1. Vanavond hebben we gegeten bij dit restaurant. Helaas heeft dit restaurant het concept van gastvrijheid en het serveren van eten en drinken niet goed begrepen.

Het begint al met hoe de eigenaresse ons op verschillende manieren heeft benaderd. Schatten van mensen hun leeftijd en dit aan gasten vertellen getuigt niet van begrip voor het vak horeca, naar mijn mening.

De menukaart was niet goed samengesteld en wanneer je ijsthee bestelde, kreeg je soms groene ijsthee en soms normale, (merkloos uit pak), terwijl ze wel de hoofdprijs rekenden. Dit lijkt me niet de bedoeling.

Het eten was over het algemeen zeer matig pizza’s niet gaar en mijn schoondochter haar pastagerecht met kip en roomsaus die rood was. Bij een hoofdgerecht (tournedos) van €34,95 verwacht je ook dat alle bijgerechten aanwezig zijn. Helaas vergaten ze het garnituur. Ik had ook nog spaghetti van €6,- als bijgerecht, maar deze was niet goed op smaak.

Ik schrijf deze recensie omdat ik niet de kans kreeg om dit aan de tafel te bespreken, aangezien de eigenaresse zich opstelde alsof ze geen feedback kon accepteren.