Nieuwste foto's in Terherne

Laatste updates in Terherne

1. Margreet Haringsma's profielfoto
    Margreet Haringsma heeft een recensie geschreven voor 't Schippershuis

Margreet Haringsma

Gisteren heerlijk gegeten met ons gezin ter ere van mijn man zijn 70ste verjaardag. Bediening was vlot en speelden ook leuk op onze kleinkinderen in als die iets bestelden of vroegen. Super!

2. LJ's profielfoto
    LJ heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Heerlijk gegeten en glutenvrij was geen probleem.
    Zeer vriendelijke bediening, een top avond gehad.
    Zeker een aanrader en wij komen zeker weer!!

3. Jan Withag's profielfoto
    Jan Withag heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Portunus

Jan Withag

Gisteren gezellig gegeten bij Portunes. De bediening is altijd bijzonder vriendelijk. Eten smaakte uitstekend. Altijd de moeite waard om een lekker hapje te eten voor een redelijke prijs. Mijn complimenten!👍🍺

4. Stan's profielfoto
    Stan heeft een recensie geschreven voor Picknickers
    Internationaal Terherne

De sfeer van deze plek is echt heel goed. Leuke muziek, frisse kleuren van stoelen en tafels en tof bij het water. We zijn niet snel klagers, maar we hadden een griekse salade met kip waarvan een stuk rauw was. Dat is voor ons echt niet oké. Na dit te hebben aangegeven werd bevestigd dat dit niet de bedoeling was. Dus hopelijk hebben andere deze ervaring niet.

5. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor SALT
    Internationaal Terherne

Beste mensen, LET OP WAT U EET!
    Wij komen al enige jaren bij dit restaurant (vorige eigenaar) en was altijd goed.
    Nu zijn we op 4 augustus geweest bij de nieuwe eigenaar en hebben daar een zeer onsmakelijke ervaring gehad.
    Ik had als voorgerecht een Vis duo besteld, met paling en gerookte zalm met aardappelsalade, Prijs €13,50.
    Heb eerst de aardappelsalade opgegeten, was niets mis mee maar past mijns inziens niet bij een vis duo, daarna de reepjes paling, ook goed. Maar de zalm had ik direct al mijn bedenkingen over. Was in een torentje opgerold en zag er gelig uit.
    Heb de zalm uitgerold tot 2 dunne plakken en zag toen tot mijn ontsteltenis dat de ene plak voor 1 derde bruin was en de andere voor 1 vierde.
    De serveerster er bij en haar gezegd dat ik de zalm wel erg onfris vond, zij ook. Zij met het bord naar de keuken en kwam enige minuten later weer terug met de mededeling dat het toch echt verse zalm was! Ja WAS klopt vast wel. Ze hebben dan nog wel het fatsoen gehad om het van de rekening te halen maar bij thuiskomst stak er bij mij toch wel enige woede op omdat ik op internet dit nagezocht heb en er bij wikipedia toch echt staat dat als de zalm bruin is deze echt bedorven is!
    Ik had nu dus gewoon met een voedselvergiftiging kunnen zitten.
    Ik vind dit gewoon abnormaal, temeer, omdat een stel net na ons ook de vis duo wou bestellen en toen gezegd werd dat deze op was…
    Ik ben hier nu zo boos over dat ik ook nog voornemens ben om contact op te nemen met de voedsel en waren autoriteit.
    Dus WEET WAT U EET.

6. antje's profielfoto
    antje heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Portunus

Heerlijk gegeten en een zeer prettige service. Je zit werkelijk op een toplocatie en kan heerlijk van de boten genieten.

7. portunus's profielfoto
    portunus heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Portunus

Het is wat een late reactie maar toch even tekst en uitleg.
    Inderdaad, honden zijn binnen in ons eetcafé niet toegestaan. (Wel op het terras)
    Dit is al ruim 10 jaar zo bij ons.
    U kunt als hondenbezitter er niet vanuit gaan dat u overal maar welkom bent met hond.
    We hebben alles meegemaakt met "lieve" honden. Vechten in de zaak, blaffen naar de gasten, de boel omver trekken, in de tafelpoten bijten, op de tafel, plassen in de zaak, in de weg liggen, opstaan als je met een dienblad vol voorbij loopt. Er komt dan een moment dan is het klaar. En wat blijkt, het is één van de beste beslissingen ooit. Vele gasten waarderen het dat er geen honden zijn toegestaan. Tuurlijk is het jammer voor u. Voortaan eerst dan maar even vragen of de hond binnen mag.

8. Evelien Lanting's profielfoto
    Evelien Lanting heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Portunus

Evelien Lanting

We zijn nu 2 avonden hier geweest en gaan vanavond voor de 3e keer hier eten. Je wordt hier heel vriendelijk geholpen en het eten is super. De gamba's zijn zeker een aanrader, deze heb ik nog nooit ergens zo lekker gegeten. Verder is alles super vers en van goede kwaliteit. Ik kan iedereen Potunus zeker aanraden.

