Op dit adres zit nu: Gastrobar 38

Ruime parkeermogelijkheid in directe omgeving.

• OV

300 mtr van NS station, 100 mtr van diverse buslijnen.

• Halal

1271011953 90
1325207658 91
1541990480 91
1578120950 92

1. Op mijn verjaardag 19 februari gegeten bij Dégust in Hoogeveen.
    We hadden vooraf even gereserveerd.
    De bediening was perfect, vriendelijk en vakkundig!
    Het eten voor mij [biefstuk] was heerlijk. Ook het vegetarische menu was heerlijk. [Volgens mijn vrouw].
    Complimenten aan de kok!
    De toiletten waren schoon. [Zo hoort het].
    Ik kreeg als jarige zelfs een "cadeautje" bij het afrekenen. Dat was heel erg lief.
    Met andere woorden: Een aanrader.

Hartelijk dank en tot een volgende keer!

J & R.

2. Weer eens gegeten bij Dégust. Lekkere gerookte zalm, fijn stoofpotje erbij. Weer voor herhaling vatbaar!

3. Dagvers en met liefde bereid! Dat proef je absoluut van het eten af!
    De bediening is vrolijk, denkt met je mee en weet waar ze het over hebben. Personeel is geïnteresseerd in de klant. We komen vaker bij Degust en dit is te merken. Personeel onthoud je smaken en attendeert je op nieuwe gerechten en dranken die hierop aansluiten.

Degust is echt een aanrader voor de genietende Bourgondiër!!

4. Henk & Alice

Prettige ontvangst, gemoedelijke sfeer, heerlijk gegeten bij Degust!

5. Van Brussel

Nu voor de tweede keer een culinaire ervaring opgedaan. Heerlijk eten, spontane bediening, super leuke eigenaren, zeer nette zaak.
    Echt een aanrader! Complimenten.

6. Heerlijk Genoten, Gezellige mensen lekker eten! Een aanrader.

7. Schonewille

Prima restaurant. Heerlijk eten in een prettige sfeer met een uitstekende bediening.

8. leo starrenburg

9. Zaterdagavond met een groep van 13 personen gegeten bij Degust.
    Vanwege een dieet vooraf contact gehad en afspraken gemaakt. Hier werd bij voorbaat al erg vriendelijk en meedenkend mee om gegaan.
    We hadden gekozen voor het 7-gangen proeverij menu en het was in één woord geweldig! De gerechtjes met ingrediënten die ik niet mocht eten waren aangepast tot heerlijke varianten, of ik kreeg een ander gerechtje.
    Ik heb nog niet eerder in een restaurant gegeten dat zó zorgvuldig met mijn dieet wensen om is gegaan! Zeer vriendelijk personeel!
    Complimenten aan iedereen!
    (Dieet: glutenvrij en nachtschade vrij)

10. Erg laagdrempelig door de oprechte vriendelijke en ontspannen service. Eten was heerlijk en in overleg konden wij de tijd tussen de gangen korter doen. Zelfs heeft de gastvrouw mee gedacht en gewerkt om een geschenk aan mijn man te geven bij het nagerecht. Kortom voor herhaling vatbaar.

11. Saskia Slottje

Geweldig. We waren met 15 mensen, voornamelijk Engelsen, en het personeel waren uiterst behulpzaam. Het menu was een beetje wennen, maar iedereen was heel tevreden. We hebben heerlijk gegeten en het was super gezellig.

12. Het eten was heerlijk. Echt bourgondisch genieten. Een lekkere amuse vooraf en na het eten een lekker borreltje gekregen. De bediening is zeer ervaren en gastvriendelijk. Mooie open keuken en een gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar! Zeker het beste restaurant van Hoogeveen.

13. Ik kom hier regelmatig. Prettige ongedwongen sfeer. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk en hebben daadwerkelijk verstand van wijn/bier en spijs. Afwisselende kaart met heerlijke gerechten voor zowel de vlees- en visliefhebber als de vegetariër. De kaart wordt regelmatig vernieuwd. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

14. Peter Lage Venterink

Het was op vrijdag 9 december 2016 weer als vanouds: gezellig, fantastische bediening. De Veluwse wildstoof was geweldig lekker. We gaan snel weer

15. Een drie gangen proeverij genuttigd om ons te laten verrassen. Op de visgerechtjes na was alles wel smaakvol maar we misten een vleesgerecht. De bediening was echt super. De opmaak van de gerechten zag er wel heel goed uit.

Voor ons was het dan ook eenmalig.

