• Lid sinds 22 september 2019

Su Sardu

Emmen

Dégust

Hoogeveen

K.S heeft nog geen foto toegevoegd

1. K.S's profielfoto
    K.S heeft gereageerd op een recensie van Su Sardu

Overigens zegt de onbeschofte reactie die je hier geeft al genoeg, lijkt mij.

2. K.S's profielfoto
    K.S heeft gereageerd op een recensie van Su Sardu

Ik ben zelfs twee keer bij jullie geweest en als het twee keer slecht is, zegt dat genoeg over jullie. Overigens is tussen jullie recensies te lezen dat meerdere mensen deze ervaring hebben. Doe er wat mee, zou ik zeggen.

3. K.S's profielfoto
    K.S heeft een recensie geschreven voor Venezia

Eten besteld en vooraf betaald. Bevestiging gaf aan dat het een uur zou duren. Na twee uur en een bestelstatus op Thuisbezorgd die zei 'afgeleverd', nog steeds geen eten. Restaurant telefonisch niet bereikbaar.

4. K.S's profielfoto
    K.S heeft een recensie geschreven voor Su Sardu
    Italiaans Emmen

Onbeschoft personeel en opgewarmd eten. Geen aanrader!!

5. K.S's profielfoto
    K.S heeft gereageerd op een recensie van Dégust

Een vleesgerecht hoort ook niet in een vismenu thuis. Volgende keer: veel plezier bij MacDonalds

6. K.S's profielfoto
    K.S heeft een recensie geschreven voor Dégust

Dagvers en met liefde bereid! Dat proef je absoluut van het eten af!
    De bediening is vrolijk, denkt met je mee en weet waar ze het over hebben. Personeel is geïnteresseerd in de klant. We komen vaker bij Degust en dit is te merken. Personeel onthoud je smaken en attendeert je op nieuwe gerechten en dranken die hierop aansluiten.

Degust is echt een aanrader voor de genietende Bourgondiër!!

7. K.S's profielfoto
    K.S heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Beurs

Personeel heeft geen van allen benul van hoe etiketten werken. Het hoeft, gezien het type restaurant, niet piekfijn, maar bestek op tafel 'kwakken' en iemand een half uur zonder drinken laten zitten, kan niet.

Het meest schrijnende: we hadden iemand mee met een visallergie. Bestelde een gerecht zonder vis en kreeg toch last… Er wordt dus niet zuiver gewerkt in de keuken!

1,1
  8. K.S's profielfoto
    K.S heeft een recensie geschreven voor Su Sardu
    Italiaans Emmen

Onbeschoft personeel, geen kennis van etiquetten en slechte prijs-kwaliteit verhouding.

Ondanks reserveren werd er bij binnenkomst geërgerd gekeken. We werden 'ontvangen' door een chagrijnige man die ons, door middel van een of andere handzwaai, mee wilde slepen naar onze tafel. Vanaf het moment van zitten duurde het een kwartier voor er iemand aan tafel verscheen. Er werd nonchalant gereageerd op allergieën. Toen benadrukt werd door ons hier goed op te letten vanwege anders heftige reacties, reageerde de ober geïrriteerd. Alsof we zijn tijd verdeden. Tijdens het opnemen van de bestelling stond bediening gewoon de andere kant op te kijken.

Vanaf binnenkomst heeft het twee uur geduurd voor er eindelijk eten op tafel stond en dit was dan ook nog eens van dubieuze kwaliteit en werd ronduit op tafel 'gekwakt'. Daarnaast kwamen we eerder uitgedroogd dan verzadigd het restaurant uit. Een half uur met lege glazen op tafel, terwijl de ober steeds langs loopt is een slechte zaak. Dat bediening ook nog chagrijnig reageert als we hen uiteindelijk wenken, is de druppel.

Dit restaurant is een sterke afrader als je van een stukje kwaliteit en een prettige avond houd.

1,1