in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. j.soepenberg

Nu voor de 3e keer bij De Postkoets gegeten. Eerder altijd prima gegeten. Deze keer vanwege verjaardag gebruik gemaakt van een bon voor 4 gangen menu (zogenaamd verrassingsmenu). Deze keer viel het tegen. Gebakken aardappeltjes te donker en te klein en te kruimelig. Leek wel het laatste uit de pan! Zelf heb ik een glutenallergie en ondanks dat, toch een schaaltje met macaroni bij het vlees gekregen! De kalfsbouillon vooraf met daarin wat toegevoegde harde stukjes groente en zonder een enkel stukje kalfsvlees viel ook tegen. Ik als coeliakie patiënt had een lekker sausje over het vlees, doch mijn vrouw had een sausje dat totaal niet lekker was. Dit laatste is wel erg persoonlijk! De sfeer en bediening "prima". Al met al niet voor herhaling vatbaar.

1. na overleg met m'n kokkin had ze beter kunnen overleggen en kunnen aangeven wat wel en niet glutenvrij is daarbij neem ik uw aanmerkingen zeer serieus
    echter had u zelf aangeven aan tafel dat u niet ernstig of zeer veel last had van gluten dus dat u alleen de saus over het vlees glutenvrij wou
    het kan wezen dat er een miscommunicatie is ontstaan ,echter mag u bij me een diner alsnog nuttigen dat tegen mijn kosten om u te laten zien hoe we dit soort dingen aanpakken als u duidelijk aangeeft over uw glutenvrij en wij alles vers en apart maken
    ach een aardappeltje zal het wel niet verpesten maar u ent gehonoreerd bij deze hoop ik
    met vriendelijke gr
    en hopelijk tot weerziens