1. Onbeschoft personeel en opgewarmd eten. Geen aanrader!!

1. Klopt niet! Je bent nooit bij ons geweest! Leugenaar......Je bent vast een vriend van een concurrent of ben je zelf een concurrent ga alsjeblieft andere mensen lastig vallen met deze onzin

2. Ik ben zelfs twee keer bij jullie geweest en als het twee keer slecht is, zegt dat genoeg over jullie. Overigens is tussen jullie recensies te lezen dat meerdere mensen deze ervaring hebben. Doe er wat mee, zou ik zeggen.

3. Overigens zegt de onbeschofte reactie die je hier geeft al genoeg, lijkt mij.

Vorige recensies van K.S

• Onbeschoft personeel, geen kennis van etiquetten en slechte prijs-kwaliteit verhouding.

Ondanks reserveren werd er bij binnenkomst geërgerd gekeken. We werden 'ontvangen' door een chagrijnige man die ons, door middel van een of andere handzwaai, mee wilde slepen naar onze tafel. Vanaf het moment van zitten duurde het een kwartier voor er iemand aan tafel verscheen. Er werd nonchalant gereageerd op allergieën. Toen benadrukt werd door ons hier goed op te letten vanwege anders heftige reacties, reageerde de ober geïrriteerd. Alsof we zijn tijd verdeden. Tijdens het opnemen van de bestelling stond bediening gewoon de andere kant op te kijken.

Vanaf binnenkomst heeft het twee uur geduurd voor er eindelijk eten op tafel stond en dit was dan ook nog eens van dubieuze kwaliteit en werd ronduit op tafel 'gekwakt'. Daarnaast kwamen we eerder uitgedroogd dan verzadigd het restaurant uit. Een half uur met lege glazen op tafel, terwijl de ober steeds langs loopt is een slechte zaak. Dat bediening ook nog chagrijnig reageert als we hen uiteindelijk wenken, is de druppel.

Dit restaurant is een sterke afrader als je van een stukje kwaliteit en een prettige avond houd.

1,1