in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Zojuist gegeten bij Postkoets o.b.v. Groupon 6 personen. Twee personen vegetarisch. Bij het afrekenen was het bedrag erg hoog dus onze vraag hoe dat kan. Wanneer je vegetariër bent en dus het vegetarische menu hebt valt dat niet onder de Groupon. Echter werd dat niet bij het bestellen gezegd. Wij hebben dus €80 betaald voor Groupon 6 personen en daarnaast €70 extra (vegetarische gerechten en drankjes). Erg jammer dat ze voor vegetarische gerechten andere bedragen en regels hanteren. Vooral omdat vegetarische gerechten normaliter goedkoper zijn dan bv een vlees of visgerecht. Daarnaast was het vegetarische hoofdgerecht niet te eten. Wanneer u dus obv Groupon hier wilt gaan eten en u bent vegetarisch, houdt u dan rekening met extra kosten.

1. sjoerdfranke
    Van restaurant

goeden middag

we hadden al en reactie verwacht ! en natuurlijk uw onervarenheid en niet echt netjes!

ook mensen mogen lezen hoe sommige gasten uit eten gaan verwachtingen hebben dat wij onze kok ,gas, water en licht niet meer hoeven te betalen!
    net als m.n. medewerker die van u nog netjes een compliment krijgt en begrip !!

ter allereerst koopt u een groupon met voorwaarden waarbij wij u een vegetarisch alternatief geven !!

u wilde perse de vegetarische kaart en die hebben we u voorgesteld !met daarbij dat we het zullen verrekenen!

Daarbij zien wij ons geen kwaad, waarbij bij vegetarische gerechten juist veel meer tijd ?en energie kosten? word dit vaak verkeerd geïnterpreteerd door de gasten vanwaar alle restaurant gelieve ook hebben dat u dit aangeeft met uw reservering !

en aller minst niet tot laatst uw reservering is ook nog eens aangenomen op Moederdag de dag dat deze bon eigenlijk niet ingeleverd of aangenomen had mogen worden

tot zo ver hopelijk dat u een beetje begrip krijgt hoe dingen verlopen en niet alleen maar willen en eisen u bent tot slot voor rekening een avondje uit
    6 pers en totaal uitgeven 150 euro is 25 per gast incl. drank ni gek lijkt me ?

met vriendelijke gr

bistrodepotkoets