1. Tanja 656 punten

Gisterenavond met mijn vriend voor ons 5-jarig jubileum hier gegeten. Wat een geweldige keuze was dat! Via een bestelsysteem bestel je in maximaal 5 rondes 3 gerechten per persoon. De gerechten variëren van sushi tot thaise curry en pittige roerbakgroenten. Eend, lam, beef, maar ook vegetarische rechten zijn volop vertegenwoordigd op de kaart. Voor wie nog "luxer" wil zijn er een aantal kleine gerechtjes tegen bijbetaling te bestellen.

Wij hadden van alles wat geprobeerd en het was werkelijk allemaal om je vingers bij af te likken. Het personeel is uiterst vriendelijk en correct. Wij hebben geen twee minuten een vies bordje of leeg glas op tafel gehad. Helemaal top! Bij vertrek werd zelfs de deur voor ons opengehouden! Wauw!

Wij zaten aan de lange wand op de bank aan een 2-persoons tafeltje. De tafels staan ruim genoeg uit elkaar; je hebt nog wel eens dat in andere restaurants met dezelfde inrichting de tafels zo dicht op elkaar gezet worden je bij het verlaten van de tafel bij de ander het eten van het bord schuift, maar dat is hier geenszins het geval. Mooie moderne inrichting, en toch sfeervol!

Je moet wel écht van tevoren reserveren! Wij hebben heel wat mensen zonder reservering teleurgesteld zien vertrekken (en wij aten laat, 20:00 uur!).