Nieuwste foto's in Overijssel

Laatste updates in Overijssel

1. ans's profielfoto
    ans heeft een recensie geschreven voor Las Carretas

Bediening prima en netjes. Biertjes, wijntjes ook prima.

Maar eten niet geweldig. Zalm was niet gaar en is weer terug gestuurd naar de keuken. Mexicaans gerecht met 3 samengevoegde dingen van de kaart, erg summier, ook de inhoud daarvan en droog. Zouden bovenstaande niet weer nemen.

Wij zitten hier wel vaker op het terras, omdat terras op zich wel gezellig is, maar gaan dan altijd voor de Nacho schotel, die wel goed is… Dat wordt dus in t vervolg ook nooit meer wat anders dan nacho schotel.

2. Arno's profielfoto
    Arno heeft een recensie geschreven voor La Sardegna

Op 1 mei weer eens La Sardegna bezocht. Doen we vaker, want je hebt er voor een redelijke prijs heerlijke pizza's. Ook de menukaart toont vriendelijke prijzen. Althans, dat was altijd zo. Deze keer viel het erg tegen. We moesten een uur wachten voor de pizza werd gebracht. De pizza Terra Mare van de man was goed belegd, maar wel rommelig met veel grove stukken paprika. Ook veel dikkere bodem dan wat we gewend zijn. Maar de Tropicana van de vrouw was uitermate treurig. Er lagen 4 plakjes ham, een aantal kleine stukjes ananas en nauwelijks kaas. Je keek zo op de bodem, zeer rommelig. Ook niet smaakvol zoals gewoonlijk. Zou het aan een gebrek aan goede pizzabakkers kunnen liggen op dit moment, want dit was niet het gebruikelijke niveau. Heel jammer, want als dit blijft gaat het ze klanten kosten......

4,5
  3. Dian's profielfoto
    Dian heeft een recensie geschreven voor Yip's Cafe

Geweldige plek. Voelt net als thuis.

• Eindcijfer 10
  4. Bente's profielfoto
    Bente heeft een recensie geschreven voor Deli 15A
    Lunchroom Hengelo

Wij bestellen regelmatig bij Deli15A.
    Heerlijke, goed gevulde broodjes voor een mooie prijs! Snelle en vriendelijke bezorgers!
    Helemaal super, Dankjewel! 😃

5. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor De Driesprong

We dronken een cappucino uit de koffiemachine, zo bleek. Dan mag je toch wel een goede koffie verwachten toch? Maar we kregen veel schuim en een erg bittere koffie. Niet aan te bevelen. Gemeld aan de bar. De reactie was lauw. Jammer een klacht direkt aan de eigenaar(die stond erbij), maar zei niets, is een kadootje, waar je wat mee moet doen. Echt niet lekker die koffie.

3,4
  6. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor De Lunchkamer

Prima zaak om een broodje te eten en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is ook niets op aan te merken. Gelegen in een historisch stukje Enschede.

7. Carine's profielfoto
    Carine heeft een recensie geschreven voor Loo
    Loo 9
    Internationaal Bathmen

Supervriendelijke mensen en ontvangst. Van tevoren had ik aangegeven 1 veganist in het gezelschap te hebben. Dat hadden ze goed voorbereid. Het eten was heel lekker en de sfeer in het restaurant was heel fijn.

8. Overheul's profielfoto
    Overheul heeft een recensie geschreven voor Istanbulgrill

Overheul

Levering een uur telaat.
    Eten is niet best.

1,6
  9. Henri Klosse's profielfoto
    Henri Klosse heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekschip
    Pannenkoekenhuis Zwolle

Henri Klosse

Heerlijk gegeten, keuze was reuze (goed gevarieerd), leuke en vlotte bediening.

10. Stephany Hoogstede's profielfoto
    Stephany Hoogstede heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater
    Internationaal Deventer

Stephany Hoogstede

Heerlijk eten, ruime keuze, ook in vegetarisch/veganistisch. Gezellig restaurant op een mooie plek in Deventer en vriendelijke bediening!

