Eetcafé de Beurs in Hoogeveen

8. Betalen pin Visa Master Card

ma 17:00 - 21:00
di 17:00 - 21:00
zo Gesloten

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1289720824 81
1377619073 77
1395198722 76
1562205394 79

1. Fam.Snippe

Vanavond eten bij de Beurs gehaald, ter ere van mijn man zijn verjaardag. Het eten was heerlijk. Mooie porties, precies goed. Dat gaan we nog eens weer doen. Wij vinden het een dikke pluim waard.

2. Heerlijk gegeten! Echt alles was superlekker, vriendelijke bediening en erg kindvriendelijk. Top!

3. C.Lunenborg

Eten gehaald bij de Beurs: Marokaanse kip met couscous. Marokaanse kip? Was gekookte kip in bouillon! Couscous koude witte ballet jest met paprika stukjes, green couscous.
    Heb gebeld en ever link verteld. Tja daar Kunnen we Niets aan doen. Tja, hier bestel ik nooit meer.

4. Personeel heeft geen van allen benul van hoe etiketten werken. Het hoeft, gezien het type restaurant, niet piekfijn, maar bestek op tafel 'kwakken' en iemand een half uur zonder drinken laten zitten, kan niet.

Het meest schrijnende: we hadden iemand mee met een visallergie. Bestelde een gerecht zonder vis en kreeg toch last… Er wordt dus niet zuiver gewerkt in de keuken!

1,1
  5. Jan en Hinnie

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, gewoon top!

6. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
    Aanrader, ook voor gezinnen met kinderen.

7. Zonder poespas, gezellig, uitstekende bediening en lekker eten. Wat wil een mens nog meer?

8. Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. De spareribs en sateh zijn super lekker. Heerlijke toetjes.

9. A naumann

We moesten echt ontzettend lang wachten op ons eten terwijl er binnen niemand zat en op het terras ongeveer 20 personen. Kwaliteit van het eten was matig.

10. Toos Boeijen

We hebben heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Bediening was vriendelijk en goed. Het eten was top. We komen hier zeker terug als we weer in Hoogeveen zijn.

11. Heerlijk gegeten! Gezellig op het terras! Goede bediening! Kortom voor herhaling vatbaar!

12. M.c.Otter

Was weer erg gezellig. En het eten zoals altijd. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

13. Goed en lekker eten! Gezellige sfeer. Drinken werd af en toe iets te laat aangeboden maar kan ook door de drukte komen.

Zeer goed!

14. De drie beste restaurants te Hoogeveen

Reden desondanks (waarom niet) nummer 3 ook eens aan te doen. Vriendelijk personeel, gezellige nostalgische entourage, en goed advies vooraf door een jonge medewerker. Gekozen van de grote (!) kaart. Na een drankje en enig overleg al snel de tafel voorzien van hetgeen besteld, al hadden wij anders gewild. Jammer en zeker opvallend, maar 1 warme groente (half fabricaat) hoewel smakelijk, dat is en was het dan. Als garnituur gevraagd er misschien iets van appelmoes bij kon, uiteraard geen probleem, gevoelsmatig wel een probleem er nadien een € 1,- voor te rekenen. Let wel: besteld van de grote kaart. Enfin, mini schaaltje 3 lepeltjes appelmoes voor een tafel.
    Vooraf geïnformeerd indien mogelijk geen zout toe te voegen op de gebakken aardappelen, wat wel het geval was, zelfs overmatig. Perfect! Ook niet als extra aangemerkt, de zoute uiteraard laten meenemen. Gevraagd het gekozen vlees zonder zout en kruiden te verkrijgen (niet mogelijk) hadden wel een aannemelijk alternatief, maar niet het vlees als in eerste instantie gewenst, hoewel het alternatief super was.

Laat men in de horeca toch nooit geen nee verkopen, simpel toch? I.p.v. alles op voorhand voor te bereiden, zou het misschien druk worden, dit laatste was tijdens onze zit aan tafel zeker niet het geval (moment opname hopelijk voor de Beurs). Ondanks dat zichtbaar het ene en enige schaaltje warme groente leeg was niet gevraagd er voldoende was, wel of het smaakt. Beter gezegd "heeft het gesmaakt" terwijl men nog aan het eten was, hoewel dit laatste als aardappelen en friet voor ons dan ook zeker niet nodig geweest was, maar groente wel. Enfin zonder te morren afgerekend, ondanks afgerond met een symbolisch fooitje vertrokken.

Gaan er echt weer eens naar toe, laten ons dan wel horen
    Mvg Edjan & Janett
    Smilde /Hoogeveen

15. Heerlijk gegeten. Niets op aan te merken. En poeh. Wat maken jullie goed schoon al de tafels leeg zijn 👍🏻

16. Zeer gezellig cafe met warme uitstraling. De bediening liep met een glimlach rond wat ik heel belangrijk en fijn vind. Alleen de houten bankjes waar wij op zaten begon je op een gegeven moment wel te voelen. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en ook de porties waren ruim! De borden waren mooi opgemaakt, alleen de brownie met zeezout vond ik wel heel zout, maar dat stond duidelijk op de kaart aangegeven, dus mijn eigen schuld en een kwestie van smaak.
    Dit is een plek waar ik zeker nog weer een keer kom eten.

