Nieuwste foto's in Ootmarsum

Laatste updates in Ootmarsum

1. Christine's profielfoto
    Christine heeft een recensie geschreven voor Via Grande

Vanavond hebben we gegeten bij dit restaurant. Helaas heeft dit restaurant het concept van gastvrijheid en het serveren van eten en drinken niet goed begrepen.

Het begint al met hoe de eigenaresse ons op verschillende manieren heeft benaderd. Schatten van mensen hun leeftijd en dit aan gasten vertellen getuigt niet van begrip voor het vak horeca, naar mijn mening.

De menukaart was niet goed samengesteld en wanneer je ijsthee bestelde, kreeg je soms groene ijsthee en soms normale, (merkloos uit pak), terwijl ze wel de hoofdprijs rekenden. Dit lijkt me niet de bedoeling.

Het eten was over het algemeen zeer matig pizza’s niet gaar en mijn schoondochter haar pastagerecht met kip en roomsaus die rood was. Bij een hoofdgerecht (tournedos) van €34,95 verwacht je ook dat alle bijgerechten aanwezig zijn. Helaas vergaten ze het garnituur. Ik had ook nog spaghetti van €6,- als bijgerecht, maar deze was niet goed op smaak.

Ik schrijf deze recensie omdat ik niet de kans kreeg om dit aan de tafel te bespreken, aangezien de eigenaresse zich opstelde alsof ze geen feedback kon accepteren.

2. Familie Hattem's profielfoto
    Familie Hattem heeft een recensie geschreven voor 't Pläske

Paar keer gegeten, op internet staan andere gerechten dan op de kaart. Vonden het te druk, teveel lawaai en teveel tafels in een kleine ruimte. Vroeger vaak geweest, maar is nu toch niet meer wat het was, helaas ook eten terug moeten sturen, rauw vlees.

3. Nj de graaf's profielfoto
    Nj de graaf heeft een recensie geschreven voor 't Pläske

Nj de graaf

Gewoon erg goed en zeer vriendelijke bediening.

• Eindcijfer 10
  4. C. Veen's profielfoto
    C. Veen heeft een recensie geschreven voor De Pastorie

Vriendelijk personeel, bediening vlot, rustige achtergrondmuziek. Eten was vrij smakeloos, sauzen te boterig. Hoeveelheid was aan krappe kant. Frietjes werden apart in rekening gebracht.

5. Derk's profielfoto
    Derk heeft een recensie geschreven voor Via Grande

Vanaf de camping in Ootmarsum hier avondeten gehaald. Ivm. coeliakie 2x glutenvrije diavola en voor mij calzone frutti di mare (normaal). Het was om de vingers bij af te likken. Heerlijke pure smaken, smaakvol deeg, heerlijke tomatensmaak, verse paprika, rode ui en salami. Kortom genieten! De calzone was meer dan gevuld, heerlijk deeg en inhoud met zachte knoflooksaus apart(met gluten).
    Je merkt dat het een restaurant is met aandacht voor product en smaak en Italië naar Nederland haalt. Telefonisch en in het restaurant prettig in omgang en bediening.

Dat glutenvrij voor ons net zo makkelijk en lekker voelde zoals in Italië was verwennerij.

6. X.L.'s profielfoto
    X.L. heeft een recensie geschreven voor De Pastorie

Twee avonden genoten van dit prachtige restaurant, linnen op tafel, klasse, heerlijke wijnen van een top wijnkaart, subliem 6 gangen verrassing menu en een geweldige bediening in een top ambiance!

7. BeeBee's profielfoto
    BeeBee heeft een recensie geschreven voor 't Pläske

Wij hebben hier, zeer gezellig gezeten en heerlijk gegeten. Aanrader!

8. Gaby van Kerkvoorde-Tuinsma's profielfoto
    Gaby van Kerkvoorde-Tuinsma heeft gereageerd op een recensie van Via Grande
  9. k fawzy's profielfoto
    k fawzy heeft gereageerd op een recensie van Via Grande
    k fawzy
    Van restaurant

zou u ons een plezier kunnen doen en vragen aan EET.NU om de verkeerde recensie van hun site af te halen , dank u

10. Gaby van Kerkvoorde-Tuinsma's profielfoto
    Gaby van Kerkvoorde-Tuinsma heeft gereageerd op een recensie van Via Grande

Er was sprake van verwarring vanwege de naam.
    Dus mijn oprechte excuses hiervoor.

11. Gaby van Kerkvoorde's profielfoto
    Gaby van Kerkvoorde heeft een recensie geschreven voor Via Grande

Gaby van Kerkvoorde

Zijn hier nooit geweest want hadden via Social Deal gereserveerd en werd zondag gebeld wegens afmelding door familie omstandigheden.
    Mijn echtgenoot had hier zelfs een vrije dag voor genomen.
    Als 55 jarige socioloog hoor ik al snel of iemand de waarheid spreekt en had hier duidelijk mijn twijfels over.
    Terecht want nu staan zij sinds vandaag met een nieuwe deal op de app van Social Deal.
    Lijkt mij toch wel lastig gezien de familie omstandigheden.

