Rhodos in Arnhem

• OV

Op 2 minuten loopafstand van het centraal station.

Bezorgrestaurants in de buurt van Rhodos

Online eten bestellen

1197639353 99
1208166136 99
1229219704 99

1. Simone van der Schilden

Onwijs lekker nog allemaal even vriendelijk. En vooral de zalm bon bon is een super aanrader. Daar komen wij zelfs speciaal voor. Sfeer is heel gezellig en de meeste die er werken kennen ons en kennen wij goed. Gewoonweg fantastisch.

2. Wij zijn al jaren vaste gast bij Rhodos Arnhem.
    Dit keer wegens coronatijd ons diner afhalen.
    Wij wonen in Zaanstad en verbleven een weekend in Arnhem. Dus lekker Grieks eten stond op ons programma. Nou lekker eten was het zeker. Het vlees was heel mals en heerlijk gekruid. Alles netjes verpakt en heerlijk gegeten in onze hotelkamer. Zeer vriendelijk personeel en de eigenaar bij het afhalen. Het was super en we kunnen het iedereen aanbevelen.

3. Kres boorsma

Ben vaste klant daar al jaren zegt genoeg toprestaurant altijd leuk en gezellig en eten werelds

4. Zoals altijd heerlijk gegeten alleen jammer dat de porties almaar kleiner worden, want met trek naar huis gaan kan niet de bedoeling zijn!

5. marion welling

Weer heerlijk gegeten afgelopen vrijdag. En gezellige bediening. We komen hier natuurlijk weer graag terug. Bedankt het was genieten.

6. Heerlijk gegeten, lekker mals vlees van de grill, extra sauzen erbij, heerlijke verse salade. En een hele goeie service met super aardige bediening.

7. Op 2 november tafel voor 2 personen gereserveerd. Bij aankomst bleek er geen tafel beschikbaar te zijn. Er stonden nog zeker 6 mensen te wachten met het zelfde probleem. We zijn maar naar een ander restaurant gegaan. Deze Griek heeft geen enkel respect voor de klant.

8. We hebben heerlijk gegeten. Leuke bediening.

9. debrouwere

Heel lekker gegeten bij Rhodos, gelukkig te vroeg aangekomen anders was er geen plaats meer want eet.nu had helemaal niets gereserveerd!

10. Het eten was echt uitmuntend lekker! Alles was perfect gekookt, de salades waren lekker fris en de sausjes waren echt super.
    De service vond ik zelf een beetje luidruchtig en soms stonden er drie bedieners tegelijkertijd aan onze tafel terwijl we op andere momenten geen aandacht van het personeel konden trekken. Het was niet zo consistent, maar het personeel was wel vriendelijk.

Door de luidruchtigheid in het restaurant nam de sfeer een klein beetje af, maar het was wel mooi aangekleed.

Voor het heerlijke eten komen we zeker nog eens terug!

11. Lekker eten in een gezellig restaurant.
    Altijd goed hier.

12. Niet gegeten want er was geen tafel voor ons vrij!! Net als voor een paar andere gezelschappen. Reserveren is dus nutteloos in dit restaurant.

13. Heerlijk eten snel en vriendelijk service.
    Echt een aanrader.
    Groot porties ik kon het niet op.
    As dessert tiramasu zo lekker.
    Een minpunt music staat te hard.

14. Fam.van den Bogaard

Gisteren super lekker gegeten, je moet een grote eter zijn want wij kregen de schotel voor twee personen niet op. De eigenaar en het personeel zijn heel erg gastvrij en vriendelijk, wij raden dan ook dit restaurant aan. Als we Arnhem weer eens aan doen, dan gaan we zeker hier weer eten.

15. Ron Koenen

Fantastisch restaurant ik raad iedereen aan om het eens te proberen.
    Heeeel aardige eigenaar

16. Met ons vieren heerlijk gegeten. Vlotte leuke bediening. De portie waren voor de dames in het gezelschap te groot.
    Superlekkere toetjes.
    Klein minpuntje was de nogal harde muziek maar die werd op ons verzoek zachter gezet. Wij komen zeker terug.

17. Het eten was heerlijk we hadden gereserveerd maar het was heel erg druk en moesten lang wachten op tafel dat was minder

18. Prima gegeten hier, vooraf bier en grote garnalen in roomsaus en hoofdgerecht lamsbout, erg mals met salade en friet. Huiswijn is licht in grappige karafjes. Gastvrij en vriendelijk personeel, allemaal Grieken Wij komen hier terug.

