goede.

Al met al kan je hier lekker eten voor een héle redelijke prijs!

8. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Memories of India

Het eten was lekker, maar de porties hadden van mij wel wat groter gemogen. Ook vond ik het vlees wat aan de droge kant. De huisgemaakte kaas in romige saus (weet zo de naam niet uit mijn hoofd, het is een bijgerecht...) is écht heel lekker, daar had ik wel 3 porties van willen eten!

Mijn vriend bestelde een groot (King Fisher) biertje voor bij het eten, nou dat hebben we geweten, bijna een liter bier in een flesje, haha.

Al met al lekker gegeten.

9. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Kilimanjaro Restaurant

Echt Afrikaans eettentje, aan de rand van het centrum van Amsterdam. Pa en moe in de keuken, dochter gastvrouw.

Ons exotische biertje gedronken uit een kokosnoot en het eten was weer eens een hele andere smaakbeleving (lekkere kruiden!). Wij hebben een gerecht uitgekozen waar van alles wat werd geserveerd, en het is allemaal op gegaan :)

Moesten wel érg lang wachten tot ze het dessert kwam opnemen, maar dat was ook het enige minpuntje. Dessert was wel echt heel lekker overigens (exotische verse vruchten met huisgemaakt kokosijs, heerlijk).

Tip: het is echt heel klein, dus wel even reserveren van tevoren!

10. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor TAO

Afgelopen zaterdagavond met een vriendinnetje hier wezen eten. We hebben allebei het TAO menu besteld.

Eten was echt voortreffelijk, porties voldoende (dus niet teveel) en de smaak is echt een beleving! Verse producten en prima uitgebalanceerde smaken. Wauw! Personeel erg professioneel. Goede uitleg over de wijnen.

Rekening wel een beetje heftig, maar dat mag voor deze kwaliteit en service.

Ik ga hier zeker nog een keer eten!

11. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Wok Phoenix

Keurig verzorgd wokrestaurant. Zeker geen vreetschuur, wat bij sommige wokrestaurants wel het geval is. Goede uitleg van het systeem, nette service.

Veel keuze uit verschillende verse producten en ook de sushi en loempia's e.d. zijn van goede kwaliteit en echt heerlijk!

Doordat het wokgedeelte door een halfhoog muurtje gescheiden is van het restaurantgedeelte heb je niet het gevoel dat je erg "op de kijk" staat.

Ruime parkeergelegenheid. Al met al een goed wokrestaurant!

12. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Lange Muur
    Chinees-Indisch Emmeloord

Ik ga al jaren naar dit Chinees-Indische restaurant. Heerlijke gerechten en geweldige service. Je kan merken dat het een echt familiebedrijf is, dat maakt de sfeer ook top. De Chinees-Kantonese rijsttafel is aan te bevelen! Echt genieten!

De afhaalgerechten zijn net zo lekker en altijd op temperatuur.

13. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor 't Voorhuys

Meerdere keren geluncht. Lunch is goed verzorgd, echt lekkere gerechten, maar de bediening is een groot minpunt! Bij mijn lunchsalade werd geen brood&boter geserveerd, zoals op de kaart stond. Zonder brood wel een karige salade voor een tientje.

Toen ik hier melding van maakte, was de reactie van de ober: Tsja, het is druk, dus het is vergeten. Pardon? Dat is niet netjes, zeker niet voor zo'n gelegenheid.

Je kan voor een borreltje heerlijk buiten op het verwarmde terras zitten of in de serre, erg sfeervol. Verwacht niet dat de bediening uit zichzelf het volgende rondje komt opnemen, daar moet je toch echt een paar keer voor zwaaien.

14. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Eindeloos

Tjsa, ik heb erg wisselende ervaringen. Ik zit graag op het terras voor een drankje en een tapasje erbij, prima. Qua lunchen/eten: ben inmiddels twee keer 's avonds geweest voor de tapas, 1 keer buiten op het terras, heerlijk, prima bediening, gezellig, zijn zeker 4 uur blijven zitten. Tweede keer werd het al minder: na 2 rondes waren we een beetje uit het zicht van de bediening verdwenen. Jammer. De rekening van een avondje "tapassen" vond ik ook wel heftig. Niet echt aan te raden voor grote eters ;-)

's Middags een keer met een vriendinnetje een poging gedaan te lunchen op het terras. Ondanks dat het niet druk was werden we na twee rondjes drankjes totaal genegeerd. Na drie kwartier wachten zijn we "overgelopen" naar de buren: we hadden trek. Not amused.

5,7
  15. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Harinxma

Tanja

Wij zijn hier met 4 personen geweest voor een High Tea. Genoten op het geweldige terras. Alles was echt heerlijk!

Qua sfeer vind ik gezellig niet echt het juiste woord. Daar is het te chique voor en de gasten te stijf. De bediening doet er wel echt alles aan om te zorgen dat je je op je gemak voelt. Een groot compliment voor het personeel!

16. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Rodon

Tanja

Zondagavond gegeten bij dit Griekse restaurant. Heerlijk eten en de porties méér dan voldoende. Lekkere wijnen. Op de vraag of er ook dessertwijn geschonken kon worden werd er aan tafel een Griekse dessertwijn open gemaakt die perfect was.

Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Sfeer is ongedwongen, gezellig. Echt een aanwinst voor Emmeloord. Ik kan iedereen die een avondje lekker wil eten dit restaurant aanbevelen!

17. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Da Enzo

Wij komen hier al jaren, maar het geweldige is er eerlijk gezegd wel vanaf. Bestellen en laten bezorgen doen wij er al niet meer, na 3 keer een uur tot anderhalf uur op 2 pizza's te hebben gewacht ben je het wel zat.

Dineren in het restaurant zelf is wel altijd gezellig, omdat het een klein restaurant is met goede service. De prijs is ok en de porties groot genoeg. De menukaart is inderdaad wel al járen hetzelfde, maar wel weer veel keus!

We vonden het een geweldig restaurant, maar nu is het 'gewoon' goed.

18. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Four Rose's

Wij liepen op zaterdagavond binnen en het was er er superdruk. Een goed teken dachten we! Na ter plekke gereserveerd te hebben: "Met 10 minuten heeft u een tafeltje" hebben wij een uur moeten wachten op een tafel. En vervolgens aan tafel weer lang moeten wachten op onze drankjes. Onze rosé (aan de bar besteld tijdens het wachten) werd op een kaart opgeschreven en deze moesten we toen we eindelijk konden zitten inleveren. Gewoon betalen dus! Slechte service! Zo ben ik dat niet gewend! Eten was prima, eens een keer wat anders. Maar voor ons helaas niet nog een keer.

6,5
  19. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Fong Sheng
    Chinees-Indisch Emmeloord

Tanja

Ik heb hier 2 x een 'snelle hap' gehaald. Maaltijdloempia en een soepje. Soepje was goed te doen, de maaltijdloempia was te ranzig voor woorden, bijna zwart en dreef in het vet. Misschien dat de rest van het eten wel lekker is,maar frituurvet verversen is niet hun sterkste punt!

Oudere updates