11. anoniempje's profielfoto
    anoniempje heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekschip
    Pannenkoekenhuis Zwolle

anoniempje

Vriendelijke bediening, die helaas beloftes niet nakwam. Iets wat niet op de pannenkoek besteld was, lag er toch op en toen er werd verteld dat er iets mee gedaan zou worden. Gebeurde daar niks mee.

12. Kris Schieving's profielfoto
    Kris Schieving heeft een recensie geschreven voor De Stiftsschuur

Kris Schieving

Als je bij horeca zit en je word niet gezien of je laat je klant onnodig wachten dan getuigd dit dat het systeem anders moet.
    Mooie plek prima koffie of wat anders maar service bij ons alle keren onder de maat.

13. Hilda dragt's profielfoto
    Hilda dragt heeft een recensie geschreven voor Domino's

Hilda dragt

Op 28-04-24 hebben mijn man ik pizza opgehaald bij u in Steenwijk (17 uur). Tot onze verbazing waren de vloeren erg bevuild, tafels vol rommel en smerig terwijl er niemand aan zat. Maar wat ons nog meer verbaasde dat de pizza's werden gemaakt door personeel zonder handschoenen aan en met lange nagels en met nagellak erop. Gatver, hier komen wij nooit meer en zullen dit ook doorgeven aan mensen. Kortom een smerige “tent”

14. Toos Verdouw's profielfoto
    Toos Verdouw heeft een recensie geschreven voor Nieuw Dynasty
    Chinees-Indisch Steenwijk

Toos Verdouw

Dit is al jaren onze afhaal Chinees.
    Bediening is vriendelijk, de wachttijden kunnen wel variëren.
    Prijs kwaliteit verhouding heel gunstig,
    Buffet op feest lokatie voor een grote groep zeer professioneel verzorgd, ik kreeg complimenten van mijn gasten.
    Wij blijven daar wel als klant!

15. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor La Cocina

Een woord voor alles: top!

• Eindcijfer 10
  16. Paul en Toos's profielfoto
    Paul en Toos heeft een recensie geschreven voor Nieuw Dynasty
    Chinees-Indisch Steenwijk

Paul en Toos

De bediening altijd vriendelijk, we halen meestal af. Kwaliteit van het eten is goed, heerlijk klaar gemaakt! Ruime porties. Aanrader vegetarische maaltijd; Boeddhistische schotel met tofoe!

Prijs kwaliteit is goed.

Buffet voor een feestje, uitmuntend, goed verzorgd, beter dan bij andere!

17. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater
    Internationaal Deventer

Heerlijk gegeten, goede verse ingrediënten, fijne service en zeer vriendelijk personeel. Niet te vol doordat er niet te veel tafels staan in het restaurant.

18. William's profielfoto
    William heeft een recensie geschreven voor Eethuis Borne

Vandaag 3 pizza's besteld. Bij aankomst moesten de pizza’s nog gebakken worden. Een zeer vreemde vorm van pizza’s bakken, maar goed even afwachten! Bij aankomst thuis waren de pizza’s koud en smaakloos en niet te eten, echt bijna alles in de afvalbak, wat een teleurstelling!!

Echt heel slecht!

1,2
  19. Paula's profielfoto
    Paula heeft een recensie geschreven voor Swagat
    Indiaas Kampen

Het eten is altijd fantastisch! Heerlijke curry's die altijd naar wens wat minder pittig gemaakt kunnen worden.
    De mensen zijn altijd vriendelijk en bedienen je met een grote glimlach.
    Één van mijn favorieten!

20. Siebert's profielfoto
    Siebert heeft een recensie geschreven voor Blue Sakura

De meeste Sushi was flauw van smaak, sommige vleesgerechten dreven in de saus, vlees was niet goed gaar, smaakloos en het vlees van de Spareribs zat te vast aan het bot. De muziek stond veelste hart, door dat het innemen oude kerk is, is het heel erg onrustig. Ik heb heel veel sushi gegeten in verschillende restaurants en in verschillende landen, maar dit was bij vere de slechtste sushi die ik ooit gegeten heb, workstations en etens en zo zijn hierbij vergeleken vele malen beter.