1. P. Titulaer-Dreijer

Helaas was het diner een grote teleurstelling. We kozen het 3 gangenmenu. Het door ons gekozen gerecht was niet meer voorradig en we kregen zonder overleg een bord "aspergesoep". Deze witte waterige substantie smaakte nergens naar en was ook niet gelijk aan de omschrijving op de kaart. De gastvrouw (wat een horeca-topper) heeft dit fantastisch voor ons opgelost. We kregen ipv de
    "soep" een heerlijk ander voorgerecht.

Maar ook het hoofdgerecht en het dessert scoorden ver onder de maat. De vis was gortdroog, de asperges slecht geschild en alles smakeloos. Het dessert zag er prachtig uit maar was mierzoet, had een droog en 'stoffig' mondgevoel.

Tot slot werd er ook nog €6 te veel berekend waar 3 medewerkers over stonden te steggelen hoe dit nou kon en of en hoe dit opgelost ging worden. Waar is de service? Al met al geen gezellige avond dineren.

Het ontbijt, de volgende ochtend, overtrof onze verwachtingen na alle ervaringen van de vorige avond. Vers, uitgebreid, veel keus. Kortom: prima, we hebben hier van genoten.

6,3