• Lid sinds 2 september 2014

Lekker Puh

Groet

1. Douwe's profielfoto
    Douwe heeft een recensie geschreven voor Koen's Gastrobar

Werkelijk fantastisch, wat een topper! We hebben hier heerlijk gegeten, alle gerechten perfect in balans. De gastheer zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. Ik had het liefst een 11 gegeven, maar de score gaat maar tot 10 helaas. Uitstekende snoekbaarsfilet, lekkere smeuïge risotto en een dessert om U tegen te zeggen. Bedankt voor de mooie avond die wij bij jullie hebben gehad.

2. Douwe's profielfoto
    Douwe heeft een recensie geschreven voor Kaatje bij de Sluis

Via Groupon waren we hier terechtgekomen. Misschien wat te hoge verwachtingen want we hadden nog nooit een Michelin sterren-restaurant bezocht. Gelukkig was de temperatuur binnen heerlijk: de airco's deden goed hun werk. Ik had uitzicht op de keuken, waar ik de dames de gehele avond druk heen en weer zag rennen. Ook viel mijn oog (telkens) op de gastvrouw die geregeld zelf een slok wijn nam, zou dat erbij horen of was dat niet voor mijn ogen bestemd? Mijn cola werd keurig in een wijnglas geserveerd, maar alleen wel met een grote scheur/barst in het glas. Dat vonden wij persoonlijk niet kunnen. In de lamsnek trof ik een bot aan, dat was ook een tegenvaller. Toen ik hier wat van zei werd er helaas niets mee gedaan. De overige gerechten waren overigens tot in de perfectie bereid. Klein van formaat, maar erg lekker. Hoe anders was het kaasplankje: 6 enorme stukken die totaal niet in verhouding stonden tot de andere formaten van de gangen/porties. Waarom zoveel kaas? Al met al waren de dames die serveerden erg afstandelijk naar onze mening, maar misschien hoort dat zo. Voor ons niet voor herhaling vatbaar, maar misschien zijn wij ook wel niet de doelgroep van dit restaurant.

4,1
  3. Douwe's profielfoto
    Douwe heeft een recensie geschreven voor Saray

Via Groupon hier terechtgekomen. Eenvoudig, weinig waar voor je geld. Vieze borden en kwaliteit van het eten matig. Wel erg vriendelijke serveersters.

4. Douwe's profielfoto
    Douwe heeft een recensie geschreven voor Lotus Sakura

Afgelopen zaterdag via Groupon hier terechtgekomen. Ik weet niet waar alle positieve recensies op gebaseerd zijn, maar wij vonden het een absolute tegenvaller. De 'chef-wok', wie tevens eigenaar is, zat hardop te schelden op de klanten die de wok en de grill door elkaar haalden en met het verkeerde bordje bij hem kwamen.

Toen vervolgens een klein jongetje ijs (zelf) wilde tappen op een softijsmachine met geschat 50 bar druk erachter ging dat mis. Het ijs viel op de grond. Een serveerster ging helemaal uit haar dak tegen dit jongetje. De jongen wist niet wat hem overkwam! Wij kregen echt medelijden met hem.

Tot besluit bestelde ik een cappuccino. De serveerster kwam met een gewone koffie aanzetten waarop ik vroeg: "Volgens mij is dit geen cappuccino". Hierop antwoordde de medewerkster geïrriteerd: "Ja hoor dit is wel cappuccino meneer!". Eigenlijk wilde ik de discussie niet aan maar ik zei: "Ik zou toch graag een cappuccino lusten". De medewerker nam zonder pardon mijn kopje weer mee en kwam terug met cappuccino en zei: "Ja, ik heb er ook helemaal geen verstand van eigenlijk".

Toegegeven, je mag niet veel verwachten van slechts 10 euro per persoon, maar deze ervaring heeft ons avondje uit er niet beter op gemaakt. Gemiste kans van Lotus Sakura!

5. Douwe's profielfoto
    Douwe heeft een recensie geschreven voor Lekker Puh
    Nederlands Groet

Afgelopen zaterdag zijn wij hier met z'n twaalven wezen eten, waaronder 3 kleine kinderen. Dit gezellige restaurant is heel goed (in)gericht ook op kinderen en het eten is zeer goed. De bediening is vlot en zeer attent. Een echte aanrader, we hebben een hele gezellige avond gehad, bedankt!