9. FAM. Haaijes's profielfoto
    FAM. Haaijes heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Portunus

FAM. Haaijes

We hebben er heerlijk gegeten en de mensen waren erg vriendelijk. De moeite waard wij gaan zeker nog een keer.

10. Skutsjeskipper's profielfoto
    Skutsjeskipper heeft een recensie geschreven voor 't Schippershuis

Top restaurant van Nederland, kwaliteit, sfeer en bediening!

11. Corinn's profielfoto
    Corinn heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Portunus

Hadden 's middags al gereserveerd. Toen wij aankwamen mocht hond niet mee naar binnen. Mochten op terras zitten. Het is een dag met buien en koud. Dus zeker niet. In andere restaurants was alles al vol. En het was nergens vermeld dat er geen honden mochten. Nu dus aan de afhaalpannekoek. Kom hier nooit meer.

12. Kokkie's profielfoto
    Kokkie heeft een recensie geschreven voor SALT

Kokkie

Werkelijk, zo zout heb ik het de afgelopen jaren niet meegemaakt: een drama.
    Personeel wat ongemotiveerd rondloopt, een bord met eten waarbij je je afvraagt of ze in de keuken niet kunnen snijden en alles opgevuld met kappertjes. Inderdaad: zo zout kun je het nergens anders eten.
    Een leuke plek maar een totaal mislukt concept.

Daarnaast loopt de eigenaresse het personeel te corrigeren (lees: afblaffen) waar de gasten bij zijn.
    Train je personeel dan vóór je ze aan het werk zet.
    En: leer je kok eten koken want wat er op de borden ligt is mooi voor het oog maar slecht te eten.

13. Martine's profielfoto
    Martine heeft een recensie geschreven voor Picknickers

Martine

WOW! Wat een toffe zaak. Relaxte uitstraling van zowel aankleding als personeel. GIngen een paar kleine dingen verkeerd aan de tafel naast ons, maar management grijpt gelijk op een positieve manier in die zowel prettig is voor de medewerker als voor de gast. Wij gaan zeker vaker terug komen.

14. Hank Denters's profielfoto
    Hank Denters heeft een recensie geschreven voor Picknickers

Hank Denters

Bijzonder weekend voor mij en mijn familie. Met Picknickers als een passende setting. Eén door mij gepland feestje en een verrassing, daags daarvoor van mijn a.s. schoonzoon... We hebben ieder op eigen wijze enorm genoten van het lekkere eten en de ongedwongen, vriendelijke en snelle bediening.

15. J.B.'s profielfoto
    J.B. heeft een recensie geschreven voor Picknickers
    Internationaal Terherne

Met een groep van 9 mensen ontbeten.
    Goed eten, fijne bediening en mooie plek.
    Dank!

16. Anne van der Velde's profielfoto
    Anne van der Velde heeft een recensie geschreven voor Picknickers

Anne van der Velde

Beste mensen, we komen al jaren met veel plezier bij jullie koffie drinken, borrelen of eten en gaan altijd blij en voldaan naar huis. Jullie volgende verbouwing zou wel eens met sanitair te maken kunnen hebben…. Ik wens jullie een topzomer! Veel succes en tot de volgende keer.

17. Margriet's profielfoto
    Margriet heeft een recensie geschreven voor Picknickers

Margriet

Heerlijk gegeten met ons tweetjes in de kas. Alles echt smaakvol en verzorgd gepresenteerd, de bediening was enorm vriendelijk en de sfeer lekker ontspannen. Aanrader!

18. Kathinka's profielfoto
    Kathinka heeft een recensie geschreven voor Picknickers

Kathinka

Heerlijke plek om een middag te zitten met een (klein) kindje. Het eten smaakt goed, lekkere uitgebreide kaart. De bediening is vriendelijk maar écht onervaren. Er zou een betere mix moeten zijn tussen ervaren en onervaren medewerkers. Ze bedoelen het allemaal goed, maar het ontbreekt aan goede begeleiding. Jammer! Want met goede service is het plaatje compleet :)

19. Mindou's profielfoto
    Mindou heeft een recensie geschreven voor Picknickers
    Internationaal Terherne

Altijd heerlijk eten, lekker plekje in de kas deze keer, toplocatie! Heerlijk aan het water.

20. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Picknickers

Jacqueline

Top ervaring! Reservering uurtje van tevoren via de website gemaakt en was prima doorgekomen.
    Bij het aanmeldpunt werden we direct zeer vriendelijk en vrolijk welkom geheten; wat een goede binnenkomer! Behulpzaam in onze keuze voor het beste buitentafeltje in de zon.
    Vlotte en vriendelijke bediening. De dienstdoende restaurantmanager houdt alles zeer goed in de gaten en reageert alert. Goede kwaliteit eten, met zorg bereid, een feestje om te zien en nog meer om te proeven. Voorgerecht: groene salade met gerookte forelfilet en citroenmayonaise. Hoofdgerecht: Runderbavette (top mals en medium!) met kappertjestapenade en geroosterde venkel. Iets meer groente standaard bij het hoofgerecht zou nog fijner zijn.
    Wij voelden ons helemaal welkom als gast! We komen volgende vakantie zeker weer!