3,2
  16. Heerlijk gegeten met bijpassende drankjes. Op de kaart staan bijzondere bier (wijn) -spijs combinaties. Bediening is kundig en zeer enthousiast. We hebben genoten!

17. Afgelopen zaterdagavond met 6 vrienden gegeten bij Dégust. Het was voor ons niet de eerste keer en zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Wat een fijn restaurant! We kozen voor het verrassingsmenu en de mannen hadden daar passend speciaalbier bij. Het eten was heerlijk en elk gerechtje een ware traktatie. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Het restaurant is sfeervol en zo hebben we echt een avond heerlijk kunnen tafelen. Een geslaagd avondje uit! Bedankt.

18. Lineke Hunze

Wederom heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, gezellige, gemoedelijke sfeer. Prima kwaliteit. Gewoon gezellig, en heel betaalbaar. Een echte aanrader. Wel reserveren!!

19. Wij zijn zeer gelukkig met dit zeer geslaagde restaurant in "ons" Hoogeveen. De eigenaren en het personeel doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het eten is altijd met zorg bereid en streelt de smaakpappillen. Wij weten altijd wel weer een reden te vinden om ons weer eens gezellig te laten verwennen in dit sfeervolle restaurant.

20. Proeverij menu was voldoende ondanks de geringe omvang van de porties.
    Helaas was de chef kok niet capabel en niet welwillend om verschillende keuzes van gasten tussen een proeverij menu en a la carte menu te combineren. Wel heel makkelijk als je je gasten hetzelfde soort menu wilt opdringen. Zeer slechte service hierdoor.
    De bediening was echter heel keurig.

21. Frans de Boer

Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Vlotte bediening door de kok die (terrecht) trots is op de eigen gerechten. Eerlijke prijzen voor eigentijdse vlaamse gerechten. Porties ook prima voldoende voor de liefhebber met stevige trek. Aanrader voor iedereen die net even wat anders wil dan een varkenshaasje met pepersaus!

22. Het eten was lekker. We waren met een groep van 7 en bijna elk gerecht (we hadden een proeverij van 7 gangen) viel bij de meesten in de smaak. De bediening was alleen ontzettend slecht. Heel lui, je moest ze de borden aangeven. De gasten naast ons zeiden daar wat van en kregen als antwoord: liever lui dan moe! Ook deden ze erg arrogant als het over het bier ging, maar inschenken kon ze dan weer niet. En dat voor een restaurant waar je 50 eu p.p. betaalt.. Nee, erg jammer. Wil er echt niet nog een keer heen.

24. Heerlijk genoten bij de Gust! Personeel is erg vriendelijk en persoonlijk betrokken. We hebben gekozen voor een 3-gangen proeverij. Bij elke gang krijg je 3 voor-, hoofd- en nagerechten. Alles was ontzettend lekker en de porties waren voor ons meer dan genoeg! Ruime keuze aan verschillende bijpassende wijnen en bieren en personeel kan hierover goede adviezen geven. Sfeer is prima, aankleding van het restaurant kan misschien iets gezelliger en we misten wat muziek op de achtergrond (of deze stond te zacht). Maar verder helemaal top, niets op aan te merken en een echte aanrader! Wij komen snel terug!

25. Eten hier regelmatig met veel genoegen. Altijd leuke bijzondere en vooral heerlijke gerechten. Heel veel keuze in bier en ze kunnen je er goed over informeren dat je de goede keus van bier en gerecht krijgt. Ook heerlijke wijn. Erg leuke sfeer. Echt een aanrader.

26. Gewoon prima gegeten en was heel gezellig zitten.

27. Een restaurant van absolute klasse! Heerlijk gegeten van de ambachtelijke producten die je voorgeschoteld krijgt. Goede adviezen en een bediening zoals zelden meegemaakt. Prettig ook dat de kok bij je aan tafel komt voor de bestelling. Met vier mannen geweest, een hoop lol gemaakt en fijne gesprekken gevoerd in een uitstekende sfeer.

28. Heerlijk genoten van de fantastische gerechtjes van het proeverijmenu en lekkere bijpassende biertjes gedronken, geweldig gastvrij ontvangen. Je voelt je welkom als gast.
    Complimenten aan alle medewerkers. Voor herhaling vatbaar, Degust is echt een avondje uit!

29. Heerlijk gegeten! Super klantvriendelijk! Heel persoonlijk, erg gezellig! Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.

