Nieuwste foto's in Assen

Dank je wel Aljo en Sandra

2. Aljo en Sandra Prinsen's profielfoto
    Aljo en Sandra Prinsen heeft een recensie geschreven voor Eetcafe by JenJ

Aljo en Sandra Prinsen

Wij hebben 2 dagen vrijdag en zaterdag tijdens de SBK weekend er heerlijk gegeten. Een heel gezellige sfeer, de bediening was perfect. De gastheer kwam geregeld tussen de gangen door een praatje maken. Zeker de moeite waard en aanrader om daar te eten. Een super gezellig eetcafé. Volgend jaar gaan we er weer heen tijdens het SBK weekend.

3. Jeroen 's profielfoto
    Van restaurant

Dank je wel voor de mooie woorden! Gezellig dat jullie er waren…

4. Trijnko Koning's profielfoto
    Trijnko Koning heeft een recensie geschreven voor Eetcafe by JenJ

Trijnko Koning

In één woord fantastisch!

• Eindcijfer 10
  5. P. Titulaer-Dreijer's profielfoto
    P. Titulaer-Dreijer heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Jonge

P. Titulaer-Dreijer

Helaas was het diner een grote teleurstelling. We kozen het 3 gangenmenu. Het door ons gekozen gerecht was niet meer voorradig en we kregen zonder overleg een bord "aspergesoep". Deze witte waterige substantie smaakte nergens naar en was ook niet gelijk aan de omschrijving op de kaart. De gastvrouw (wat een horeca-topper) heeft dit fantastisch voor ons opgelost. We kregen ipv de
    "soep" een heerlijk ander voorgerecht.

Maar ook het hoofdgerecht en het dessert scoorden ver onder de maat. De vis was gortdroog, de asperges slecht geschild en alles smakeloos. Het dessert zag er prachtig uit maar was mierzoet, had een droog en 'stoffig' mondgevoel.

Tot slot werd er ook nog €6 te veel berekend waar 3 medewerkers over stonden te steggelen hoe dit nou kon en of en hoe dit opgelost ging worden. Waar is de service? Al met al geen gezellige avond dineren.

Het ontbijt, de volgende ochtend, overtrof onze verwachtingen na alle ervaringen van de vorige avond. Vers, uitgebreid, veel keus. Kortom: prima, we hebben hier van genoten.

6,3
  6. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Queens
    Nederlands Assen

Heerlijk gegeten, vlotte bediening!
    Wel even reserveren vooraf, want het was gezellig druk gisteren.

7. Rsluijmers's profielfoto
    Rsluijmers heeft een recensie geschreven voor De Fontein
    Lunchroom Assen

Rsluijmers

Eten besteld duurde 1 uur en 40 minuten als het zo druk is kun je wellicht
    Dit laten weten als je besteld.
    Wij bestellen wel vaker maar vaak lang wachten, terwijl eten goed is.
    Niet netjes .R.sluijmers.

8. Poort van Assen's profielfoto
    Poort van Assen heeft gereageerd op een recensie van De Poort van Assen

Dank je wel voor de mooie recensie, fijn dat jullie graag bij ons komen eten!

9. Ria van der Ploeg's profielfoto
    Ria van der Ploeg heeft een recensie geschreven voor De Poort van Assen

Ria van der Ploeg

We hebben heerlijk gegeten.
    Gezellige sfeer.
    We komen hier graag

10. Jeroen 's profielfoto

Beste A Bergman Kamstra,

Bedankt voor uw schrijven.
    Wij hadden inderdaad door omstandigheden, een kok te weinig, en hebben daardoor besloten niet meer gasten aan te nemen, en de tijden van gasten te verspreiden.

We hadden er ook voor kunnen kiezen om niet open te gaan en gasten af te zeggen maar uit service overweging hebben wij dat niet gedaan.

Gelukkig heeft onze kok keihard gewerkt om er wat lekkers van te maken en dat is gelukkig gelukt. De volgende keer zijn er vast weer 2 koks.

Tot snel! Met vriendelijke groet

11. Aafbk's profielfoto
    Aafbk heeft een recensie geschreven voor Eetcafe by JenJ

Het eten was prima, bediening ook goed. Maar door te weinig personeel in de keuken was de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht veel te lang.

12. Poort van Assen's profielfoto
    Poort van Assen heeft gereageerd op een recensie van De Poort van Assen

Mooie recensie, dank u wel daarvoor en heel graag tot ziens!

13. Poort van Assen's profielfoto
    Poort van Assen heeft gereageerd op een recensie van De Poort van Assen

Wat een prachtige recensie en we zijn blij dat u zo tevreden was en lekker hebt kunnen genieten van het eten samen, daar doen we het voor!

14. Poort van Assen's profielfoto
    Poort van Assen heeft gereageerd op een recensie van De Poort van Assen

Een mooie recensie, dank u wel daarvoor! En heel graag tot ziens!

15. Teun's profielfoto
    Teun heeft een recensie geschreven voor De Poort van Assen

We hadden het theatermenu. Heerlijk gegeten en gedronken. En een leuke verassing bij het dessert, want ik was jarig geweest! Aardige bediening, goede service. Bedankt voor de gezellige avond. Wij komen zeker terug...

16. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor De Witterbrug

Slechte bediening.

• Eindcijfer 1
  17. Hanneke's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor De Poort van Assen

Weer heerlijk gegeten.

• Eindcijfer 10
  18. Even een avondje uit met vrouwlief naar dit geweldige restaurant.

Ik ben een moeilijke eter, maar de bediening vertelde mij "we kunnen alles voor u regelen, geef maar aan wat u echt niet wilt" en ze raadde ons een proeverij aan; 4 voor-, 4 hoofd- en 4 nagerechten. Vrouwlief wilde dit al heel lang maar als moeilijke eter toch lastig. Maar ik dacht ik waag het erop.

Het eten was vol van smaak, de bediening gaf bij elk bord een goede uitleg wat er op tafel stond en kon mij zelfs bij de rabarber vertellen dat hij nooit rabarber lustte (ik ook niet) maar deze wel. Dus daar ging ik dan, de niet eter die rabarber probeert. Maar ook dit was lekker en smaakvol en idd deze rabarber kon ik zelfs eten.

In alle eerlijkheid heb ik nog nooit zo een avond gehad, waarbij ik echt heb genoten van uit eten gaan. Vaak is het voor mij een carpaccio, vleesje, toetje en weer weg. Maar nu en met name door de bediening en de kennis die zij van producten hebben, hebben we samen een geweldig diner gehad. En hebben we voor het eerst ruim 2 uur gedineerd.

Dank aan de hele crew van dit restaurant voor deze avond. Ik zou zeggen ga langs en probeer het zelf, je zal verbaasd zijn van wat ze bereiden en wat dit restaurant u kan bieden tegen een mooie prijs

19. Jeroen 's profielfoto

Dank u wel!

20. Danny's profielfoto
    Danny heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

De bediening was prima…
    Sorry maar meer positiefs kan ik er niet aan geven.

Mijn pasta was meelachtig en droog in een saus die wel wat weg had van snot.

Ik kon tijdens het afrekenen een glimps zien van de keukenvloer. Er moet door de schaalgrootte onmeunig hard worden gewerkt en dan valt er wel eens wat op de vloer. Maar pak dat dan op en gooi het weg maar laat het niet liggen.
    Wat een zooi. Met die (boeie) mentaliteit werken er dus ook mensen aan ons eten.

Jullie zijn gewoon te groot geworden, dat is te zien en niet vol te houden.
    Gewoon een teleurstelling.

4,1