1. Mart

Lekker gegeten, maar de bediening kon beter.
    Ik moest lang wachten tot er iemand kwam om te vragen of ik iets wilde eten of drinken. Er kwam na 20 min niemand en ben zelf maar naar een medewerker gegaan en gevraagd of ik iets mag of kan bestellen. "Wat wil je hebben dan", zei ze op onaardige toon. Ik heb toch maar wat besteld en het eten was goed en de rest van de bediening was erg vriendelijk. Maar de onvriendelijke oudere vrouw niet. Jammer.

6,7
  2. Mart

De medewerker heeft drie keer gevraagd "kan ik u helpen" en draait zich dan meteen om en gaat een collega helpen. Bij de derde keer zei ze enkel "ja" tegen mij. Zeer onvriendelijke en onbeschofte behandeling.

3. Gisteren gegeten. De vrouwelijke medewerker zat eerst aan haar haar te krabben en maakte daarna mijn broodje klaar. Ik eet geen vlees en ze gebruikte voor een vegetarische bestelling een tang waar ze eerst mee in het vlees zat. Het restaurant was rommelig en er werd geroddeld over gasten die net zijn weggegaan.

1,4
  4. Mart

Een zaal die wel een goede schoonmaakbeurt kan gebruiken. Persoon is niet vrolijk. Volgende keer ga ik wel een hoekje verder...

5. Nederlands Didam

Mart

Ik heb Jan & Jan een paar keer bezocht en ben zeer tevreden. De sfeer vind ik erg goed en het eten is lekker en goed. Het personeel is vriendeelijk. Ik kom er graag.

6. Chinees-Indisch Didam

Mart

Ik heb hier heerlijk gegeten. Het eten was snel klaar en het was lekker. De bediening vond ik vriendelijk, maar stelde erg veel vragen tijdens het eten. Ook gerichte vragen als wat ik precies in Didam kwam doen. Ik wilde even rustig zitten, helaas lukte dat hier niet.

7. Mart

Door eens jongeman onvriendelijk geholpen.

8. Internationaal Arnhem

Mart

Dit restaurant vind ik erg goed. Ik krijg ruim voldoende op mijn bord (de vegatarische schotel). De smaak is zeer divers en de bakjes aardappels zijn voldoende. Het personeel is vriendelijk, de laatste keer niet zo oplettend. Maar, Robbin Hood vind ik een aanrader en betaalbaar.

9. Mart

De sfeer viel me meteen op. Een leidinggevende was onvriendelijk in het restaurant tegen een medewerkster. Dan de hoeveelheid. Die vind ik te weinig.

10. Mart

Mijn ervaring was hier niet best. Buiten adverteren ze met een menu voor euro 19,95. Dit heb dit vaker genomen en ben geen liefhebber van soep. De vorige keren werd dit niet in rekening gebracht en ik betaalde toen iets minder. De medewerkster die me hielp viel mij meteen in de rede dat ik gewoon het volledige bedrag moet betalen, zonder dat ik daarom vroeg. Ik legde haar uit dat dit de vorige keer gewoon van de rekening werd afgetrokken. De jonge medewerkster die me hielp vond ik onvriendelijk en ik ben vertrokken. De keren daarvoor ben ik een stuk vriendelijker geholpen!

11. Mart

Vandaag gegeten en de goede en vriendelijke sfeer valt meteen op. De ontvangst vond ik erg goed.
    Ik heb gekozen voor het gerecht "wat de pot schaft" en vroeg of dit vegatarisch kon en dat was geen probleem na een kort overleg met de keuken. Het eten vond ik erg lekker. Mijn complimenten daarvoor.
    Helaas kreeg ik weinig op mijn bord. Een mini voorgerecht en een klein bordje soep vond ik wat teleurstellend.

12. Mart

Zaterdag te lang op mijn bestelling moeten wachten. Er was te weinig personeel ingezet, dat niet zo blij keek. Contact maken om te vragen waar mijn bestelling bleef lukte niet. Jammer. Voorheen waren mijn ervaringen met de lunchclub een stuk beter.

13. Afhaal en bezorg Zevenaar

Mart

Ja, dit is een goed en lekker restaurant. Ten eerste mijn complimenten voor de goede sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en geeft goede tips over hun gerechten. Het wat kleine restaurant is netjes en schoon. Het eten is lekker. Daar geen twijfel over. Ik kom hier regelmatig en ga altijd tevreden de deur uit! Een aanwinst voor Zevenaar en een aanrader!

14. Mart

Ik heb hier al een paar keer eten gehaald en het smaakt goed. Het personeel is aardig en ik hoefde niet lang op mijn eten te wachten. De thaitogo vind ik teleurstellend. Weinig groente en veel reis ter opvulling.