19. Heerlijk gegeten met mijn gezin.

20. Mirjam Buitenhuis

Leuk ontvangen, heerlijk buiten gezeten met een leuk uitzicht. De bediening is erg vriendelijk en komen regelmatig kijken. Het eten is super! We komen snel weer.

21. Met mijn 2 kinderen heerlijk gegeten, heel vriendelijk personeel!

22. Gezellig, warme ontvangst. Snelle en nette bediening!

23. We hebben heerlijk gegeten.
    En de bediening is prima.
    Vriendelijke mensen.

24. Gastvrije ontvangst en een mooi pand met een leuk terrasje waar je de drukte rond het station vanaf een afstandje kunt bewonderen. Bediening is super vriendelijk en heel attent. Voorgerechten (pikilia en Griekse salade) smaakten voortreffelijk. Hoofdgerechten (mix schotels met souvlaki en gyros) ook prima. Lekker gekruid en precies goed gegrild. Porties ook prima. Prima eten voor een zeer nette prijs!

25. Harry 134 punten

Zijn met vrienden hier 27 juni geweest te eten.
    Heerlijk gegeten ,vriendelijk personeel en leuke accommodatie. Betaalbaar eten en grote porties.
    Top restaurant, vaak Grieks gegeten, maar dit was echt top.

26. Ondanks de drukte volop aandacht voor de gasten. Lekker eten, goede vriendelijke bediening. Aanrader

27. Een gevoel van thuiskomen in een vreemde omgeving. Zeer gastvrij, en erg vriendelijk personeel(wat niet aanvoelde als gespeeld) Eten was voortreffelijk en de sfeer is perfect. Ondanks het af en aankomen van mensen die willen eten kreeg je nooit het gevoel weg te worden gekeken. Hier komen we zeker terug.

28. Jacqueline

Heerlijk gegeten. Ruime keuze. Prima service en vriendelijk personeel

29. Het complementaire drankje (Ouzo) wat je zo vaak bij een Griek krijgt komt hier gewoon ongevraagd op de rekening à 3,50 per glaasje. Het eten was prima, maar hierdoor kom ik nooit meer terug.

30. Gisteren hebben we met 17 personen gedineerd.

Top: Hartelijke bediening en zeer flexibel.
    Top: Elk gast bestelde a la carte, dus veel verschillende gerechten, die snel zijn uitgeleverd EN ook tegelijk!!! De wachttijd tussen de gerechten mochten we zelf bepalen.
    Top: Het complete team van rest. Rhodos heeft aan ons feest veel aan plezier bijgedragen door de goede zorg en aandacht voor iedere gast afzonderlijk.
    Top: Als gastheer heb ik van iedere gast bij afscheid dezelfde lovende woorden mogen ontvangen over rest. Rhodos en haar personeel.

Top, top, top.
    Bedankt voor de onvergetelijk avond.

31. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Service was top. Echt een aanrader voor iedereen die lekker Grieks wil eten. Wij komen er in ieder geval zeker nog eens terug.

32. Ronald Bavelaar

Uitstekend gegeten in een gemoedelijke sfeer.

33. Afgelopen maandag na goede recensies op deze site en na aanraden door een vriend in Arnhem hier wezen eten. We hebben heerlijk gegeten (Athenesschotel: suzuki, souvlaki, gyros, rijst, salade en friet). Ieder stuk vlees een eigen unieke smaak, knapperige friet, verse salade en smaakvolle rijst. De sfeer in het restaurant warm en aangenaam.

Personeel vriendelijk en heel attent, makkelijk en vlot bereikbaar, maar niet storend aanwezig. Tips om na 18 uur goedkoper te parkeren bij de ingang. Tevens goed bereikbaar met openbaar vervoer (to station). Bij ons volgende bezoek aan Arnhem staat Rhodos zeker op ons lijstje!

34. Ria Remmers

Eerste keer hier gegeten met vrienden. Supergoed restaurant! Heerlijk gegeten, goede bediening! Nog een drankje van de zaak gehad! Echt Top!! Jammer dat we te ver weg wonen!

35. Diana en Ronald

Supergezellig knus restaurant met zalig eten en erg vriendelijk en vrolijk personeel! Het eten is van erg goede kwaliteit en de wijn smaakte zalig. Mijn vriend had vooraf de zalm bonbon, en at nog net zijn bord niet op. Zodra het even kan komen we nog eens langs!!

36. Heerlijk gegeten. Altijd lekker daar. Super personeel!!

37. Al jaren kom ik met plezier bij Rhodos. Goede service, lekker eten en vriendelijk personeel dat graag een praatje maakt!

