• Lid sinds 12 september 2014

't Eethuys

Didam

1. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Brasserie 't Plein

2 Kapsalons besteld. Werd super snel bezorgd door een aardige bezorger. Eten smaakte prima maar bij de laatste hap had mijn vriend ineens een spijker in zijn mond. Wij bellen om er melding van te maken. Horen we op de achtergrond: zeg maar dat we aan het verbouwen zijn! En ik geloof er niks van! Dus wij zeggen: wij kunnen alles horen. Dit is niet netjes. Wij hoefdeb ook geen geld terug of zo, wilden alleen waarschuwen. Vervolgens moesten wij een foto van de spijker appen. Dit gedaan. Appt die persoon terug: deze spijker is niet van ons wij letten goed op wat wij in het eten doen. Ook hebben wij nooit een oordeel over jullie gehad. Wij hebben toen alleen nog terug geappt dat wij merken dat ze niet open staan voor feedback. Ze zeiden toen: succes verder.
    Wij gaan hier nooit meer bestellen. Wat een onbeschofte benadering zeg! Ze doen of wij die spijker er zelf ingestopt hebben terwijl de tas dichtgeknoopt was en de spijker onderin het bakje lag bij de laatste hap.

5,3
  2. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Wat een leuke plek om te eten! Personeel is vriendelijk en zij doen hun uiterste best om iedereen te laten genieten van een leuke avond. Wachttijd tussen de rondes door is niet lang, erg fijn. Restaurant ziet er gezellig en netjes uit. Het eten is echt lekker. Ik kom zeker terug! In mijn ogen is 't Zusje een aanwinst voor Doetinchem.

3. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Spice 2.0
    Mediterraans Arnhem

Vorige week voor het eerst bij restaurant Spice gegeten. Personeel was vriendelijk en het restaurant zag er goed uit. De kaart is duidelijk en er staat genoeg lekkers op. Prijzen vielen mij ook erg mee. Wel was de burger die ik besteld had lauw en kreeg ik het verkeerde toetje. Maar toen ik hier iets van zei, gingen ze het meteen veranderen. Fouten maken is menselijk vind ik en bij Spice gaan ze er goed mee om door de fout te herstellen. Ik heb heerlijk gegeten en kom zeker nog eens terug om iets anders te proeven van de kaart.

4. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Steak'm
    Steakhouse Didam

Op 18 juli heb ik voor het eerst bij steak'm gegeten. Ik had er al veel goede verhalen over gehoord maar nu kon ik zelf eens proeven of het eten echt zo lekker is als wat ik van anderen hoor. Ik had de black angus burger. Het werd leuk opgediend en het smaakte heerlijk! Ook was het toetje erg lekker. Ik had verse aardbeien besteld. Het bord zag er echt goed uit. De service is prima. Er werd gevraagd of wij voldoende aardappeltjes enz hadden en ze waren erg vriendelijk. Ik kom hier zeker terug.

5. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Gasterij Als Toen

Net heerlijk gegeten bij als toen. Het is niet duur, personeel is erg vriendelijk en het ziet er sfeervol uit. Als ik nog eens in nijmegen kom ga ik er nog een keer eten. Bedankt de fijne sfeer!

6. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Counter Sanders

Prima snackbar. Personeel is er altijd vriendelijk en het eten smaakt goed. Ook ziet het er schoon uit.

7. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Pibia

Afgelopen week bij Pibia wezen eten na een erg lange tijd. Ik heb die avond min en pluspunten opgemerkt.

Minpunten:
    - Toen wij het toetje op hadden kwam er niemand om te vragen of het gesmaakt had.
    - Na een erg lange tijd zijn wij zelf maar naar de kassa gelopen om te vragen of wij mochten betalen. Niemand heeft ons gevraagd of we uitgegeten waren en wij konden dus ook niet om de rekening vragen. Paar keer mijn hand opgestoken maar ze keken net de andere kant op.
    - Ik betaalde met een briefje van 20 maar ze hadden geen wisselgeld. toen dus besloten om toch maar te pinnen.

