• Lid sinds 30 november 2009

Pizzeria Picco Bello

Assen

New York Pizza

Assen

Tini M heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tini M's profielfoto
    Tini M heeft een recensie geschreven voor We Wok
    Chinees-Indisch Groningen

Goede service, lage prijs, eten twijfelachtig.
    De eerste happen smaakten redelijk oke (zeker gezien de prijs), maar er zitten vreselijk dikke stukken vet tussen het vlees. In 1 bord rijst met babi pangang wel 6 maal een smerige brok vet.

2. Tini M's profielfoto
    Tini M heeft een recensie geschreven voor Westersingelbar

Tini M

Slecht! Slecht! Slecht! Na 45 minuten gebeld en kreeg te horen dat mijn eten (eindelijk) onderweg was, oke, kan gebeuren, maar de beloofde 5 minuten van toen werden bijna 10min. 2x lamachun besteld. Beide een kale, lege pannenkoek met 2 tot 4 stukjes vlees en een mini miezerig beetje kaas (beide besteld met dubbel kaas en dus ook extra kaast besteld), daarbij zat er rauwe ui bij op, bah! Rauw! Waardeloos!! Veel te asociaal duur voor bijna niets! Kaal deeg kan ik ook in de magnetron flikkeren. Van alle bestellingen die ik jarenlang heb gedaan was dit absoluut de meest slechte. En alsof dat alleen niet erg genoeg was, moest ik aan de deur ook nog eens 1.50 meer betalen dan de website aangaf.
    Nooit weer!

3. Tini M's profielfoto
    Tini M vindt de recensie door Tini M voor Rob's Cafetaria leuk

Slecht! Slecht! Slecht!

Meiden hebben totaal geen oog voor de klant en absoluut geen verstand van zaken. Wanneer je staat te wachten wordt je bestelling rustig vanaf 3 meter verderop (al hangend met de ellebogen over de toonbank) opgenomen op een kladje. Jammer dat de baas zelf (over wie we toch goede dingen horen) geen kundig personeel aanneemt voor de momenten dat hij er zelf niet is.

Eten was belabberd. Patat veel en veel te zout, na al een tijd zitten met de rest van het eten werd nog even medegedeeld dat een deel van de bestelling toch nog later kwam. Uien in de berenhap niet gaar, hamburger niet gaar, pindasaus waterig, voor 5 euro patat later meegenomen naar huis, omdat daar nog mensen zaten te wachten op eten en achteraf buiten zagen we pas dat dit wel een heel zielig klein beetje patat was (bij Alle! andere patatzaken in de stad krijg je voor 5 eu. dubbel zoveel of meer).

Tijdens het eten nog live getuige geweest van een klant die verkeerde patat bij zijn bestelling kreeg en toen hij het aangaf hadden de meiden weinig anders te melden dan "oh... ja... tja... oh...", waarop na een ongemakkelijke minuut de klant maar aanbood de verkeerde patat mee te nemen. Werd nog even achter hem aan geschreeuwd terwijl hij al bij de deur stond dat er toch wel een extra kipkorn bij zat.

Een aantal maanden terug hier ook al eens geweest en vreselijk teleurgesteld door eten uit oud vet en ook slechte kwaliteit. Helaas er vandaag achter gekomen dat het niet verbeterd is, enkel achteruit gegaan. Jammer, wij komen hier zeker niet terug!

Een van de slechtste cafetaria ervaringen uit mijn leven.

1,5
  4. Tini M's profielfoto
    Tini M heeft een recensie geschreven voor Rob's Cafetaria

Slecht! Slecht! Slecht!

Een van de slechtste cafetaria ervaringen uit mijn leven.

1,5
  5. Tini M's profielfoto
    Tini M heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Picco Bello

Twee keer lasagne besteld, met italiaans brood en salade, op verschillende dagen. Beide keren ruim binnen 45 minuten bezorgd, broodjes vers en warm, lasagne zelfs nog heet, alles ontzettend lekker. Salades apart in een zakje, koel bij aankomst, alles vers en knapperig, dik verdiende 10!