38. Dit vind ik een top restaurant. Heerlijk gegeten in een goede sfeer met een prettige bediening. Top.
    Helaas vindt ik de vegatarische keuze wat klein.

39. Bart van Leeuwen

Vorige week bij Rhodos gegeten met bewoners uit een verzorgingstehuis. Zeer gastvrij!! Personeel heeft de rolstoelen naar binnen gedragen. Ook was er voldoende ruimte gereserveerd voor ons. Eten was heerlijk!

40. Ik wou dat ik heel veel geld had zodat ik daar elke dag kon eten, want mmm wat is het eten hier heerlijk, de koks hebben gouden handjes.De bediening is zo lief dat ik ze mee naar huis zou willen nemen. De prijs van het eten is zo goedkoop dat ik hier vaak kan eten en je krijg er zo veel dat ik mijn bord niet op krijg.

Dit is een droom Grieks restaurant. Wil je net als ik naar het eet paradijs; dan moet je hier zijn! Haha echt waar.

41. Vanavond heerlijk gedineerd in een voortreffelijke sfeer en een uiterst vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

42. Lekker gegeten en vriendelijke bediening!

43. Heerlijk gegeten, leuke sfeer. Bediening was top, vooral meisje met lange zwarte haren. Alleen vanwege haar komen we zeer zeker hier terug. Supergoed en vriendelijk bediend door haar, niets was teveel ondanks dat het gigantisch druk was. Topklasse!

44. Freddy

45. heijboer46@ziggo.nl

Zéér goed gezellig mooi opgemaakte borden en vooral lekker eten, en vriendelijke bediening hadden alle tijd. Zeker een aanrader. Groetjes van familie uit Wijk bij Duurstede.

46. Herke en Mirjam

Voor het eerst (we wonen nog niet zo lang in Arnhem) bij Rhodos gegeten met onze kleinzoon.
    Dit op aanraden van diverse mensen. Het was heerlijk en gezellig!! Bedankt en we komen snel weer.

47. Zondag 9 maart hier na een tijd weer gegeten maar dat liep minder leuk af als we hoopten. We waren met zijn tweeën en na het voor- en hoofdgerecht wat prima verliep niets meer.. er werd niet meer gevraagd of we iets wilden drinken en ook geen nagerecht werd er gebracht. Men was drukker met tafels van binnen naar buiten te sjouwen en weer terug dan dat er op gasten gelet werd. Nadat we enige tijd gewacht hadden werd ons ineens verzocht of we aan de bar plaats wilden nemen voor het nagerecht omdat onze tafel gereserveerd was!! Pardon? Nadat we er nauwelijks 5 kwartier gezeten hebben? De mensen die daar wilden zitten stonden al min of meer aan onze tafel te wachten... nadat we ons dessert naar binnen gewerkt hadden gingen we. Geen compensatie voor wat er gebeurde. Sorry maar ons zien ze er niet meer terug. Het is echt minder bij Rhodos geworden... jammer..

6,3
  48. Heerlijk smaakvol gegeten met collega's. Vriendelijke bediening. Een aanrader!
    Laat je gewoon verrasssen door ze wat lekkers te laten maken...komt zeker goed!
    Tot een volgende keer!

49. Thomas 277 punten

Erg lekker eten hier. Je kan je eigen menu samenstellen voor een goed prijsje. Je krijgt altijd een drankje van het huis. Veel keuze op de menukaart. Eten is ook erg lekker en je krijgt goede porties. Als er verder niks mis zou zijn zou ik zeker terugkomen, maar helaas is de bediening om te huilen. Valt bijna geen contact mee te krijgen, laat staan de ongeïnteresseerde blikken van de bediening. Toen we weggingen kon er nog net een 'dag' van af.

50. Melanie

Vanavond geweldig gegeten bij Rhodos! 3 gangen... 3 feestjes op ons bord. Goede service, fantastisch eten en een ongedwongen sfeer. Zeker een aanrader! We gaan zeker nog eens terug!

51. Esther Kok

Wij komen al jaren hier en zijn altijd dik tevreden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, altijd in voor een stukje persoonlijke touch. Het eten is heerlijk voor een redelijke prijs. In tegenstelling tot sommige andere restaurant zijn ze zeer behulpzaam voor minder validen. Een echte aanrader.

52. Een poosje geleden hier een hapje gegeten. Het is erg krap zitten, weinig ruimte en dus al gauw druk. Het eten was niet van bijzondere kwaliteit en het hoofdgerecht was zelfs lauw / koud! Volgende keer eet ik bij een andere Griek.

