Restraurant Spice ligt in het Centrum van Arnhem.
    Rondom het centrum van Arnhem zijn er goede parkeer mogelijk heden.
    Er zijn zowel parkeergarage's als parkeerplaatsen.

• OV

Spice ligt op gepaste loop afstand van het Centraal station.

• Luxe

1453207644 73
1474742093 74
1679319359 72

1. Peter de Haan

Ontvangst was hartelijk en vriendelijk.
    Begonnen met een glaasje rode wijn (hoeveelheid hield niet over)
    voorgerecht pas na 20 minuten op tafel, in de tussentijd niets te knabbelen (gemiste kans voor omzet)
    bijvullen van glas wijn duurde ook erg lang.
    Hoofdgerecht pas na vijf kwartier op tafel. (Weer niks te knabbelen in tussentijd)
    hele kreeft besteld, halve gekregen. Kreeft smaakte goed ondanks dat hij lauw was, wel erg klein voor de prijs (25 euro), bijgevoegde gebakken ei was koud, karige hoeveelheid gebakken aardappeltjes.
    Opmerking gemaakt over bestelde kreeft, excuses van bediening en gevraagd of ik de ander helft alsnof wilde hebben. Aanbod andere helft afgeslagen (weer een uur wachten), glaasje wijn van de zaak gekregen.

Eind conclusie: prijs kwaliteit verhouding redelijk, wel grote prijzen voor kleine gerechten.
    Bediening werd gedaan door één persoon, te weinig voor goed bezet restaurant.
    We hebben voor Spice gekozen vanwege goede ervaring 2 jaar geleden, om dit niveau weer te halen moet er nog het nodige werk verricht worden.
    Eten en drinken: 6,5 sfeer: 7 Service: 5,5 prijs/ kwaliteit: 6,5

2. Super gegeten, mooie italiaanse gerechten en heerlijke wijn! Fijne ongedwongen sfeer met een stijlvolle hippe inrichting! Aanrader.

3. Eten is prima maar jammer dat ze geen kraanwater schenken!

4. Spice is een half jaar geleden overgenomen en de nieuwe eigenaar heeft dit voorheen middelmatige restaurant zorgvuldig weten om te bouwen tot een trendy restaurant met pure authentieke mediterrane keuken.
    Het enthousiasme spat af van het team, en ze blijven trouw aan de eigen filosofie van puur, vers en perfecte bereiding. Een aanwinst voor Arnhem en eindelijk ook een culinaire parel in het centrum van Arnhem! Naast de perfect bereide kreeft, ook weer espresso gedronken van een kwaliteit die ik alleen in Italië heb ervaren. Een toppertje dus!

5. Kathelijn Bos

Gisteravond heerlijk gegeten! Complimenten voor de chef. Kleine kaart met voor ieder wat wils. Leuke sfeer, gezellige gastheer. Kortom we hebben ons zeer vermaakt en komen zeker terug.

6. Lekkeren Mexicaanse kaart heerlijk pittig, als je van pittig eten houd ben je hier op het juiste adres. Prijs kwaliteit prima te doen!

7. Erg aardige vlotte bediening.
    Voorgerecht kip salade heerlijk.
    Daarna biefstuk reepjes friet en salade.
    Mijn partner had mix grill.
    Ook overheerlijk.
    Zelfs een glas kraanwater kreeg ik bij de wijn.
    Top.

8. Nog nooit ergens zo slecht gegeten en ik ben geen zeikerd. Het enige wat wel echt lekker was was de carpaccio, de rest was echt heel slecht. Hele zoute guacamole die heel grof was omdat de avocado niet rijp en dus hard was. De combo bowl zat bijna alleen maar bonen in die niet gaar waren, over de 'salade' die erbij zat ook niet te spreken, een natte zooi met wat ijsbergsla en tomaatje en rouw grof ui. Nagerecht het chocolade toetje was erg taai en daardoor gewoon niet lekker te eten. Heel jammer, ook aangegeven bij de serveerster die overgens wel aardig waren maar niet goed wisten wat ze er mee aan moest.

1,2
  9. Spijt gehad dat we hier zijn gaan eten. Het werd slecht weer en er werd bij veel mensen gevraagd of ze binnen wilde zitten maar negeerde ons terwijl wij op een risico plek zaten. Drinken duurde erg lang brood was al bijna op. Smaak eten niet goed met een beetje aanpassing zal dit veel beter kunnen zijn. Bij het afrekenen werd niet eens gevraagd of alles naar wens was ze waren volgens mij blij dat we weg gingen. Nee mij niet meer gezien daar.

10. Daphne Onck

Zaterdag 18-03-2017 gereserveerd om 20:00 bij Spice. We kwamen om 19:55 binnen, geen tafel vrij. Werden weg gestuurd om een half uur ergens anders heen te gaan en vervolgens terug te komen. Dat noem ik nou slechte service!

