1. Tanja 656 punten

De zaak is prachtig verbouwd, je hebt nu toch minder een "vreetschuur" idee, alleen onder de schitterende enorme lampen met led-verlichting zit je wellicht een beetje in de spotlight.

De gerechten van de wok, de grill en de plaat zijn heel lekker. Sushi niet zo goed, maar wel te eten hoor. Ook is er nu Thaise kip en Kantonese ossenhaas, wat gegrilde ribbetjes en kip van de spies. Voor de kinderen (neem ik aan?) liggen er pizza's die ze zelf in de oven kunnen doen, er is een saladebuffet en koude gerechten.

Aanbod aan toetjes is enorm. Jammer dat het suikerlaagje op de crème brulee niet hard is, want ik vind crème brulee echt het lekkerste toetje :-) Voor de kids suikerspin en spek met chocolade.

Je kan zelf je drinken halen, wij waren doordeweeks, maar ik kan me voorstellen dat er in het weekend wat opstopping wordt veroorzaakt omdat je dan een aantal rijen door elkaar hebt.

Je kan echt heel redelijk eten en drinken voor een prima prijs. Ik snap ook niet hoe iemand denkt voor € 21,95 een "fine dining experience" te kunnen hebben. Als je komt voor de authentiek gerechten met bijpassende wijnen, kan je beter naar een ander restaurant. Gewoon je verstand gebruiken: je krijgt waar je voor hebt betaald.

Voor iedereen die wil gaan zeg ik: gewoon doen (zou wel doordeweeks gaan). Met name voor groepen en mensen met een kleine portemonnee een prima avond uit!

Vorige recensies van Tanja

• Tanja

Helaas moet ik na mijn eerdere positieve beoordeling van het restaurant zelf, een negatieve beoordeling geven over de afhaal, want die was wer-ke-lijk niet te eten.

Mini-loempia's niet doorbakken. Vieze plaknasi en ik weet niet wat voor vlees (of kip?) er door de tjap tjoy zat, maar dat moet minstens de derde keer zijn geweest dat ze dat hadden gebruikt, droog en een hele vreemde smaak! Bah!

Babi pangang, ene stukje aangebrand, volgende stukje sompig en vet. Ik had het idee dat ze oude porties (voor de zoveelste keer) hadden opgewarmd en bij elkaar gegooid. Nee, dit nooit weer!

4,3
  • Tanja

Groot wokrestaurant op een ideale locatie. Vooral geschikt voor wat grotere gezelschappen, ik zou er niet zo snel heen gaan voor een diner voor 2.

Vlees en groente zijn vers en wordt voldoende bijgevuld. Het vlees/vis van de plaat is echt heerlijk, om je vingers bij op te eten. Er is ruime keuze aan vlees, vis, groente en de "traditionele" gerechten. Wel jammer van de Lidl-sauzen bij het saladebuffet, dat staat een beetje goedkoop.

Persoonlijk vind ik het storend dat er mensen zijn die rustig in hun korte broek en slippers uit eten gaan. Komt de sfeer niet echt ten goede.

Al met al kan je hier lekker eten voor een héle redelijke prijs!