Op dit adres zit nu: Eethuys Daina

1420244154 78
1512020508 82
1571019592 80

1. Wim Sinderdinck

We waren al fan, vanavond in verband met Corona 3 gangen menu afgehaald. Het eten was geweldig, als we dan een minpuntje kunnen benoemen: zowel de friet als de warme groenten waren te veel van het goede. De appeltjes met vanille en de rauwkost staan in de koelkast voor morgen. Wij kijken er naar uit om weer echt uit eten te kunnen, je mag ons dan zeker weer verwachten.

2. De bediening probeerde er nog wat van te maken maar het eten was ronduit teleurstellend. Alles was opgewarmd of kwam rechtstreeks uit de koeling.

3. Patricia Derksen

Heerlijk gegeten met vrienden. Echt een aanrader!

4. Theo Jansen

Heerlijk gegeten, rondje Tapas een aanrader.
    Helaas was het vrij warm binnen, ondanks alles open stond.
    Plafond ventilators zou wat meer verlichting kunnen geven!

5. Wim Annink

Ambiance is goed, gezellig. Bij drukte moet men toch even wachten of geduld hebben. Gerechten leuk en sierlijk opgemaakt. Algemeen gezegd een goede prijs/kwaliteit verhouding… blijkt omdat wij er toch regelmatig komen…

6. T.A.G. Bennis

Vriendelijk ontvangen en wederom echt heerlijk gegeten.

7. Marie Roo

Voor de 2e keer gegeten bij 't Eethuys de 1e keer was al fantastisch heerlijk ontspannen gezellig gegeten met leuke gerechten dus nu tijd voor een 2e keer ook weer fantastisch heerlijk gegeten avondvullend en dus komt er zeker wel een 3e keer!! Top!!

8. Smakelijk gegeten, netjes behandeld. Minpuntje een te kleine garderobe.

9. Goede ontvangst, mooie zaak, heerlijke gerechten. Maar wel prijzig.

Erg jammer dat we het gevoel kregen dat we om 21.00 al werden weggekeken. Kok ging weg, haard ging uit.... Erg jammer en niet klantvriendelijk.

10. Het was een hele prettige, aangename ervaring. Na het lezen van matige reviews was ik redelijk behoedzaam, maar het viel enorm mee! Service was goed, wij hadden een Engelse in ons gezelschap en ondanks dat ze geen kaart in het Engels hadden, printten ze wel een Engelse kaart voor hem.

Het concept was ietwat onduidelijk aan het begin maar dat liep allemaal wel los naar mate van gerechten bestellen. Het vlees was super goed bereid en smaakte goed. Gerechten kwamen op goed tempo na elkaar. Enige minpuntje van de avond was dat er af en toe gerechten werden vergeten, maar omdat we zoveel hadden maakte het ons niet zo veel uit.

11. nicolette koppers

Een paar keer heerlijk gegeten, afgelopen zondag gasten en gelijk gereserveerd. Jammer het viel tegen. Al het vlees droog misschien door de warmte.

5,7
  12. Heerlijk gegeten als afsluiting van de zomervakantie. Het gratis kraanwater, nieuw kaarsje en andere opmaak bij een 2e keer verrassingsdessert, waren de smaakmakers Top! Ga zo door!

13. Ik ben vandaag tapas wezen eten bij het eethuys, Het was helaas geen succes. Het voorgerecht was best lekker het duurde erg lang totdat we het hoofdgerecht hadden. toen er eindelijk mensen weggingen ging het iets sneller. toen kwam het hoofdgerecht een ossenhaas had ik en een biefstuk alleen we hadden twee keer ossenhaas besteld en de ene had geen saus en de andere had geen taugé. Bij de biefstuk zat weinig smaak aan en bijna geen saus. De bediening was slecht. Het dessert was ook slecht een brownie die niet gaar was. dame blanche met weinig ijs en een aardbei en iets van crème. Daarna nog een keer dame blanche, maar waar was de aardbei en de crème?? gewoon slecht opgediend dus!. Niet voor de tweede keer waard.

14. Lekker eten, en een zeer sfeervol restaurant.

15. Rob Scheen

Ik kom zelf al sinds de opening eten bij dit restaurant en iedere keer weer is het TOP! Het is natuurlijk erg belangrijk dat je lekker eet, maar het is misschien nog belangrijker dat je je welkom voelt, en dat gevoel krijg je echt bij `t Eethuys. Ik ben echt een Bourgondiër en ik heb al in heel wat restaurants gegeten, maar velen kunnen een voorbeeld nemen aan het goede gastheerschap van dit team. Het eten smaakt heerlijk, de tapas zijn een echte aanrader, super goede prijs/kwaliteit verhouding. Je merkt dat het ook steeds drukker wordt en dat je echt moet reserveren, een goed teken dat steeds meer mensen de weg weten te vinden naar `t Eethuys in Didam!!

16. Van esch

Wij hebben dezelfde avond aan de andere kant gezeten, hadden het koud, maar werd niets aan gedaan. Vergeten gerechtje werd ons zelf in de schoenen geschoven, voelden ons "lastige klanten". Eten was lekker.

17. Zondagavond 19 maart waren wij met 4 personen bij het Eethuys. Ruim 3 uur genoten van de heerlijkste met zorg bereide Tapa,s. Een super vriendelijke bediening deed er alles aan om je heerlijk te verwennen. In een ver verleden heb ik een 5 jarige horeca opleiding gehad en kan daarom goed de situatie en het gastheerschap beoordelen. Slechts 1 beoordeling is van toepassing : Echt alles super en voor je het weet hen je er ruim 3 1/2 uur puur zitten genieten.
    Het was fantastisch.
    Vooral doorgaan!!