11. Bij binnenkomst duurde het even voor dat het personeel het door had dat wij binnen kwamen. Vervolgens moest er nog gekeken worden waar wij werden geplaatst. Daarna duurde het nog eens 10 minuten voor dat ons een drankje aangeboden is. Het eten was erg lekker! Wel was het jammer dat de bediening erg aanwezig was en dat de rekening bij thuiskomst helaas niet klopte.

12. Fijne avond gehad bij Spice. Eten onder de bomen op het terras, lekker eten en prima porties. Vriendelijke bediening ook. Kleine tip: iets meer alert bij ontvangst. Ik moest langs twee serveerster in de deuropening lopen (voelde een beetje alsof ik in de weg liep) en niemand ontving me. Verder: aanrader, kom er zeker nog een keer!

13. Heerlijk eten! Top restaurant! Zeker de moeite om eens heen te gaan. Wel aan te raden om te reserveren. Ik heb namelijk weleens de pech gehad dat ze vol zaten. Wat ik al een goed teken vind :) Ga zo door!

14. Karin & Dennis

Heerlijk gegeten! Alles op tijd! Heel vrolijk en nette bediening! Heel leuke sfeer! Muziek ook erbij dat maakt het ook gezellig!

15. Eten was goed, veel vlees. Daarom wraps bijbesteld maar daar moest je extra voor betalen. Eten wordt heel snel gebracht, voorgerecht was nog niet op en het hoofdgerecht werd al gebracht. Service viel hierdoor tegen. Eten was wel lekker.

16. michel van eijk

Zonet terug van een voortreffelijk social deal menu voor 3 gangen, 9.75 euro betaalt + 3.50 ice tea. 1 persoon gegeten. Voortreffelijk gegeten voor een social deal menu. Vooraf geitenkaas salade, groot. Hoofdrecht; vispotje met zalm, garnalen en zonnevisfilet. Ook heerlijk. Dessert cholocolade terrine met frambosencoulis met slagroom ook prima. Personeel zeer behulpzaam. Voor zo'n deal kan het niet beter. Als jullie zo spoedig een nieuwe deal op social deal zetten dan koop ik er gelijk weer een. Ga zo door, tot snel.

michel van eijk

17. Had om 19.30 gereserveerd, werd om 19 uur gebeld of het iets later kon. Perfect! Beter zo dan dat je binnenkomt en er (nog) geen plek is! Het 3 gangen menu á 19,50 is gewoon prima! Lekkere combinaties met passie door de brigade bereidt. Dat zie je en proef je gewoon. De, bij de reservering aangegeven, glaasjes bubbels werden netjes gepresenteerd. Kleine wijn proeverij was spontaan en lekker en toen ik aangaf dat de rode wijn iets te warm was naar mijn smaak, werd er een andere fles gepresenteerd die goed was. Op de kaart valt weinig aan te merken. Op doordeweekse dagen zijn er fantastische acties!!

Ik vond de bediening vriendelijk en gastvrij, maar ze stonden soms met z'n vieren bij de uitgifte van de keuken terwijl er, mijns inziens, altijd iemand in het restaurant/op het terras hoort te staan. Ook leek het er op dat er over de gasten "geroddeld" werd, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben. De taakverdeling van het bedienend personeel kan beter worden uitgewerkt, zeker als het op een dinsdag(!) bomvol zit.

Ik heb in ieder geval genoten en raad dan ook Spice bij iedereen aan!! Jullie zien mij in ieder geval snel terug! Max, bedankt voor de gastvrijheid... gaat helemaal goed komen!

18. Vorige week voor het eerst bij restaurant Spice gegeten. Personeel was vriendelijk en het restaurant zag er goed uit. De kaart is duidelijk en er staat genoeg lekkers op. Prijzen vielen mij ook erg mee. Wel was de burger die ik besteld had lauw en kreeg ik het verkeerde toetje. Maar toen ik hier iets van zei, gingen ze het meteen veranderen. Fouten maken is menselijk vind ik en bij Spice gaan ze er goed mee om door de fout te herstellen. Ik heb heerlijk gegeten en kom zeker nog eens terug om iets anders te proeven van de kaart.

20. Nu twee keer gegeten bij Spice. De eerste keer toevallig dit restaurant gevonden en we waren meteen enthousiast. De bediening was vriendelijk en snel. Het is een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils! Zelf een steak gegeten en de keer erna de nachos. Heerlijk! Dit restaurant is echt een aanrader voor mensen met een niet al te groot budget. Het eten is erg goed en de prijzen zijn niet bizar hoog.