53. Prima restaurant, je kunt er heerlijk eten.

54. Liam janssen

Mensen nooit daar gaan eten!! De tafels zijn vies!! De stoelen plakken aan alle kanten, zelfs de menukaarten plakken!! En laat ik maar zwijgen over het toilet. Ik was er afgelopen maandag en ik ga daar nooit meer naar toe!! Bediening weet niet eens wat ze verkopen, ze begrijpen niet eens de taal! Ik vond ze totaal niet netjes overkomen en het eten is niet te pruimen! Voorgerecht koud? Hoofdgerecht lauw? En het toetje was al gesmolten voor het bij mij was!! Om vervolgens mij ook nog eens dikke rekening te krijgen voor iets wat het helemaal niet waard is!! Nogmaals mensen, voor een lekker avondje eten kan je beter verder kijken i.p.v. bij Rhodos naar binnen lopen. Waaardeloos!!

55. Lonneke

Weekje terug heb ik daar met me vriend gegeten, we zijn super goed geholpen door de bediening (jongeman met bril) omdat wij nog nooit grieks hadden gegeten, eten smaakte verrukkelijk alleen was het wel een beetje aan de prijzige kant voor de rest top!

56. Nicolette

Ik heb er gister gegeten omdat we toevallig in Arnhem waren en ik heb er een verschikkelijk veel spijt van, de bediening was letterlijk 3x niks, liep ongeïnteresseerd door de zaak ik heb 3x moeten vragen om mayonaise? Vervolgens de tafel waar wij zaten was vies, de vlekken van de vorige gasten waren nog te zien, en over de hygiëne van de toilet kan ik beter zwijgen. Vroeger een oke tentje maar nu is Rhodos z'n tijd voorbij! Als ik de
    eigenaar was zou ik het personeel dat gister aan het werk was ontslaan, want door hun verliezen jullie heel veel klanten.

3,4
  57. Theo 7 punten

Wij komen al jaren bij Rhodos en de mensen die hier werken doen echt hun best om een feestje van het uit eten te maken. Lekker de schotel George !! Top, tot snel.

58. Voor het eerst bij Rhodos gegeten. Ik wist het restaurant wel te zitten, maar niet woonachtig in Arnhem komt het er niet zo gauw van. Maar ik moet zeggen; het is voor herhaling vatbaar. Het was erg druk, maar het personeel had daar geen moeite mee. En als je uit gaat eten moet je ook de tijd daarvoor nemen. In ieder geval vriendelijk personeel dat even de tijd nam voor een babbeltje.
    Maar het belangrijkste was natuurlijk het eten. En dat is uitstekend bevallen. Alles heeft uitstekend gesmaakt. Vooraf had ik mosselen en dat smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht was meer dan voldoende en dik in orde. Ook het nagerecht heeft goed gesmaakt en verdiend voor de decoratie alleen al een grote pluim.
    Al met al hebben we met zijn vieren een heel gezellig avondje uit eten gehad. En momenteel in het jubileumjaar hoef je het zeker voor de prijs niet te laten. De op de menukaart aangegeven gerechten met een * zijn, in zelf te bepalen combinaties met een vooraf- , hoofd- en nagerecht, samen € 22,50! Rhodos ga zo door, zou ik zeggen!!

59. Eten was oke, bediening verschikkelijk! De dames die aan het werk waren weten niet hoe ze hun klanten behandelen, ten eerste zien ze er niet uit en ten tweede hebben ze geen kennis over het eten wat ze serveren, ze zijn meer bezig met grappig te doen met elkaar, dan dat ze oog hebben voor hun klanten. Als ik hun baas was geweest had ik het wel geweten. Het eten was redelijk oke, niet wat we van de Griek gewend zijn maar toch. De tjazikie bijvoorbeeld had geen smaak, maar de champions met knoflook waren heerlijk! Ook met het vlees: de gyros smaakt letterlijk nergens naar!! Maar de ossenhaas was perfect! Ze gooien je bord zo vol dat je wel vol moet zitten! Het psychologische spelletje spelen ze goed, als ze nou ook een andere dame vinden voor de bediening en ze daarnaast goed letten op de kwaliteit van het eten, kan het een top tent worden! Potentie voldoende maar helaas is daar nu weinig van te merken!

60. Joost 153 punten

Al jaren komen wij hier,altijd gezellig en eten van goed niveau!We zijn al een tijdje niet geweest maar gaan snel weer een keer die kant op!