6. Tini M's profielfoto
    Tini M heeft een recensie geschreven voor Yankee Doodle

Slechte prijs/kwaliteit verhouding, voedsel is niet echt vers.
    Als er veel gemaakt wordt en weinig gegeten van een bepaald soort blijft het gewoon liggen en als je ook nog wat te drinken wil ben je uiteindelijk redelijk duur uit. Je kan het voor dezelfde prijs, maar dan wel vers op bestelling gemaakt in andere gelegenheden ook krijgen.

Bepaald geen aanrader, vooral wegens hygiene van mij slechts een 1.

2,6
  7. Tini M's profielfoto
    Tini M heeft een recensie geschreven voor Holyland

Prima eetgelegenheid als je er geen frituurvoedsel besteld.

Prijs/kwaliteitverhouding is goed, niet het beste eten van de stad, maar zeker goed om eens te herhalen.

Mijn voorkeur gaat wel uit naar bestellen en bezorgen, want binnen eten is niet zo gezellig.

8. Tini M's profielfoto
    Tini M heeft een recensie geschreven voor Plein 10
    Lunchroom Assen

Ik kom hier al jaren, ook met familie en vrienden en ik blijf er komen, prijzen laag, eten en drinken supergoed, er werken leuke mensen, altijd vrolijk en de service is geweldig!

9. Tini M's profielfoto
    Tini M heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Vaak besteld hier, keer op keer gelazer, er word altijd verbetering beloofd, nooit gezien en gemerkt, ben gestopt met proberen en heb de hoop volledig opgegeven.

Alles is naar verhouding belachelijk duur, pizza's worden lauw of koud bezorgd, taaie korsten, druipend van het vet, vaak zelfs zo erg dat het vet door de bodem van de doos drupt, personeel heeft slechts een grote mond op commentaar en als ze je zijn vergeten kom je na ruim een uur gewoon weer onderaan op de lijst, mag je nog eens een uur wachten. Het interesseert ze niets. Als de service slecht is en je geeft geen fooi krijg je er nog gemopper achteraan ook. Het enige wat je dan nog kan doen is een godsvermogen aan telefoonkosten uitgeven om een klacht in te dienen bij iemand die er totaal niets van begrijpt, waar vervolgens gewoon niets mee gedaan word.

Vaak bestellingen geweigerd wegens onvoldoende personeel of omdat de pizzabodems op zijn, zelfs in weekenden aan het begin van de avond al, compensatie voor de rotzooi komt er hooguit in een korting van 2,50 euro(die vaak ook niet eens word gebracht zoals beloofd), die je vervolgens niet eens mag inwisselen bij een actiepizza, dus daar heb je ook niets aan.

Kan nog uuuuren klagen over deze toko, maar kort samengevat: Als je verstandig bent bestel je hier geen eten, zelfs niet bij hoge uitzondering! Eigenlijk moesten ze deze tent sluiten.

10. Tini M's profielfoto
    Tini M heeft een recensie geschreven voor Sinbad
    Italiaans Assen

Super zoals altijd, bezorging ruim binnen de 45 minuten. Goede kwaliteit eten, goed warm bij aankomst, heel ruime porties, salades lekker vers, vlees goed gebakken, niet te vet en niet droog en alles is ontzettend betaalbaar.

Lage prijs, goeie service en super voedsel.

11. Tini M's profielfoto
    Tini M heeft een recensie geschreven voor Amigo
    Pizzeria Assen

Bar en bar slecht, zo beroerd heb ik nog nooit meegemaakt.
    Bijna 15 euro neertellen voor een kleine pizza, de bestelde en duur-betaalde pepperoni was vervangen door plakjes worst, de bestelde en duur-betaalde bacon vervangen door flinterdunne reepjes spek, van de salami was over de hele pizza slechts een half plakje te vinden, wederom ook dik voor betaald. De rest van de pizza was overladen met ui, waardoor de rest (waar al weinig van was) niet meer te proeven was, zelfs de mozzarella was nauwelijks te proeven. Daarbij was de pizza ook nog lauw bij aankomst.