• Lid sinds 16 januari 2012
Van restaurant:

1. -

De Postkoets

Haaksbergen

sjoerdfranke heeft nog geen foto toegevoegd

1. sjoerdfranke's profielfoto

Goedemiddag,
    Spijtig om te horen dat uw entrecote niet naar wens was.
    Echter is het niet fijn om te zien dat er zulke conclusies worden getrokken over mijn medewerkster.
    De dame in kwestie waar het vermoedelijk over gaat, had al de hele dag gewerkt en stond hier vrijwillig om eventuele bestellingen te kunnen bezorgen en te helpen bij de bruiloft van mijn broertje
    Wat dat betreft mag ik blij zijn dat ik zulke dienstbare dames in dienst mag hebben.

Alsnog dank voor de feedback

Met vriendelijke gr

2. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke heeft gereageerd op een recensie van De Postkoets

ts spijtig om te horen ,we hebben u een passende oplossing aangeboden telefonisch en hierbij heeft u helaas geen gebruik van gemaakt ,mochten wij menselijke fouten maken (en doormiddel van ons bestelsysteem onduidelijkheden te voorkomen ) dan stellen wij het zeer op prijs waar en hoe we het kunnen oplossen, dan via deze weg achteraf alsnog een zon n bericht te krijgen

graag horen we nog van u om een passende oplossing te maken

3. sjoerdfranke's profielfoto

Goeden morgen

Ivm we het buffet netjes verzorgd hebben afgeleverd ! Zelfs in twee keer is dit niet de plaats om te reageren (deze website)
    U had me beter persoonlijk kunnen bellen ivm een medewerker Bij me aangaf dat u de branders van de shaving disches niet heeft ontstoken (niet erg slim in warm houden eten en het tijdstip van eten bv ) u had nog langer moeten wachten dan was het helemaal koud geweest
    Bij levering gecontroleerd en accoord ivm u een feest heeft en of afgeleid was ..of bent. U kunt natuurlijk niet een met een vinger gaan wijzen?, maar goed als u me alsnog even belt maken we een passende oplossing voor u

Met vriendelijke gr

4. sjoerdfranke's profielfoto

Goeden middag

Normaal reageer ik niet maar goed ! T’s een rare manier om via internet achteraf te lezen ndat uw tafelgenoten niet gezellig zijn kan ook?

jammer dat u ons niet vermeld waar het mis ging?

En dat het zo moet wezen dat u een klaag recensie neerzet en tevens dit niet bespreekbaar heeft gemaakt of kenbaar ?

Het kan ook zo wezen dat vaak gedrag van een persoon die evt een avond anders kan beleleven dan de rest van het restaurant !
    betreft onze prijzen zijn zo vriendelijk geprijsd dat ik me afvraag waarom u zo doet ?

Met vriendelijke Gr
    Sjoerd franke

Die graag in oplossingen denkt aanpassingen om het u naar uw wensen te laten verlopen

5. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke vindt de recensie door Marianne voor De Postkoets niet leuk

Gekozen voor dit restaurant omdat ze mee zouden doen aan het lezersmenu (voor mij bekend van de Tubantia). Achteraf bleek dit een lokkertje. Een menu van 4 gangen voor 25 euro met een gratis drankje van de krant. Bij de reservering zeiden ze een kopje koffie.
    Het is vrij donker in de zaak aan aangezien het zomer is wilden we met zijn vijven graag bij het enige raam in de zaak zitten. Dat mocht na wat bedenkelijke blikken van de serveerster. Het raam zat vol vliegenpoepjes en op de muur zaten vet- en andere vlekken. Niet echt fris. Je wilt de sfeer niet bederven, dus houd je je mond er maar over. Toen wij de eerste drankjes op tafel hadden staan hoorden wij de kok en de serveerster met elkaar ongezellig, goed hoorbaar, debatteren over het feit dat wij bij het raam zaten. Ik denk dat er maar plek was voor 4 personen, en wij waren met vijf. Gelukkig werd er tegen ons niets van gezegd. Dan het eten en drinken: Mijn rivella was prikloos, dus moest ik een nieuwe vragen.
    Het voorgerecht vitello tonato was taai en droog, de carpaccio was erg pezig. Van het hoofdgerecht trio vlees waren het varkensvlees en de biefstuk droog en taai. Bijgerecht van witlof met kerriekool was smakeloos en zag er verlopen uit. De paprikasaus van het trio was merkwaardig van smaak. Bij het nagerecht "crème brulee en verse aardbeien" zat een halve aardbei en het ijs was hartstikke bevroren. Toen ik opmerkte dat er geen aardbeien bij het betreffende nagerecht zaten kreeg ik een bakje aardbeien apart geserveerd. Ik wel, maar mijn tafelgenoot met hetzelfde nagerecht niet. De bediening was aardig, maar niet doortastend genoeg dus. Wat was eigenlijk wel goed die avond? Ons gezelschap! Oh ja. En de rekening die was ook goed, voor de Postkoets. We hebben eigenlijk ook nog teveel betaald. De koffie zou van de krant zijn, maar die hebben we ook moeten betalen. Hadden we maar beter moeten opletten! Wees gewaarschuwd.