17. Fijne avond gehad en lekker gegeten (ook glutenvrij was super voor elkaar!)

18. Topper in het eten, en erg genoegelijke prettige sfeer. Hier ben je echt te gast en kwailteit/prijs verhouding is uitstekend!

19. Erik Smit

Lekker eten, betaalbaar en een gezellige sfeer. Ben er al een kleine 30x geweest de afgelopen jaren. Ga binnenkort weer even een bezoekje brengen.

20. Prima eten, prima sfeer, personeel altijd vriendelijk. Zekers aan te bevelen.

21. Super gezellig eetcafé, heerlijk gegeten met vrienden. Gezellig en vriendelijk personeel. Kok houdt altijd rekening met onze wensen!

22. k 68 punten

Prima restaurant. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Dagmenu voor een mooi prijsje. Altijd tevreden als ik hier gegeten heb.

23. Gerhard Koning

Haal al jaren met grote regelmaat één van de 4 afhaalmenu's die wekelijks veranderen, prima voor elkaar!

24. Lekker gegeten, goede bediening, gezellig restaurant. Zeker aan te bevelen!

25. Lilian Dallinga

Erg lawaaierig en rommelig, ben meteen weer weg gegaan.

26. Zaterdagavond uit eten geweest met vrienden (gereserveerd). Restaurant ziet er gezellig uit.

Paar minpuntjes: personeel vergat stokbrood met boter te brengen, vervolgens 3 x de bestelde drankjes. Bediening is onervaren, kan geen duidelijk antwoord op vragen over de gerechten geven. Bij 4 hoofdgerechten werd 1 klein schaaltje friet geserveerd. Niemand vraagt of alles naar wens is. Leidinggevende loopt rond ondertussen heel omstandig op haar horloge kijkend, alsof ze daarmee wil zeggen: jullie kunnen wel gaan. Na het dessert werd toch wel heel snel en duidelijk aangegeven, dat we wel konden vertrekken (om 22.15 uur).

Onprofessioneel, kwaliteit eten niet geweldig, prijs/kwaliteit verhouding slecht, service slecht. In het verleden scoorde dit restaurant beter naar ons gevoel. Jammer!!

5,9

28. John & Danielle Prins

Samen met mijn vrouw op vakantie in Landal Orveltermarke. Daar we 10 jaar getrouwd waren iets leuks opgezocht. Hier in de buurt is alles om 19.00 uur gesloten dus op Eet.nu gekeken en viel deze op. Niets teveel gezegd, leuk personeel en goed gegeten. Hilarisch was wel dat ze het bestek vergeten waren. Omdat wij uit het westen komen vroeg ik of het zo hoorde om met de handen te eten. Eten en bediening waren zeer goed. Sfeer door de stilte wat minder maar lijkt me goed te komen. Komen hier zeker weer terug.

Groetjes
    John & Danielle

29. Ria & Cor van der Linden

Samen met mijn man komen wij al jaren in de Beurs. Als we een avondje naar de bioscoop willen, kunnen we eerst hier gezellig uiteten gaan. Eten is altijd goed en de bediening is zeer vriendelijk en helpt je goed. Dit is zeker een van de betere restaurants in de omgeving.

30. Heerlijk gegeten met mijn vriend voor ons 5-jarig jubileum. Voldoende keus en een lekker nagerecht. Wij zijn met een zeer voldaan gevoel naar huis gegaan.

31. Leontine

Leuke avond gehad in dit sfeervolle restaurant. Goede kwaliteit en vlotte bediening voor een vriendelijke prijs!

32. Marlies van leer

Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. De spareribs zijn natuurlijk fantastisch, maar daarnaast ook heerlijke andere gerechten van de kaart. Ook aan de kinderen wordt gedacht, je kunt hier een kindermenu bestellen met een klein stukje vlees ( bv sparerib of gehaktbal) viel goed in de smaak! De bediening is vriendelijk en vlot. Kortom, fantastische avond gehad en heerlijk gegeten voor een goede prijs! Wij komen zeker terug!

33. Al vaak uit eten geweest hier en iedere keer een uitstekende avond gehad. Leuk voor een echt avondje uit maar ook ideaal als je eens geen zin hebt om te koken en niet te duur uit eten wil. Prima eten en ook een zeer vriendelijke bediening. Blijft m'n favoriet!

34. We hebben hier een aantal keer goed en lekker gegeten. Het is een gezellig restaurant, het eten is van goede kwaliteit en de snelle bediening maakt dat we een gezellige avond hebben gehad. De Beurs is een echte aanrader!

35. Ik heb hier samen met een vriendin gegeten, wij kwamen binnen en hadden niet gereserveerd. Er was geen plaats volgens de bediening in het restaurant, omdat we niet gereserveerd hadden. We konden aan een van de tafeltjes in de 'hal' uitkiezen. Vrij ongezellig in verhouding tot de overige tafels in de andere ruimtes. Deze tafels bleken later wel vrij te zijn toen we er naar vroegen. Maar prima..

