ma vanaf 12:00

do vanaf 10:00
vr vanaf 10:00
za vanaf 10:00
zo vanaf 13:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1281996878 80
1419309559 88
1507581996 82
1527198094 79

1. Vorig jaar een geweldige sappige hamburger gegeten en wilde dit nu wel weer. Kreeg nu een diepvries Sligro voorgeschoteld die smaakte en rook naar frikandel.

3,1
  2. Eten is best prima al varieerd dat per keer. De wijnglazen worden gevuld nav dat ze je kennen. Er wordt met verschillende maten gemeten dus. Bekend dan krijg je een vol glas tot bijna aan de rand, niet bekend een bodempje. Wel dezelfde prijs van €4,85 Niet heel netjes en vooral jammer. Want wel gezellige sfeer en mooi terras.

3. Hebben daar gisteren geluncht, ook munt thee besteld, zat er luis aan de munt.
    Tegen de serveerster gezegd, zegt ze ja dat wist ik was al vaker geweest.
    En voor de rest deed ze er niets op uit.

4. Betty Salemink-Mulders

Normaal gesproken zijn we erg tevreden over Jansen en blijven er met regelmaat als we in de buurt zijn terugkomen. Nu denk ik dat het de laatste keer is geweest.
    Ik had aan de bediening gevraagd of ze de kok wilde vragen en dat ik niet op korting uit was, of de Spaghetti zo hoorde. Het voorgerecht daarvan is heerlijk. Van dit hoofdgerecht was de saus nog dunner dan kookroom en de knoflook was niet proefbaar. Er zat weinig smaak aan. Volgens de bediening zei de kok dat er misschien wel wat minder knoflook inzat en de saus te dun maar dat alles hetzelfde was. Tja daar moet je het dan mee doen. Geen eerlijk objectief antwoord. JAMMER!
    Bovendien was het een rotherrie door een groep van wel 16 jongeren aan een tafel binnen.

5. Joke hulshof

We hebben heerlijk geluncht bij café Jansen, vooral de prosecco Maschio lekker fris en vol van smaak!! Joke en Henk Hulshof Rick en Rianka en Marre! Het was weer gezellig vertoeven!!

6. Heerlijk buiten gezeten op het terras bij Jansen onder de overkapping met terrasverwarming. Goede service en heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

7. Annemiek van Zantvoort

We hebben weer heerlijk gegeten bij Cafe Jansen. We komen er vaker en het is altijd goed en verzorgd. Je voelt je echt welkom. De grote verrassing was de aankleding voor de koffie. Wie krijgt er nu geen zin in een lekker bakkie koffie met snoepgarnituur. Tot de volgende keer!

8. yoan warmerdam

Vanavond weer heerlijk gegeten. De snitzel was zoals ie moet zijn. Crispy, mooi bruin en mooi vetloos gebakken. Lekkere bijgerechten. We komen regelmatig en het is altijd naar het zin. Ook al puilt de tent uit, de bediening is snel en vriendelijk.

9. John Timmermans

Gisteravond super gezellig gezeten en echt top gegeten 👍👍!
    Complimenten aan de kok alles was even smaakvol en meer dan genoeg.
    Bedankt namens de hele groep!
    Groet John

10. Jeroen en Conny Jebbink

Dit is een gezellig bruin eetcafé. Het eten is verrukkelijk. We belden enige dagen geleden. Wilden nog een keer hertengoulash, was gezegd en het kon ook Wat een geweldige Gastvrouw en Gastheer, ze doen werkelijk alles voor hun klanten in een geweldig sfeervol eetcafé.
    Het eten was fantastisch, ook deze keer. Een mooie rode wijn erbij en glas fris water, zonder erom te hoeven vragen. De gastvrouw en gastheer super!!! Als we in de buurt komen van Doetinchem gaan we zeker weer terug naar café JANSEN. Omdat er een grote klantvriendelijkheid is, een fijne sfeer waar de klant voorop staat op een ongedwongen wijze.