61. In mijn vorige reactie had ik besloten om een keer terug te gaan en dat heb ik gedaan! Nadat iemand van het bedrijf contact met mij op zocht had ik besloten om in het nieuwe jaar langs te gaan, en ik moet zeggen, ik heb genoten! de oude baas was er weer en dat was super gezellig, het eten was perfect, vooral het vlees smaakte goed, de tjatzikie was als van ouds en de jongen en meisjes die werken deden het super en waren heel erg vriendelijk en behulpzaam, ze hebben heel wat verbeterd maar ze komen weer terug aan de top let op mijn woorden! Een goed restaurant met een prachtige sfeer en leuke bediening. Houden zo Rhodos!!

62. Een aantal weken terug was ik in arnhem samen met mijn vriend en besloten we om lekker grieks te gaan eten, dus besloten we om naar onze vaste stekkie tegaan, en dat is rhodos. Eenmaal binnen gekomen werden we door een jonge dame begroet, ze kon een beetje nederlands maar de rest moest in het engels aangezien zij geen nederlands kon, omdat onze engels ook niet zo goed was ging ze maar een collega erbij halen, deze jongen dame kon wel nederlands (gelukkig haha) en hielp ons oke.. het rare is het voelde niet meer zoals eerst alsof alles veranderd was, ik zag geen enkel bekend gezicht van het personeel als voorheen, het lijkt er wel op dat dit restaurant een andere koers is ingegaan. Toen ons eten kwam we bestelden gewoon heel simpel wat wijnbladeren en tzatzikie begon al het eerste probleem, de wijnbladeren waren te koud en de tzatziekie tjaa... wij dachten ok zo vaak hier lekker gegeten kan een keer gebeuren. We keken nog eens goed om ons heen en zagen dat de zaak zowat leeg was op 3 a 4 tafels na, toen ons hoofdgerecht kwam bleek ook nog eens dat het vlees veel te rood was nadat ik al aan had gegeven dat ik het doorbakken wou hebben. Toen ik halverwege het etentje besloot om naar de wc te gaan wist ik gelijk waarom mijn eten zo slecht was, de bediening communiceerde niet goed met de keuken, 1 meisje was met haar telefoon bezig en het andere meisje was aan het schreeuwen tegen het andere meisje van ''je doet dit niet goed en dat niet goed'', mijn vriend en ik besloten om maar te gaan. We vinden het nog steeds heel jammer het was een hartstikke goed restaurant. Ik zag nog wel 10 andere dingen wat fout ging maar dat laat ik voor mezelf het was een goed restaurant en ze waren altijd aardig voor mij dus heeft het geen nut ze met de grond gelijk te maken. Nog 1 tip voor de eigenaar mocht hij/zij dit lezen, doe wat aan uw bediening, het is niet netjes dat het ene personeel lid op de andere gaat schreeuwen terwijl er gasten langs lopen dit kan en mag niet!! En wat is er gebeurd met alle mooie meisjes die er vroeger werkten?
    Over een paar maanden nog een keer proberen kijken of het beter is geworden, zo niet dan ben ik bang dat ik in arnhem geen grieks meer ga eten..

3,6
  63. Froukje Jansen

Wij komen al jaren bij Rhodos en het is iedere keer weer even heerlijk, gastvrij en gezellig! We hopen nog jaren te kunnen genieten van ons meest favoriete restaurant in Arnhem.
    Hartelijke groeten,
    Froukje & Dirk Jansen

64. Zeer goed gegeten, erg smakelijk!
    Helaas was er te weinig bediening voor het overvolle restaurant, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door het grand dessert.

Een aanrader! Goed eten voor een zeer betaalbare prijs.

65. Getrouwd op Rhodos en nu 5 jaar verder eten bij Rhodos.
    Personeel heel erg vriendelijk. Eten lekker en drankjes super. Erg leuke avond gehad, bedankt Rhodos,,,,,,,

66. Saganaki voor met een carpaccio. Beide de mousaka als hoofd. De mousaka was behoorlijk machtig zoals het hoort te zijn!
    Geweldig gegeten! Gingen ons bijna schuldig voelen dat we het niet opkregen! Jullie zien ons zeker weer!

67. Na een tijdje gelden hier kritisch geweest te zijn werd ik gemaild door Soula at ze het graag goed wilde maken. Dat was gisteren en ze zijn hier zeker in geslaagd. De sfeer was top vlees was heerlijk. En de inzet was volop te merken. al met al staat Rhodos dankzij de berbeteringen weer op mijn lijstje.

68. sonja 1693 punten

Ik ging hier vaak eten met mijn vriend. (lees heel vaak) We hebben onze eerste afspraakje hier gehad dus er zit ook een emotionele waarde aan het restaurant. Helaas is het de laatste tijd erg achteruit gegaan. De porties worden steeds kleiner en het vlees is niet lekker meer. Volgens mij hebben ze een nieuwe leverancier die veel minder goede kwaliteit vlees levert. Meermalen werd ons te veel berekend en de laatste keer heb ik er wat van gezegd. Het zou de volgende keer met ons worden goed gemaakt dus we zijn toch weer terug gegaan. Aan het einde kregen we de rekening met erbij gezegd "we hebben er niks extra opgezet". We hebben gewoon alles af mogen tikken en de manier van "het goed maken" is dat we niet extra hoeven te betalen voor dingen die we niet nemen? Ondanks dat het personeel aardig is en we mooie herinneringen hebben aan dit restaurant, hebben we besloten er niet meer heen te gaan. Vooral omdat 2 mensen die ik ken afzonderlijk van elkaar daar zijn gaan eten en met dezelfde conclusie komen; De kwaliteit is sterk achteruit gegaan en er staan dingen op de rekening die je niet hebt gehad of waar je belachelijk veel voor blijkt te betalen. Een vriendin van mij had vooraf brood met tzaziki en er stond € 10,- op de rekening......Jammer, we zullen ergens anders mooie herinneringen moeten gaan ophalen!

6,1
  69. ben heel lang stamgast geweest, toen toch een poosje niet geweest. afgelopen weekend weer eens langs gegaan en blij verrast!!! Het eten is voor zover het kan 100% verbeterd, en ik vond het erg leuk dat George zelf er weer rondliep als gastheer wat ben ik blij dat ik weer geweest ben..... de sfeer is prima en je voelt je echt thuis.
    Ik ga de draad weer oppakken en kom zeker weer met grote regelmaat eten. Ga zo door!!!

70. Ik kom hier al jaren en dat zal ook wel zo blijven.
    Het vlees is altijd goed gegrild en mals, prima porties, vriendelijke bediening. En als je zoals ik hier al jaren komt wordt (h)elana toch echt een 2de moeder

71. Rhodos was voor ons een vaste stek voor goed eten tegen een redelijke prijs. We merken de laatste tijd dat de keuken erg achteruit gaat. Helaas weegt dit niet meer op tegen de vriendelijkheid van het personeel.
    Voor de prijs die je nu betaalt, zijn er in Arnhem veel betere alternatieven.
    Er moet echt veel gebeuren om ons weer als vaste klant terug te krijgen, helaas.

72. Ik kom hier al jaren en het enige wat ik jammer vindt is dat de kaart kleiner is geworden (wat opzich goed is) en daardoor een paar heerlijke dingen (zoals bijvoorbeeld de lever) niet meer te bestellen zijn.

Met mijn verjaardag hadden wij afgesproken met Soula & Costas dat wij een surprise menu wilden; dit is ons echt heel goed bevallen. Kleine gerechten kwamen binnen tot dat wij vol zaten en als toetje een stukje taart met sterretjes.

Als Costas er is is de sfeer en de bedinging altijd top.

Het zou leuk zijn als er wat meer bijzondere Griekse gerechten op de menukaart zou staan.

En nu weer naar Rhodos voor een heerlijke maaltijd!

73. Wij zijn laatst in rhodos geweest wij gaan nog al graag uit eten het ging al mis toen ik mijn jas uit trok en niet werd aan genomen die moest je dus blijkbaar bij je tafel houden ach goed..

We bestelden een voorgerechtje die best goed te doen was we waren lekker met elkaar aan het praten en ze kwamen het hoofdgerecht al brengen onze borden van het voor gerecht stonden nog op tafel als het druk is kan zo iets gebeuren maar als je 6 tafeltjes vol hebt zou dat niet mogen qua service was het dus beneden maats dus met andere woorden die zien we nooit meer terug.

74. Wij komen hier regelmatig en het eten is altijd goed. De sfeer in het restaurant is altijd gezellig. Costa is hier verantwoordelijk voor!! Deze man is goud voor de zaak.

75. Johan en Karin

We kunnen het kort houden:
    Rijden speciaal vanuit Harderwijk naar Arnhem om bij Rhodos te kunnen eten. Dat zegt al genoeg toch?
    Gewoon alles is heerlijk, smaakvol en ruim voldoende.
    Houden zo!
    Wat ons altijd opvalt is dat als je weer weggaat, bij Rhodos de zaak nog helemaal vol zit, en bij de concurrentie alles al (of nog steeds) leeg is. Zegt genoeg toch?