21. Inmiddels enkele malen bij Spice gegeten. Gezellige tent, oké eten. Niet spectaculair, maar zeker voldoende!

22. Hans Rutgers

Op zaterdagavond met mijn zoons hier gegeten na een hele positieve ervaring deze zomer. We wilden speciaal het Japanse Wagyu rundvlees proberen. Dat was helaas niet voorradig (kan gebeuren vlak na de feestdagen) en ons werd een entrecote van hetzelfde rund aangeboden (helaas tegen een meerprijs van € 10 op de oorspronkelijke prijs van € 28,50). Toch maar gedaan. Voorgerechten waren goed maar niet spectaculair. Het hoofdgerecht was bij mijn zoons ook goed maar bij mij zeer teleurstellend. Meer dan de helft van de entrecote was puur vet. Toen ik de bediening daarop aansprak was het antwoord dat dat zo hoorde en verder niets. Begrijpelijk zijn we daarna meteen gestopt met de maaltijd en hebben het nagerecht en de koffie elders genuttigd. Prijs/kwaliteit is niet goed, evenmin als de service. Plat tafelwater (0,75 l.) voor € 5,50 is ook te duur, kraanwater was er niet. We drinken geen alcohol maar waren toch in totaal meer dan € 150 kwijt, dat is niet goed.

4,3
  23. Prima eten, daar kan ik kort over zijn. De bediening was daarentegen traag en liet zich nauwelijks zien (op 30-10-2014). Erg jammer, want daardoor kom ik niet graag meer terug ondanks dat ik nog best een keer van het eten zou willen genieten. Veel ruimte voor verbetering dus!

24. kees

25. Vorige week ben ik samen met een vriendin na een dagje shoppen bij Spice beland. Het terras was open en ook binnen mochten we plaatsnemen. Wij kozen ervoor om buiten te zitten. Ze hadden ook een speciaal 3-gangen menu voor 15,95, met volop keuze en lekkere gerechten maar wij kozen toch voor losse gerechten van de kaart. Ik had de zalmtartaar met honing-mosterddressing. De zalm was heerlijk zacht en fris aangemaakt. De salade was knapperig. Mijn vriendin koos voor de proeverij a la Spice. Wat een verassing. Kleine gerechtjes maar allemaal zeer smaakvol. Salade met fetakaas, een uienring en inktvising met salsa. Kleine carpaccio en een klein schaaltje met romige mosterdsoep. Als hoofdgerecht bestelde ik de vis trio van zalm met zonnevisfilet en tijgergarnalen. Een goeie keuze. Lekkere malse vis en leuk gedecoreerd. Er stond Spice op het bord geschreven. Mijn vriendin koos voor de smockey Joe's Mixed grill voor een persoon. Wat een portie, ondanks dat ik niet zo'n vleesliefhebber ben had ik graag mijn tanden in de malse spareribs willen zetten. Ook de biefstuk was mals. Ik koos als wijn voor een witte wijn, grizzly bear. Een goede wat lichtere droge witte wijn. De meisjes van de bediening konden me precies vertellen wat het was. Als toetje nam ik de kletskoppen met walnootijs. Mijn vriendin nam cappuccino. Het stond allemaal in een juiste tijd op tafel. Wij hebben genoten en komen zeker terug. Al ik het maar om de gastvrijheid van de bediening. Ze lopen vrolijk rond en ondanks dat het druk was namen ze wel de tijd om ons vrolijk te bedienen.

26. Roberto

Afgelopen maandag 02-06-2014 weer heerlijk gegeten bij Spice. De duo zalm en zonnevis is zeker een aanrader! Prijs kwaliteit verhouding vind ik goed en de service van de leuke dames en heren daar is altijd uitstekend! Het is zeker niet de laatste x dat ik ben langs geweest! Bedankt en tot de volgende keer.

27. Ik en mijn vriend hebben weer vanouds heerlijk gegeten bij spice! Lekker gegeten en gedronken! We hadden allebei de 3 gangen Tex Mex menu en is ons weer goed bevallen.. En het dessert is heerlijk! Leuke, spontane bediening! Wij komen zeker weer terug.

28. Helaas erg slecht gegeten bij Spice. Een aantal jaren geleden kon je er heerlijk eten, maar het eten wat nu geserveerd wordt is echt slecht.
    Wij hebben een 3 gangen menu genomen, waarvan zowel mijn voor- als hoofdgerecht zwart aangebrand was. Toen wij dit aangaven bij de bediening, liet de keuken weten dat ze 't prima vonden zo. Het voorgerecht kwam veel te laat, daar kwam de bediening netjes excuses voor aanbieden.
    Slechte ervaring, ik kom er nooit meer!

1,5
  29. Wij gingen hier eten omdat we "TexMex" keuken verwachtten, die suggestie wordt gegeven althans. Viel heel zwaar tegen, niet alleen omdat er zeer karig TexMex op de kaart stond, dat ene gerecht (nachos compleet) bleek niet te eten bovendien. Ook de door de partner bestelde steak viel zwaar tegen.
    In een "TexMex" restaurant verwacht je trouwens ook dat er een Margarita (cocktail) op de kaart staat, personeel leek hier zelfs nog nooit van gehoord te hebben.
    Jammer, maar hier komen wij niet terug.

