• Lid sinds 16 januari 2014

De Smoks

Zelhem

1. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal de Groes

Complimenten! Alle gerechtjes waren super lekker en een geweldig gastvrije bediening. Dankjulliewel voor deze heerlijke avond uit.

2. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Picknickers
    Internationaal Terherne

Anja

Wij komen hier geregeld en het is altijd genieten.
    Picknickers serveert heerlijke bijzondere gerechten. De kaart wisselt geregeld en de gerechten worden met veel zorg bereid.
    De bediening is super vriendelijk en heel gastvrij. Bij dieetwensen wordt er
    goed meegedacht.
    Tot slot het bijzonder mooie plekje aan de Heerenzijl brug. Een heerlijk terras waar je kunt loungen maar ook aan tafel kunt dineren.
    Na al onze bezoeken kan ik nog steeds geen minpuntje bedenken. Gewoon enorm genieten!

3. Anja's profielfoto
    Anja heeft gereageerd op een recensie van De Smoks

Deze reactie is volstrekt niet op zijn plaats en niet netjes.

4. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Smoks
    Nederlands Zelhem

Wederom een heerlijke avond. Gewoon enorm genieten en je heerlijk verwend voelen, wat een gastheerschap.

5. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Gebroeders

Vanavond hadden wij een klein maar bijzonder verjaardagsfeestje te vieren. Wat hebben wij mogen genieten van een werkelijk heerlijke avond. Wat een gastheerschap! Het eten was werkelijk voortreffelijk ook met een gluten allergie. Dankjewel heren voor deze mooi avond. Tot snel!

6. Anja's profielfoto
    Anja vindt de recensie door linda voor De Gebroeders leuk

Heerlijk gegeten. Had echt nergens iets op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel. 1 van de beste restaurants waar we hebben gegeten. Kan niet wachten tot de volgende keer!

7. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Uitspanning 't Peeske

Afgelopen zondag voor de tweede keer een absoluut slechte ervaring met 't Peeske. De bediening is totaal niet correct. Geen vriendelijke ontvangst en om wat te bestellen moet je redelijk wat moeite doen. Vervolgens worden de borden lomp voor je neergezet zonder dat er wat gezegd wordt. Zelfs geen smakelijk eten.......
    Borden worden ook niet uitgehaald. Uiteindelijk dan maar betalen bij de kassa, ook dit duurde even omdat het personeel druk met elkaar stond te kletsen.

Jammer van dit, in potentie, leuke restaurant op een ontzettend mooie locatie.