76. gerhard en peter

Bij Rhodos krijg je écht wat je verwacht van een Grieks restaurant: goede kwaliteit, fatsoenlijke porties en heerlijk eten voor een prima prijs! Het personeel is vakkundig, snel en erg vriendelijk. een aanrader dus!

77. Keuze uit 3 grieken op 1 plein. Rodos is een absolute aanrader! Snelle en vriendelijke bediening, mals en veel vlees, mooi opgemaakte en smakelijke desserts. En alles voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

78. Gisterenavond gegeten bij Rhodos in Arnhem, wij vonden het eten geweldig! De eigenaresse en ander personeel was heel aardig. Veel vlees en gewoon portie friet.... Helaas is het voor ons te ver vanuit Limburg maar als we nog eens een paar dagen in Arnhem komen zullen we daar ZEKER gaan eten!

We hebben al veel Griekse restaurants bezocht en deze is zeker een van onze favorite! Ga zo door!

79. Afgelopen week wezen eten en het viel tegen. Het was wel te pruimen, maar duur. Je krijgt wel eten in overvloed, maar dat bestaat uit patat (heb ik restaurant niet voor nodig) en sla (konijnenvoer). Het vlees moest je zoeken. Helaas voor herhaling niet meer vatbaar. Voor de rest vond ik de eigenaar een slavendrijver voor zijn personeel.

80. Afgelopen vrijdag voor het eerst bij Rhodos gegeten. Erg lekker gegeten, goede porties. Ook erg vriendelijke bediening.

Wij komen zeker nog een keer terug!

81. Afgelopen zondag weer eens hier gegeten en het was zoals altijd weer heerlijk. Het eten is erg lekker gekruid. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Voor wie van echt Grieks eten houdt, is dit een aanrader.

82. A.,K. Aartsma

Mijn vrouw en ik komen al jaren eten bij George en Lena, tegenwoordig bij de zoon en zijn vrouw. Als oudere gasten eten wij alleen de kleinere schotels. Onze favoriet is de pikilia, aangevuld met een portie lekker vlees. Daar hebben we graag de autorit van 30 km voor over.
    Fam. Aartsma, Wageningen.

83. Frits en Rosalie

Tijdens een paar dagen vakantie op de Veluwe kwamen we bij Rhodos terecht, min of meer aangetrokken door het menu wat buiten voor een bescheiden prijs op het bord vermeld stond. Direct bij binnenkomst kregen we een glaasje ouzo. De zaak zat helemaal vol. Toch stonden de voorgerechten binnen 10 minuten op tafel, ze zagen er aantrekkelijk uit en smaakten goed. Vrij snel viel op wat een geoliede machine de bediening vormt. Regelmatig kwamen er gasten binnen die even op een plekje moesten wachten. Ook zij kregen een ouzootje.

Vlot na het voorgerecht kwamen de hoofdgerechten, waaronder een vegetarische schotel. Beide smaakten heerlijk, ook waren het ruime porties. Er werd een goede wijn bij geschonken.

De 'mama' kwam even persoonlijk alle tafeltjes langs om te vragen of alles naar wens was. Toen we vertelden dat dat inderdaad zo was, glunderde zij, zichtbaar trots op haar restaurant, de kok en de bediening en legde zij de bedrijfsfilosofie uit: ´de gast moet het goed hebben, geld is minder belangrijk dan de gezelligheid´

Ook het nagerecht was weer heerlijk, met zorg opgemaakt en in een ruime portie. Uiteindelijk werd er bij het afscheid nog een half flesje wijn van het huis op tafel gezet vanwege het jubileum van het restaurant. We voelden ons verwend.

Dit is een restaurant waar je de kans loopt te moeten wachten op een tafeltje, maar als je eenmaal zit begint het feest! Het is niet voor niets populair!

84. Veel keuze en je krijgt eten in overvloed.

De bediening is behulpzaam, snel en vriendelijk. Er werd niet moeilijk gedaan over bijzondere wensen. De verhouding in prijs-kwaliteit was goed.

85. Van bloemen

Grieks restaurant Rhodos is een zeer goeie Griek!

We wonen al jaren in Arnhem en met schaamte kan ik zeggen dat we in de 26,27? jaar niet eens 1x zijn langsgegaan.

Mijn man en ik hadden laatst besloten om even een bezoekje te brengen aan deze Griek.

De sfeer van het restaurant is zo gezellig, die oud Griekse muziek en de ouderwetse inrichting geeft je een heerlijk gevoel. Het is een plaatje, even wat anders dan al het moderne. Je ziet dat ze aan de inrichting denken, maar het niet té overdrijven.