3,6
  30. Ik miste de ervaring bij de gastvrouwen. Zelf ben ik ook gastvrouw in een groter restaurant dan dit. Maar geen van de dames leek duidelijk het aanspreekpunt. Bij mijn hoofdgerecht werden de diendoeken ook in mijn eten gehouden. Erg onsmakelijk. En de borden waren zo heet dat het eten doorgaarde op het bord. Erg jammer. Ik had betere verwachtingen van jullie. Ik weet niet of ik terug zou komen.

31. Afgelopen vrijdagavond zijn wij gaan eten bij Spice. Interieur zag er prachtig strak maar toch gezellig uit. Ontvangst was wat minder, we bleven onopgemerkt. Meerdere personeelsleden van de bediening zagen ons duidelijk zitten. Het duurde een tijd voordat iemand vroeg of we de kaart al hadden gekregen. Wij maakte duidelijk van niet en gaven gelijk de bestelling van het drinken door... Ook dit mocht weer even duren en na tweemaal gevraagd te hebben waar ons drankje bleef kwam er eerst pas het aangeboden broodmandje en toen het drankje... Toen de bestelling van het hoofdmenu.. Het meisje van de bediening kwam tot achtmaal toe aan de tafel om te vragen wat we nu eigenlijk besteld hadden. Moest het zelfs op de kaart met de vinger aanwijzen welk gerecht er bedoeld werd. Het tweede drankje duurde weer een eeuwigheid en na hier weer meerdere malen om gevraagd te hebben werd de gevraagde zoete witte wijn neergezet...wat bleek, na 5 minuten werd het glas omgewisseld want ik had witte droge wijn gekregen. Uiteindelijk na het vragen van de rekening wilde mijn partner betalen...bleek de pinapparatuur het niet te doen. Toen we zeiden dat dit wel aangeplakt of verteld kon worden werd er alleen duidelijk gemaakt dat we in de stad toch ook konden pinnen. Het eten was fantastisch maar door de service van de bediening is een bezoek aan Spice een eenmalig iets. Uit eten gaan is een leuk avondje uit en hier krijg je meer het idee dat je het personeel tot last bent. En wat ik het ergste vind dan zet je gelijk iets in het gastenboek en dan publiceren ze het niet...terwijl het ook iets positiefs is dat wij er meer van hadden verwacht. Aan het eten lag het echt niet :-)

6,5
  32. Gisteren gegeten bij Spice. We hadden hiervoor gekozen vanwege de goede recensies van de afgelopen tijd en onze verwachtingen werden overtroffen. Zeer goede kwaliteit eten en een prima bediening. De sfeer is prettig en de aanbevolen specialiteiten zeker de moeite waard om te proberen.
    Lang geleden dat we zo'n goed gevoel overhielden na een restaurant bezoek!

33. Onlangs hier gegeten. Over de smaak van het vlees heb ik niets te klagen, maar het werd al enigszins lauw opgediend en toen ik de helft op had was het koud.

Mijn gerecht zou met guacamole, zure room en (naar keuze) frietjes/patato wedges/gepofte aardappel geserveerd worden. Bij het bestellen gaf ik door dat ik graag de patato wedges wilde hebben. De bediening vertelde mij dat ze van alles wat op tafel zouden zetten, waarschijnlijk omdat we met een wat grotere groep daar waren. Toen het eten op tafel kwam werd er alleen friet op tafel gezet. Hierop heb ik gevraagd of er ook nog patato wedges konden komen, zoals ik gevraagd had. Een paar minuten later kreeg ik te horen dat deze op waren, een gepofte aardappel kon ik wel nog krijgen. Deze stond een minuut later op tafel, lauw en minder lekker dan de gepofte aardappels die ik zelf wel eens maak. De guacamole en zure room heb ik overigens ook nooit meer gezien.

De paar blaadjes sla op mijn bord waren heel erg bitter en er lag vrij weinig op het bord om deze bitterheid te compenseren. De seizoensgroenten van mijn vriendin (asperges) waren ook niet direct om over naar huis te schrijven.

De bediening was over het algemeen goed, alleen vond ik een van de serveersters erg brutaal over komen. Terugkijkend op de hele ervaring vind ik dat ik toch teveel heb betaald voor hetgeen ik gekregen heb.

34. Megan

35. cheyenne Janssen

Zeer leuk en net restaurant. De sfeer is erg prettig en de bediening is geweldig. Ze zijn beleefd en erg vriendelijk. Het restaurant zelf is schoon en mooi ingericht.

Het eten was ook super. Ik had een biefstuk en deze was perfect gebakken. Een mooie roze binnenkant zoals het hoort. Het bord werd ook mooi geserveerd. De groenten en friet waren lekker knapperig.

Dit restaurant is zeker het proberen waard.

36. Vorige week bij restaurant Spice gegeten, hartstikke leuk en lekker! Goede sfeer en de bediening is top. Zelf heb ik de mosterdsoep vooraf gehad, daarna een pittige chili con carne en als dessert de Double Fudge Chocolate Brownies, heerlijk! Mijn zus had ook de mosterdsoep, als hoofdgerecht Burritos Yucatan, met zeer verse groenten, en als dessert Crème Brûlée. Ook zij is erg te spreken over dit restaurant! We hebben heerlijk gedineerd en komen zeker terug! Inclusief vegetariër, want hier zijn ook genoeg lekkere dingen voor! Bedankt en tot de volgende keer!