15. Ik heb gekozen voor een vega gerecht van de kaart. Deze was heerlijk. Ik heb erg lekker gegeten. Ik vind het restaurant wat aan de donkere kant en mijn complimenten aan het aardige, behulpzame personeel en de betaalbare prijs. Mijn ervaring met café Jansen is prima!

16. Italiaans Zevenaar

Enorm teleurstellend. Het eten had weinig/geen smaak en met een opmerking van mij daarover, werd niets gedaan.

1,2
  17. Mart

Ik kom hier al jaren, sinds ik studeerde in Doetinchem in de jaren 90. Ik neem altijd een broodje met koffie. Ik ben altijd tevreden de deur uit gegaan. De broodjes zijn goed belegd en de smaak vind ik lekker.

18. Mart

Jeetje! Telefonisch een pizza bestellen is niet best bij Domino's Pizza in Zevenaar! Termen als: "Dat was 'm" en "doeei". Hopelijk spreken ze daar de volgende keer wat netter en duidelijker. Een vorige keer was ik ook geïrriteerd door een bezorger die wat geïrriteerd bij me weg ging na bezorging. Hij mompelde nog zo iets als "tsjoew". Volgens mij was hij boos omdat ik geen fooi gaf! Mijn complimenten voor de perfecte pizza's en de snelle bezorging. De smaak is erg goed.

19. Chinees-Indisch Zevenaar

De medewerker spreekt erg slecht Nederlands. Ik moest een paar keer uitleggen wat ik wilde hebben. Aangekomen bij de tafel zie ik een verkleurde placemat liggen en oud bestek. Het is eten is niet lekker en heeft geen smaak. Het smaakt vettig. Helaas weinig verbetering. Het was vies!

20. Dit vind ik een top restaurant. Heerlijk gegeten in een goede sfeer met een prettige bediening. Top.
    Helaas vindt ik de vegatarische keuze wat klein.

21. Hier gegeten en gekozen voor een pizza. Deze lag al kant en klaar en was van een slechte kwaliteit. Een tijdje geleden heb ik ook een pizza gegeten bij la place in Tilburg en toen werd deze pizza gemaakt. De bereiding van die duurde toen ook langer en de smaak was veel beter. Deze pizza van La Place Arnhem had de kwaliteit van een supermarkt pizza. Jammer! ik was teleurgesteld.

22. Ik heb vandaag hier gegeten en mijn ervaring was beter dan afhalen. Het personeel in het restaurant is vriendelijk en behulpzaam. Het eten vond ik erg lekker en de keuze is groot. Helaas stond er een man te wokken die niet vriendelijk was. Dat vond ik jammer. Verder heerlijk gegeten. Een geslaagde ervaring.

23. Mart

Ik heb er lekker gegeten. Goede sfeer en prettige bediening. Beter dan een paar jaar geleden.

24. Internationaal Zevenaar

Mart

Opdringerig met drankjes en zelfs bij het bestellen van een biertje komen ze, zonder overleg, met het grootste duurste glas aanzetten. Slechte ervaring deze tent. 👎👎

1,5
  25. Mart

Vandaag een pizza vegi afgehaald. Klanten die later kwamen kregen voorrang en heb later zelf maar om mijn bestelling gevraagd. Een koude pizza dus. Slechte zaak!!!

1,4
  26. Mart

Een visburger besteld. Wat een triest product. De vis was waterig en had geen smaak. Het broodje smaakt niet. De prijs was echt te hoog. Schandalig!!!

27. Mart

Aan de telefoon werd ik kortaf, onvriendelijk en bot te woord gestaan tijdens het doen van een bestelling. Jammer.
    De kwaliteit van de pizza vond ik goed.

28. Mart

Lekker en waar voor je geld. Top.

29. Mart

Dit is een prima snackbar. Vriendelijk personeel en lekker. Een aanrader. 👍

30. Chinees-Indisch Zevenaar

Mart

Een tijdje geleden hier gegeten. De medewerker was ook tegen mij niet vriendelijk. Ze rekende 2 keer het bedrag verkeer uit en laten (tijdens het eten) kwam ze nog € 1,20 vragen dat ze tekort kwam!

31. Mart

Vandaag een frietje gekocht. Helaas was deze (gedeeltelijk) opnieuw opgebakken. Dat was dus een tegenvaller. De vogels waren er blij mee.
    Mijn eten was hier de vorige keer een stuk beter van kwaliteit.

1,7
  32. Broodjes Arnhem

Ik vond het erg lekker, maar te prijzig!

33. Mijn ervaringen zijn hier slecht. Personeel dat niet vriendelijk is en geen goede sfeer. De prijs is duur en vaak geen ruimte om te zitten (of te druk). Jammer. Ik heb wel eens lang op mijn eten moeten wachten (met een pion). Ik ben zelf maar naar de balie gelopen na een half uur. Ik werd daar niet geloofd.

2,3
  34. Prima zaak. Lekker eten en vriendelijk personeel.
    Aanrader!