30. Cor Rondhout

Heerlijk gegeten, lekkere biertjes en wijnen. Fijne sfeer. Een mooi avondje uit eten in Hoogeveen. Geweldig. We komen zeker terug.

31. Eric en Angelique

Het was weer een feestje vanavond....met goede vrienden eten bij Dégust. In alle rust genieten van heerlijk, eerlijk eten en een goede sfeer. Astrid en Bas en hun personeel zijn vriendelijk, gezellig en zorgen goed voor hun gasten.
    Wij gaan zeer zeker terug om weer te genieten van de wisselende gerechten en heerlijke bieren en zalige appelsap :-)

32. Patrick

33. Afgelopen week er gegeten. Eten is goed, niets op aan te merken. Bier is nogal duur. Bediening staat om de haverklap bij je tafel wat nogal irritant is omdat het constant je gesprek onderbreekt. Ook staat niet steeds 1 bediende bij je tafel maar al het personeel lijkt te moeten kennismaken met de klant. Je eigen mening staat niet centraal, vooral als je zelf als bierkenner een uitgesproken smaak hebt die je zelf wèl bij een gerecht vindt passen, wordt dit terzijde geschoven.
    Dus conclusie, goed eten en lekkere bieren. Maar het bier is te duur, personeel te opdringerig en ze 'werken' en dan bedoel ik het is met gemaakte interesse en overdreven opdringerigheid hun kennis vertonen.

34. Arne Kanters

35. Gekozen voor de proeverij. Een verrassing wat je krijgt. 3 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. Heerlijk!! Het vlees en vis is echt super! Bij elk gerecht wordt er uitgelegd wat er geserveerd wordt. Mensen met passie voor het vak!

36. Heerlijk gegeten, we hebben driegangen proefmenu gekozen, dit is echt een aanrader, van elke gang 3 verschillende gerechten, ruim voldoende.
    De bediening is goed te noemen, je merkt gewoon dat zij er ook plezier in hebben.

37. Ongedwongen sfeer, zeer servicegerichte bediening en een hele goede kok. Prachtige betaalbare gerechten en heel veel verschillende bieren en wijnen. Keuken is open tot maar liefst 22:00 uur en ook daarna kun je nog genieten van barhapjes. Leuke en gezellige locatie. Ik kom zeker terug. Een aanrader!

38. Ellen en Marco

Onwijs goed!
    Prettige intieme sfeer, zeer gastvrij, perfecte hoeveelheden, fantastische smaakcombinaties.
    Gewoon een grote aanwinst voor Hoogeveen!

39. Matthijs

Gisteravond voor de 2e keer gegeten bij Degust. Het was weer geweldig. Heerlijk eten en drinken!

Een aanrader is om een biertje bij je gerecht te laten adviseren. Het bier en het gerecht pasten precies bij elkaar. Het eten werd zo mogelijk nog lekkerder!

40. Dégust is na afgelopen weekend bijgeschreven op het zeer beperkte lijstje van restaurants waar ik werkelijk genóten heb.

Van de sfeer, het deskundige advies, de muziek, de persoonlijke benadering, de heerlijke bieren en wijnen en de fantastische keuken. Eerlijk, puur, echt. Geen onzin. Het is wat het is, en dat is meer dan genoeg.

Ik heb me lang niet zo in 'in de watten gelegd" gevoeld. Een ervaring die ik koester. In de randstad -waar ik zelf woon- zou men in alle opzichten kunnen leren van Dégust. Bedankt en veel succes. En graag tot ziens als ik weer eens in de buurt ben!

41. Heerlijk gegeten! Pure smaken gecombineerd met grote gastvrijheid en veel kennis van zaken.

Bijzondere bieren en mooie wijnen!

42. Gisteravond voor de eerste keer gegeten bij Degust.

Moet bekennen dat het eten helemaal super was. Heerlijk vers eten. Maar de bediening was echt ronduit slecht!

We werden gewoon genegeerd. Nadat ze 2 keer langs ons gelopen waren werd er toch uiteindelijk een goedenavond gezegd en kregen we de kaart.

De kennis van de bieren en wijnen was echt super! Dat wel.

Maar na het eten hebben we zo enorm lang moeten wachten of we 'misschien' ook een kop koffie mochten hebben, dat we uiteindelijk maar naar huis gegaan zijn zonder ook maar enigzins iets van aandacht gehad te hebben gekregen!

Dit was uiteraard geen fooi waard. Jammer!

6,7
  43. Anke 5 punten

Heerlijk eten en de eigenaren stralen gastvrijheid en gepassioneerdheid uit!

44. Aurid Muskee

Vanavond weer gegeten bij Doinja en Maurits en het was weer heerlijk! Zoveel smaken en heerlijke wijnen en bieren! Een keer weer iets anders! Zeker een aanrader voor de fijnproevers onder ons! Zeer hartelijke mensen met passie voor hun vak! Wij komen zeker terug!

45. Gisteravond met vrienden gegeten bij Degust. We kunnen niet anders zeggen dan top!

Eerlijk is eerlijk, na vooraf wat foto's bekeken te hebben op internet, wisten we niet zo goed wat we moesten verwachten, maar we hebben absoluut geen spijt van de keuze voor dit restaurant.

Het eten was geweldig en de aandacht die je krijgt vind je nergens. Stuk voor stuk mensen die passie hebben voor hun vak en die het gevoel geven dat ze het fijn vinden dat je er bent. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren.

Daarnaast is de aanwezige kennis over bieren en wijnen verbluffend te noemen.

Echt een absolute aanrader en zeker een aanwinst voor Hoogeveen. Wij komen binnenkort zeker nog een keer.

46. Jos de vries

We hebben er nu een aantal keren gegeten en elke keer is het heerlijk! Verschillende gerechten en altijd erg goede adviezen over de bieren en wijnen. De kleine proeverij als voorgerecht is zeker een aanrader en op deze manier kun je ook een keer iets proberen wat je in eerste instantie niet zo snel zal bestellen. Het restaurant ziet er gezellig uit en de sfeer is erg ontspannen. Maurits en Doinja zorgen perfect voor je.

47. Hans Pannekoek

We hebben nu diverse keren bij Degust gegeten en iedere keer weer genoten. Heel smaakvolle gerechten mooi geserveerd en goed gebruik van veelal lokale ingredienten.

De wijnadviezen van Maurits kun je met een gerust hart opvolgen. De meeste wijnen zijn ook per glas verkrijgbaar en dat is toch leuk als je per gerecht iets bijpassend wil drinken.

n.b.

Het is zeker geen restaurant waar de gerechten van je bord waaien als de deur open gaat. Kortom goede porties.

48. Gisteravond een heerlijke avond gehad bij Degust. Het eten was origineel, lekker en mooi aangekleed. De service was perfect, we kregen op verzoek een duidelijke uitleg over de wijnen, bieren en desserts. Het enthousiasme van zowel Doinja als Maurits zorgt voor meer dan een avondje uit eten.

De prijs was heel schappelijk.

Een absolute aanrader voor wie in de buurt van Hoogeveen goed en lekker wil eten.

49. Dégust: een aanwinst voor Hoogeveen! Een leuk klein restaurant, gezellig ingericht met open keuken. Een vriendelijk stel bestiert de bar en keuken. We hebben ons volledig overgegeven en een verrassingsmenu met bijpassende wijnen besteld. Het eten was bijzonder goed, soms zelfs goddelijk. Wat we erg leuk vonden is dat er gebruik wordt gemaakt van lokale producten; een compote met ingredienten uit tiendeveen, een kaaskoekje van de lokale bakker en bietjes uit eigen moestuin. De gekozen wijnen waren heel erg goed afgestemd op de gerechten. Elke gang werden we aan tafel getrakteerd op het enthousiasme van het stel wanneer de gerechten en de wijnen werden gebracht. Er was overduidelijk met passie voor eten en liefde voor de gast gekookt! In culinair en gastheerschap opzicht verdient dit restaurant een dikke 10!

50. cor van den Berg

Een aantal keren de aanbevelingen van Maurits opgevolgd v.w.b. De bierkeuze en volgorde van drinken. Nu met 3 personen gegeten. Wederom goede adviezen en van Doinja niet alleen goede uitleg en mooie presentatie, maar alle gangen ook zeer lekker en goed op smaak. Een verademing na een aantal mindere ervaringen bij diverse andere restaurants.

Kortom DOEN.

51. Deze nieuwe auberge in Hoogeveen is een regelrechte aanrader. De eigenaren staan zelf in de zaak: Doinja kookt heerlijk en Maurits bedient met flair, charme maar bovenal kennis; de biefstuk en ossenhaas zijn fantastisch. Met de ambiance denk je in een klein restaurantje in Antwerpen te zitten: een Vlaamse huiskamer. Dus zonder meer voor een ieder die prijsvriendelijk, geholpen door aardige mensen, lekker wil eten, moet zeker naar Dégust gaan!
    Karen en ik komen er "zeker en vast" terug.