37. Ingeborg

Een paar dagen geleden heb ik samen met mijn vriend bij restaurant Spice gegeten. Het is ons erg goed bevallen. Het restaurant heeft een warme sfeer en goede professionele bediening. De bediening legt goed uit wat je geserveerd krijgt. Zelf had ik de Texas BBQ ribs besteld. Een mooi bord vol eten en de ribs waren mals en goed op temperatuur. Mijn vriend had de Fresh Salmon Steak & Black Tiger Prawns betseld. De zalm was goed gaar en niet te droog. Als toetje hadden we allebei brownies besteld. Ontzettend lekker, maar wel erg vullend. Wij vinden restaurant Spice een echte aanrader. Ze hebben veel keus op de kaart en er is ook genoeg voor vegetariërs. Nog een groot pluspunt vind ik het verwarmde terras, waardoor je ook lekker buiten kan eten als het wat frisser is buiten. Verder is de prijs kwaliteit verhouding prima in orde, je krijgt echt waar voor je geld!

38. Silvio Poell

39. Eindelijk weer eens goed vlees gegeten. Top sfeer, goeie muziek, zeer geslaagde avond. Komen zeker nog een keer terug! Fam. Vree

40. sonja 1693 punten

Sinds kort is dit restaurant veranderd in een steakhouse. We waren hier niet van op de hoogte en gingen er heen zoals we er vaker heen gingen. De zaak is mooi opgeknapt van binnen en het personeel heeft duidelijk geleerd hoe je klanten moet bedienen. Erg beleeft en behulpzaam. Omdat we niet goed wisten wat te kiezen kregen we hierin advies. Mooi was dat je vlees per 100 gram kunt bestellen en dus nooit te weinig krijgt of zoveel dat je het niet opkunt. Het eten smaakte ook goed en alhoewel de prijzen wel behoorlijk waren, vonden we het wel waard.
    Afgelopen week daarom hier wederom gaan eten. Het bestellen per 100 gram was al geschrapt. Het is nu gewoon 100 of 200 gram (je kon er eerst ook tussen gaan zitten.) Voor goed vlees mag je best wat neertellen, maar € 48,- voor 200 gram??? Is dat niet een beetje belachelijk. Alle vleesproducten waren duurder dan dat ze vorige keer waren dus dat was geen leuke verrassing. Uiteraard was er ook vlees goedkoper dan 48 euro, maar het bleef echt belachelijk duur. Nee, volgende keer toch maar ergens anders heen.

6,7
  41. Bert Deelsen

Ik heb een heerlijke Wagyu steak gehad bij spice. Een erg goed en lekker stuk vlees wat redelijk uniek is. Ik ben een erge fan van een goed stuk vlees en dat was hier bij spice zeker geslaagd. Ik vind het leuk dat ze zoveel aandacht besteden aan het menu. Als dessert heb ik het afgemaakt met een Creme Brulee. Was zeker een geslaagde avond!

42. Leuk restaurant met met een relaxe sfeer. Samen met mijn vriendin ben ik wezen eten hier. Je kreeg aardig veel maar wel super lekker. Zeker als TIP de Burritos!

43. Erg lekker gegeten, quacamole was heerlijk, snelle service. En dat alles voor een prijs waar je bij andere restaurants alleen een voorgerecht van krijgt!

44. Eten niet bijzonder; De quesadillas waren vrij smakeloos net als de sla. Wel lekkere quacamole. Bediening van serveerster onbeleefd; toen wij om een koffie vroegen, deelde ze mee dat ze eerst de tafel die ze aan het afnemen was op wilde ruimen. Lekkere koffie.
    Geen aanrader.

45. Het eten was erg lekker en dan de prijs! Hier kunnen dure restaurant nog wat van leren. We hadden een fles wijn besteld en er werd gelijk een karaf water aangeboden (gratis), in de meeste restaurants moet je een dure fles water kopen. Wat een service! Hier gaan we vaker naar toe.

46. Geweldig restaurant al vaker gegeten. Ga er niet heen als je een hele groter eter bent want je hebt honger achteraf.

47. Bospaddestoelensoep was lauw met weinig paddenstoelen. Klein stukje biefstuk en varkenshaas met niet passende wokgroenten. Nagerecht niet bijzonder. Drinkglazen waren klein en ze serveren aanmaak cola. Bediening was ongeïnteresseerd. Eerder bij spice geweest, maar nooit zo erg tegengevallen. Wij komen nooit meer!