18. Els Goulmy-Janssen

Vrijdag 13 augustus tapas gegeten. Heel veel keuze en alles was super lekker en vers! Het toetje aardbeien Romanov was een juweeltje, mmm. De gastvrouw was heel attent. De kok is een keukenprinses! Prijs en kwaliteit verhouding heel goed.

Tot de volgende keer!

19. G.Goede

Per toeval in dit restaurant gegeten. Onze verwachting was cijfer 7. Wat een verrassing. Echt aanbevolen om daar te eten.

20. Heerlijk gegeten bij het Eethuys! Vooral de leuke voorgerechten en de goede asperges smaakten goed! Leuke sfeer en zeer vriendelijke bediening.

21. Mw van Poortvliet

Voor herhaling vatbaar. Erg lekker er was geen minpunt. Al die diverse hapjes per twee geserveerd is een uitstekend idee. Je bepaalt zelf wanneer het genoeg is geweest. Ik ga zeker vaker genieten.

22. Bijzonder lekker en betaalbaar.

24. Fantastisch gezellig restaurant met heerlijke gangbare gerechten net iets anders bereid wat genieten is.
    Zeer vriendelijk personeel, waardoor het je aan niets ontbreekt voor een heerlijk avondje. Voor de prijs krijg je een uitstekende kwaliteit.
    En gezien er regelmatig de menukaart veranderd kun je er vaak langs gaan en iets anders proberen.
    Zeker een aanrader!

25. Voor de 2e keer hier gegeten gisterenavond. Ik kom vaker terug. Top restaurant in hartje Didam. Goede en sfeervolle ambiance. Heerlijk eten van een mooie menukaart, de bediening is erg vriendelijk. Ik adviseer wel om van te voren te reserveren aangezien het er altijd druk is. Ga zo door mensen!

26. Jari

27. 1x bij het eethuys gegeten met een grote groep. Personeel was erg vriendelijk. Ze vulden alles netjes aan en zorgden dat wij niet lang hoefden te wachten. Het eten smaakte prima.
    1 groot minpunt was het toetje. Ik bestelde een warme wafel en kreeg een droge harde wafel die koud was. Het leek een supermarkt wafeltje. Toen ik aangaf dat ik echt niet kieskeurig ben, maar dat deze wafel toch echt zo hard was dat je er niet op kon kauwen, kreeg ik ineens een luxe warme wafel die goed te eten was. Ik vind dat je de klant niet eerst een "goedkoop" wafeltje kan geven en daarna ineens een luxe wafel.
    Verder was alles echt prima in orde. En ze gaven zelf aan dit niet meer te doen omdat ze ook zagen dat dit niet kon.

28. Fam. wanink

Vanavond lekker met onze 2 kids gegeten. Lekker 3 gangen menu. Heerlijke tapas vooraf en een knots als hoofdgerecht, superlekker en zeker aan te bevelen. De desserts waren verrukkelijk! Dankzij de prettige bediening van Dennis was het voor ons een hele prettige ervaring. Wij komen hier zeker terug.

29. mevr. Hatt

Hebben met een groep van 7 personen gegeten en we hebben allen heerlijk genoten. De keuken houdt goed rekening met allergieën en qua menu voor ieder wat wils. Zeer vriendelijke service en mede daardoor is er ook een fantastische sfeer. Vind de prijs-kwaliteit verhouding ook goed en de porties zijn precies goed! Zeker voor herhaling vatbaar voor ons allemaal. Tot snel.

30. Jeroen Bunschoten

Wij eten er regelmatig mooie kaart, goede gerechten en het personeel is zeer vakbekwaam. Een gezellige sfeer zeker een aanwinst voor Didam

31. Na reservering mooi plekje aan het raam. Vriendelijke behulpzame correcte bediening. Mooie kaart met lekkere gerechten; voor ieder wat wils. Schoon sanitair. Helaas viel alleen de smaak van het eten tegen. Het voorgerecht met zalm was wat flauw. Hierop legde de ober uit dat zij ivm gezondheid minder zout gebruiken en dat de gast het later beter zelf naar believen kan toevoegen. Dit vind ik een prima instelling. Alleen kan een gerecht ook op smaak gebracht worden met kruiden. Verder was de schnitzel van mijn disgenoot gortdroog qua vlees, maar de paneer eromheen vochtig? en gedeeltelijk niet aanwezig. Geen gebakken aardappelen erbij, alleen (wel lekker hete) patat. Verder weinig keus uit warme groente. Wel weer lekkere appelmoes. Toetje ijs met amarenakersen verrukkelijk, maar te weinig. Kortom: leuke ambiance, prima personeel, maar de verhouding prijs kwaliteit is niet goed. Te duur. Kwaliteit was m.i. meer eetcafé.

32. Kwaliteit zeer wisselend. Bediening is goed. Nieuwsbrief zeer klant onvriendelijk, afstotend. Als je dit leest ga je er zeker niet naar toe.

33. Shelley

Gezellig en sfeervol restaurant, met zeer professionele bediening. De kaart bestaat uit een 3-gangen keuzemenu, genoeg keus in elke gang en kwalitatief goed eten. Ook lekkere bijgerechtjes en indien je meer wenst van iets, is dat geen probleem. Bediening komt geregeld checken of alles naar wens is. Prijs is prima en helemaal als je weet wat je ervoor krijgt.