35. Internationaal Velp nb

Ik heb vandaag hier gegeten en gelukkig was het minder druk dan de vorige keer. Deze keer kon ik overal goed bij! Het eten vond ik erg goed en lekker. Diverse dingen geproefd en geen slecht eten kunnen ontdekken deze keer. Top! Het personeel was vriendelijk.

36. Het personeel is erg vriendelijk en de grote ruimte in het restaurant is prettig. Ik had weinig tot geen last van andere gasten en ik had ook niet het gevoel dat ik opgepropt zat aan een klein tafeltje. De aankleding vond ik wat somber (en donker) en de keuze van het eten vond ik beperkt. Ik had ook enkele koude producten op mijn bord (friet en gebakken vis op een spies). De rest van het eten was lekker. Helaas kon ik weinig vega producten vinden (wel salades of een gevuld ei). Er is erg duidelijk veel vlees aanwezig. De wok vond ik lekker. Jammer dat er niet veel keus was om uit te kiezen (niets speciaals). De witte rijst vond ik wat aan de droge kant.

6,1
  37. Mart

Vandaag gegeten in deze zaak! Alles was goed. Heerlijk eten, de sfeer is goed en het personeel is prettig! Top en mijn complimenten.

38. Mart

Tsja, ik had al een vermoeden dat het mis ging! Vandaag eten afgehaald en de mevrouw achter de balie was met 10 dingen tegelijk bezig (het personeel, de keuken, een paar klanten e.d.). Ik kreeg dus het verkeerde eten mee. Helaas had ik geen tijd meer om terug te gaan met mijn klacht!

Jammer. Bedankt Wok Masters.

39. Gegeten hier in de snackbar. Complimenten voor alles. Lekker, aardig personeel en schoon! Top!!

40. Deze zaak is het voor mij net niet. Personeel toont weinig interesse en de kaart is wat aan de dure kant. Binnen vind ik het ongezellig.

41. Het eten is er goed, aardig personeel.
    De muziek en de tv-zender in het restaurant zijn gericht op jongeren en vind ik wat storend.

42. In het verleden heb ik hier gegeten. Mijn ervaringen waren slecht. Lang wachten op bestelling en de soep die te zout was.

2,8
  43. Een paar dagen geleden een broodje gegeten hier. De medewerker (een meisje) vond ik onvriendelijk. Ze sprak door me heen terwijl ik mijn bestelling deed.

44. Chinees-Indisch Zevenaar

Een paar dagen geleden een loempia gehaald hier. Deze was niet lekker. Niet smakelijk. Jammer!

2,4
  45. Mijn ervaring met Bram Ladage was heel erg slecht! Een friet gekocht vandaag en deze was vies, te hard gebakken en te veel zout. Smerig! Met mijn friet terug gegaan en de verkoopster zei enkel "Tsja, sorry".

Deze tent mijden! Echt.

46. Internationaal Velp nb

Deze ervaring was erg goed. Vandaag gegeten. Mijn complimenten voor de goede sfeer die er is in het hele restaurant. Bijzonder vriendelijk personeel.

Het eten vond ik zeer goed. Toen ik hier een paar jaar geleden was was het eten van een slechtere kwaliteit. Ik heb nu veel geproefd van van alles en de kwaliteit was zeer goed. Ik eet geen vlees en kon weinig vegetarisch gerechten vinden.

We kwamen op een erg druk moment binnen en kregen plaats op een wat drukke plek in de zaak. We vroegen of we naar een rustigere plek mochten en dat was geen probleem. Het werd meteen geregeld.

47. Ik heb hier eten afgehaald. Dat was erg lekker. Heerlijk!
    Het minpunt hier vond ik de leidinggevende. Ze is niet aardig tegen haar personeel. Ze spreekt ze snauwend toe en geeft op onprettige toon opdrachten aan haar personeel. Ik kwam in een onprettige sfeer terecht. Erg jammer van een erg mooie zaak!

48. Ze spraken me aan toen ik wilde bestellen met "chef" ("zeg het maar chef"). Vond ik wat onprettig en niet netjes. Ik moest lang op mijn bestelling wachten en de medewerkers spraken slecht Nederlands! De TV met hard geluid vond ik storend. Het smaakte niet al te best.

1,8
  49. Ik heb hier gegeten met mijn moeder. Mijn moeder, die niet zoveel eet, wilde een klein gerecht bestellen (een Kindermenu)! De bestelling werd mokkend genoteerd. " Kindermenu's zijn eigenlijk voor kinderen" zei de medewerker. Jammer. Verder geen klachten!

50. Mart

Ik heb hier een broodje gekocht. Ik vroeg of ze deze dubbel wilde insmeren. Dat wilde ze enkel doen als ik extra bijbetaalde! De medewerker was moe en reageerde wat onprettig! Jammer.