5,5
  48. Vrijdag 27 januari heb ik hier heerlijk gegeten samen met een vriendin. De kipmedaillons en le petite grande dessert waren genieten! Ook de wijn was heerlijk. De bediening was vriendelijk en attent. Alleen was het erg druk en dat maakt het erg rumoerig in een niet zo'n grote ruimte. Verder hoef je het niet voor de prijs te laten, goede kwaliteit-prijs verhouding :-) Ik kom er zeker nog eens terug!

49. Sander en Marieke

We hebben op een woensdag avond gegeten bij Spice in Arnhem. Het begin was goed. Ontvangst kan beter, het voorgerecht was redelijk. Carpaccio weinig smaak en de gevulde champignons waren heerlijk! Daarna het hoofdgerecht, de kip en de biefstuk waren droog maar door de overvolle saus werden de groente niet lekker en daar door het vlees niet echt lekker! Toen het dessert: het dessert was voldoende.

Het personeel: Er waren weinig gasten in het restaurant, er waren 3 dames in het restaurant en dat is te veel, dus vele keren hadden ze niet veel te doen. ( bar hangen etc) Het personeel/service heeft van ons een 2 gekregen omdat ze niet gastvriendelijk waren en niet enthousiast! Dit stoorde ons erg.... voelde ons daar door niet op ons gemak. Bij het bestellen van de wijn kreeg ik een gehele fles aan tafel, en het verhaal was dat ik gewoon kon schenken wat ik wou en aan het eind van de avond konden hun zien wat ik had genuttigd. ik moest aan het eind van de avond € 5,40 betalen ( voor 1 glas wijn, die niet goed gevuld was) Dit vond ik erg raar en bij het afrekenen had ik het na gevraagd ik kreeg een botte en rare reactie terug van de bediening! Erg jammer, zo ga je niet met gasten om.

Eens en nooit meer. Helaas.

5,5
  50. Wij hebben hier gisteravond gegeten en het leek ons veelbelovend. De bediening was erg goed, maar een restaurant met de naam Spice deed mij vermoeden dat er meer smaak aan het eten zou zitten. Het voorgerecht was lekker, al hadden de gamba's in de hors d'oeuvre iets meer smaak mogen hebben.

Als hoofdgerecht had ik de Smokey Joe. Een echt vleesgerecht met kipfilet, biefstuk, spareribs en onverklaarbare worstjes.

Al het vlees had helaas naar mijn mening zeer weinig smaak. De kipfilet leek wel eerder op de dag gegaard in de steamer en a la minute nog even op de grill gelegd voor de zwarte randjes, want deze kip was erg droog. Het stukje biefstuk was slechts een helft, de andere helft was verwerkt in het hoofdgerecht van mijn vriendin. Deze biefstuk was well done en smaakloos. De spareribs hadden nog het meeste smaak, maar dat komt waarschijnlijk van de marinade die de slager er al op had gedaan. De worstjes leken wel op de worstjes die je normaal gesproken krijgt bij een English Breakfast, jammer.

Toch jammer, want het zijn toch niet hele moeilijke gerechten, naar mijn mening. Ook is het een leuk restaurant met goede en leuke bediening. De ambiance is ook erg prettig. Maar helaas was onze ervaring iets minder. En misschien dat we in de verre toekomst hier nog wel eens heen gaan. Over de prijs/kwaliteit verhouding kan ik moeilijk iets zeggen, omdat de kwaliteit bij ons te wensen over liet, dus geef ik daarvoor een 5. Al zijn ze zeker niet duur.

51. Wij hebben hier al meerdere malen gegeten. Goede locatie en goed te vinden. Voorgerecht iets met gebakken champignons en mijn vriend American Fingerfood. Echt Delicious! Het personeel is ook erg aardig, en je hoeft nooit lang te wachten. Het is ook spotgoedkoop! We waren met z'n tweetjes voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten, allebei drie drankjes en 2 mandjes stokbrood met kruidenboter maar 50,- kwijt! De hoofdgerechten zijn goed, veel, en de bijgerechten zijn ook heerlijk. Dit restaurant krijgt van ons een dikke 8!

52. Een redelijke prijs? Het is spotgoedkoop! 3-gangen menu voor 19,50 en nog lekker ook! Echt een aanrader hoor!

53. Afgelopen weekend hier gegeten en het was echt uitstekend. Het verrassingsmenu is echt aan te raden. Lekkere onverwachte combinaties en zelf voor een vegetarier werd er iets lekkers/moois gemaakt zonder dat het afgezaagd is. De bediening was ook heel leuk, vooral de jonge dame met het lange blonde haar die ons heeft geholpen. Kortom: een echte aanrader!

54. Ik heb hier op afgelopen zondag gegeten en het was heerlijk! Ik was aangenaam verrast door de uitgebreide menu-kaart. Ik bestelde een drie-gangen diner en alles werd prachtig geserveerd, het smaakte lekker, er zat precies genoeg tijd tussen de recepten en de prijs-kwaliteit verhouding vind ik een groot plus plunt. Het personeel was heel vriendelijk en beleefd. Ik zal hier zeker vaker gaan eten want deze eerste keer is goed bevallen.