1,6
  6. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke vindt de recensie door E. Baak voor De Postkoets niet leuk

Het eten was heel matig, op zondag middag om 16.00 Geen ratler meer😡
    En als 1 van de eerste gasten deze middag geen aardbeien meer. Hoezo Jumbo en de AH zitten op 5 minuten loop afstand. Maar meld dit dan voor de bestelling maar maak het dan niet af met 6 ieniemieni rode bessen, in de hoop dat de klant de aardbeien zijn vergeten die op de menu kaart stonden Kerry kool was niet lekker en zo was ook de witlof.
    De rauwkos was ook niet lekker. Dus wij komen niet weer!

1,3
    1 positieve stem1 negatieve stem
  7. sjoerdfranke's profielfoto

goeden middag

we hadden al en reactie verwacht ! en natuurlijk uw onervarenheid en niet echt netjes!

ook mensen mogen lezen hoe sommige gasten uit eten gaan verwachtingen hebben dat wij onze kok ,gas, water en licht niet meer hoeven te betalen!
    net als m.n. medewerker die van u nog netjes een compliment krijgt en begrip !!

ter allereerst koopt u een groupon met voorwaarden waarbij wij u een vegetarisch alternatief geven !!

u wilde perse de vegetarische kaart en die hebben we u voorgesteld !met daarbij dat we het zullen verrekenen!

Daarbij zien wij ons geen kwaad, waarbij bij vegetarische gerechten juist veel meer tijd ?en energie kosten? word dit vaak verkeerd geïnterpreteerd door de gasten vanwaar alle restaurant gelieve ook hebben dat u dit aangeeft met uw reservering !

en aller minst niet tot laatst uw reservering is ook nog eens aangenomen op Moederdag de dag dat deze bon eigenlijk niet ingeleverd of aangenomen had mogen worden

tot zo ver hopelijk dat u een beetje begrip krijgt hoe dingen verlopen en niet alleen maar willen en eisen u bent tot slot voor rekening een avondje uit
    6 pers en totaal uitgeven 150 euro is 25 per gast incl. drank ni gek lijkt me ?

met vriendelijke gr

bistrodepotkoets

8. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke vindt de recensie door Dinie Wijlens voor De Postkoets leuk

Dinie Wijlens

Wij hebben met z'n vieren bijzonder genoten in restaurant De Postkoets. Wij hadden het vier gangen verrassingsmenu voor euro 35,00 voor twee personen. Wij hadden een goede, mooi aangeklede plek. De gerechten waren lekker en leuk opgediend. Er werd goede uitleg gegeven.

9. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke vindt de recensie door Diane Voogd voor De Postkoets leuk

Diane Voogd

Wij komen vaker bij De Postkoets in Haaksbergen en zijn eigenlijk altijd tevreden. Gisteravond was het wat minder. De warme groente moet een bakje met groentes door elkaar met kaas erover zijn, maar het was 1 bak aan elkaar geplakte groente. Uiensoep vooraf was niet warm genoeg. Nagerecht crème brulee was warme vanille vla, niet lekker.
    Volgende keer op herhaling.

10. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke vindt de recensie door O. van Hout voor De Postkoets leuk

O. van Hout

Als ingeving weer eens een afhaalmenu bestellen bij De Postkoets. Onze favoriet Champignons Dordogne was weer heerlijk, lekker sappig. De spareribs waren lekker mals, en de saté varkenshaas was ook heerlijk gaar. Alles was uitgebreid verpakt en groente, gebakken aardappeltjes, stokbrood, diverse sauzen en appelcompote completeerde de bestelling. Gezellig samen thuis gegeten dus de sfeerbeoordeling heb ik op het gemiddelde van de rest gezet. De service kan alleen nog maar beter door de bestelling naar de auto te dragen.

11. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke heeft gereageerd op een recensie van De Postkoets

Ook mensen die aangesproken worden op gedrag en voorkomen met manieren zegt genoeg over de wijze van kritiek

12. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke heeft gereageerd op een recensie van De Postkoets

na overleg met m'n kokkin had ze beter kunnen overleggen en kunnen aangeven wat wel en niet glutenvrij is daarbij neem ik uw aanmerkingen zeer serieus
    echter had u zelf aangeven aan tafel dat u niet ernstig of zeer veel last had van gluten dus dat u alleen de saus over het vlees glutenvrij wou
    het kan wezen dat er een miscommunicatie is ontstaan ,echter mag u bij me een diner alsnog nuttigen dat tegen mijn kosten om u te laten zien hoe we dit soort dingen aanpakken als u duidelijk aangeeft over uw glutenvrij en wij alles vers en apart maken
    ach een aardappeltje zal het wel niet verpesten maar u ent gehonoreerd bij deze hoop ik
    met vriendelijke gr
    en hopelijk tot weerziens

13. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke heeft gereageerd op een recensie van De Postkoets

het verwachte en de laatste zin zoals u een recensie schrijft laat te wensen over

een beetje ondankbaar dat wij en dankbaar menu voor ieder mens hebben gemaakt die dan het uit eten weer betaalbaar en leuk vinden

het gaat ni om sterren maar om een leuke avond bij ons

14. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke heeft gereageerd op een recensie van De Postkoets

ik vind dat dit de aller betrouwbaarste recensie is die ik ken

we zullen Illy wel ff bellen dat we een ander raar huismerk moeten nemen

tja je hebt altijd van die rare vogels die vinden dat hun kooitje van 15 euro maar gebouwd moet zijn van messing! maar dachten koper of goud gekocht te hebben!

krijgen het beste eten vers toegereikt en vliegen ondankbaar naar huis zonder maar ff terug te fluiten

jammer hoor omdat op deze manier te doen tja

15. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke vindt de recensie door Bertus voor De Postkoets leuk

Met groupon-bon gegeten. De kwaliteit viel zwaar tegen, zelfs de koffie (aan het eind) was opgewarmde oude koffie.

5,3
  16. sjoerdfranke's profielfoto

goeden middag

we hebben u een nieuw voorstel gedaan en ons excuus gemaakt !!dit neemt te immer ni weg dat u op zo'n niveau reageert !we doen er alles aan om ons niveau zo hoog mogelijk te houden en ja we hebben een fout gemaakt althans onze kok !maar waar gewerkt word kan eens een fout gemaakt worden nogmaals ons excuus maar met een verkapt dreigement en dat op deze site te plaatsen tja wat moeten we daar van denken
    over deze site en u \

