Nieuwste foto's in Middelburg

1. UKIYO heeft een nieuwe foto
  2. UKIYO heeft een nieuwe foto
  3. Isabel Labudzik's profielfoto
    Isabel Labudzik heeft een recensie geschreven voor Restaurant Scherp

Eten was top, bediening, alles tot in de puntjes!

4. Saifedine.boualam's profielfoto
    Saifedine.boualam heeft een recensie geschreven voor Sakura Huis

Saifedine.boualam

Als eerst kwamen we binnen in een niet al te gezellig restaurant. Overal op de grond in het gangpad lagen bonnetjes en rotzooi. Er werdt uitgelegd dat je met 5 gerechten pp om de 15 minuten (achteraf was dit 20 minuten). Vervolgens hadden we de 1e ronde besteld voor meerdere personen saranoham met meloen, die kregen we pas op de 3e ronde toen we met het hoofdgerecht bezig waren. Dit restaurant is zelf niet een blik waardig. Met het hoofdgerecht hadden we met 4 maal biefstuk, het leek wel alsof het een aantal kattendarmen waren, de structuur van het vlees was walgelijk waardoor ook menigeen aan de tafel zat te braken. Verder hadden we met een groep van 10 personen spekkoek besteld we kregen 4x 2 sneetjes, de sneetjes waren zo dun dat je er een krant door had kunnen lezen. Verder stonden er torenhoge stapels met borden en plaatjes waar het eten op werdt geserveerd, we moesten het personeel vriendelijk te verzoeken om de vaat van onze tafel te halen. Al het eten wat gebracht werdt werd op de hele tafel neer gezet zodat er geen plek meer was om fatsoenlijk te eten. Over het eten en de toetjes zelf ben ik nog steeds verwonderd dat dit restaurant nog MAG bestaan graag had ik gewild dat de service 10x verbeterd en de kwaliteit en humeur van het personeel ook. Dus bij deze als u lekker en goed wilt uit eten zou ik wat anders kiezen.

1,2
  5. Moira's profielfoto
    Moira heeft een recensie geschreven voor Kaffee 't Hof

We hebben weer heerlijk gegeten.
    Ongedwongen sfeer, bediening was vriendelijk en snel.
    En het eten is meer dan genoeg.

6. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft een recensie geschreven voor KFC

Top zaak echt waar heb nog nooit zo lekker gechapt als daar. Als je savonds niks te vreten hebt kan je gewoon naar daar ook voor ochtend eten natuurlijk. Echt dikke 11

7. Cb's profielfoto
    Cb heeft een recensie geschreven voor Eethuis Nazar

Al zo vaak besteld en het was altijd goed eten en op tijd bezorgd. Laatste keren veel te laat bezorgd en als je dan belt is de bezorger toevallig net vertrokken maar duurt het nog een half uur voor hij er is en het eten is ook niet op warm. Jammer mensen een vaste klant zijn jullie kwijt

8. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Tafelen
    Internationaal Middelburg

Het eten is altijd goed en lekker. Heel veel keuze uit vlees, vis, salades, snacks, Chinees enz.

9. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Sakura Huis

Erwin

We zijn ooit, ergens 2017, eens eerder in Sakura Huis in Middelburg geweest. Het staat mij bij dat het eten aardig was maar de entourage niet. Het is lang geleden dus laten we het nog eens proberen. We hebben vooraf gereserveerd voor 4 personen en een tafel staat klaar. Het is niet vol maar wel rumoerig. We zitten helemaal in de hoek dus wat uit de drukte. Het bestellen zou moeten gaan met de eigen telefoon. Helaas werkt dit bij mij niet naar behoren, ik word er telkens uitgeknikkerd en zie de “bestelknop” ook niet staan. Ik vraag daarom maar om de handheld van het huis. Deze komt gelukkig snel en werkt prima. Helaas is de schermbeveiliging dermate kort ingesteld dat als je even wat tegen je tafelgenoten wilt zeggen, het beeld alweer op zwart gaat. Niet heel erg handig. We hebben twee gasten die graag met bestek eten, helaas moeten we hier 2 x naar vragen voordat dat geregeld wordt. Er loopt vanavond één jongeman rond die prima zijn werk doet. Hij is behulpzaam en vriendelijk. Van de rest van het personeel moet je verder niet veel gastvrijheid verwachten. Ik ben eerder in een dergelijk restaurant geweest en daar werden we bediend door een robot, ik heb het idee hier ook. Ik heb graag wat wasabi bij het eten. Ergens verborgen heb ik de bestelknop hiervoor gevonden en het werkt. Helaas maar 1 x. Een tweede keer wasabi bestellen of gember erbij is ons niet gelukt. Het kan aan mij liggen maar normaal gesproken loop ik niet tegen deze problemen aan bij andere Japanse all-you-can-eat restaurants. Het eten verloopt verder wel goed. Wel krijgen we twee schaaltjes nasi op tafel en voordat ik wat kan zeggen is men alweer verdwenen. Het is door ons niet besteld en wordt later toch opgehaald. Behalve dat de avond begon met ergernis over de slechte werking van het bestellen op de telefoon, zo eindigt deze ook met ergernis. We willen nog wat ijs bestellen maar het systeem geeft aan dat we door de tijd heen zijn. Lekker dan, out of the blue, zonder enige waarschuwing blijkt de tijd om. Gastvrijheid hebben ze hier niet hoog in het vaandel. Gelukkig loopt de eerder genoemde jongeman langs en schieten we hem aan. Hij pakt zijn eigen handheld en laat ons daarop de laatste ronde bestellen. Hij maakt de avond weer goed. Ondanks dat het goed wordt opgelost en hij zeker een ruime 8 verdient geldt dit niet voor de rest en komt dit niet hoog uit. Eten was lekker maar niet altijd even warm. Sausjes bij gerechtjes waren ook lekker en niet altijd op basis van soja. Wanneer de gerechten echt goed op temperatuur waren hadden zie hier ook minstens een 8 voor gekregen, nu blijft het steken op een 7. Het gaat lang duren voordat we hier weer terugkomen. Ik hou er helemaal niet van om snel te moeten eten omdat we ander buiten de tijd raken. We zijn geen van alle grote eters en hebben nog geen 15 gerechtjes per persoon gegeten. Een tijdslot om misbruik te voorkomen prima maar voor gasten die graag wat rustig tafelen en eten lijkt mij dit ongepast!

10. Ben Schneider's profielfoto
    Ben Schneider heeft een recensie geschreven voor Jells

Ben Schneider

Mijn vriendin had een heerlijke zalmsalade. Gewoon prima. Zelf had ik een "huis" gemaakte tomatensoep besteld. Dat was een behoorlijke domper, een waterig soepje alla cup a soup. De bij geserveerde lepel was dus niet echt nodig geweest.

5,7
  11. Maaswinkel's profielfoto
    Maaswinkel heeft een recensie geschreven voor De Prins op 't Witte Paart

Maaswinkel

Als wij in Middelburg logeren, dineren wij hier. Vanaf de 1 e keer: fantastisch! Snelle bediening, flexibel, jong personeel. Dineren voor een schappelijke prijs. Biefstuk, spareribs, perfect gebakken, groente kan iets meer. Of je bestelt een groene salade voor een klein prijsje bij.

Er is een traplift naar boven de trap is erg steil.
    Kortom: een aanrader!

12. Wen's profielfoto
    Wen heeft een recensie geschreven voor KFC

Waardeloze service, werknemers zijn niet vriendelijk. Friet ijskoud, crispy chicken niet crispy. Kan niet alles tegelijk bestellen waardoor de friet een kwartier voor de rest kwam en ijskoud was. Wanneer ik wat wou vragen, werd ik raar aangekeken en of ik niet beter Engels kon praten. Sorry?????? Vind dat ik veel te veel heb betaald voor wat ik aan rotzooi kreeg. Jammer, is weleens anders geweest.