We zaten gezellig en bestelden vooraf een stokbroodje met kruidenboter en nacho's met crème freche en tomaten. Echter kregen we de nacho's zonder crème freche en tomaten. Dit was jammer, maar we hadden het gezellig dus hebben het zo gelaten.

Vervolgens hadden we allebei de tomaten risotto met camembert besteld. Ik zonder camembert omdat ik zwanger ben. Als vervanging zou ik er champignons doorheen krijgen op advies van de keuken. Toen wij onze gerechten kregen waren wij verbaasd en hebben we nog gevraagd of dit wel het juiste gerecht was. Het leek niet op risotto en het smaakte afschuwelijk! Een grote aanfluiting, als je als keuken dit durft te serveren als tomaten risotto… Dan denk ik dat je je diep moet schamen. Wij hebben een paar happen gehad en hebben afgerekend en zijn met een verbaasd gevoel weg gegaan.

Ongelooflijk! Bizar! Voor uw indruk een foto van mijn gerecht bijgevoegd.. Dit was voor mij de grens. Dit kan wat mij betreft niet.

2,1
  36. Heerlijk gegeten met onze vriendengroep. Alle gerechten waren heerlijk. Zeker de combi sate/spare-rib. Echt super! Gezellig restaurant met vriendelijke bediening.

37. Prima eten voor een betaalbare prijs!

38. De Beurs verzorgt de catering van de warme maaltijd op mijn werk en het smaakt altijd heerlijk.

39. Heerlijk gegeten van een combi sate/spare-rib!Het was dat de vingers vastzaten anders.....
    Ook de proeverij voor 2 personen....een echte aanrader!!
    Kortom...bij de Beurs gebeurt het!

gr van een paar fijnproevers

40. Arne Kanters

41. Linda en Marcel

Een paar keer wezen eten. Service en het eten is goed en betaalbaar!

42. Enige tijd geleden hier gegeten. Ik was altijd verguld van de fijne spareribs die de Beurs mij serveerde, echter is dit sinds mijn laatste bezoek omgeslagen in een grote teleurstelling.

Daar waar je het vlees in het verleden zo van het bot af haalde, had je nu mes en vork nodig om deze te scheiden.

Overigens is de Beurs niet de enige die hiermee te maken heeft. Ook bij andere restaurants merk ik dat de Spareribs van een mindere kwaliteit zijn. Meer vergelijkbaar met de in plastic verpakte bbq ribs uit de supermarkt.

Conclusie; Ik ga naar een restaurant voor een "bijzondere ervaring". Het eten zorgt hier echter niet voor.

43. Ik vond het een erg leuk restaurant. Het dagmenu was erg goedkoop, (maar 9,50) en het was toevallig mijn lievelingseten: rendang. Ik was dus al helemaal blij. De bediening was goed en het was erg snel. Mijn gerecht werd in verschillende bakjes gegeven, de rendang dus apart van de rijst. Dat was erg fijn omdat je dan zelf goed de verhouding kunt bepalen. Ook de toetjes vallen mee qua prijs en waren erg lekker. Het was er echt heel erg leuk en ik ga er zeker weten nog een keer naartoe!

44. Heerlijk eten, vriendelijke bediening, duurde beetje lang maar was ook erg druk, water was gratis, toptent.

45. Hoogeveense

Het lijkt erop dat de kwaliteit van het eten achteruit gaat. Pasta was véél te gaar, zalm geen smaak (niet gekruid?). Lange wachttijd, terwijl het niet druk was, vorige keer was dit ook al zo.
    Bediening nonchalant (niet de jongere meisjes). Kortom: in het vervolg ergens anders eten. Jammer, want het was altijd goed.

46. Ik vind het hier altijd erg gezellig en het eten is lekker.
    Ik heb hier meerdere malen spareribs besteld, dit is een aanrader!

47. Heerlijke tomatenrisotto gegeten maar de varkenshaas van mijn vriendin was droog en de bijgerechten die we besteld hadden bij het hoofdgerecht; champions uien en spek en een salade (wel erg lekker)waren ze vergeten en kwamen dus nadat we het hoofdgerecht ophadden. Porties zijn groot genoeg.Ook moesten we wel bijna een uur wachten op het hoofdgerecht omdat het zo druk was maar eigenlijk moet dat geen excuus zijn. Er kwamen ook steeds verschillende mensen van de bediening, dat vond ik ook een minpuntje.
    Ga er zeker nog een keer weer heen maar niet op een zaterdag.

48. Hoogevener

Gezellige tent om spontaan even een hapje te eten voor niet al te veel geld.

Het eten is niet top, maar wel van goede kwaliteit.

Echt een restaurant om tussendoor eens langs te gaan.

Het komt echter vaak voor dat drankjes niet op de bon staan. Is jammer voor het restaurant want dat kost veel geld. En niet iedereen controleert de bon voordat ze vertrekken.

De service is goed en vriendelijk. Geen problemen mee gehad.

49. Goeie bediening.

Lekker eten en drinken.