fijne dagen

17. sjoerdfranke's profielfoto

goeden middag
    het is altijd belangrijk om tijdig te reserveren en uw wensen aan te geven! Dat wij klantvriendelijk zijn getuigd ons weggeven van onze producten en dit ook nog op een aanbieding van internet!
    Om maar eens duidelijk aan te geven dat deze acties getuigd zijn puur om het voor iedereen gangbaar te maken om uit eten te gaan net zo als mensen via hotel aanbiedingen!
    Bij al deze acties gaat het erom dat het vliegtuig vol gaat en bv de kamers in een hotel beter bezet worden etc.
    Het begrip dat u niet altijd de beste tafels kunt krijgen i.v.m. dat dit een actie is lijkt me logisch, zeker voor het bedrag dat u een uitstekend menu gepresenteerd krijgt en u echter hiervoor bv 29 euro betaald.
    U echter maakt een oordeel die totaal niet terecht is want u had geen geduld om überhaupt te wachten op een tafel die evt. zal vrij komen! Ook de tafel van u is wederom weer bezet geweest. U zag ook dat onze zaak meer dan vol was en ook elk weekend is. Wij proberen ieders wens te vervullen.
    Daarom adviseren wij de mensen aan de tafel om kenbaar te maken wat de wensen zijn.
    U maakt een oordeel die uit de lucht is gegrepen, omdat u vol ongeduld en ergernis in een restaurant plaats neemt! Ook de mensen mogen wel eens lezen welke types wij mee maken en met wat voor een situaties, jassen over uw tafel wordt aangedikt. Het begrip dat ik echter wel met u deel is dat u aan geeft dat het gaat tochten als de deur opengaat, daarom vroegen wij om uw geduld maar die was er niet. Niet alles is even gemakkelijk maar achteraf beklag doen via een website helpt echter niet.

echter heeft u nu geen culinaire ervaring gehad, waarvoor u eigenlijk in een restaurant komt, met geduld, liefde en genieten.

met vriendelijke groet,
    bistro de postkoets

18. sjoerdfranke's profielfoto

Alsnog een reactie
    Ik kan zeker wel tegen krietiek !!maar in uw reactie te lezen maak ik u uit voor leugennaar! als u terug leest staat dat dus nergens? Tevens is dat aan uw begrip dus ontgaan !,want ik geef aan dat we het graag willen herstellen en dat uw contact met ons daarover wilt of kunt opnemen ..zoals ik lees is deze bereidheid niet aanwezig en geeft dat aan op welke manier u het liefst de comminicatie wilt laten verlopen !Dus vrg mij echter af waarom u het op zo,n manier oplost en niet op een wat discreteremanier? Echter spijtig en jammer dat u zich zo opsteld en leest ieder de krietiek op zijn eigen manier,Dat het Helaas niet goed is gegaan dat is me niet ontgaan,
    Ik probeer een oplossing aan te geven en voor te stellen wat helaas niet mogelijk is ?Daarvoor laat ik het hier verder bij !Onze excuses voor dit voorval maar echter blijft het jammer voor beide kanten
    Verder als u de sfeer prijs kwaliteit service meteen op een 1 zet ?

Met vriendelijke groeten

19. sjoerdfranke's profielfoto

Goedenmiddag,

Vind het erg ongepast om klachten via deze weg te vernemen, wij proberen altijd met onze Bistro de hoogt mogelijke kwaliteit en kwantiteit te leveren aan onze klanten. Het komt natuurlijk altijd een keer voor dat er punten zijn die niet naar wens van de klant zijn, indien dat zo zal zijn, zijn wij altijd bereid om de deze wens alsnog te vervullen. Indien wij dat niet ter plekke vernemen of daarop gewezen worden, dan kunnen we onmogelijk dit herstellen. Ook in dit geval kunt u altijd nog met ons contact opnemen.

Namens de eigenaar.

20. sjoerdfranke's profielfoto

goeden middag ten vergert

toch een bekende ..en dan via deze manier ..echter wij kunnen niet in de garing van onze afhaal en de tijd naar huis het doorgaren stoppen! het is ons spijtig dat dit u is overkomen en als u dit met mij besroken had dan hadden we alles voor u opnieuw gemaakt zodat u dat zonder kosten alsnog een herkansing had gekregen Onze excuses
    met vriendelijke groeten de postkoets

21. sjoerdfranke's profielfoto
    sjoerdfranke heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Zo, nu maar eens reageren op mensen die komen eten met een verkeerd humeur.
    Deze mensen waren zo schandalig bezig dat ze menen een fles wijn te stelen.
    Het is jammer dat de mensen die van deze aard zijn opgevoed niet bij me komen maar zo hun beklag doen. Het zegt meer over deze personen dan andersom. Vandaar de resencies van de vele mensen die hier komen. Maar dan graag oprecht en eerlijk.
    Zeker vriendelijk bedankt en ja, wil zo ook eens mijn woordje doen. Vele mensen, vele reacties, vele meningen ...

Sjoerd Franke, eigenaar