Als het lekker weer is heb je ook een super terras, met houten stoelen, kussentjes, bloemetjes, kaarsjes.. etc. Echt Grieks!

Het eten vonden we heerlijk! Ik moet zeggen dat we nog nooit zo lekker Grieks hebben gegeten. Voorgerechtjes smaakten prima en het vlees was heerlijk gekruid! En lekker mals, ook mooi van kleur, heerlijke bifteki! En ook een lekkere salade, niet te veel poes pas..
    Een lekkere Griek... niet té ouderwets, niet té modern. Lekkere kruiden. Deze mensen hebben kennis van eten en weten wat ze moeten doen voor hun gasten, echt heerlijk, oma's keuken!

De bediening heeft ervaring en is netjes, zijn in voor een praatje en komen daarna lekker los. Niets is te veel moeite!

En wat een lekker wijntje is dat bij deze Griek!

Je voelt je thuis.. voor ons was het de eerste keer maar het leek of we er al jaren kwamen.

Tot snel weer Rhodos!

86. De vis was niet gaar, werd weer teruggenomen. Mijn man had zijn eten helemaal op toen mijn eten eindelijk weer geserveerd werd. Nu gefileerd, maar dan met heel veel graten. We kregen geen drankje van de zaak ter compensatie. Verder niks aangeboden, ook geen verontschuldigingen. Erg jammer van ons avondje uit.

87. Gezellig restaurant met een intieme sfeer. Het eten was voortreffelijk en voor een goede prijs.

Voor ons zeker een aanrader, zeker als je van Grieks eten houdt. Centraal gelegen in Arnhem wat handig is als je gaat stappen. Gewoon zalig.

88. soula

89. Gezellig restaurant, achterin iets minder.

Eten was veel te droog. Misschien wel weinig vet, maar niet echt lekker. Zonde. Geen aanrader.

Prijs is redelijk hoog, vooral gekeken naar de kwaliteit.

90. Sinds ik in Arnhem woon is dit ons stam restaurant. Bij elke poging te eten bij een ander restaurant komen we toch vaak weer hier terecht.
    Grill is echt de bom bij Rhodos. Bediening zijn echte Grieken en komen zeker los als ze je kennen, maar gewoon vriendelijk en netjes. De tijd tot opdienen hangt natuurlijk af van de drukte, maar we hebben nooit lang hoeven wachten. De sfeer is goed, als het niet te druk is, hoewel de muziek niet erg vernieuwend is, na 50 bezoeken ken je de nummers wel ;)

Maar al met al heerlijk eten in overvloed!

91. Gezellig restaurant. De mannelijke bediening kan wat nors overkomen, maar dat lijkt mij de cultuur. Als je dat persoonlijk opvat dan ligt dat aan jezelf. Bij een grote rekening krijg je een rondje van de zaak, dat is erg attent. Er wordt veel vlees geserveerd en de bijgerechtjes zijn lekker! Een leuke tent!

92. Te lang moeten wachten op mijn Irish koffie, ruim 35 min... En de bediening, daar kwam geen vreugde vanaf.

Na een gesprek met de eigenaar, die niet tegen kritiek kon, hebben we besloten naar een andere Griek te gaan,

Restaurant Delphi op circa 5 min loopafstand waar alles naar wens verliep en prima bediening.

1,7
  93. Gezellig restaurant, goed betaalbaar en lekker eten. Goeie service, alleen jammer dat ze niet zelf kwamen vragen of we nog wat wilden drinken, verder was het goed. Kregen ook een gratis drankje.

94. Ik ben twee keer in Rhodos in Arnhem geweest en ben zeer tevreden. Fantastische bediening, gezellige sfeer, echt Grieks.

Eten en drinken heerlijk, redelijke prijs enz.

Goed ontvangen door eigenaars, fantastische mensen.

Ga zo door.

95. We hadden zin in een lekker Grieks maal.

Alle vleesgerechten rund/varken smaakten hetzelfde.

Jammer, zeer teleurstellend.

96. leonore

97. Stephan

Service slecht, eten kan ik niet beoordelen want daar zijn we niet aan toegekomen. Na reservering aangekomen, was ons plaatsje vergeven. We mochten bij de bar wachten maar dat zou zeker een half uur duren. Toen maar naar de buren gegaan!

98. de griekse sfeer die we wel eens moeten missen die vind je hier in rhodos gewoon weg geweldig en altijd gezellig. al moet je wachten het is de moeite waard dat kan ik je verzekeren. hoppa !!!!

99. erg lekker eten vooral de moussaka en de plates zijn ook erg lekker prijs kwaliteit erg goed bediening kon beter