Pluspunten:
    - Bij binnenkomst een vriendelijke ontvangst
    - Wij werden erg vlot geholpen
    - Pizza calzone was echt lekker! Bodem was niet vettig en ook niet te droog.
    - Het is niet duur
    - Toetje was heerlijk. Ik had een toetje met perzik. Was echt lekker!
    - Toen wij het restaurant uit liepen wensten ze ons een fijne avond toe en bedankten ze ons voor onze komst.

8. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor 't Eethuys

1x bij het eethuys gegeten met een grote groep. Personeel was erg vriendelijk. Ze vulden alles netjes aan en zorgden dat wij niet lang hoefden te wachten. Het eten smaakte prima.
    1 groot minpunt was het toetje. Ik bestelde een warme wafel en kreeg een droge harde wafel die koud was. Het leek een supermarkt wafeltje. Toen ik aangaf dat ik echt niet kieskeurig ben, maar dat deze wafel toch echt zo hard was dat je er niet op kon kauwen, kreeg ik ineens een luxe warme wafel die goed te eten was. Ik vind dat je de klant niet eerst een "goedkoop" wafeltje kan geven en daarna ineens een luxe wafel.
    Verder was alles echt prima in orde. En ze gaven zelf aan dit niet meer te doen omdat ze ook zagen dat dit niet kon.

9. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Jan & Jan
    Nederlands Didam

Jan en jan is een plek waar je zeker terecht kunt voor een leuke avond! Ik heb er een paar keer geluncht. Vooral het broodje met carpaccio was heerlijk! Voor een diner kun je er ook prima terecht.
    Wat ik het leukst aan jan en jan vind is dat je er gezellig een drankje kunt doen en dat ze leuke feesten organiseren. Het personeel is ook erg vriendelijk. Wanneer ze een foutje maken herstellen ze die meteen. Zij zorgen er voor dat alles naar wens is.
    Kortom: Prima plek voor een hapje, drankje of feestje! Ik verheug mij nu al weer op de zomer om lekker op het terras te kunnen zitten.

10. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Zwagers

Prima gegeten bij Zwagers. Al vond ik de plek waar ik zat erg krap. Toen ik naar het toilet ging kon ik mijn stoel maar een paar cm naar achter schuiven, anders zou ik bij de persoon achter mij op schoot zitten.
    Personeel vroeg netjes of alles naar wens was. Het eten zag er lekker uit. De carpaccio was echt heerlijk! Ik denk de lekkerste ooit.
    Wat ik wel jammer vond was dat het personeel ons weg zag gaan, maar geen "Tot ziens" zei. Ze waren met elkaar aan het kletsen. Zelfs toen ik "Fijne avond" zei keken ze wel op maar kreeg ik geen reactie. Niet echt netjes.

11. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Amadeus
    Steakhouse Silvolde

Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Amadeus in Silvolde. Personeel was erg vriendelijk en de sfeer was prima. Wij hebben niet lang hoeven wachten op ons eten en ze hielden ook rekening met allergieën.
    Wat ik een minpunt vond was dat ik en een vriendin beiden biefstukreepjes hadden besteld en haar bord zag er heel anders uit dan het mijne. Bij haar lagen er geen groenten op, alleen uien. Bij mij was alleen heel mooi opgediend. Ook hadden wij een appeltaart in bierpul. Het was zonde dat alles door elkaar lag, want de taart was zo nat geworden dat het net vla leek.
    Toch vind ik het eten bij Amadeus heerlijk!! Ik kom zeker een keer terug om een ander gerecht te proberen.

12. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Mahler

Vandaag voor het eerst bij Grand Café Mahler gegeten. Wij kregen een verrassingsmenu (3 gangen).

De borden zagen er zo mooi uit! En het smaakte ook nog eens heerlijk. Ik heb van elke gang genoten. Het personeel is ook erg vriendelijk.

Complimenten voor iedereen en vooral voor de kok want het smaakte zeker naar meer!

Ik kom zeker nog eens een keer eten bij jullie.