11. Joke en Lester

Wij willen Esther Dekker Veenhuizen eventjes in het zonnetje zetten, want zij is echt de enige die de Lattemachiato zoooooo goed klaar maakt, blijft heerlijk lekker warm! (Wij komen vaak ook ergens anders wat eten en drinken, maar wij zijn nog niemand tegen gekomen die de Lattemachiato zo klaar maakt dan Esther!) dat wilde wij even kwijt. En dat jullie ook zo door moeten gaan met jullie service en klantvriendelijkheid en de wachttijden zijn ook keurig netjes op tijd! Onze complimenten! Groetjes Lester en Joke.

12. Bart van Osch

Prima avond voorafgaand aan schouwburgbezoek, we stonden wat onder tijdsdruk. Het voorgerecht kwam wat laat maar werd prima gecompenseerd met gratis wijntje. Hoofdgerecht uitstekend en goed geadviseerd. Al met al gezellige sfeer en lekker eten. We zullen vast nog wel terugkomen.

13. Een andere waarschijnlijk dronken klant had mijn koffie over mij heen gegooid. Kreeg van bediening meteen een nieuwe. En waar krijg je nog 4 grote glazen kraanwater voor niks. Prima!

14. Ik heb gekozen voor een vega gerecht van de kaart. Deze was heerlijk. Ik heb erg lekker gegeten. Ik vind het restaurant wat aan de donkere kant en mijn complimenten aan het aardige, behulpzame personeel en de betaalbare prijs. Mijn ervaring met café Jansen is prima!

15. Het was er reuze gezellig en druk maar dat was juist leuk,heerlijk gegeten en er was genoeg goed wijntje er bij en de prijs was goed.Een aanrader, en komen zeker terug.

16. Restaurant is niet meer wat het was. Slechte bediening, luistert slecht naar klant. Vis was niet goed doorbakken, groente was erg weinig etc. De kwaliteit van het eten/bediening staat niet in verhouding tot de hoge prijs!

17. Wij wonen in de buurt en hebben hier meerdere keren geluncht. Altijd goed eten voor een degelijke prijs. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

18. Na verschillende ervaringen gehoord/gelezen te hebben, dachten we dat we bij het goede adres waren voor een hapje te eten. Maar het was juist het tegenovergestelde. We wouden rustig wat drinken om dan vervolgens wat te lunchen. Het was er zeer rustig en dachten dat ze wel wat aan ons wouden verdienen. Maar niet dus. Bij binnenkomst kwam er iemand gelijk vragen of we wat wouden, wat dus een goede zaak was. Maar vervolgens hebben we een half uur moeten wachten. Niet vragen of alles naar wens was of dat we er nog iets erbij wouden hebben. Dus hebben we onze hand opgestoken om naar aandacht te vragen (in een bijna lege zaak), en gezegd hoe wij erover dachten. Vervolgens kregen wij een chagrijnig antwoord met dat het in de ochtend was en druk bezig waren met andere dingen. Klanten gaan volgens mij toch voor. Tenminste is mij geleerd met de 7 jaar horeca ervaring dat ik heb. We hebben toen de rekening gevraagd en zijn boos weggelopen.

Dus om lang verhaal kort te maken: chagrijnige bediening die geen oog hebben voor klanten.

19. Ik kom hier heel regelmatig lunchen. Eigenlijk altijd naar tevredenheid. De sandwiches zijn ongeëvenaard en over de prijs valt echt niets te zeggen. De bediening is vlot en over het algemeen voldoende attent. Ik moet zeggen dat het interieur onderhand echt wel een opfrisser kan gebruiken. Het plafond ziet helemaal zwart van het vuil. Daarnaast valt mij altijd op dat bij het inzetten van de lunch er nooit wordt gevraagd of je nog iets wilt drinken. Tegen de tijd dat je bestelling arriveert heb je altijd je eerste drankje op. Als er gewoon even pro-actief wordt gevraagd of er nog wat ingeschonken kan worden kunnen ze bij mij in ieder geval iedere keer een extra drankje verkopen.