55. Hier gedineerd en ondanks slecht imago toch zeker prima gegeten. Eten was goed en prijs was zeker nog beter. Personeel was prima.

Sfeer was prima, niet bijzonder.

56. Ik heb zondag 29 augustus bij Spice gelunched. Het was levende beelden tentoonstelling in Arnhem en met een groep van 11 man kwamen we bij Spice terecht. Omdat we allemaal apart wilden betalen werd het heel erg ongezellig omdat het Spice personeel de stress van een aparte regeling niet aankon. Uiteindelijk kwam het erop neer dat de eersten van onze groep al klaar waren met eten toen wij nog moesten bestellen.
    De tosti die ik geserveerd kreeg bevatte een half plakje ham en een half plakje kaas. Dit was mijn eerste kennismaking bij Spice en.... u begrijpt het al, tevens mijn laatste.

2,2
  57. Heb hier op 08-07-2010 met mijn gezin gegeten. We hadden gereserveerd en kregen een leuke zit buiten. Het eten is niet bijzonder. De bediening is vriendelijk maar niet professioneel.

Ze werken langs elkaar heen, om de 5 min. vragen ze of alles naar wens is. Wachtend op ons drinken werd ons 2x gevraagd of we drinken wilden bestellen.

We hebben een gezellige avond gehad maar gaan hier niet weer heen. Voor wat wij betaalden kan je zeker ergens anders (beter en echt spicy) ook eten.

5,9
  58. Melek 927 punten

Gisteren voor de tweede keer gegeten bij Spice.

Ik ben positief over de sfeer die dit restaurant uitademt. Het is er gezellig, de plaatsen zijn ruim en de stoelen zitten comfortabel. Het restaurant is uitermate geschikt om met vrienden of collega's te converseren, zonder dat de rest van het publiek meegeniet.

Qua gerechten hebben ze van alles wat, al zijn de gerechten (mede door de vele ingredienten) niet allemaal even toegankelijk voor mensen 'die niet alles lusten'. De gerechten zijn over het algemeen apart, maar niet bijzonder. Het eten smaakte goed en was op de juiste wijze bereid, hierop heb ik niets aan te merken. Prijs kwaliteit-verhouding van de 3 gangen menu's is redelijk. Wij betaalden een kleine 30 euro p.p. incl. drank.

Klein minpuntje was de lange blonde haar die een van mijn tafelgenotes aantrof in haar hoofdgerecht en vooral de laconieke reactie die zij van de bediening kreeg toen zij dit mededeelde. Ik vraag me af waarom er wordt gevraagd of alles naar wens is, als er wanneer dit niet geheel het geval blijkt te zijn, niets mee wordt gedaan.

Dat dit soort kleine voorvallen een restaurant mogelijk klanten kan kosten werd door de bediening onvoldoende gerealiseerd.

6,5
  59. Gisteravond hebben mijn vriend en ik hier gegeten.
    Dit was zeker een jaar geleden.

Helaas zijn we erg teleurgesteld: de kwaliteit is in onze ogen erg achteruit gegaan, een aantal voorbeelden:

- Het sushi-voorgerecht was oud; dat was te zien aan de sushi en ook te proeven: het smaakte niet vers, de tonijn was smaakloos en de spinazie kwam zo te proeven uit de vriezer.

- Het biefstukje had weinig smaak.

- Het vistrio bestond uit gamba's waarbij een aantal eitjes bij zich droegen (...), de coquille smaakte zanderig (kraakte tussen de tanden) en was niet, zoals in de kaart stond gegrild, de zeewolf had weinig smaak.

- Zelfs de friet was niet knapperig.

Helaas dus niet lekker gegeten.

De bediening was vriendelijk, maar vergat wel de tafel even schoon te maken en serveerde eerst de bijgerechten en een minuut of drie daarna pas de hoofdgerechten.

Uit de keuken kwam veel lawaai, zelfs tijdens de 2 minuten stilte voor de dodenherdenking.

Voorlopig komen wij niet terug :(

60. Ondanks de naam was het eten erg flauw van smaak, bediening bijna niet gezien, maar wel redelijk geprijsd. Niet echt voor herhaling vatbaar helaas.

61. Een tijd niet geweest vanwege een slechte ervaring. Daarvoor prima, en nu ook weer goed! Goede prijs. Voorgerecht als hoofdgerecht besteld, broodjes erbij, toetje, prima. Niet te duur.

Goed gegeten.

62. Niet voor herhaling vatbaar. Ik had een kipschoteltje uit de oven. Meteen uit de oven op tafel gezet. Slechte delen van de kip zaten erin, harde stukjes, dat is een boosdoener bij mij! De bediening afstandelijk en de sfeer redelijk, omdat we bij het raam konden zitten.

5,7
  63. 2 x gegeten in de afgelopen maanden en het was beide keren erg smakelijk.

Nette bediening, lekkere witte huiswijn en goed bereide gerechten. Ik eet zelf vegetarisch en was vooral enthousiast over de goede pasta (niet bijzonder, wel bijzonder goed gemaakt) en over de quiches (zelfde verhaal.)
    Bij mijn vriend en zijn moeder vielen de wildezwijnmedallion en de tournedos ook goed in de smaak. De toetjes waren heerlijk.

Enige verbeterpuntjes:

- De salade die als bijgerecht kan worden besteld is vrij saai.

- Een iets origineler vegetarisch gerecht erbij op de kaart.

Al met al een hele dikke voldoende.

64. Gister in dit restaurant gegeten en er zijn toch wat dingen die ik niet geweldig vond.

Als eerste het voorgerecht, een piepkleine portie champignons, ze waren echt te tellen, 5 stuks.

Hoofdgerecht was oke.

Toetje was weer erg lekker.

Maar echt slecht vond ik de wc's. De dames toilet spoelde slecht door, de deur daar viel de klink vanaf zodat ik bijna vast kwam te zitten en geen zeep in de pompjes.

Al met al niks bijzonders.
    O, ja ook nog erg kleine glaasjes drinken.

3,7
  65. Redelijk restaurant. Helaas moet ik wel opmerken dat de bediening en ontvangst niet echt goed is, gehaast, ongeinteresseerd.
    Tikkie benauwde drukke en lawaaierige zaak.

Eten was altijd lekker.

66. Ik dacht dat ze in al die tv shows van Gordon Ramsey aan het aanstellen waren over de kwaliteit van het geserveerde eten. Dat ze het allemaal vel erger lieten lijken dan het was.

Althans zo dacht ik totdat ik bij Spice had gegeten (met 3 metgezellen). Verschrikkelijk... het kan dus toch.

2,1
  67. Jacqueline

Heb bij Spice op tweede kerstdag een heerlijk driegangenmenu gegeten, waarvan het voorgerecht er helemaal uitsprong: dé perfect klaargemaakte zeevruchtencombi: coquilles met tijgergarnalen in een heerlijke wittewijnroomsaus - superlekker en een echte aanrader (heb ik het nog niet eens gehad over de Vietnamese-stijl tongfilet en het grand dessert, die er ook mochten wezen!

68. leuke tent, jong spul, een beetje jammer wel van de muziek die steeds harder ging

69. Het was jammer dat ik twee keer over een aangebrand gerecht kreeg. Volgens hen was dat normaal.

70. Michiel Welsch

Afgelopen woensdag wezen eten, zeer te spreken over de kaart. Ook de bediening was vlot en vriendelijk, enige minpuntje is dat het interieur een beetje oudbollig is tegenover wat je krijgt.

71. Nicole Hendriks

Vandaag, 2 spetember, op aanraden van vrienden geweest. Ovenschotel met gehakt dreef in het vet. Biefstukreepjes met kokoscurriesaus was veel te scherp. Je proefde niets van de biefstuk. Bovendien was de saus geen saus, maar zo dun als water. Als excuus kregen we te horen dat vandaag de nieuwe menukaart van start ging. Belachelijk! Een nieuwe menukaart probeer je toch vantevoren uit! Erg jammer!@

5,3
  72. 29 juli geweest,biefstuk besteld. Het vlees was taai en smakeloos. De ober vertelde meer klachten gehad te hebben...kok op vakantie??

2,8
  73. Barbara & Brian

Een absolute aanrader. Smakelijk eten, vriendelijke bediening, lekkere rosé en een goed prijs kwaliteit verhouding.

74. mariska

jammer dat je er niet spontaan langs kunt, maar van tevoren moet reserveren. prijs/kwaliteit is uitstekend

75. Gisteren bij Spice gegeten. Leuke kaart, verrassende gerechten (sommige dan), goede prijzen, attente bediening.

76. Op goed geluk binnen gelopen. We hebben heerlijk gegeten. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

77. Voortreffelijk restaurant, vooral om met z'n zessen te gaan eten.

78. Prettige, gastvrij restaurant. Prima gegeten voor een zeer aantrekkelijke prijs. De wijn wordt betaald per cm. (grappig)
    Kortom, voor herhaling vatbaar!

79. jammer dat je er altijd zo lang moet wachten op je eten, maar als je het dan eindelijk krijgt is het wél erg lekker!

80. Een heel gezellig restaurant, met lekker eten en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Bediening is niet top maar dat hoeft ook niet voor dat geld.

6,5
  81. Na lang wachten een goed voorgerecht gegeten. Na nog langer wachten een slecht, verbrand hoofdgerecht gegeten. Radio in de keuken staat kei-hard aan, bediening (kids) camoufleert wachttijden door om de 5 minuten te vragen of je nog wat wilt drinken. Goeie verkooptruc, maar ik kwam om te eten. Viel erg tegen.

3,4
  82. Goed eten tegen een redelijke prijs. Wil je een zekerheidje wanneer je uit eten gaat. Dan kun je hier terecht.