12. Tvl's profielfoto
    Tvl heeft een recensie geschreven voor Gasterij OatMössche

Hoofdgerecht schnitzel met jagersaus, erbij salade friet en gebakken aardappels. Schnitzel prima. Jagersaus veel ketchup en zoet. Salade klef en nat, niet vers. Friet ok. Gebakken aardappels zijn donkerbruin en met zwarte randen, die zijn duidelijk te lang en te heet bereid, een opgewarmde hap. Ongezond door mogelijk schadelijke acrylamide.

13. Sijtsma's profielfoto
    Sijtsma heeft een recensie geschreven voor De Wanne

Sijtsma

Hier in juni 2 keer gegeten tijdens verblijf in de Wiemsel, waar dit restaurant deel van uitmaakt. Het restaurant is zeer ongeorganiseerd, waardoor zeer trage en onervaren bediening. Het champagne welkomsdrankje werd bij serveren op het terras over de jurk van mijn vrouw gegooid. Daarna binnen in het restaurant ruim een uur aan tafel gewacht en moeten aandringen voor serveren van de eerste wijn uit het 5 gangen arrangement dat we geboekt hadden. Eindelijk na 1 uur en een kwartier werd het eerste voorgerecht gebracht. De voorafgaande amuse werd overgeslagen en werd na aandringen daarna gebracht, ook het bijbehorende brood met boter en olijfolie ontbrak. Na aandringen werd het brood gebracht, maar zonder boter en olijfolie, die medelijdende andere gasten toen maar van hun tafel gaven. Daarna werd in plaats van de tweede gang van een tussengerecht, de derde gang met een hoofdgerecht geserveerd (met de bijpassende wijn van het tweede gerecht, die men ook nog in duidelijk smerige glazen wilde serveren).
    Zo ging de avond maar door. De kwaliteit van het eten is wel redelijk, maar de bediening vreselijk doordat organisatie volledig ontbreekt. Voor sfeer hoef je hier trouwens ook niet naar toe, tenzij je graag in kantines van bejaardenhuizen eet.

4,1
  14. Jack Nijsse's profielfoto
    Jack Nijsse heeft een recensie geschreven voor De Pastorie

Jack Nijsse

Zeer prettige ontvangst met duidelijke toelichting op menu en wijnen. Snelle service (" niet uren wachten"). Uitstekende kwaliteit! Eén puntje: een borrel serveer je in jeneverglas en niet in cocktail coupe.

15. Ingrid van Winden's profielfoto
    Ingrid van Winden heeft gereageerd op een recensie van Via Grande

Bleek nadat ik de vouchers had besteld ipv naam de vouchers. ik weet echt wel hoe social deal werkt Daar lag het nu ook niet aan zoals ik al zei. Social deal heeft het keurig opgelost en mij vriendelijk te woord gestaan.

16. Ingrid van Winden's profielfoto
    Ingrid van Winden heeft gereageerd op een recensie van Via Grande

Die reservering was niet mogelijk bleek naam dat ik de vouchers had besteld terwijl het daarvoor nog wel beschikbaar was. Waar dat mis ging weet ik niet en is ook niet erg, waar het mij om ging is dat ik beleefd vroeg aan de telefoon wat er mis ging en dat ik dan op de achtergrond zo’n kattige reactie krijg. Alsof ik maar lastig was …. Daar trekt u geen klanten mee . Even goede vrienden

17. k fawzy's profielfoto
    k fawzy heeft gereageerd op een recensie van Via Grande
    k fawzy
    Van restaurant

Sorry wij hebben uw reservering niet ontvangen via social deal en kunnen dus ook niet iets voor u doen. u moet een reservering maken op de site van Social deal en u daar aan houden .

18. Runnee's profielfoto
    Runnee heeft een recensie geschreven voor Gasterij OatMössche

Runnee

Beste restaurant van Ootmarsum, geweldige bediening en prachtige locatie. Wat wil je nog meer? Een bierbrouwerij, natuurlijk! En die is er ook. Kijk zelf maar.

19. Ingrid van Winden's profielfoto
    Ingrid van Winden heeft een recensie geschreven voor Via Grande

Via social deal wilden we lunchen maar door miscommunicatie bleek het die dag niet meer mogelijk. Belden erover, meisje aan de telefoon heel vriendelijk maar op de achtergrond hoorden we, denk eigenaresse, heel kattig reageren dat dat dan maar jammer was voor ons… social deal gebeld en geld retour, heb niet het gevoel daar überhaupt nog naar toe te gaan als dit de toon is… Kan dus overige punten niet beoordelen.

20. Arja Tuinman's profielfoto
    Arja Tuinman heeft een recensie geschreven voor Brasserie Rien Schulten

Arja Tuinman

Sinds lange tijd waren we weer eens in Ootmarsum. Jaren geleden hebben we een paar keer bij u koffie gedronken en later heerlijk bij u gegeten. Nu dachten we zaterdag voor een week we gaan even wat drinken in uw restaurant. We waren met zijn 4en en allen namen er een saucijzenbroodje bij. Helaas was hij veel te donker, bij het bittere af, de vulling mocht geen naam hebben, nauwelijks gehakt, gewoon niet lekker! Voor goed fatsoen hebben we het alle 4 opgegeten. Achteraf dachten we we hadden het moeten laten staan. We wilden ‘s avonds bij u gaan eten, maar durfden het niet meer aan na deze broodjes, sorry ze zijn echt geen reclame voor uw zaak. Wilde u dit toch laten weten. Met vriendelijke groet Arja