13. I F-dM's profielfoto
    I F-dM heeft een recensie geschreven voor Il Senso

Sfeer een punt minder, was beetje druk en rumoerig (maar dat is persoonlijk).
    Eten niets op aan te merken. Jammer dat er van de 4 desserts 3 mooi opgemaakt waren maar de cheesecake een simpel stuk cheesecake met een vork en niets anders. Een toefje slagroom met daarop een koekrolletje en eventueel een streepje van een rood sausje doet al wonderen voor het zicht.
    Vriendelijke bediening… heeft nog wel wat te leren (zoals bv een flesje met het etiket naar de gast toegedraaid neerzetten) maar dat is een futiliteit… Wat ik ook jammer vond is dat je standaard ijs in je glas krijgt, ik persoonlijk vraag het aan de gast, als ik werk (komt misschien omdat ik er zelf van gruwel) Maar nogmaals de menu”s zijn heerlijk en daar gaat het om. Porties precies goed, niet teveel, niet te weinig.
    Was de eerste keer hier maar komen zeker terug.

14. Joke Wijkhuijs's profielfoto
    Joke Wijkhuijs heeft een recensie geschreven voor Jells

Joke Wijkhuijs

Kom regelmatig hier koffie drinken of lunchen, altijd erg lekker moet gezegd.
    Vandaag was er geen tafeltje binnen beschikbaar voor ons, had gezegd dat we koffie wilden drinken. Was wel plaats voor de lunch, capaciteit probleem werd er gezegd, nog nooit zo'n raar excuus gehoord. We konden wel met kinderwagen buiten koffie drinken in de regen, wat we natuurlijk niet gedaan hebben.
    Denk dat ik volgende keer ook maar ergens anders ga lunchen met dit beleid.

15. AB's profielfoto
    AB heeft een recensie geschreven voor Onassis

We kwamen een hapje eten en werden in een vrijwel lege zaak tussen twee andere etende stellen gezet, pal naast de (open) keuken waar het bloedheet was. De vrouwelijke medewerker straalde nul vrolijkheid uit en was niet bepaald vriendelijk. Het eten viel tegen: bij de pita tzatziki moest je de tzatziki zoeken. De dolmades (gevulde wijnbladeren) waren overduidelijk opgewarmd en waren gortdroog. Bij de hoofdgerechten (bifteki en souvlaki) was het vlees wel sappig maar behoorlijk smaakloos. Al met al viel het tegen. We moesten ruim €70 aftikken voor belabberde kwaliteit. Erg teleurstellend.

3,3
  16. Ronald Daniëlse's profielfoto
    Ronald Daniëlse heeft een recensie geschreven voor Pizza Amore

Uitgedroogde en verkoolde spareribs.
    Per persoon 2 kleine stukjes.
    Als je aangeeft dat de bestelling slecht is wordt je afgesnauwd door de kok die zegt dat je liegt.
    Waardeloos bedrijf, met zeer slechte service. Zo ga je niet met klanten om.
    55 Euro zo de vuilnisbak in.

17. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor De Gouden Bock

De wijn was goed. Maar hoe een kok een grote zeetong zo kan verpesten blijft voor mij een groot raadsel. De tong werd geserveerd op een rond bord met opstaande rand. Aan weerszijde ervan lagen aardappelen en groente. Het fileren moest ik zelf doen, maar was niet te doen. De tong was niet gaar en niet van de graat te krijgen. Het vlees was hard en smakeloos. Ik denk dat de tong uit de diepvries kwam. Eens maar nooit meer.

3,7
  18. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Il Senso

Vandaag heerlijk weer en een plekje op het gezellige terras, tafeltjes staan wel dicht bij elkaar. Leuke omgeving, een soort van verborgen klein pleintje zoals in Mediterrane gebieden. Onze serveerster was keurig netjes, wel een beetje koud en afstandelijk. Mooi opgemaakt en lekker voorafje, plankjes met allerlei hapjes om in de stemming te komen. Als hoofdgerecht beide een pizza, voor mij de 4 kazen en een Vega groente voor mijn vrouw. Niet echt bijzonder, een zesje naar boven afgerond. Als dessert natuurlijk tiramisu, een lekkere grote portie, lekkere smaak maar mist een bite / structuur in de bodem. Lekkere koffie met likeurtje om de maaltijd te complementeren. Samengevat, lekker gegeten maar niet bijzonder, in een leuke omgeving. Gemiddelde score 7.

19. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Eleanor
    Internationaal Middelburg

Erwin

Een van onze favoriete restaurants in Middelburg. Dat is vanwege de prima kwaliteit van het eten, de aangename sfeer, het vriendelijk personeel maar zeker ook vanwege het betaalbare 3-gangen menu.
    Tot mijn verbazing waren we hier van het jaar nog niet geweest dus daar snel wat aan gedaan en een tafeltje gereserveerd. Bij binnenkomst worden we meteen opgewacht en naar onze tafel gebracht. Het regent weer eens en onze jassen zijn wat nat. Gelukkig niet doordrenkt maar toch vervelend. Helaas moet ik zelf aangeven of we de jassen ergens kwijt kunnen. Dan wordt dit meteen opgepakt en de dame neemt de jassen zelf mee. Later vind ik ook de garderobe.
    We nemen dus het 3 gangen menu, vooraf de steak tartaar en de makreel, als hoofdgerechten de dorade en het Zeeuws rund en als nagerecht de chocolade & kers en de misérable & aardbei.
    We geven aan dat we het rustig aan willen doen en tussen de gangen willen aangeven wanneer het volgende gerecht kan worden uitgevraagd. Dat is geen probleem en loopt deze avond dan ook vlekkeloos.
    Terwijl we wachten krijgen we twee "bolletjes" eigengebakken brood met huisgemaakte hazelnootboter. Lekker!! Van die kleine dingen kan je al genieten.
    Even later volgt de eerste gang. De steak tartaar ziet er prima uit en wordt uitgeserveerd met (kwartel)eidooiers, tomaatjes, sojasaus, Parmezaanse kaas en wat verkruimeld brood met nori. Goed van temperatuur en prima op smaak. Smaakcombinaties zijn top met wat frissigs, zout en zuur.
    De makreel is ook top. Het wordt vergezeld van wat licht zure mosterdzaadjes, wakame, tomaat, rolletjes komkommer en een stukje krokant nori vel. Ook dit gerecht wordt niet ijskoud uitgeserveerd zodat de smaken goed tot hun recht komen.
    De dorade is gebakken op de gril en heeft wat zeekraal, plakjes paarse aardappel en wat antiboise (een soort dressing van o.a. fijngesneden tomaat, knoflook). Het zijn mooie filets, warm en goed op smaak.
    Het vlees is kogelbiefstuk van Zeeuws rund. Het is getrancheerd en heeft net niet voldoende gerust waardoor er nog een klein beetje vocht uit is gelopen. Het ligt op wat erwtenpuree en heeft wat krokante minifrietjes over het vlees. Daarnaast een stukje aardappelgratin. De smaakmaker die het hele gerecht naar een volgend niveau lift is de jus van rode wijn met sjalot. Heerlijk! Dikke smaak en lekker wat ingekookt zodat de smaak redelijk intens is. Het had van mij een soepkommetje met jus mogen zijn.
    Het nagerecht met chocolade en kers is de minste van de avond maar nog steeds erg lekker. Het heeft wat chocoladeschaafsel en een soort panna cotta van chocolade. Daarbij een mooie quenelle van kersensorbetijs en een dotje mislukte slagroom. Het ijs is lekker, het heeft nog wat romigs en is niet zo ijskoud met schilfers zoals je dat met sorbetijs wel kan hebben. De slagroom had wat steviger gemogen, dat is nu een wat zielige vertoning op het bord geworden.
    De misérable is een stukje gebak van cake met daartussen een zachte crème. Daarbij heerlijke romanoff aardbeitjes (in wodka verdronken aardbeien) en een quenelle van aardbei-vlierbloesem sorbetijs. Mooi om te zien en heerlijk om te eten! Men weet hier prima smaakcombinaties te maken en weet dat het oog ook mee eet. De gerechten zien er allemaal mooi verzorgd uit.

20. Philippe's profielfoto
    Philippe heeft een recensie geschreven voor De Huifkar

Lekker eten en mooi interieur, goede bediening.