20. Ellen sessink

Sfeervol café waar je heerlijk kunt lunchen en dineren. Ik kom er al jaren en het eten is top , perfecte prijs/ kwaliteit verhouding en prettige, vlotte bediening!

21. Een ongelooflijk gezellig eetcafé, waar je je direct thuis voelt! Leuke bediening, heerlijk eten en een heerlijke ongedwongen sfeer. Ik ben fan!

22. Pedro Dos

Enkele malen hier wezen eten. In één woord: prima!
    Gezellige tent, nette en voorkomende bediening, lekker eten en prijzen die alleszins meevallen, liggen op het niveau van een chinees restaurant. Hier zal ik zeker nog vaker terugkomen...

23. Willekeurig

Gezellig gezeten, leuke sfeer, goede bediening.
    Het eten kan echt iets smakelijker.
    En spruiten als groente om deze tijd kan echt niet

24. Favoriete eetcafé, vlotte bediening, attent, en heerlijke broodjes/ sandwiches. Gemoedelijke sfeer,lekker relaxed zitten en kwaliteit voorgeschoteld krijgen.

25. B. de Heer

Ik zeg: doen! Je kunt er heerlijk eten, op een gezellige manier je werkweek afsluiten en je wordt op je wenken bediend.

26. Wat een top tent!

Heerlijk eten, goede sfeer, verstand van zaken, en een goede snelle bediening wat wil je nog meer!

Zeker een aanrader voor een gezellig avondje uit of lekker lunchen!

27. Marco Overkamp

Absolute aanrader de Angus steak!! Wat een prachtig stukje vlees. Kost wel wat, maar dan heb je ook echt wat.

Sfeer is echt een café, maar toch chique. Bediening is vriendelijk maar een tikkie alerter zou beter zijn.

Al met al een dikke voldoende en zeker een aanrader!

28. Heerlijk gegeten en trees is lief goede gastvrouw.

29. Gezellig, ongedwongen en leuke en vlotte bediening. Dat in combinatie met lekker eten maakt het een aanrader.

30. Nog een echt café waar je voor de gezelligheid komt.

Het eten is ook goed. De zelfgemaakte knoflooksaus bij het mandje stokbrood is een echte aanrader. De Jansenhamburger is ook zo'n aanrader...lekker en goed betaalbaar.

31. Maria Geluk

Jaren altijd lekker gegeten, al is de ambiance nogal donker en ik persoonlijk graag wat meer zie.

Totdat ik een schnitsel kreeg die niet helemaal goed meer was en dit ontkent werd.

Ik heb wel een andere gekregen maar vooral doordat het probleem ontkent werd is het vertrouwen geschonden en ga ik er nooit meer naar toe.

5,7
  32. Lekker eten, vriendelijk personeel, gezellige sfeer en redelijke prijzen.

33. Super tent, leuk personeel, snelle bediening, eten helemaal top.

Zo eet je nergens.

Vooral eigenaar erg leuk.

34. e.w 24 punten

Je kunt er eenvoudig maar lekker eten..

Binnen is het vaak druk en rumoerig, maar zomers op het terras....heerlijk genieten.

35. Super steaks, snelle bediening ondanks drukte, echt chapeau! Gezellige zaak, kortom helemaal goed, echt genoten!

36. Lunch is prima, vooral de sandwiches zijn uitstekend. Je kunt gelukkig kiezen uit een hele of halve. Een halve is ook voor de grote eter meer dan voldoende. Bediening vlot.

Terras staat wel heel erg op elkaar. Je zit zo wat bij elkaar op schoot, dat is het enige minpuntje.

37. Rene 1289 punten

Goed eten, alleen niet veel bijzonders.

Wel lekker gezellig als het buiten mooi weer is en aan het terras kunt eten.

Bediening mag wat sneller.

38. Lekkerbekje

Simpele kaart, NL keuken. Eten is hier bijzonder goed en prima bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding.