Lunch Diner

zo lunch vanaf 12:00 diner 16:00 - 23:00

1519235380 74
1641906657 64
1693019689 57

1. Heerlijk gegeten en de bediening was prima. Helaas moest je enorm lang wachten op het volgende gerechtje.
    Maar het meest onaangenaam was de temperatuur. Het was zo ontzettend warm dat we tussen elk gerecht naar buiten liepen om af te koelen. Om ons heen zaten de mensen in hemdjes en shirtjes. Menigeen ging uit de kleren. En dat bij een buitentemperatuur van rond de 5 graden. Volgens een personeelslid was dit de normale temperatuur. Lijkt me in deze tijd van energiebesparing niet handig. Hopelijk wordt hier wat mee gedaan.

2. Daphne Mulder

3. Marian Postuma

Het was in een woord geweldig.

4. Aangegeven dat 2 personen vegan zijn. Word †netjes 2 vegan kaartjes meegegeven. Vervolgens krijg je alsnog geen vegan, maar vlees na 4 keer aangeven vijfde keer komen ze nog met verkeerde eten en bediening weet van elkaar niet wat ze doen

2,1
  5. Vd meulen

Mooi restaurant vriendelijke bediening maar op za avond geen aanrader erg lang wachten op je eten en met prijzen (biertje 4 euro en wijntje 5 euro snap ik wel dat ze de benen uit de kont lopen om de rekening te spekken sorry maar dit was eenmalig mvr grt ed

6. Mooie zaak, bediening slecht. Ze hebben geen Spa rood, cola zero ipv cola gekregen.
    Eten kleine porties en duurde erg lang (45min per ronde) ronde met dessert kwam eerder dan het eten. Jammer! Eten niet erg lekker, het is veel droog en veel dezelfde truffelsaus.

7. Te donker,
    lauw eten,
    verschroeide en taaie hertenbiefstuk,
    jammer die prijs voor water,
    te kleine porties,
    te lang wachten,
    te veel vragen of je nog iets wilt drinken,
    meenemen vieze borden te weinig.

Al met al een teleurstellende ervaring.

8. Wij waren 12-11-22 met 11 personen, voor het bediengemak delen ze de groep in 2.
    Zijn erg terughoudend in ophalen van de kaartjes, dat wisten we, dus gelijk bij afleveren gerechtjes, kaartje voor de volgende ronde erin! Niet dat ze m dan meenemen…
    Drank zijn ze wel vlot mee! Wij hadden ronde 6 ingeleverd en voortijdig ook ronde 7… na heel lang wachten maar eens gevraagd waar ronde 6 bleef, vriendelijke jongeman zou het navragen.
    Komt er zo aan… ja ronde 7… 6 is niet eens uitgeserveerd…
    Bij ons andere groepje werden telkens dingen vergeten…
    Nee voor hetgeen je betaald vind ik dat ze hier wel iets sneller en zorgvuldiger in mogen worden!

9. Heerlijk gegeten mooi restaurant maar als je de 75 bent gepasseerd wil je niet meer met JE en JULLIE worden aangesproken dus voor het management een taak deze jonge serveersters ook een stukje etiquette te leren net zoals ze hebben geleerd uit te serveren.

10. Voor ons niet meer. Na 2 uur, 2 gerechtjes verder..
    Vervolgens was t eten lauw of niet compleet. Voelbare chaos, niet fijn!

3,4
  11. Tijd tussen de, soms zeer, kleine gerechtjes duurt erg lang. Sommige gerechtjes dressing vergeten. Kwaliteit matig. Niet voor herhaling vatbaar. Bediend personeel aardig en behulpzaam.

12. J van der Wiel

13. Vandaag 22 05 gegeten was super. Bediening, eten en gemoedelijkheid topp we komen vaker.

14. Gisteren met mijn vriendin (voor haar verjaardag) bij ‘t Zusje geweest in Doetinchem. Waar ik achteraf zo’n spijt heb gehad dat ik mij bijna schaamde dat ik haar naar zo’n gelegenheid gebracht had.
    Sorry hoor, maar wat vond ik dit een afgang. Wij werden al bij aankomst naar boven gedirigeerd wat achteraf bleek als je daar zit dat je van de meeste “tapas” die je kreeg na ruim een half uur bijna koud geserveerd kreeg. Als je je drankje op had stonden ze gelijk weer aan je tafel om weer bij te kunnen schenken maar als je het lijstje in de houder had gezet liepen ze extra niet kijkend weg, maar bestellijstje meenemen ho maar. En als ze het mee namen duurde het ruim een half uur tot drie kwartier voordat we onze bestelling kregen. Nee en nog eens nee ik vond dit minimaal, geen aanrader absoluut niet.
    Zo jammer ik had hier een hele andere voorstelling van, ga voor dit geld liever naar een GOED restaurant waar ik waar voor mijn geld krijg.

15. Eten was niet bijzonder. Sommige gerechten echt weinig. Grootste ergernis was het mega lange wachten. Twee gerechten per ronde is weinig als je er meer dan een half uur! op moet wachten steeds. 18.00 of 22.00 maakte geen verschil. Alles duurde lang

16. We hebben een reuze gezellig avond gehad, met prima eten voor wat je ervoor betaald.
    Onbeperkt tapas eten verwacht je ook geen hoogstaande culinaire gerechten.
    Je kunt echter beter geen eerlijk antwoord geven wanneer ze vragen wat je van het eten vond, want opbouwende kritiek kunnen ze bij deze vestiging niet waarderen.
    Er wordt doodleuk gereageerd op een manier dat je klacht niet terecht is ; (in dit geval erg droog) want meneer (volgens mij de eigenaar!) heeft het zelf geproefd, en het was absoluut niet droog! Het was zelfs super mals, hij nam zelfs de moeite om hiervoor nog even terug te komen naar mijn tafel om dit persoonlijk te vertellen. Ik gaf aan dat ik dan wel verkeerd geproefd zou hebben en dat het toch niet droog was, hij begreep de boodschap helaas niet, want.
    Later heeft mijn vriendin hetzelfde gerecht besteld en kwam meneer NOG EENS TERUG aan onze tafel om vervolgens een heel verhaal te houden over hoe mals alles wel niet was.
    Ik zit hier met een verbaasde blik naar te kijken en wist niet meer wat ik kon zeggen. Ik zei zullen we hier maar over op houden maar meneer wou toch nog even zijn verhaal kwijt.

Les 1 in de horeca: EEN KLANT HEEFT ALTIJD GELIJK!
    En kom mij niet tot twee maal toe lastig vallen om te melden dat jij het beter weet.

Dit heeft voor mij helaas een nare nasmaak aan de avond over gehouden, ik hoop oprecht dat hier een les uit wordt getrokken.

17. Nancy Groot

Met regelmaat eten wij bij ‘t Zusje. Meestal naar grote tevredenheid. Echter gister was het slecht. Niet de kwaliteit van de gerechten. Maar wel het enorme lange wachten. Na hier wat van gezegd te hebben werd er beterschap belooft. Maar helaas lukte het ze niet, het goed voor elkaar te krijgen in de keuken. Een half uur wachten op een volgend gerechtje is echt te lang. We hadden een kind bij ons, een schoondochter met suikerziekte en 2 van het gezelschap moesten nog een eind rijden.
    De drankjes kwamen snel. Al wordt je al wel snel aangekeken omdat je klaagt, dat was merkbaar. Manager erbij, die legde situatie uit, allemaal begrijpelijk, maar daarvoor ga je niet met 7 mensen uit eten. Als tegemoetkoming werd er een drankje per persoon van rekening gehaald. Aardig, maar daar maak je een verjaardag en Vaderdag echt niet mee goed.

18. Fred Jansen

Drinken krijg je genoeg, zit niet bij de all in prijs inbegrepen.
    Weinig te eten gehad. Elke ronde ongeveer 30 tot 45 minuten wachten op de gerechten. Met een lege maag naar huis! Waardeloze tent!

19. Wij zaten met ons zessen boven.
    Drinken werd snel gebracht en de uitleg prima.
    Toch paar kleine kanttekeningen in de eerste plaats de gerechten waren echt niet warm toen ze werden geserveerd.
    Het geen misschien te maken heeft dat het van onder af moet komen?
    Ook ik begrijp dat er zo vaak gevraagd word of je nog iets te drinken wilt omzet s uiteraard voor de organisatie belangrijk.
    Maar als het zo vaak gevraagd word dat het bij het irritante in te schalen is de gezellige sfeer.
    Snel over.
    Om de bedinging niet steeds te Leur te stellen neem je dan water waar je naar mijn mening erg veel voor moet betalen jammer.
    Kortom wij vonden het erg opdringerig waar het ging om de consumptie ;s.
    En dat het de sfeer erg beïnvloed gerechten niet echt warm.
    We zijn meerderen malen bij u geweest en genoten.
    Nu zijn we met meerderen mensen geweest en wast het omschreven het geval jammer.
    Ook vonden de kennissen het opdringen van drank er negatief.
    En zouden niet snel nog een keer voor een avondje Zusje kiezen.
    Maar blijf een fijt dat het erg leuk en lekker bij het zusje kan zijn.
    Dat hebben we ook mee mogen maken.
    Loes.

20. Ze gezellig en zo lekker eten. De avond vliegt voorbij. Waar wij met z’n tweeën al met een 1,5 uur vaak klaar zijn met eten is dit een avondvullend iets. De tijd vliegt bij 't Zusje.

21. We hadden een avondje geboekt bij Het Zusje in Doetinchem. Ook wij moesten helaas erg lang wachten op onze hapjes, meer dan 30 minuten. Ze kwamen wel regelmatig langs om te vragen of we nog iets te drinken wilden hebben. Het brood waren ze vergeten om op tafel te zetten, ook daar hebben we nog om moeten vragen. Bier wordt in zeer kleine glaasjes geschonken.
    Er kan ook beter opgeruimd worden, dit werd ook erg slecht gedaan. Gastvrouw heeft wel excuses aangeboden voor de slechte service en we mochten gratis een kopje koffie of thee nog nuttigen. Ik ben regelmatig bij een Zusje restaurant geweest en weet dat hier nog veel te verbeteren valt. Het Zusje in Nijmegen is stukken beter.

3,9
  22. Door vrienden uitgenodigd om bij het Zusje Doetinchem tapas te eten. Echt op verheugd, daar altijd heerlijk kunnen eten, maat wat is het concept door jullie om zeep geholpen. Drankjes ivm bijbetaling genoeg te krijgen, maar op de tapas gigantisch lang moeten wachten. De smaak is goed, maar de bereidingstijd/uitserveren duurt abnormaal lang.
    Maar een paar tapasjes gehad, dessert kon al niet meer omdat de keuken dicht ging. Dat is gemakkelijk geld verdienen. Ruim €30,00 p. Pers. Voor het eten innen en nog niet voor €10,00 uitgeserveerd.
    Drankjes konden we genoeg bestellen/nuttigen, maar ja dat gaat ook buiten het concept om. Voor ons was dit echt de laatste keer!
    Van ons geen lovende woorden meer voor/over jullie.

5,9
  23. Ebbink Charlie

Vanavond 3 februari gegeten met 4 personen.
    Kwaliteit van het eten is goed maar het duurde echt veeeeeeeel te lang. Simpele gerechten waar je mega lang op moet wachten.
    Bediening is matig, wel vriendelijk.
    Einde van de avond hebben we weer heel lang moeten wachten op ons nagerecht, en zijn uiteindelijk gegaan zonder nagerecht.
    Zijn beetje gecompenseerd, maar kom niet voor een 2e maal in Doetinchem.
    Resume, matig restaurant en ik zou als manager van Doetinchem daar heel rap wat aan gaan doen !!!!!

5,5
  24. Jammer al 12 keer bij het zusje geweest.
    Dit was echt de laaste keer.
    10 Keer komen ze langs om te vragen wilt u wat drinken.
    Eten moet je gewoon drie kwartier op wachten.
    Heel jammer dat het zo achteruit gaat.
    En dan zeg het personeel het is zo druk.
    En niet eens sorry zeggen.

25. Voor het eerst en ook meteen voor het laatst hier gegeten. Eindeloos wachten op de bestelling terwijl men steeds maar weer opnieuw langs kwam of we nog iets wilden drinken. Ondanks de korting bij het afrekenen blijft ik een nare nasmaak houden op een avond van alleen maar wachten en nog eens wachten.

2,8
  26. Vanessa schuiling

Ik mis de passievrucht smoothie. Die was zo lekker maar helaas niet meer op de kaart. Echt een gemis van een heerlijk avondje uit.

27. Echt mega fan van 't zusje en meerdere vestigingen gezien maar helaas de laatste 2x erg slecht gegeten bij 't zusje in Doetinchem. Het duurde allemaal erg lang, kroketten waren niet krokant maar zacht gebakken, brownie was gigantisch droog van binnen en kregen erg vaak gerechten die we niet besteld hadden. Denk dat ze de drukte niet aan kunnen of slecht personeel maar dat was voor ons (we waren met meerdere mensen) de laatste x in Doetinchem!

28. Heerlijk gegeten, snel en ontzettend vriendelijk geholpen. Niets op aan te merken, zeker een aanrader.

29. Wij hebben met zijn allen (9 personen) een heerlijke en super gezellige avond gehad.
    Het personeel en het eten waren super bedankt en volgend jaar zijn we er weer met de kerst.

30. Echt heel slecht gewoon. Een jaar geleden gereserveerd voor 4 personen voor 1e kerstdag. Gaan ze 3 weken vooraf bellen dat ze deze tafel aan een grote groep mensen gaan besteden terwijl wij al bijna een jaar geleden hadden gereserveerd. Bellen ze op omdat ze ons een andere tafel willen aanbieden, nou dat wilde we niet. Dit is gewoon weg schandalig. Tja dat ga je krijgen als ze genoeg klanten hebben. Een grote groep brengt meer op dan een 4 personen. Terwijl we heel duidelijk hebben aan gegeven welke tafel we wilden en dat bijna een jaar geleden. Dus zo gaat Zusje met haar klanten om! Niet zo goed dus. We wilden helemaal geen andere tafel, heel jammer allemaal. Dus reserveringen bij het Zusje zijn niet heilig.

Oja, nog bedankt meneer Renee voor het fatsoen wat u ons heeft laten zien. NOOIT MEER ETEN BIJ JULLIE!

Toch nog even een reactie geven op uw antwoord. Het heeft gewoon met fatsoen te maken dat je niet 3 weken voor een reservering van bijna een jaar geleden en deze dan wilt annuleren en dan met een ander voorstel komt die ons niet past. U had een probleem en die heeft u bij ons neer gelegd. Als u niet kunt begrijpen dat mensen dit niet gepast vinden en hun ongenoegen uiten dan heeft u een nog groter probleem. Weet u hoe moeilijk het is om 3 weken voor kerst een andere gelegenheid te vinden. We hadden juist deze plek 10 maanden geleden gereserveerd zodat we er zeker van waren! Het proberen goed te praten wat krom is gaat hier niet op. Een reservering is een reservering, dan had u 3 of 4 maanden geleden of eerder aan de bel moeten trekken. Ja wij werden hier heel verdrietig van, helemaal door de argumenten die u naar voren bracht. U kunt ons wel een verwijt maken dat wij hierover boos zijn maar dat is helemaal terecht dat we boos waren. Let op, onze boosheid is allang vervlogen alleen vinden we het wel gepast om publiekelijk u 1 ster te geven voor de wanorde van uw kant.
    Je gaat niet 3 weken voor de kerst een reserveringen om boeken. En al helemaal niet als je ziet dat de klant dit niet wilt. Uw probleem is niet ons probleem.
    Wij blijven dan ook bij onze stelling dat dit gebeuren een dikke onvoldoende scoort en met geen woorden valt goed te praten.

Ondanks alles wens ik u nog een fijne dag toe en hoop dat u een hele fijne kerst heeft.

Reactie van de eigenaar6 dagen geleden.
    Dag heer Jellema, Dank voor uw reactie. Uw aanname is helaas onjuist. Ik begrijp dat u teleur gesteld bent. Ik heb u ook een aantal denk ik goede alternatieven geboden waar u geen gebruik van wenste te maken. U bleek daar niet open voor te staan, dat vind ik erg jammer. Ik heb u nog aangeboden om samen met uw vrouw het restaurant door te lopen om te kijken welk alternatief voor u geschikt was. Uiteindelijk was u zo boos dat u daar ook geen gebruik van wenste te maken. Jammer dat uw boosheid zich uit in een aantal aannames die niet waar zijn. 3 X een groepje van 4 personen brengt net zoveel omzet op als 12 personen heer Jellema. Maar het ging helemaal niet over meer of minder omzet. Jammer dat u uw boosheid op Google heeft gezet, want we weten allemaal dat we in onze boosheid dingen zeggen die aardig uit zijn verband zijn getrokken.
    Ik groet u hartelijk heer Jellema en deur staat altijd open voor u en uw gezin. René Derks.

31. Gezellig naar het zusje. Allen met een behoorlijke trek om half 7 gearriveerd om kwart voor 8 pas 1 keer een gerechtje gehad. Het duurde erg lang voor alles kwam. We werden berispt op het feit dat we al eerder ons kaartje in de afhaalklem hadden gezet. Dit gedaan omdat we honger kregen tijdens het eten. De eerste paar gerechtjes waren ook koud/ lauw. Later op de avond werd het warmer. De smaak van het eten was prima. De bediening was verder ook niet onaardig. Een verjaardag werd leuk opgepakt. Voor grote mensen lastig aan tafel te zitten. En het bestek is erg klein. Kun je haast niet vasthouden. Was hier in 2016 ook geweest. Toen was ik vol lof. Vond het nu echt minder. Jammer.

32. 10 collega’s

Heel gezellige avond gehad met elkaar en over het algemeen lekkere gerechtjes.
    Zoetjes in de koffie lijkt lastig, of koude koffie of dan maar zonder zoetje. Theewater kwam zonder zakje, toen zakje (na 15 min.!) kwam, kon je er geen thee meer mee maken moest om nieuw water vragen.
    Groene asperges in verschuilende gerechtjes waren niet door te komen, zooo hard!
    Groente frietjes waren helemaal koud, nieteens lauw. Zouden warme krijgen, die hebben we nooit gekregen.
    Een serveerster had de ‘bokkenpruik’ op, niet echt gezellig.
    Toch al met al veel gezelligheid met elkaar gehad!

33. Anne Fleur Heinen

Heerlijk eten voor de prima prijs. De bediening is heel erg goed! Wij waren met een groepje van 6 en het duurde op een gegeven moment wel wat lang voordat de gerechtjes kwamen. Al met al een topavond!

34. Wat een teleurstelling!
    Samen gezellig uit eten om een bijzonder moment te vieren. De drankjes lieten lang op zich wachten toen ze eenmaal op tafel kwamen waren ze zo leeg gezien het zeer kleine formaat van zowel de bier als wijnglazen waren.
    De tussen tijd tussen de hapjes is belachelijk lang(30min) en gezien het concept tapas (wel te verstaan 1 garnaal op een schoteltje) heb je idd lang nodig om überhaupt met een gevulde buik weg te gaan.
    Navraag over de tussentijd gedaan, werd helaas niks mee gedaan. Misschien een iets groter wijn/bierglas? Dat werd een pull of fles. Toen er eindelijk een ronde schoteltjes(eten kan je het niet noemen!) verscheen was alles koud incl de friet. Dit aangegeven en terug gestuurd om vervolgens na lang wachten wederom een ronde warme inmiddels afgekoelde tapas te ontvangen. We waren er klaar mee! Schandalig wat hier gevraagd word voor het all you can eat concept en met name de kwaliteit die je de gasten durft voor te schotelen. Wij slaan dankbaar een volgende ronde over!

35. Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel. Een echte aanrader voor avondje uit.

36. Met vier personen op maandag gegeten bij 't Zusje in Doetinchem. Door de goede verhalen hoge verwachtingen gehad. Helaas vonden wij het eten niet bijzonder; vis te lang gebakken, te weinig smaak. Gehakballetjes uit een pak of blik (gummiballen). Voor ons niet meer bij 't Zusje

4,7
  37. Ruben de bruin

Super lekker eten en je kan er uitstekend zitten alleen het eten mag wel wat sneller aan tafel komen.

38. Gezellig. Super tapas. Goede service, favoriete restaurant.

39. C 7 punten

Voor de eerste keer geweest.
    Eten was lekker en goed.
    Alleen we moesten elke keer super lang wachen op ons eten,
    Als we de kaart afgegeven hadden duurde het een half uur tot 3 kwartier voordat het eten een keertje kwam, dat was slecht..
    Verder was de bediening goed en aardig.

40. Had hier al eerder gegeten en keek nu voor het eerst naar de recensies. Het blijft een persoonlijke beleving maar ik moet toch echt vaststellen dat ik zelfs een verbetering zie in de afgelopen maanden. Mijn eerste bezoek was super. Nu vind ik de service zelfs nog iets beter, meer een geoliede machine (aan mijn tafel). Eten komt redelijk vlot (te snel achter elkaar is ook niet goed) en wordt opgediend met een glimlach en een praatje (als je blijk geeft daar prijs op te stellen). Ik heb 5 x iets besteld en vond alles erg lekker. Voor diegenen die van kruidiger eten houden kan je peper en/of zout toevoegen. Het is altijd beter dit achteraf te doen want te gekruid vinden sommigen niet lekker en kruiden achteraf eraf halen kan natuurlijk niet. Daarom een zeer tevreden gast die hier zeker regelmatig terug komt.

41. Ik was daar met mijn tante (91 jr) en vrienden van haar (80+). Zij kenden het principe van 't Zusje niet en waren er ook nog nooit geweest. Het duurde dan ook even voordat zij het concept echt door hadden. Vooral het kunnen bestellen wat je maar wilt en de kwaliteit daarvan vonden zij verbazingwekkend. Ook het personeel aan tafel (Linda & Jamie) konden prima met de 'oudjes' omgaan. complimenten daarvoor. Dan bleek de kwaliteit van het geserveerde eten uitstekend. Het feit dat een tafel maar één keer per avond wordt uitgegeven vertaald zich ook naar de beleving van die avond. Alles gaat om zijn gemakkie... Prima concept, prima eten, prima bediening. Misschien is één waarschuwing op zijn plaats voor iedereen die hier nog nooit geweest is.... het is VERSLAVEND, als je dit eenmaal gedaan hebt BLIJF JE TERUG KOMEN!!!!! Bedankt voor een héérlijke avond.
    P.S. Ik heb géén banden met 't Zusje dus dit is een serieuze recensie..

42. Erg druk op een woensdagavond maar gezellig. Genoeg variatie in het menu en we hoefden niet lang op onze bestelling te wachten. We merkten wel dat naar mate de avond vorderde en het minder druk werd, dat het eten een stuk warmer opgediend werd. Beter dus. Ook werden lege schaaltjes al van tafel gehaald, terwijl nog niet iedereen klaar was aan tafel. Je voelde je daardoor een beetje opgejaagd. Ook is het niet nodig om 15x te komen vragen of iemand nog wat te drinken wil. Goed bedoeld...maar te overijverig. Al met al een positieve ervaring en we gaan zeker weer terug.

43. Onlangs wezen eten bij dit restaurant. Aankleding oogt warm en gezellig. Men kan hier onbeperkt tapas eten.

Werden vriendelijk ontvangen en naar onze gereserveerde tafel gebracht (zonder reservering bijna nooit geen plek, hoewel ik vaker gezien en gehoord heb dat er dan nog wel tafels leeg stonden...).

Om er niet een al te lang verhaal van te maken, eten was redelijk, maar hoe langer de avond duurde, des te minder het eten werd. Erg jammer. Met de drankjes zijn ze heel vlot (en attent) maar schenken naar mijn mening halve tot 3/4 glazen. In andere restaurants krijg je een meer fatsoenlijk gevuld glas.

Ook werden de kaartjes minder snel opgehaald naar gelang de avond vorderde.

Een karaf water wordt er niet geschonken, alleen duur te betalen en mede daardoor een lage waardering t.a.v. de service. De glazen wijn zijn niet goedkoop, en dat hoeft ook niet, maar zorg dan dat er kraanwater geschonken wordt. Dit gemeld en de eigenaar ging daarover in discussie, die wij als niet prettig hebben ervaren.

Voorlopig zullen wij dit restaurant voorbij lopen.

44. Ben er nu meerdere keren geweest en elke keer was het goed! Van de bediening, erg vriendelijk en attent, tot het lekkere eten. Je voelt je er welkom en ze maken er een fijne beleving van. Zelfs de eigenaar/gastheer komt zo nu en dan langs een praatje maken en vragen of alles naar wens is. Als er iets mis is met het gerecht (wat niet vaak voorkomt) dan doen ze er gelijk wat aan mét een glimlach. Ik denk dat andere restaurants hier wat van op kunnen steken. Het is er gezellig en zelfs de toiletten zijn schoon en mooi. Enige minpunt is het water, dit hoor je er gewoon bij te krijgen. Voor de rest alleen maar veel lof voor dit restaurant.

45. 1e keer naar t zusje was geweldig, maar nu was het eten koud en moest je super lang wachten voordat je je eten had. Erg vaak vragen om drinken terwijl je nog een glas vol op tafel hebt staan... mij zie je voorlopig niet terug

46. Het eten op zich was prima, niet heel bijzonder. En soms maar goed dat er peper en zout op tafel stond.

Wat ons erg stoorde is dat er in het begin van de avond erg goede service was. Drankjes kwamen snel, kaartjes werden snel opgehaald, het eten kwam snel. Het restaurant zat helemaal vol, dus dat deden ze goed. Maar naar mate het leeg liep werden de overige gasten vergeten. Zo hebben wij tot 2x toe vergeefs om nieuwe kaartjes gevraagd. Uiteindelijk kregen wel ze wel, maar eerst wėėr om moeten vragen. Ook wilden wel iets vragen, maar niemand die oog had voor ons. En ja dat ene glaasje water bij de wijn... dat moet toch wel kunnen.

We hebben zelf een prima avond gehad, maar dat komt meer door onszelf.

6,7
  47. Martin Derksen

Gezellige ambiance en zeer vriendelijke bediening.

48. Theo Schennink

Prachtige ambiance, genoeg keuzemogelijkheden, vlotte en vriendelijke bediening. Het aanbevelen waard!

49. Vanavond wezen eten!
    Wij zijn verkocht! Super!

50. Top tent!
    Super bediening, heerlijk eten! Gezellige uitstraling! Zoals ze zeggen een avond lang Bourgondisch genieten!

51. Met een woord. Super!
    Spontaan personeel, heerlijk eten.
    Een avond lang genieten!

52. Het eten was lekker, geen sterrenkwaliteit, maar gewoon lekkere hapjes en veel keuze. Van lange wachttijden hebben we niets gemerkt. Het ging heel vlot allemaal, ook bij het grote gezelschap dat naast ons zat. De bediening was netjes en vriendelijk. Ook het toilet was zo keurig dat het noemenswaardig is. Enige minpunt is dat het niet goedkoop is. Wij hadden een speciale gelegenheid en hadden onszelf geen budget aangemeten, maar als je er achteraf over nadenkt vind ik 80 euro voor 2 personen toch best behoorlijk veel.

Conclusie: niet iets dat je elke maand doet, maar ik zou er best nog eens heen willen.

53. Nooit meer hierheen voor ons. Het eten was niet lekker, en soms was het eten niet eens goed warm.
    Ook moesten we lang wachten tot we ons drinken kregen.
    Voor de rest is de sfeer wel leuk, maar het eten is helaas een flop.

5,3
  54. Het is... Niet geweldig, niet slecht. Het eten was veel voorgeproduceerd. "De soep hebben we niet want die is niet binnen gekomen." Hoe binnengekomen? Soep moet je toch maken?
    Het duurde inderdaad erg lang tussen de gangen. Het personeel was wisselend vriendelijk. Op zich wel goed eten, maar... Tja... Mwah.

55. Geweldige avond gehad. Super lekker gegeten. Gezellige sfeer. Erg vriendelijk en vlot personeel. Niks te kort gekomen. Waren hier voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst. Chapeau.

56. Een all-in concept waar je het gevoel gegeven wordt dat je in een a le carte restaurant zit. Dit mede door de sfeer en de gezellige persoonlijke bediening. Doordat je tapas formaat eet kun je heel veel verschillende gerechten proeven. Ze hebben zelf een vegetarisch en allergieën kaart. Zoals ze zelf zeggen een avondvullend programma en dat maken ze zeker waar.

57. Onbeperkt tapas eten... Wat een lachertje. Het eten op zich was best aardig, maar 2 hapjes eten en dan een half uur moeten wachten op weer 2 kleine gerechtjes vond ik veel te storend. 2 slokken wijn voor 3.90 gaat ook nergens over. De sfeer van het pand is prima, maar de bediening liet erg veel te wensen over. 2 medewerkers waren erg vriendelijk en servicegericht, helaas voor ons niet degenen die bij ons aan tafel kwamen. Met een fake glimlach aan tafel om daarna over de gasten te kletsen met elkaar omdat er wat gezegd was over dat het wel erg lang duurde.
    Als je door het restaurant loopt, zie je dat bijna 80 procent van de mensen aan een lege tafel zat. Je hebt alle tijd om tafels met eten te tellen aangezien je weinig tijd kwijt bent aan eten daar.
    Wat een oplichting!
    Dat was eens en nooit meer weer!

3,2
  58. Agnes Thissen

We waren met z'n vieren en praten veel en graag. Daarom hebben we waarschijnlijk niets gemerkt van lange wachttijden bij het Zusje in Doetinchem, iets waar anderen zich aan storen. We hadden ook een vol en voldaan gevoel toen we gingen want we zaten 5 uur lang te genieten (en te schransen, wat een lekkere toetjes zeg...).

Pluspunten:
    Veel keuze, gevarieerd eten.
    Vriendelijke bediening.
    Prachtige atmosfeer.
    Mooie, schone w.c.'s.
    Goede communicatie vooraf.

Minpunt:
    Vaker genoemd: geen karaf kraanwater op tafel. Meestal gaan we weg als we dit soort onzin te horen krijgen, maar we zijn blijven zitten vanwege het steunen van een waterproject in Nigeria. Achteraf bedachten we dat dat eigenlijk dom was van ons: je betaalt €3,80 voor een fles Chaudfontaine van 0,75 liter. Zusje verdient daar flink geld aan maar €0,25 is voor het goede doel.

Hallo Zusje, als je een statement wilt maken, zet dan een karaf kraanwater (kraanwater heeft in Nederland een voortreffelijke kwaliteit) op tafel en daar willen we best €2,00 voor betalen als jullie dat geld doneren in een waterproject. Kijk, dan ben je goed bezig.

Harry en Agnes Thissen

59. Gisteravond met een vriendin gegeten.
    Ik was zeer benieuwd want ik heb zeer verschillende recensies gelezen en ook gehoord dus ik dacht, zelf maar eens ervaren.

Vriendelijke en nette bediening.

De nieuw ingevulde kaartjes werden snel, hier werd goed op gelet.
    Wel hebben we, nadat we een ronde op hadden, direct een nieuwe ronde ingevuld zodat deze vast opgehaald kon worden en doorgegeven kon worden aan de keuken.
    Gemiddelde wachttijd was gisteravond tussendoor zeker wel een half uur en een keer 3 kwartier maar dat was niet storend.

Gisteravond (maandagavond) zat het zo goed als vol.

Als je naar een restaurant gaat met dit concept moet je ook in je achterhoofd houden dat je niet binnen 1,5 u weer buiten staat.

Ik kom zeker nog weer eens terug :)

60. Prima gegeten, hoewel de tijd tussen de "rondes" wel erg lang duurde.
    Waar ik me wel vreselijk aan erger, is het feit dat er geen kraanwater geschonken wordt, zelf niet bij wijn.
    Dit is schijnbaar de policy van 't Zusje, maar is volledig achterhaald tegenwoordig.

6,5
  61. Heerlijk gegeten. Inderdaad ieder half uur een ronde eten, maar vond dat prettig. Hebben er 4 1/2 uur gezeten. Eten was heerlijk. Af en toe een foutje bij de bediening, maar wie maakt er geen fouten. Het was gewoon goed.

62. afgelopen donderdag met 6 mensen hier geweest. wat een tegenvaller . drinken verkopen zijn ze heel goed in.
    maar gewoon bewust de kaartjes niet snel ophalen waar je je bestelling op invult.
    en dan nog eens een tijd wachten tot de gerechten komen.
    als je gemiddeld 1keer per half uur wat kunt bestellen dan heb je geluk. het loopt eerder op naar drie kwartier.
    ons zie je er niet meer weer .

3,2
  63. Shabnam

Eten was niet lekker. Wachttijd tussen de rondjes was langer dan half uur. Jammer voor ons tijd en geld!

64. Clemens

65. jan en anja

Super lekker gegeten bij 't Zusje, uitgebreide keuze en vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

66. Wat een leuke plek om te eten! Personeel is vriendelijk en zij doen hun uiterste best om iedereen te laten genieten van een leuke avond. Wachttijd tussen de rondes door is niet lang, erg fijn. Restaurant ziet er gezellig en netjes uit. Het eten is echt lekker. Ik kom zeker terug! In mijn ogen is 't Zusje een aanwinst voor Doetinchem.